De Chinese Muur

Groenloseweg 90 7101 AK Winterswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Chinese Muur

Jmz .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Chinese tapas gegeten. Heel veel keuze. Goede kwaliteit. Hadden ronde tafel met draaischijf dat was erg makkelijk om de gerechten op te zetten. Alleen gebakken banaan was niet gaar en vies. De rest is uitstekend.
Bphr19 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Tegenover ons hotel gelegen dus lekker makkelijk en ook geen discussie over wie er de Bob is. Gekozen, niet voor All you can eat, maar een keuze uit het menu waar je alle traditionele gerechten wel op terug kan vinden. Partner en ik kiezen voor het iets duurdere Kantonees waar verse groente en fijngesneden vlees aan tafel worden bereid (verrassend) en gloeiend heet direct op tafel komen. Lekker knapperige groente en het vlees is natuurlijk door de hitte direct gaar. Jammer dat door dit proces het verschil tussen kip, varkens- en rundvlees bijna onherkenbaar wordt maar dat weet ik wanneer ik dit bestel. Het is zonder meer goed en lekker, ruim voldoende ook. De bijgeleverde nasi en bami vallen wat tegen, daar kan meer van gemaakt worden. Het is een mooie zaak, niet de overdaad aan prullaria die dit soort restaurants kan beheersen. Hinderlijk vond ik dat werkelijk om de twee minuten een personeelslid langskwam om te vragen of het smaakt, of er nog iets te drinken moet komen? Misschien het gevolg van de All you can eat formule? Niettemin, goed en degelijk, de moeite waard om de weg over te steken.
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Wanneer wij overnachten in Winterswijk eten we regelmatig bij de Chinese muur, kortweg ook wel de Muur genoemd. We hadden met vier personen voor zondag de 20e gereserveerd om 18.00 uur. En dit was maar goed ook, want het gehele restaurant zat vol. Ook de de rij in de afhaalruimte was groot. Een goed teken!
Groot voordeel is dat je aan tafel kunt blijven zitten en steeds vier gerechtjes per persoon kunt bestellen, deze worden aan tafel geserveerd. Dit alles voor een all-in prijs, exclusief drank voor 24,50. Omdat het zo druk was, kon de keuken het niet bijhouden met de sushi. Drie personen hadden sushi besteld en de vierde enkele chinese gerechten, Foe yong hai etc. Het duurde 35 minuten voor de eerste sushi werd geserveerd. Persoon vier had zijn gerechten natuurlijk al op. Niet gezellig, de een eet en de anderen niet. De sushi was ,in tegenstelling tot de vorige keren ,niet vers. De rijst was al eerder klaar gemaakt zo te proeven en het zeewier om de rijst was niet krakend maar taai. Een afknapper. We zijn toen maar over gestapt op het Chinese eten , wat ei, wat groenten en wat bami en hebben afgesloten met ijs van het dessertbuffet. Wij zijn echte sushi eters en reizen het hele land door op zoek naar lekkere sushi. Dit keer scoorde de Muur bij ons een onvoldoende voor zijn sushi, maar een ruime voldoende voor decor en service.
Roberto S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten vandaag 27 augustus 2015, restaurant ziet er mooi uit en de tapas waren erg lekker ,snelle en vriendelijk bediening ,
Wines .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Gisteren een leuke avond gehad bij de Chinese muur. We hebben er heerlijk gegeten! De sushi was lekker en vers. Je kan er à la carte eten en tevens all you can eat. Dit laatste hebben wij gedaan. De inrichting is gezellig en de bediening aardig. Een echte aanrader!
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Wij vinden het hier prettiger dan bij wok Wamelink. Je kunt lekker aan de tafel blijven zitten, het is knus en de stoelen zitten goed en de bediening is aardig en ze kunnen je advies geven als je dat wilt. Het eten is erg lekker en je kunt steeds een keuze maken en dan krijg je 4 gerechtjes te gelijk. Het is fijn dat het allemaal erg goed smaakt en dat je samen gezellig en tegelijk je gerechten kunt eten. Ze hebben ook oog om het netjes en verzorgd op te dienen. Het is een aanrader
Nijenhuisjeroen .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Een tijd geleden is de Chinese Muur overgestapt van wok naar Aziatsiche tapas, zeer waarschijnlijk door de komst van het massale Wok Wamelink. Wat mij betreft vreetschuur 2.0, voor lekkerder chinees-indisch eten en een rustigere avond kan men beter naar de Chinese Muur gaan. Het is is onveranderd lekker, aangevuld met nieuwe gerechten. Groot voordeel is dat je aan tafel kunt blijven zitten en steeds vier gerechtjes per persoon kunt bestellen, deze worden aan tafel geserveerd. Wat ons betreft een stuk gezelliger dan de halve avond in de rij te staan bij wok/grillplaat. Dit alles voor een all-in prijs, exclusief drank. Klein minpuntje was dat niet altijd alle gerechtjes tegelijk geserveerd worden. Wij zaten een van de rondes eerst met alleen een bakje babi pangang, flink wat minuten later kwamen de daarbij bestelde gerechtjes (onder andere bami en nasi waarvan je toch verwacht dat deze altijd wel warm staan). Gelukkig kwam dit maar één ronde voor, wellicht door de aanwezigheid van een grotere groep en drukte bij de afhaal (ook helemaal gerenoveerd en nu met aparte ingang). Voordeel van de twijfel wat ons betreft. We sloten af met een smaakvol dessertbuffet, dit was het enige moment dat we even van tafel gingen

