De Chinese Muur

Zuiderstraat 42 1931 GE Egmond aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Chinese Muur

B-E-R-T .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Vandaag besloten iets te gaan halen. Keuze om iets af te halen in Egmond aan Zee is redelijk en deze keer viel de keuze op de Chinees Muur, chinees dus :). Thuis via het internet de keuze bepaald en naar het restaurant gelopen.

Gezien het feit dat er een vegetarisch recept op het Internet menu lijst stond, deze gekozen. Op de afhaallijst stond dit gerecht niet vermeld maar het was geen enkel probleem om deze op ons verzoek als nog te maken.

De bediening is echt zeer vriendelijke, de gastvrouw stond ons super te woord en de thuis gemaakte keuze kon worden meegenomen. Kwaliteit van het eten is ook echt goed. Hebben lekker zitten smullen van deze Hollandse Chinees.
Greetje J.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Heerlijk gegeten!
Chinees eten zoals het hoort. Smakelijk, pittig genoeg en ruim voldoende.
De entourage is eigentijds en prachtig.
De bediening meer dan vriendelijk en zeer voorkomend.
Al met al een topavond. Een aanrader dus.
Rolfellen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Met z'n 4'en hebben we genoten van het heerlijke Happy Meal Menu. Erg smaakvol waren de verschillende gerechten, evenals het verrassingsgerecht dat we aangeboden kregen van de kok.
De bediening is super vriendelijk. Sofie weet ervoor te zorgen dat je je thuis voelt. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend! Een absolute aanrader!
YvonLeo .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Chinese rijsttafel voor 2, erg lekker en voldoende.
Chinese tomatensoep vooraf is erg lekker, de rijsttafel bestond verder uit babi pangang, saté, kip nasi en bami.

Yvon en Leo
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
We hadden zin in takeaway, sorry, dus kunnen niets over de bediening melden. Maar het zijn écht dezelfde gerechten die je aldaar aan tafel eet. En die waren naar onze ervaring buitengewoon veel waar voor je geld. Gamba's met chinese groenten gaf beduidend veel hoogwaardiger groenten dan we van de stadschinezen gewend zijn: geen vulling zoals komkommer en wortel maar chinese champignons, bamboe, paprika, courgette etc. etc. En ook de gemengde groente (men gebruikte een andere term dan Tjap Tjoi) verdient alle lof, net als de bami en witte rijst. Aanrader, inclusief de snelle en correcte service van de takeway balie.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
De Chinese Muur is eindelijk een lekkere Chinees in modern interieur en lekkere wijnen. De peking eend was lekker. De cha sieuw was lekker zoet, wel iets te pittig voor mijn Hollandse smaakpapillen. De gastvrouw was heel vriendelijk.
Delicatesseproefster .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Mijn man eet hier regelmatig, als ik er niet ben. Sofie is de beste gastvrouw ooit! Haar man Jack heeft de Chinese keuken volledig onder controle. Probeer ook eens de combinatie gerechten zoals: Babi Pangang en Foe Yong Hai. Maar ook de zeetong en de coquilles zijn fantastisch. De Chef is de beste tongbakker ooit! Een aanrader dus.....
Trudy H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Een weekendje naar egmond aan zee geweest , heerlijk weer gehad en super gegeten . Bij restaurant de Chinese muur . Onlangs geheel verbouwd en ze hadden nu een heropeningsmenu van 4 gangen voor € 17,50 . Ongelofelijk lekker voor zo een lage prijs . De zaak is super mooi geworden , helemaal van deze tijd . Je wordt heel hartelijk ontvangen , super gastvrouw ! Volgende keer als we weer naar Egmond of die kant op gaan , gaan we zeker weer daar eten ! Van ons voor alles een dikke 10
MargrietBijl .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Gelukkig kwamen wij er bij toeval toch langs. Via internet gaven ze aan dat ze wegens verbouwing van half november tot en met december gesloten zouden zijn. Dit klopt dus niet. Het is een Toprestaurant! We hebben ook nog een kop koffie aangeboden gekregen met een gelukskoekje. Hopelijk krijgen we ook het geluk wat in het koekje zat.