De Chinese Muur

Rijksstraatweg 166 7231 AL Warnsveld Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Chinese Muur

• : Parkeerplaats

• American Express wordt geaccepteerd , Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten8,4/10
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Bourgondier1982 . Gastronoom (16 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Tijdens de Roparun was ons wisselpunt vlakbij dit Chinese restaurant in Warnsveld. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening die ons om half tien 's avonds zeer vriendelijk verwelkomde en een heerlijke rijsttafel serveerde. Ondanks dat het restaurant om tien uur dicht zou gaan werden we niet 'weggekeken' maar kwamen diverse personeelsleden vragen of we het eten lekker vonden en of we voldoende hadden.

Heerlijke (standaard) chinese gerechten op een mooie manier gepresenteerd. Zelf ben ik geen peking eend liefhebber maar de manier waarop men het bij de Chinese Muur klaar maakt kon ik zeer waarderen. Voldoende grote porties en een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Mochten dit restaurant volgend jaar weer op onze route zitten dan schuiven we absoluut weer aan!
Frederike B. Bourgondiër (4 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Ons favoriete restaurant! Goede kwaliteit sushi, wat ons betreft de beste van Zutphen e.o. De combinatie met de warme gerechten en ook en klein stukje Chinese keuken, maakt het heel toegankelijk voor iedereen.
Ik kijk alweer uit naar de volgende keer.
De_fijnproever_ . Fijnproever (6 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Op donderdag avond wezen eten met mijn familie uit Zutphen
Onbeperkt suhi was boven gemiddelde kwaliteit.
Wachttijden was iets aan de lange kant ,maar personeel waren zeer vriendelijk
De restaurant was modern en sfeervol ingericht .
Voor mij was het een bijzondere toeval.
Irmaaalbers . Gastronoom (25 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Met kerst met 7 personen van het speciale kerst All you can eat.
Het restaurant zag er voor kerst extra mooi uit. Het eten was heerlijk, bediening goed. Een aanrader, ook omdat hier niet in groepen wordt gegeten met kerst. Verder nog een tip voor ouders met kinderen die niet aan tafel willen/kunnen blijven zitten: kies met kerst voor een pannenkoek of ga naar restaurant de gouden boog zodat andere gasten van het kerstdiner kunnen genieten ipv uw rennende en gillende kinderen.
Peter G. Gastronoom (104 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Gisteravond heb ik hier met een groot gezelschap een buffet gegeten met rijst, nasi, bami en nog een tiental gerechten uit zowel de Chinese als de Indische hoek. Op zich keurig verzorgd. Het was zeker niet slecht, maar ook nergens spannend, dus onze conclusie was dat het een beetje een "doorsnee-Chinees" is. Maar zeker geen slechte, dus daarom geef ik een zeven. In ieder geval was ons duidelijk dat het restaurant vrij populair is in Warnsveld, want het afhaalgedeelte was behoorlijk vol. De heren die ons bedienden waren het Nederlands nauwelijks machtig, maar ze waren vriendelijk en adequaat. De inrichting is erg verzorgd en er is zelfs een speciale rookkamer met heerlijke fauteuils. Mocht ik weer eens in de buurt zijn en zin hebben in chinees eten, dan probeer ik wellicht nog eens.
Deon . Bourgondiër (2 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
De meeste gerechten waren veel te zout en werden onverklaarbaar in verkeerde volgorde opgediend. Uiteindelijk liep het helemaal verkeerd en kregen we alle gerechten uit de 2e ronde 2x opgediend.
Hele vriendelijke bediening, maar er kan nog veel verbeteren.
De prijs-kwaliteitsverhouding is niet goed.
Ingeborg-S . Fijnproever (9 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Heerlijk! Onbeperkt sushi en (overige) warme gerechten voor een vaste prijs. Het personeel is heel vriendelijk. Alleen door de drukte duurt het soms iets langer voordat je kunt bestellen, hier moet je zelf wel echt op letten.... Ook de tijd tussen de verschillende gerechten is aan de lange kant. Hierdoor kan het voorkomen dat als je met vier personen bent er langere tijd een of meerdere personen nog geen eten hebben. Maar de sushi is van goede kwaliteit en ook de overige gerechten zijn goed warm. Daarnaast kun je ook nog steeds chinees voor thuis afhalen. Wij komen zeker terug!
Waard . 1e beoordeling (1 recensie) 2 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Absoluut volstrekt unieke ervaring!!
2 uur gezeten ,alles wordt door elkaar geserveerd,eerst 3 mini loempia`s vervolgens 20 min later de vis voor mijn vriendin en na een half uur maar eens gevraagd waar de soep bleef,die kwam wel maar was helaas niet wat ik besteld had.
Na mijn beklag te hebben gedaan werd beterschap beloofd, de 2e ronde werd besteld en na 20 min werd er een bakje bami op tafel gedumpt weer 20 min later maar weer eens gevraagd waar de rest bleef ,bediening gaat vervolgens vrolijk in discussie met mij met het excuus dat het een drukke avond was......na een half uur kwam de rest op tafel wat jammer maar helaas steenkoud was , nodeloos te zeggen dat we zijn opgestapt.

