De Chinese Muur

Jan Thijssenweg 16 2495 AH Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Chinese Muur

Stef J.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ik heb hier meerdere keren gegeten en het eten is heerlijk! Veel keuze aan verschillende gerechten en je proeft echt kwaliteit en verschil met andere soortgelijke restaurants. Daarnaast is het interieur erg mooi en het personeel zeer vriendelijk. Aanrader!!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Jaren geleden dat we hier geweest zijn...dus we waren verrast door de "fabriek"waar we in terecht kwamen!
We hadden niet gereserveerd en mochten wachten aan de bar 25 minuten enfin we wilden toch ervaren wat dit imperium ons te bieden had....
We kwamen te zitten vlakbij de pianist die er lustig op los (vals) helaas speelde enfin na onze drankjes kwamen de gerechten a la carte.
Mijn partner had biefstuk tippan en dat was een drama, het vlees was bloederig , de nasi met gifgroene diepvries doperwten was echt niet te eten .
Ik had omelet die was half rauw met een dubieus ruikende oranje saus erbij.
Klonterige bami en alles werd geserveerd op äntieke rechauds"die zowat uit elkaar vielen.
De pannetjes waar de rijst in zat idem dito maar alles was absoluut niet schoon.

Ook de koperen railing waar we bij zaten was vies en zo ook was het stoffig .
Het restaurant oogt bij binnenkomst gigantisch imponerend maar dit is niet normaal .
Een vreselijke teleurstelling en een dure rekening want het is niet goedkoop.
Wij komen hier nooit weer!
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Wij hebben hier al diverse malen uitstekend gegeten. Het buffet biedt een zeer uitgebreide keuze aan heerlijke Oriëntaalse gerechten die steeds vers aangevuld worden. Ook Tippanyaki en Sushi is in ruime mate aanwezig en erg smakelijk.
De bediening is vriendelijk en vlot.
Robin .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Erg uitgebreid buffet, alles heerlijk vers. Zeer veel tafels in het restaurant wat het soms rumoerig kan maken. Personeel zeer vriendelijk en altijd in voor een grapje en een lach naar de gasten. Enig minpuntje voor ons was de meneer achter de piano. Deze speelde nogal hard en bij vertrek bleek dat deze meneer niet eens echt speelde, maar slechts een show opvoerde.
We komen graag weer eens terug, echter kiezen we dan voor een tafel waar geen piano naast staat.
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Een restaurant waar je het gewoon moet treffen qua entourage. Is het wat rustiger dan kan je hier prima eten. Dit mede door de mooie inrichting en onderverdeling in zalen, waardoor het niet een 'vreetschuur' is als dat wokrestaurant in het Zuiderpark in Den Haag. Maar kom je zoals wij op een zaterdagavond waarbij het restaurant stampvol zit dan moet je echt niet komen voor een rustig, intiem diner. Schreeuwende en zingende groepen (als er weer eens iemand jarig is), de bediening die zwaar onderbemenst is, waardoor vuile borden zich op de tafels opstapelen en de gasten dan zelf maar de vuile borden op de karretjes moeten zetten. Gasten die lang moeten wachten totdat zij een drankje kunnen bestellen (terwijl er op rustiger tijdstippen normaliter om de haverklap een serveerster vraagt of je iets te drinken wilt bestellen). Op het eten heb ik niet veel aan te merken. Dat is er in diversiteit en kwaliteit.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Wederom zeer goed gegeten. Ruime keuze van bijzondere gerechten. Met name de sushi is zeer aan te bevelen. Gastvrije ontvangst en prima bediening. Een aanrader om hier met vrienden en collega's te gaan eten. Zullen zeker weer terugkomen.
Riko S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zaterdag 2 april hier wezen eten. Met visite onverwacht even gebeld of er nog plek was. Ja hoor geen probleem. Vriendelijke ontvangst, even met een pilsje in de lounge. Daarna aan tafel. En net als vorige keer weer verassende orientaalse gerchten. Een mix van chinees, indisch, japans en soms zelfs thais. Hier is voor iedereen wel iets lekkers te ontdekken. Ik ben echt van mening dat dit restaurant goed bezig is, zij hebben geinvesteerd in service en de gerechten. Prima! Vanzelfsprekend kom ik hier graag terug.
Conchita V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij hebben onze verjaardag gevierd...het eten heel divers en heerlijk van smaak...de bediening was "grandioos"....het liep op rolletjes...ook voor de mensen in ons gezelschap met een allergie werd speciaal een..uitgekozen gerecht apart klaar gemaakt...Top service...ons gezelschap bestond uit 55 personen...dus als je iets te vieren hebt....en je zou het even niet weten...ga dan met je gezelschap bij de Chinese Muur eten. Wij komen heel graag terug....Hartelijk dank voor de goede zorgen
Jaburger .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
We eten al jaren bij de 'Chinese Muur' Den Haag. Inmiddels al tientallen jaren.
De gerechten zijn heerlijk en worden regelmatig aangevuld of vervangen! Er zijn veel kleine hapjes en iets grotere sortering sushi aanwezig. Bediening is altijd zichtbaar aanwezig, vriendelijk en behulpzaam. Bij een verjaardag of andere festiviteit wordt er op verzoek altijd iets extra's georganiseerd. Af en toe is het wat krap zitten met een grotere gezelschap, maar ook daar valt meestal een mouw aan te passen. Dus wederom voor herhaling vatbaar.....
Donzter .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Het is en blijft een vreetschuur; heel veel gierige mensen die hun bord op en top vol laden en onder het all-you-can-eat concept veel te veel opscheppen en laten staan. Goede locatie, gratis parkeerplaatsen, voldoende parkeerplaatsen, vriendelijk personeel. Ietwat aan de drukke kant waardoor je soms lang moet wachten op je drankje. De warme doekjes aan het einde van het eten zijn heerlijk! alsmede de chocolatjes. Live muziek = gezellig
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
De Chinese Muur is na de "opknapbeurt" beslist opgeknapt en verdient daar een pluim voor. De bediening is voorkomend maar (Chinees onverstoorbaar) zakelijk een enkeling daargelaten.
Op de zaterdagavond is het extra gezellig doordat er live muziek is in de vorm van een pianist die wat suf kijkend een skala van gedateerde achtergrondliedjes murmelt. Maar als je er niet al te goed naar luistert dan heeft het wel wat.

