De Chinese Muur

Dwarsstraat 2 3297 EE Puttershoek Nederland Kaart

Over restaurant De Chinese Muur

Een Chinese avond in Puttershoek

Voor het beste Chinese eten hoef je helemaal niet naar China. Kom naar de Dwarsstraat in Puttershoek en je waant je een avond in China. Alle klassieke gerechten passeren de revue. Zodra je met een voet over de drempel staat komen de heerlijke aroma's je tegemoet. In het eten proef je verschillende kruiden en sauzen terug. Alle ingrediënten samen zorgen voor een prachtig en smaakvol geheel waar je meteen je tanden in wilt zetten!

Meer informatie over restaurant De Chinese Muur

• Af te huren , Catering
Mh V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
het was alles heerlijk en de bediening een heel spontane gezellig vrouw gaan vast nog eens terug jammer dat de ah aktie voorbij is ik had er drie eerst samen en nu met onze dochters en ook zie vonden het heerlijk
DaanG .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Het eten had wat ups en downs. Lekker waren met name de garanalen in knoflooksaus. Minder lekker (erg waterig) was de Wantan soep. Het eten was ruim voldoende. De bediening was erg attent (wij waren overigens de enige bezoekers op die dinsdagavond). Al met al, geen haute cuisine maar heel redelijk.
SH1980 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Lekker gegeten, porties mogen wat groter. We hebben met de AH Iensactie hier gegeten en voor het 3-gangen menu gekozen.
Er ging wel een paar keer wat fout, bijv. nasi ipv bami serveren, maar aan de andere kant kregen we een pot thee voor de prijs van een kop thee en een uitgebreider dessert ipv alleen maar het standaard dessert.
Cicerone .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
De Chinese Muur is een gezellig restaurant, rustig gelegen aan de rand van Puttershoek. De bediening is aardig en verzorgd. Wij vinden de vissoep heerlijk, dat is echt een gerecht om voor terug te gaan. De inrichting en de muziek is precies wat je verwacht in een Chinees restaurant. Wij gaan zeker nog eens eten in dit restaurant.
Gegeten .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Hou je van chinees eten, dan moet je hier geweest zijn.
In één woord geweldig.
De laatste jaren zie je steeds meer restaurants steeds minder opdienen voor steeds meer geld. Hier niet. De Chinese muur dient ouderwetse porties op voor ouderwetse prijzen.
Uiteraard is de kwaliteit belangrijker dan de hoeveelheid. De kwaliteit van het eten is echter net zoals de porties, meer dan goed!
Zelfs van "eenvoudige" gerechten als saté weet de kok een delicatesse te maken. Zacht vlees met een lekker krokante buitenkant. Zo had ik nog niet eerder saté bij een Chinees.

De bediening is zeer vriendelijke, nooit opdringerig maar houdt wel goed in de gaten of de glazen nog gevuld moeten worden.

Kortom, een echte aanrader.

Jan-René G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Wij waren hier uitgenodigd voor het vieren van een verjaardag van een familielid en het eerste wat ons opviel was de vriendelijke en attente bediening.
De 25 a 30 aanwezigen kwamen niets te kort, de drankjes werden attent maar niet opdringerig genoteerd en vlot geserveerd.
Er was een buffet voorbereid, beginnend met 2 soorten soep, Chinese tomatensoep en pekingsoep en die waren prima in orde.
Daarna een buffet, met voornamelijk klassiekers, zoals babi pangang, saté, pisang goreng (gebakken banaan), nasi, 2 smaken indisch gekruid rundvlees, chinese groenten, foe yong hai, gefrituurde ganalen met zo'n krokant laagje er omheen, diverse sausen, enz.
Het was allemaal lekker klaar gemaakt.
Wel vond ik als groenteliefhebber dat daar nog wel iets meer keuze in had kunnen zijn.
Verder was, hoewel alles goed klaar gemaakt de receptuur niet heel bijzonder.
Tegen het eind van de maaltijd hief de eigenaresse "lang zal ze leven" aan en bracht vervolgens een leuke attentie bij de jarige.
"Lang zal ze leven", door een Chinese restauranteigenaar gezongen, had ik nog niet meegemaakt.
Conclusie, gewoon een prima Chinees met een vriendelijke bediening waar je zonder al te veel poespas lekker kunt eten.
Voor ons te veel uit de route om vaker te doen, maar als je in de buurt bent toch zeker aan te raden.