De Chinese Muur

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Chinese Muur

Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Eten was goed zoals tot nu toe altijd. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Caro B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
We komen geregeld eten, altijd top!
Alleen de ruimte tussen de tafels had iets ruimer mogen zijn zodat de achterbuurman/vrouw niet steeds tegen mn stoel aanbotst als ze schuift.
Lysette V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Had als vegetariër ruime keus.
Françoise D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Lang wachten op ons eten hoefde niet zoals ik in andere beoordelingen had gelezen. Het tempo bepaalden we zelf. De bediening was erg vriendelijk. Hoe fijn is dat! We waren de laatste gasten die het restaurant verlieten. Het personeel liet ons ook rustig eten en babbelen.
Heino S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het delen van de gerechten vonden we minder prettig.
Ook het niet plaatsen van schone borden was een puntje mínder.
Het zou dan nog veel beter zijn.

Groet en tot gauw.
Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Bestellingen gingen nogal door elkaar en ook nog wel eens mis.
Maar eten was zeer goed!
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Samen met mijn dochter van 11 jaar hier gegeten (we logeerden in het Fletcher hotel er tegenover, maar zij is groot sushi fan). Wat een leuke combi biedt dit restaurant! Sushi én andere Aziatische hapjes. Mijn dochter vind de sushi (California maki!) heel lekker en de garnalen zijn in alle varianten goedgekeurd. Ook ik heb daar van genoten, maar vond de beef echt het allerlekkerst. Toen nog het dessert met de chocoladefontein, ijs, kleine gebakjes en heerlijke chocolademousse... wij hebben gesmuld!
Carmen R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het was heerlijk genoeg keuze,leuke sfeer, het toetjes buffet was ook lekker, snelle service, erg gezellig, groeten carmen
Larissa L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Bediening iets wat onzeker, schaaltjes worden klakkeloos neer gezet. Maar het eten is heerlijk! Op niks wat aan te merken. Vorig jaar een keer geweest toen ik vakantie werk deed in Winterswijk en nu met andere mensen heen gegaan! Kom volgend jaar zeker weer!
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten
Heel veel keuze in de gerechtjes
Leuk all you can eat concept
Vriendelijk personeel
Heel gezellig avond gehad
FotoRein .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Ni Hao! Uitstekend gegeten, vlotte bediening, prettige omgeving, alles goed voor elkaar. Als Amsterdammers zijn we niet vaak in Winterswijk maar als dit weer gebeurt ziet De Chinese Muur ons zeker terug. Het leukste voor het laatst, dat was het gesprek met eigenaar Tommy, wij zij in China geweest en hij in Amsterdam, dus daar viel wel het nodige over uit te wisselen. Bijzonder gastvrij, attent en informeel. Graag tot ziens dus.
jmz .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Chinese tapas gegeten. Heel veel keuze. Goede kwaliteit. Hadden ronde tafel met draaischijf dat was erg makkelijk om de gerechten op te zetten. Alleen gebakken banaan was niet gaar en vies. De rest is uitstekend.
corncrake .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Wanneer wij overnachten in Winterswijk eten we regelmatig bij de Chinese muur, kortweg ook wel de Muur genoemd. We hadden met vier personen voor zondag de 20e gereserveerd om 18.00 uur. En dit was maar goed ook, want het gehele restaurant zat vol. Ook de de rij in de afhaalruimte was groot. Een goed teken!
Groot voordeel is dat je aan tafel kunt blijven zitten en steeds vier gerechtjes per persoon kunt bestellen, deze worden aan tafel geserveerd. Dit alles voor een all-in prijs, exclusief drank voor 24,50. Omdat het zo druk was, kon de keuken het niet bijhouden met de sushi. Drie personen hadden sushi besteld en de vierde enkele chinese gerechten, Foe yong hai etc. Het duurde 35 minuten voor de eerste sushi werd geserveerd. Persoon vier had zijn gerechten natuurlijk al op. Niet gezellig, de een eet en de anderen niet. De sushi was ,in tegenstelling tot de vorige keren ,niet vers. De rijst was al eerder klaar gemaakt zo te proeven en het zeewier om de rijst was niet krakend maar taai. Een afknapper. We zijn toen maar over gestapt op het Chinese eten , wat ei, wat groenten en wat bami en hebben afgesloten met ijs van het dessertbuffet. Wij zijn echte sushi eters en reizen het hele land door op zoek naar lekkere sushi. Dit keer scoorde de Muur bij ons een onvoldoende voor zijn sushi, maar een ruime voldoende voor decor en service.
wines .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Gisteren een leuke avond gehad bij de Chinese muur. We hebben er heerlijk gegeten! De sushi was lekker en vers. Je kan er à la carte eten en tevens all you can eat. Dit laatste hebben wij gedaan. De inrichting is gezellig en de bediening aardig. Een echte aanrader!
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Wij vinden het hier prettiger dan bij wok Wamelink. Je kunt lekker aan de tafel blijven zitten, het is knus en de stoelen zitten goed en de bediening is aardig en ze kunnen je advies geven als je dat wilt. Het eten is erg lekker en je kunt steeds een keuze maken en dan krijg je 4 gerechtjes te gelijk. Het is fijn dat het allemaal erg goed smaakt en dat je samen gezellig en tegelijk je gerechten kunt eten. Ze hebben ook oog om het netjes en verzorgd op te dienen. Het is een aanrader
nijenhuisjeroen .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Een tijd geleden is de Chinese Muur overgestapt van wok naar Aziatsiche tapas, zeer waarschijnlijk door de komst van het massale Wok Wamelink. Wat mij betreft vreetschuur 2.0, voor lekkerder chinees-indisch eten en een rustigere avond kan men beter naar de Chinese Muur gaan. Het is is onveranderd lekker, aangevuld met nieuwe gerechten. Groot voordeel is dat je aan tafel kunt blijven zitten en steeds vier gerechtjes per persoon kunt bestellen, deze worden aan tafel geserveerd. Wat ons betreft een stuk gezelliger dan de halve avond in de rij te staan bij wok/grillplaat. Dit alles voor een all-in prijs, exclusief drank. Klein minpuntje was dat niet altijd alle gerechtjes tegelijk geserveerd worden. Wij zaten een van de rondes eerst met alleen een bakje babi pangang, flink wat minuten later kwamen de daarbij bestelde gerechtjes (onder andere bami en nasi waarvan je toch verwacht dat deze altijd wel warm staan). Gelukkig kwam dit maar één ronde voor, wellicht door de aanwezigheid van een grotere groep en drukte bij de afhaal (ook helemaal gerenoveerd en nu met aparte ingang). Voordeel van de twijfel wat ons betreft. We sloten af met een smaakvol dessertbuffet, dit was het enige moment dat we even van tafel gingen

De bediening was aardig en correct, de eigenaar komt bij elke tafel even een praatje maken zonder opdringerig of onnatuurlijk over te komen.

Zoals hieronder in de vorige recensie te lezen is is de Chinese muur kort geleden flink gerenoveerd, er is niks meer te herkennen van de oude inrichting. Het ziet er werkelijk prachtig en sfeervol uit en de stoelen zitten erg comfortabel!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Voor een klein prijsje (21,50) inclusief drankjes zeer smakelijk gegeten. Zelf voor de wok gekozen maar de gerechten zagen er smakelijk uit. Nasi, bami en mihoen goed en nagerechten waren goed. Almetal een goede chinees