De Chinese Muur

Commandeurstraat 56 6281 AN Mechelen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Chinese Muur

Piet K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Onverwacht goed eten! De plek en de uitstraling beloven niet veel goeds, maar het eten is voortreffelijk.we hebben de maaltijden afgehaald en thuis gegeten. Ouderwets chinees- indisch, met verse ingredienten en met smaak bereid. Daarnaast hebben ze een thaise kaart. De kip-curry was pittig en en Thais van smaak. Ben je in de buurt en heb je geen zin om te koken? Dan gauw hier heen
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
De entourage is volkomen sfeerloos. Bij binnenkomst wordt je bijna 'gedwongen' om maar een nafhaalmenu mee te nemen. Toch maar besloten om in het sfeerloos restaurant plaats te nemen (de recensies leken tenslotte toch erg goed te zijn).
Het eten kunnen we alsvolgt omschrijven:
- erg lang wachten
- de kaarsjes in de warmhouder ware waarschijnlijk op want het eten was lauw
- de smaakpapillen werden nauwelijks gekieteld
- het ijsje, een heel schamele afspiegeling van neen dame Blanche, was van het goedkoopste ijs dat te kopen was (bevroren water met een wit kleurtje).
Kortom, eens maar nooit weer.
Foodnotes .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Heerlijk gegeten. We hadden de Tjap Tjoi, Loumpia, en nog wat andere typische gerechten. Ik houd er normaal gesproken niet van. Maar het eten was gewoon vers en de de bediening was zo aardig dat ik gewoon lekker gegeten heb. En ze bezorgen ook in Gulpen. Dat komt dus goed. Decor is natuurlijk wel wat minder, waar de prijs / kwaliteit verhouding is dik in orde met een goede service!
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Prettige ontvangst door de gastvrouw in een ambiance die overeenkomt met de gemiddelde "chinees". Gekozen voor het Thaise deel van de kaart. De gastvrouw waarschuwde me dat Thais wel pittig is! De kok heeft deze mededeling volledig weten te onderstrepen wat voor mij geen straf was en is. De authentieke smaak was verrassend te noemen en - niet geheel onbelangrijk - de verschillende groentes waren super vers. Kortom heerlijk gegeten. Een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding; absoluut een adres om naar terug te keren!
Jhendrikx1 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Met vijf volwassenen en twee kleine kinderen hier heerlijk gegeten. (onbeperkt keuzemenu) Verrassend goede keuken, heerlijke "nieuwe" gerechten ontdekt.
Bediening was top! Hartelijke gastvrouw die ons prima hielp.
De door de kleine kinderen vergeten speelgoedjes kregen we bij een tweede (afhaal)bezoek zonder vragen meteen aangeboden.
Prima restaurant, zo'n kwaliteit hadden we niet verwacht. Een aanrader.