De Chinese Muur

Meer informatie over restaurant De Chinese Muur

Jouw recensie over het restaurant De Chinese Muur

Cees W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Toprestaurant voor Chinese/cantonese en Mongolische specialiteiten.
Ook Surinaams buffet laatste vrijdag van de maand is een aanrader.
Iedere keer zeer lekker gegeten en vriendelijke bediening
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Niet goedkoop maar van prima kwaliteit en netjes, maar wat oubollig opgemaakt.
Goede bediening, maar baas leutert een beetje te veel...
Zeker aan te raden
Clair23 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Ik kom hier al jaren. Het eten is altijd van goede kwaliteit geweest. De sfeer laat wellicht wat te wensen over, maar de service maakt veel goed. Lekkere Chinees/Surinaamse gerechten zoals de moksi meti (een gelief gerecht bij het afhalen) en ook heerlijke rijsttafels. Sinds kort hebben ze elke laatste vrijdag van de maand ook het Surinaams buffet voor een vast bedrag onbeperkt eten. De eerste keer in oktober was geweldig, veel keuze en alles werd goed netjes bijgehouden. Dit was helaas niet het geval bij de laatste keer (november). Wellicht dat dit kwam door de late reservering (half acht), maar veel was al bijna op. Er werd beloofd dat er meer aankwam, maar dat heb ik niet gezien. Jammer, want al met al is dit een heel leuk concept. Verder kom ik hier nog steeds met plezier (ook afhalen), maar dan gewoon a la carte.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Echt gedateerd qua inrichting. Het gerecht van de maand oktober is lekker. Op hete plaat gebakken ossenhaas met gamba's. Zou op een hete plaat gebakken moeten zijn en erin geserveerd. Het pannetje was niet heet en er kwam helaas niet de sissende geluiden en geur bij vrij. Jammer voor de beleving maar was wel lekker, ossenhaas lekker mals en garnalen groot en sappig. Het ijsje als dessert was teleurstellend. Smakeloos ijs met slappe slagroom.
Lieske1970 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Hier vorig weekend gegeten met 10 personen. Interieur is erg oudbollig, iedereen heeft ook veel kou geleden. Drankjes zijn inderdaad erg prijzig, 2.75 euro. In eerste instantie wilde we gaan voor de indische rijsttafel voor 10 personen, toch ons om laten praten door de ober. Het werd een verrassing, hij zou iets lekkers bestellen voor ons. Een persoon had aangegeven geen vis. Toch kreeg die bij het voorgerecht een garnaal erbij...niet erg attent. Het eten was niet overvloedig en het werd al lauw opgediend. Maar het was op zich wel goed klaargemaakt. Niet gauw voor herhaling vatbaar, lekker naar huis bij de verwarming.
Marcel013 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Vroeger kwam ik hier weleens met mijn ouders. De inrichting is nog steeds ik verandert, je komt nog steeds binnen over het bruggetje met de vissen die er onderdoor zwemmen. Maar ook de kwaliteit en service is zoals vroeger, gewoon goed. We besloten voor de klassiekers te gaan ( ze staan tenslotte bekend om kantonees/mongools. Dus we besloten die rijsttafel te bestellen. Heerlijk voorgerecht met 3 verschillende kleine hapjes. Hoofdgerecht met kip, runderhaas, eend en kip met ananas waren allemaal erg smakelijk. Dessert simpel en niks speciaals, ijs met slagroom maar dat mocht de pret niet drukken. Lekker gegeten.
j1805 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Dit restaurant is het niet. Of niet meer, dat weet ik niet. Je stapt hier binnen in de jaren '60. Ik denk dat er sinds de eerste dag niets veranderd is. Grote zaal met alles wat Chinese restaurants zo lelijk en ongezellig maakt, en hier is het dan ook nog oud. De Indische rijsttafel is kwalitatief net voldoende, maar zeker niet alles was smakelijk. Zoals de loempia's vooraf, en de boontjes die rauw op tafel werden gezet. Een foutje waarmee het personeel overigens correct omging door twee drankjes van de rekening te strepen. Al met al geen aanrader.
Angela J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Zojuist eten afgehaald omdat het andere voor ons favoriete chinese restaurant in het dorp gesloten was.de loempia, saté en nasi smaakten alle nagenoeg hetzelfde, slecht gekruid, vlak van smaak en zeer droog, dit was n eenmalig uitstapje voor ons, niet smakelijk gegeten
Cees47 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Wat ons betreft een van de beste, zo niet het beste chinees restaurant, maar vooral de cantonees/mongoolse gerechten zijn altijd superlekker (o.a. Menu Sai Pan), kom hier al geruime tijd en steeds uiterst tevreden.
Ruime indeling van het restaurant en niet "volgepropt" zoals in de meeste chinese wokrestaurants.
Al met al voor ons een vast adres om lekker te eten.