De Chinese Muur

Groest 136 1211 EG Hilversum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Chinese Muur

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Bediening doet de uitbater zelf. Ongedwongen, gezellige sfeer. Welkomstdrankje stond direct op tafel en de menu`s werden uitgebreid aan tafel vooraf besproken. Geen haast en bediening "to the point!'

Verse vis is echt een aanrader, Peking eend en soep waren echt uitstekend.

Eten was uitstekend. Veel in Azië rondgezworven en ik moet zeggen: "De smaken waren uitgebalanceerd, de producten kraakvers en de drankjes op de juiste temperatuur!"
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Ik haal hier zeker twee keer in de maand eten als ik geen zin of tijd heb om te koken. Kwaliteit is constant en goed van smaak. Het is gewoon en prima chinees. De inrichting is niet mijn smaak en is wat ouderwets. De bediening is ok. Maar wil je gewoon lekker chinees en woon je in het centrum dan is dit zeker een aanrader om af te halen.
Cane27 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Trouwe klant van de chinese muur. Als we geen zin hebben om te koken of om uit te gaan, is dit een goed alternatief. Decor een 10 omdat we altijd laten bezorgen.
Lievep .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Een chinees restaurant met goede service. Kwaliteit van eten is ook zeer goed. Normaal halen wij altijd af, maar voor de variatie kwamen we hier na een dagje winkelen dineren. Het eten is lekker op smaak, niet overgegoten van allerlei smaakverfijners waar veel andere chinese restaurants veel last van hebben. We hebben genoten!
Bedankt voor de complimenten en graag tot ziens!
VLinda .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Uitstekende service! Het personeel hier is gezellig en zorgzaam. Het eten is ook daadwerkelijk verrukkelijk, vooral de ossehaas met een lichtpittige saus in combinatie met mihoen. Een zekere aanrader!
Bedankt voor de complimenten en graag tot ziens!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
Chinees restaurant zonder poespas met vriendelijke bediening en ideaal voor afhalen. Men deinst er alleen niet voor terug om deels aangebrande nasi goreng mee te geven aan de klant. Daarnaast was de sate ajam niet goed doorgegaard. Hoe moeilijk kan het zijn?
Als u ontevreden bent over de nasi, kunt u natuurlijk altijd kosteloos nieuwe nasi krijgen. Zelfs als u heeft afgehaald, kunnen we die desgewenst bij u thuis komen brengen (in Hilversum). De sate wordt 's middags bereid en au bain marie bewaard. Het is dus onmogelijk dat deze niet gaar is.