Volstrekt waardeloze tent!
Saskiavanrassel . Bourgondiër (3 recensies) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Wat een tegenvaller. Het restaurant is niet sfeervol, ondanks de recente verbouwing.
De keuken en bediening konden het concept (all you can eat - gerechtjes steeds per gang bestellen) absoluut niet aan: onze voorgerechtjes kwamen maar niet, toen bestelden we een gang hoofdgerechten. Daarop kwamen eerst het vlees en de vis en een half uur later de nasi en bami - we hadden alles tegelijkertijd besteld! Tot slot kwam de sushi, ons voorgerecht.
We bestelden ook nog het surprisegerecht, dat waren gewone bitterballen. Bij chinees! Echt absurd.
Ook stoorden wij ons zeer aan het feit dat we alleen maar een glas water kregen als wij er eerst een andere drank.
Wij komen hier zeker nooit meer. Jammer, want sommige gerechtjes waren best smakelijk.
Ton1756 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Mooi ingericht, vriendelijk personeel en een mooi rustige sfeer. Het restaurant heeft een mooi concept: je kunt per gang maximaal 5 kleine gerechten bestellen. Er zijn 5 gangen, in de praktijk kun je beter niet te veel bestellen in de eerste ronden. Het eten is prima en je kunt heerlijk rustig en lang tafelen. Echt een aanrader!
Lochem . Bourgondiër (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Op aanraden van onze buren hier voor het eerst gegeten.
Leuke formule, in maximaal 5 rondes steeds 3,4 of 5 kleine gerechten kiezen van de menukaart. Goede uitleg van de bediening.
Kennelijk is men nu beter ingespeeld op het nieuwe concept.
Sushi's waren uitstekend, evenals de andere gerechten.
Je moet er zelf rekening mee houden dat je per ronde niet meer dan 1 of 2 warme gerechten bestelt.
Zeker terug voor een volgend bezoek, je weet dan ook beter hoe je e.e.a. moet handelen.
Mario P. Gastronoom (20 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
De culinaire verwachtingen waren hoog, nu het restaurant, na een grondige verbouwing, weer is geopend. Het werd uiteindelijk een teleurstelling.

Het AYCE concept (All You Can Eat) is discutabel. Het telkens opnieuw gerechtjes bestellen via een bestellijst is irritant, zeker als de menukaart al vele gebruikerssporen vertoont. Waarom niet voor een digitale oplossing gekozen? De bestelde gerechtjes werden telkens apart aan tafel geserveerd, wat storend is. Het is maar de vraag wat je nu op tafel krijgt en voor wie het bestelde gerechtje is. Kwaliteit van het eten niet top, sushi matig (hebben ze wel echte sushirijst gebruikt?), sladressing op een bestelde salade met zeewier (wie bedenkt dat?), pekingeend met flensjes droog en smakeloos, warme gerechten zijn vettig, soms lang wachten op een gerechtje en de bestelde kom nasi als bijgerecht nooit uitgeserveerd gekregen. Oh ja, men doet ook moeilijk als je om een glas water vraagt en geen andere (alcoholische) drank erbij besteld. Gemiste kans!

Bediening overdreven vriendelijk, mag wel een tandje minder, ik heb niet het gevoel gehad dat er service werd geboden. De bediening liet zich weinig zien in het restaurant, terwijl het helemaal niet druk was op een maandag.

Als restaurateur moet je jezelf afvragen of je met het AYCE concept alleen maar "snelle happers" in je zaak wilt of een concept biedt waarmee je gasten aantrekt die de Aziatische kookkunsten waarderen en terugkomen. Jammer, want het (oude) restaurant was jarenlang een aanrader in het magazine LEKKER. Wij komen er in elk geval niet meer.
Colaatje . Bourgondiër (3 recensies) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Zondag 16 Juni in het vernieuwde restaurant gegeten.
Van binnen en buiten zag het er beter uit dus we waren enthousiast.Maar de bediening was langzaam of de keuken deed het kalm aan want het duurde eeuwen voordat de volgende gang kwam.Borden waren mooi opgemaakt maar de bami was koud en ik kreeg een keer een ander gerecht dan besteld.
En waarom schenken ze de glazen niet vol?
Waarschijnlijk omdat die apart betaald moesten worden en de gasten dan meer bestellen?