De Chinese Muur

Meer informatie over restaurant De Chinese Muur

• Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Max H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wanneer mijn vrouw en ik chinees eten, doen we dat zo mogelijk altijd bij de Chinese Muur in Velden omdat je gewoon nergens in de regio zo verfijnd chinees kunt eten en het is er schoon. Iedere poging eens ergens anders te proberen is ons tegengevallen in vergelijking met de Chinese Muur. Ook de bediening is er keurig en vriendelijk. Wij zijn grote liefhebbers van chinees eten, maar alleen in Maastricht hebben we tot nu een vergelijkbare keuken kunnen ontdekken.
Ammondeo .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Een Chinees restaurant zoals er maar weinig zijn. Al wonen we er 150 km vandaan, we komen er meerdere malen per jaar. Een beetje in de buurt is al genoeg om er te gaan eten.
Prima kwaliteit. Vooral van de Cantonese kaart is heel lekker.
De bediening is heel vriendelijk, maar deze avond weinig attent. Het feit dat er maar drie tafels bezet waren bood de bediening kennelijk genoeg tijd om ergens te gaan staan kletsen. Het dessert (een glas lychees) stond eenpas en kwartier na de bestelling op tafel.
Frits G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Komen hier al 20 aar.
Eten is altijd goed, beter dan elk ander chinees restaurant.
Vraag eens naar specialiteit van kok, staat niet op de kaart. Smullen.
HannahenBastian .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Erg goede rijsttafel gegeten, we waren met zijn tweeën, maar het was meer dan we op konden. We kregen niet de indruk dat dit eten al uren in een bakje stond, het was allemaal erg vers en smakelijk. De service was ook bijzonder goed, we werden netjes en snel bediend. Een absolute aanrader wat ons betreft.
MaatjeT .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Een prima Chinees restaurant. Er valt een stuk meer te beleven dan babi pangang en saté. Ook zeetong staat op de kaart en prima bereid. Voldoende verse ingrediënten en immer een vriendelijke bediening. Een prima Chinees restaurant!