De Chinese Muur

Meer informatie over restaurant De Chinese Muur

7,1
Vm7 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Samen met de familie zijn we gaan eten bij de Chinese Muur Erp. Wij hebben gekozen voor het wokken. Ondanks dat het op deze dinsdagavond rustig was, werden we voorzien van alle mogelijkheden. Er was veel keus en het werd snel bereid waar je bij stond. Na het eten werd je bord snel opgehaald. Bij dit restaurant kun je zelf de drankjes pakken en dat werkt erg fijn. Het was voor mij de tweede keer dat ik er ben geweest en ik zou er zeker nog een keer terug gaan.
Beekendonk .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
jaren geleden deze Chinees ontdekt,en lang geen betere kunnen vinden.
Maar helaas werd de kwaliteit het afgelopen jaar elke keer bij een bezoek slechter.
Bij binnenkomst sta je te wachten totdat iemand van het personeel je opmerkt.
Als je een tafel toegewezen krijgt,wordt er niet vaak gevraagd wat je wilt drinken.
Het eten is verder goed,maar mag soms wat sneller aangevuld worden als het bijna op is.
De sushi kan beter van het menu worden gehaald,omdat de kwaliteit en de presentatie ervan niet echt goed scoren.
De obers zouden ook wat alerter kunnen zijn zodat je ze niet elke keer om drinken hoeft te vragen.
We zijn helaas na de laatste drie bezoeken tot het besluit gekomen om een punt achter de Chinees in erp te zetten .helaas.
Misschien wordt het in de toekomst weer beter zoals we het altijd gekend hebben.
Mvosters .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
afgelopen zondag voor de eerste keer gegeten bij de chinese muur
dit was eenmalig
eten was goed alleen de bakken waren snel leeg en werden niet bijgevuld
toen we om een kinderstoel vroegen zei men daar staan ze pak zelf maar
het duurde lang voordat er gevraagd werd of we wat wilden drinken daarna duurde het nog een half uur voordat het gebracht werd
na een uur hebben we gevraagd voor nog een drankje en tot 3 maal toe werd er gezegd we komen zo.................
veel te weinig personeel of teveel klanten
en de koks waren niet erg vriendelijk te druk??????
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Hier met de schoon-familie gegeten. Het restaurant heeft een all-in formule waar we gebruik van gemaakt hebben omdat er gedacht wordt dat we dit prettig vinden. Het restaurant ziet er sterk veroudert uit en mag wel een make-over gebruiken. De bediening deed uitstekend hun best en gaven goede suggesties. Het eten was wat je van een all-in wok mag verwachten, de babi panghang was erg lekker!