Het restaurant is perfect ingericht voor de buffetservice.
Het Grand Buffet omvat o.a. een Soepbar van twee soepen van redelijke kwaliteit (vandaag tomaten en wonton-soep), een Salade Buffet van redelijke kwaliteit (vers), het Hors d’Oeuvre buffet, een Oriëntaals Buffet (Chinees, Japans, Indisch en Thaise keuken), een verse Grill Buffet, een Japanse Tippanyaki Buffet en er is zelfs verse Sushi! Voor Vegetarische gerechten kun je ook terecht.

Als je binnenkomt weet je niet waar je beginnen moet.
Je kunt absoluut niet alle gerechten proeven dus je moet een bewuste keuze maken.
De kwaliteit is goed te noemen en de smaak is over het algemeen redelijk tot goed.
Wat mij betreft zouden sommige gerechten wat specifieker mogen smaken en niet al te "Hollands" (vlak en algemeen).

Het toetjesbuffet met fruit van vroeger is vervallen en moet je apart bestellen. De slagroom is nog steeds uit de spuitbus en dat is jammer. Dat kunnen ze toch beter met deze grote hoeveelheden.

Er zitten in het restaurant tussen de 200 en 300 mensen op de zaterdagavond waardoor het bij sommige schotels dringen is en wachten bij de grillplaat.
Dat op de koop toe nemende kun je met een gezelschap een leuke avond hebben. Als je met je meisje romantisch wil tafelen kun je beter ergens anders gaan of door de week terug komen en vroeg boeken.

Al met al toch een dik verdiende 8 voor dit restaurant.

