De Chinees van Eemnes

Torenzicht 16 3755 CC Eemnes Nederland Kaart

Over restaurant De Chinees van Eemnes

Waan je in Chinatown

Chinatown is niet weg te denken uit de stad. Wie heeft er geen zwak voor een heerlijke tjap tjoi, babi pangang of wat gado gado? Eemnes is een Chinees rijker die jou van pure Aziatische smaken laat genieten. Een drankje op het terras, een shared dinner in het sfeervolle restaurant of neem het lekker mee naar huis. Of maak iemand anders gelukkig met een Dinercheque!

Meer informatie over restaurant De Chinees van Eemnes

Drsapbakker .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Bediening zeer vriendelijk. Waren met 6 personen, 6 verschillende gerechten; door allen zeer gewaardeerd. Smakelijk en meer dan voldoende en tegen redelijke prijs.
Marije N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Wij hadden afgehaald. Een keer een Chinees gerecht dat door moest gaan voor 'varkenshaas' in een of andere saus en iets Indisch. Varkenshaas heeft geen vet, aan dit vlees zaten echt hompen vet. De structuur was niet prettig. Ik heb het gelijk in de kliko gegooid. De ossenhaas was ook niet herkenbaar als zijnde ossenhaas. Ik moet ook wel zeggen dat wij zeurpieten zijn als het om vlees gaat, maar het was gewoon niet goed.
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Vanavond heerlijke gerechten gegeten! Allemaal verschillende kleine hapjes, voor mij was het Thaise gerecht met rode curry favoriet! We komen zeker snel terug!
Renè C.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Zeer goede bediening heel gezellig en op deze avond was een Indische dame die heerlijk tempodoeloe eten had gemaakt, niet te geloven schijnt alleen op maandag te zijn echt super.
Jacob-jan .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Moderne chinees met andere gerechten. Het delen van de gerechten en echt samen eten is hier heel gewoon. Echt een aanrader.