De bediening was aardig en correct, de eigenaar komt bij elke tafel even een praatje maken zonder opdringerig of onnatuurlijk over te komen.

Zoals hieronder in de vorige recensie te lezen is is de Chinese muur kort geleden flink gerenoveerd, er is niks meer te herkennen van de oude inrichting. Het ziet er werkelijk prachtig en sfeervol uit en de stoelen zitten erg comfortabel!
Reinier-Stannie .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
De Muur (vernieuwde naam) heeft werkelijk een metamorfose ondergaan van een typisch doorsnee chinees restaurant naar een super sfeervolle eetgelegenheid. Goede stoelen, mooie kleur tinten en perfecte verlichting. Het is een feest hier naar toe te gaan dit heeft Winterswijk nodig. De bediening is perfect, goede bediening en leuke uitleg van de kaart of het concept. Het tapas menu is zeer aan te raden alleen de kleine fotootjes laten niet de grote van de geserveerde gerechten. De smaak was zeer goed en in detail, hoe het wordt opgediend werkelijk perfect. Zeer persoonlijk wat je gewoonlijk mist bij buffetten. De een eet en de ander staat bij het buffet. Nu altijd gezellig met je partner, kinderen of anderen gasten aan een tafel en al de delicatessen worden gebracht. Gelukkig doen ze aan mvo.
Als toetje genoten van het dessert buffet. Goede keuze en niet van die standaard toetjes, heerlijke speciale ijssoorten.
Zeer leuk is dat de eigenaren van de Muur even aan tafel komen om te zien of alles naar wens is. Je voelt je zeer welkom. Als laatste de afhaal is nu gescheiden van het restaurant, perfect nu. Ook dit gedeelte is zo trendy ingericht dat je bijna het afhaal menu ter plaatse zou willen opeten.
John M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Zondag 23-03-2014 gegeten bij de Chinese Muur. Het is geen Wokrestaurant meer. Het concept is veranderd in A,B en C briefjes, waar je iedere keer 4 gerechten kan kiezen, dus eerst bij A, dan bij B en dan C. Wij hebben altijd heel fijn gegeten toen het nog een Wokrestaurant was maar konden deze verandering niet waarderen. Dus hopelijk snel weer een Wokrestaurant.
Ook voor kinderen veel en veel prettiger, dan hebben ze even dat loopje om wat te kiezen. Hebben nu a la carte gegeten, dit was uiteraard prima.
Maar lieve mensen bij de Chinese Muur, wij vonden deze verandering geen succes. Helaas maar wel een eerlijke reactie. Tot gauw en hopelijk weer als vanouds!
Groeten uit Den Haag van John en Wil

Richard En Ria .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Dit restaurant heeft sinds kort een nieuwe formule: all you can eat voor een bepaalde prijs in 2,5 uur. Er staan 90 gerechtjes op de kaart en er kunnen vier gerechten per ronde worden besteld. Het stelde niet teleur. Er staan sushi gerechten op, salades, soep, en natuurlijke de chinese gerechtjes. Alles is zeer smaakvol. De bediening is vlot en hartelijk. Kortom: prima restaurant!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Voor een klein prijsje (21,50) inclusief drankjes zeer smakelijk gegeten. Zelf voor de wok gekozen maar de gerechten zagen er smakelijk uit. Nasi, bami en mihoen goed en nagerechten waren goed. Almetal een goede chinees
Lucienne D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Wokken inclusief drank, 23,90. Voor die prijs krijg je soep aan tafel geserveerd met stokbrood, voorgerechten zoals gerookte zalm, salades, chinese voorgerechten, maar ook carpaccio. Daarna de gebruikelijke wok en grillgerechten. Dessert is ook goed. Kinderen welkom, ook voor hen veel keus.
Interieur, typisch chinees, oubollig maar gezellig.
Bediening is vriendelijk en attent. Als wokadres een aanrader.