De Chinese Muur

Marktstraat 3 8071 GV Nunspeet Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Chinese Muur

PvdB_DH .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Fantastisch gegeten hier, met vier personen op zaterdagavond. Bijzonder uitgebreide keuze aan gerechten bij het buffet en heel erg smaakvol. Alles werd continu bijgevuld. Wij hadden voor euro 18,50 inclusief onbeperkte drank gekozen en er werd niet kinderachtig over gedaan, telkens werd de drank van je keuze geserveerd. Onvoorstelbaar hoe dit voor zo'm scherpe prijs aangeboden kan worden. Nog een giga ijscoupe na, we rolden echt van tafel. Bijzonder vriendelijke en vlotte bediening. Aanrader!
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
heerlijk gegeten, lopend buffet all in met drank voor €18, moet minstens 120 tekens hier tikken dus dit dan maar, minstens 120 tekens
Chester V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Het eten is zowel voor de afhaal als a la carte fantastisch! zoveel waar voor je geld! heerlijke garnalen! Bedienining van de 2 dames is perfect gastgericht en spontaan! het 'decor' is als elk chinees restaurant. iets te kitch
DirkJ .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
De uitstraling is die van een chinees zoals alle anderen. De keuken is echter een toppertje in smaak en kwaliteit. Naast de uitgebreide kaart is er in het weekend ook een uitgebreid lopend buffet. De bediening is goed, het Nederlands bij sommige medewerkers wat minder.

De kantonese rijsttafel was genieten.De peking eend, daar rijd je voor om.

Deze chinees is de moeite van ervoor omrijden zeker waard.