De Chinese Muur

De Galerij 2 4261 DG Wijk en Aalburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Chinese Muur

Derk V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Prijs kwaliteit is goed, Lekker eten en genoeg. Leuke en aardige meiden in de bediening. Wel erg druk toen wij er waren. Maar 1 groot min punt is: De eigenaar staat gewoon te roken bij de kassa op nog geen meter van de tafels en eten. DIT KAN ECHT NIET!
Erg jammer omdat het eten verder erg goed was , hoop dat de Chinese eigenaar dit goed beseft. Voor ons wel een reden om weg te blijven.
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Met schaamrood op de kaken moet ik bekennen voor het eerst bij De Chinese Muur gegeten te hebben. Terwijl het vlakbij huis is en al jaren bestaat. Maar 'de chinees' als restaurant trekt mij niet aan. In dit geval is dat onterecht.
Wat een vriendelijke en gastvrije eigenaar is Mr. Pan! Niets is te veel voor hem. Hij helpt je waar hij maar kan, echt geweldig. Als voorgerecht had ik twee mini-loempia's, die heerlijk krokant en smakelijk waren. Niet te pittig, niet te flauw. Als hoofdgerecht de tipan van ossenhaas met mihoen. De ossenhaas werd geserveerd met heerlijke, roergebakken groenten (minimais, shiitake, paprika, ui). Het was voor mij een te grote portie, maar grote eters zullen blij zijn met de hoeveelheid. De dessertkaart bestond uit standaardtoetjes, waaruit wij de dame blanche kozen. Die was oké, maar niet bijzonder.
Maar, voor totaal EUR 27,50 per persoon hadden wij niet beter kunnen eten. En nogmaals: de gastvrijheid en vriendelijkheid van eigenaar (en personeel) zorgt ervoor, dat je graag wilt terugkomen.
Henkbouman .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Kerst gevierd met vrouw bij de Chinees in Wijk en Aalburg. Mijn ervaring is zeer positief, dit is ook te zien aan de cijfers. Een verrassende ontdekking voor mij en ik beveel de anderen zeer zeker een bezoekje aan dit restaurant aan.
M-H .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Voor het eerst hier binnen geweest, ook direct de laatste keer!
Eten van het buffet was koud. Daardoor niet lekker en het vlees taai.
Jammer dat er niet over te praten was.
Siertende .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Al jaren kom ik hier met vrienden of familie eten. Ze hebben heerlijk lopend buffet met veel keus. Alles is lekker, met name de Jin Tu Kai, kip in zoetzure saus; Hoi Sin Kai, kip in hoisin saus; garnalen; eend; tongfilet; gebakken bananen; en natuurlijk voor de liefhebbers de standaard gerechten zoals babi pangang, foe yong hai, loempiaatjes. Het belangrijkste is dat de smaak en kwaliteit van de gerechten altijd hetzelfde blijven. Volgende week weer!