De Chinese Muur

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Prima restaurant, niks op aan te merken.
Heerlijk gegeten mooie verse groenten niet te gaar , en een vriendelijke volte bedinging. dit is voor een herhaling vatbaar.
Ingeborg D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Prima restaurant. Soms eten we er zelf, meestal halen we op en het is er altijd druk. Het eten is smakelijk en altijd prima in orde, je krijgt ruim voldoende (zelfs nog over). Eigenaresse is zeer vriendelijk en de bediening ook. Ik kan me dus niet vinden in eerdere recensies.
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Eten was rauw en alle sauzen lagen door elkaar. Eten na 1 hap teruggegeven. Moesten het toch betalen. Dit hebben wij niet gedaan. Bediening was vriendelijk maar de eigenaresse was ronduit onbeschoft. Kom hier nooit meer.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Ik heb als ik in Harlingen was hier altijd zeer behoorlijk gegeten, maar dat was nu zeker niet het geval. Een zeer troebele en smakeloze kippensoep en een bordje nasi ramas die dit keer ook echt niet lekker was. Veel te gaar en te vet vlees en groente waar een bijsmaak aan zat. Weer proberen? Ik weet het nog niet.