Erik M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Afgelopen vrijdag hier zalig gegeten, het lopend buffet is werkelijk overheerlijk en de sashimi (smelt in je mond) en sushi zijn zeer vers, dit proef en zie je meteen.
Er zit erg veel smaaksensatie in alle gerechten.
De bediening is vlot en vriendelijk.
De ambiance is in de jaren een paar keer veranderd maar het wordt er alleen maar mooier en mooier van.
Je kan zien dat hier een professionele designer zich heeft uitgeleefd, wat mij betreft het mooiste Chinees Indisch restaurant van zuid Holland!
De zeer ruime gratis parkeergelegenheid direct voor de deur is werkelijk een zaligheid, uit de auto zo het restaurant in met voldoende plek voor iedereen, omdat dit het oude parkeerterrein is van familie park Drievliet.
De prijs kwaliteits verhouding die je bij dit restaurant krijgt geef ik een dikke 10, de smaak en de versheid van dit buffet heb ik nog nergens anders geproefd en gezien.
De populaire sushi cafe,s kunnen hier eens komen proeven om te leren hoe het nog beter kan.
De drukte, vooral in het weekend, is gezellig met zeer aangename live muziek die precies qua volume goed is.
Het entree straalt iets bijzonders uit, nadat je over een bruggetje loopt met daaronder mooie Koi karpers loop je de centrale ontvangst ruimte binnen waar wederom een zeer mooie vijver in etappes is aangelegd waar mooie vissen en schildpadden zich vermaken.
Nadat je heerlijk hebt gegeten kun je nog wat na ontspannen in de grote design lounge bij de koperen open haard.
De bar is van alles voorzien en deze ziet er tiptop uit.
Het toilet is zeer modern en schoon met mooi sanitair en warm water.
Is er ook iets negatiefs te melden dan, moeilijk, om bij dit restaurant een negatief iets te vinden moet je verdraaid goed zoeken maar ik heb het niet gevonden.
Misschien als je een rustig romantisch diner voor 2 zoekt is het beter om niet in het weekend te komen.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Hier voor de 1ste keer gegeten na een dag winkelen in Den Haag.
Het was een uitgebreid buffet. Met vele kleine lekkere hapjes, o.a. sushis.
Van de gril goede tongfile, zalm en gambas.
Alleen jammer dat er geen nagerecht was.
Vriendelijke bediening.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Massaal ogende "eetzaal" met een aanbod van gemiddelde kwaliteit, een 6-je.
Bediening was ronduit lomp. Zo werd er een oudere heer omver gelopen door het personeel, dat dit schijnbaar volstrekt normaal vond. Geen excuus of wat dan ook... best schokkend. Overigens moesten wij ondanks reservering alsnog 20 minuten wachten voordat wij een tafel toegewezen kregen. Door de muziek ook erg lawaaiig Misschien hebben we het die dag niet getroffen, maar een herhaling zit er voor ons niet meer in.
Tureluurs .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Een collega vierde haar jubileum in deze zaak. Het is een mooie, maar erg grote zaak, waardoor het soms wat moeilijk is om elkaar te verstaan. Het is uitermate geschikt voor grote groepen, maar ik zou hier persoonlijk niet zo snel naar toe gaan voor een romantisch diner voor twee. Het eten is prima. De prijs-kwaliteitsverhouding is ook uitstekend. De service is uitmuntend. Aardig, voorkomend personeel dat niets teveel is.
LorivKrevelen .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Fantastisch gegeten hier. Wij waren op een donderdag met zijn tweeën gaan eten bij De Chinese Muur (we zijn allebei in de twintig). Niet het buffet maar van de kaart. Het eten werd heel snel geserveerd en was heerlijk, de bediening was heel erg aardig, en het restaurant zelf was prachtig! Het kan wat rumoerig zijn als het druk is (door de grote zalen en het buffet, er komen veel grote groepen mensen tegelijk), maar als je door de week gaat valt het heel erg mee. Ook omdat er 3 aparte zalen zijn kun je gewoon vragen of je een beetje apart kan zitten en dat is allemaal prima. Het is echt een aanrader! Wij komen zeker terug!
Bourgondier- .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Gebruik gemaakt van het buffet;
Prima restaurant, veel keuze uit vlees. Groenten zijn beperkt. Het is hier moeilijk eten voor iemand die vegetariër zou zijn. Het restaurant is erg gehorig; geschikt voor kinderen, een groot diner met familie of om een avondje even makkelijk te doen. Minder voor een intiemer diner of mensen met gehoorapparaten.
Toetje van de geflambeerde banaan viel tegen. Was dezelfde gebakken banaan van het buffet alleen dan met slagroom en een bolletje ijs en werd hij eventjes aangestoken.

Tip voor het restaurant is om de voorziening van rokers weg te halen bij de voordeur. Nu ga je het restaurant in en verlaat je het door een oase van nicotine, niet lekker als je net hebt gegeten.
Elbulli33 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Heerlijk gegeten alles lekker vers drukke restaurant ca sieuw en spareribs is echt heerlijk onbeperkt wontonsoep met verse brood mooi ingerichte restaurant heel strakke uitstraling makkelijk parkeren genoeg parkeerplek niet vergeten snelle vriendelijke bediening geen dessertbuffet maar wel lekkere pisang goreng zeker voor herhaling vaatbar
Fabienne ..
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een tafel gereserveerd om half 9. Dit was geen probleem. Echter toen wij naar het buffet gingen was deze zo goed als leeg. De gerechten die er lagen waren uitgedroogd en niet aantrekkelijk. Wanneer wij ons beklag deden werd hier niets mee gedaan. Kortom 1x en nooit meer
Diederica .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Heerlijk gegeten, veel variatie, alles vers, vlotte bediening, het grillbuffet is verrukkelijk, de saté met pindaketjapsaus heerlijk. De smaak van alles is perfect. uitgebreid voorgerechtenbuffet en de chinese gerechten zijn juist van smaak. Ondanks de grote ruimtes toch heel gezellig en altijd een gemoedelijke sfeer. Voor mijn vader die 85 werd een ijs met vuurwerk, erg leuk. Kortom hier veel geweest en nog steeds niet alles geproefd.