De Chinese Muur

Maandag t/m Donderdag 15:30 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 11:30 - 22:00

Raimond F.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Uitje en hotel in Alphen en dan pakken we altijd de lokale Chinees. Recensies waren redelijk hier. Maandmenu gehaald. Veel rare vette stukken in de babi pangang, foe yong hai erg flauw en kip in ketjap ook. Niet lekker gegeten hier en niet voor herhaling vatbaar. Zonde van het geld!
Genieter088 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Heerlijk gegeten. Keertje wat anders dan babi pangang genomen en eens een specialiteit genomen. Attente service, vriendelijke mensen.
Leonoor P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
We voelen ons hier inmiddels thuis ... vlees & vegetarisch: Uitstekend!
Ook onbeperkt allerlei lekkere kleine hapjes uitzoeken voor 18,50 pp: verrukkkelijk! Alles vers; supersnelle vriendelijke bediening.
... what more to tell ...
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
Even weinig tijd om te koken en daarom een Indische Rijsttafel afgehaald voor 2 personen, nu weet Ik wel dat er bij een Chinees niet de beste kwaliteit te verwachten is op het gebied van de Indische culinaire keuken, maar dit was ver beneden de verwachting, minder dan standaard, een Redang die taai is, Kip in ketjap met bot, droge kip sate, knap gedaan met een pinda saus die de uitdroging van het vlees niet kon verhullen.

Dit zal mij niet meer gebeuren.