De Chinese Muur

Meer informatie over restaurant De Chinese Muur

6,8
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Al jaren komen we hier met enige regelmaat. Het eten is prima, de inrichting is een tijdje geleden gewijzigd.
Hierbij zijn de tafelkleden verdwenen en er is niets voor teruggekomen. de borden en het bestek wordt op de kale tafel gelegd! Wij vonden dat vies. Er kan toch minimaal een papieren placemat vanaf? Verder hebben we tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht heel lang moeten wachten (wel 3 kwartier)
marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Al vaker hier geweest. Bij dergelijke restaurants kom je niet voor de sfeer. Maar het eten is hier goed. Herinner ik me van vorige keer. En nu weer. Ossenhaas met Sechuansaus en nasi. Erg lekker. Iets zoet. Maar mooi pittig zonder té pittig te zijn. Groenten mooi knapperig.
Erg goed klaargemaakt.
Drankjes wat aan de prijs. Eten valt 100 % mee.
Alberto22 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Een prima buffet (vr.za.en zo.)! Verse gerechten, de hoeveelheden worden regelmatig aangevuld en veel variatie (de buffetgerechten wisselen van tijd tot tijd). Op de avond dat wij er aten misten wij helaas een visgerecht (garnalen o.i.d.) en dat was wel jammer, want bij eerdere bezoeken waren die er wel. Verder is het kopje koffie gratis (met chocolade en snoepjes), wordt de jas keurig aangenomen bij binnenkomst en is het personeel heel attent en vriendelijk. Een dikke voldoende dus van ons op alle punten. Er is ook een speelhoek voor kinderen. Zeker komen wij hier nog weer eens terug!