De Chinese Muur

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Altijd heerlijk gegeten hier. Maar vandaag om 19:00 u buffer gegeten. 5 van de 10 bakken waren bijna leeg. Jammer voor dat geld. Moest expleciet vragen wat aan te vullen. Na een half uur wachten slechts 1 bak aangevuld. Schandalig dat ik daarvoor moet betalen. Jammer Chinese muur, gemiste kans. Ik ga voortaan wel naar Fat Kee in Den Haag
Simonebos .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Houd je van Chinees eten, dan is de Chinese Muur een aanrader. Goed eten en een fijne bediening. Ook de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Decor is typisch chinees en kan wel wat hipper.
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Het weekend-buffet is heerlijk, maar a la carte is ook erg lekker.
De bediening is attent en lief voor kinderen. Die kunnen zich vergapen aan de vissen in het aquarium als ze zijn uitgegeten.
Gratis parkeren en makkelijk bereikbaar qua OV.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Prima Chinees de traditionele gerechten zijn zeer smakelijk. Ruime porties. Bediening attent. Uitgebreide menukaart. Kortom een aanrader maar dat is het al jaren!
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Heerlijk eten. De bekende chinees-indische keuken maar dan wel heel lekker klaargemaakt. Verwacht dus niets heel bijzonders, maar gewoon heel goed bereide babi pangang (lekker knapperig vlees), foe yong hai, nasi, bami, saté etcetera. Het buffet is een prima mogelijkheid om alles te kunnen proeven. Afhalen ook een succes: we hebben er twee keer van kunnen eten en dat was zeker geen straf!