De Ceulse Kaar

Eindhovenseweg 41 5283 RA Boxtel Nederland Kaart

Over restaurant De Ceulse Kaar

Aan een oude postkoetsroute...

De Ceulse Kaar is gevestigd in een 18e eeuwse rijksmonumentale herberg en dankt zijn naam aan de postkoetsroute van ‘s hertogenbosch naar Keulen. Chef-kok Freddy Verweij en gastvrouw Michelle Planjer ontvangen je met open armen in hun klassieke restaurant en je merkt aan alles dat dit gebouw beschikt over een rijke historie. Geniet van deze authentieke sfeer en laat je door de toegewijde keukenbrigade heerlijk in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant De Ceulse Kaar

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Theodoro C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Super gegeten, hele fijne attente service. Een verademing vergelijkbaar met vele Restaurants waar geen vakkennis en service meer is ... TOP Ceulse Kaar...Jullie snappen het ... Theodoro ..y Amigo"s
Lucas H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
prachtig pand, slechte ontvangst door het personeel. glaasje cava besteld was zuur en rook muf, werd ons een ander drankje aangeboden, kozen voor een chardonnay €7 per glas.. ook zuur en muf. We zijn allebei wijndrinkers en dit was echt ronduit slecht! we hadden gekozen voor het vismenu, werd op tafel gekwakt met slechts de opmerking "geniet ervan" zonder uitleg van wat we op ons bord hadden liggen..voorgerecht smakeloze zalmtartaar met smakeloze overgare en koude mosselen, ijskoude aardappelsalde en een rivierkreeftje met 1 gram vlees en eveneens smakeloos. hoofdgerecht zeebaars op de huid gebakken met een veel te dikke saus op de huid geschonken, vis was taai en droog, de saus heb ik maar vermeden. Als groente was er prei, doorgekookt en slap. gambaspiesje eveneens droog en smakeloos. kortom : heb van mn leven nog niet zo slecht gegeten voor €36.50!!! Slechte sfeer en bij het afrekenen wordt ons niet eens gevraagd of alles naar wens was. Vergane glorie!
Nicovlaspoel .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We waren al eens eerder in de Keulse Kaar geweest en toen was ons de ontvangst,bediening en het diner ook goed bevallen; dus nu nog een keer naar Boxtel gereden en niet voor niets,want zowel de ontvangst,bediening en het diner was heel goed!
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gerechtjes waren voortreffelijk kwa smaak en mooi opgediend!
Het restaurant zat helemaal vol en ondanks dat kregen we best vlot de 4 gerechten geserveerd en was de bediening vriendelijk.
We hebben genoten! Voor herhaling vatbaar!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De Ceulse Kaar is een vrij grote zaak, die toch niet massaal overkomt omdat e.e.a. is verdeeld over verschillende vertrekken. In de goed verlichte zaak heerst een aangename klassieke sfeer.

Het personeel is vriendelijke, vlot en attent.

De menukaart is beknopt maar goed gevarieerd en de gerechten smaken uitstekend en worden fraai verzorgd gepresenteerd (maar wel wat weinig variatie in garnituur tussen de verschillende gerechten).

Het was een keer prettig dat de prijs lager uitviel dan verwacht omdat een van de visjes wat kleiner uitviel van verwacht.

Een prettige zaak dus.
Rinusschreuder .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het dineetje was weer fantastisch. Heerlijk gegeten en zeer attente bediening. Kortom een pluim!!
We komen zeker terug en waarschijnlijk met vrienden.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
een evenwichtig samengesteld menu met de mogelijkheid nog een extra tussengerecht te kiezen. De bediening was vriendelijk en adequaat. Het hoofdgerecht (vlees) prima bereid, een genot. Misschien wel een punt om het vooraf te melden dat een karaf water de prijs kent van € 2.50.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
In principe was alles goed, behalve dat het veel te lang duurde, voordat de gerecht en werden geserveerd. We hebben, na het voorgerecht ruim een uur op het hoofdgerecht moeten wachten en totaal ruim 2,5 uur gezeten! Jammer van zo'n goed restaurant!
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Alles was prima tot op een voornaam punt.
Mijn partner en ikzelf koos van het AH menu voor zeetong. Wij vroegen of de vis kon worden gefileerd.
Het antwoord was,dat kan niet want dan blijft er maar een klein stukje van over met direct daarop daar hebben we geen tijd voor.
G-arts .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
eten was heel matig weinig positief over te vermelden de frites die we erbij kregen waren taai en hard gebakken of ze die ergens nog in de vriezer hadden gevonden. al met al slecht.
Joets .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten was zeer matig. Voor € 36,50 voor een 3-gangen menu kunnen wij op zeer veel plaatsen aanzienlijk beter eten. Bijvoorbeeld een hoofdgerecht met 1 sliptongetje en 1 gamba is zeer summier.
Voor de volledigheid: € 36,50 voor twee personen, dus € 18,25 per persoon.....
Beuke438 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was geweldig lekker. Het zag er ook erg mooi verzorgd uit.
De meneer die ons hielp was alleen erg gehaast en zag eten beetje onverzorgd uit. Ook het uniform van zijn collega was niet schoon helaas.
Maryvgeenen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het 3 gangen menu was goed. Sfeer in de ruimte waar wij zaten was minder, vond het ook niet echt aangekleed,saai eerlijk gezegd.
Tonfun4all .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eten is altijd voortreffelijk, het was druk deze avond waardoor lege glazen een paar keer over het hoofd werden gezien, jammer. Maar eindgevoel was nog prima
Elsvaneijndhoven .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het was gezellig. Zaten heerlijk buiten.
Prijs/kwaliteit van het eten vonden wij niet goed. Wij zijn daar anders gewent.
Voorgerecht was met zalm tartaar , maar dat was zeer minimaal en er zat erg weinig smaak aan. De aardappelsalade overheerste.
De wijn was heerlijk, maar deze hadden wij van de wijnkaart en hebben daar dan ook het nodige voor betaald.
Bediening was vriendelijk.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Met z'n vieren heerlijk gegeten.
Het driegangenmenue had voldoende variatie en we hebben dit nog aangevuld met een extra tussengerecht van de kaart. Alles zeer smaakvol en mooie presentatie. Een aanrader ... Wij gaan beslist terug
Helena- .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gegeten met de ah restaurantactie. Hadden in het verleden minder goede ervaringen hiermee. (slechte bediening eten matig) Nu weer zoals we gewend waren bij de Ceulse Kaar. Lekker eten goede bediending en goede sfeer
Boes0046 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Prettige ontvangst; vriendelijk personeel.Gastheer/vrouw niet gezien.
Mooi opgemaakt voorgerecht met prima ham en iets te harde meloen.
Goed gebakken vis en lekkere frites.
Het nagerecht ( een kaasplankje) zou wat gevarieerder mogen zijn.
Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.
J Boes
Theavanoostveen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben buiten kunnen dineren. Alles was sfeervol gedekt.
Eten was prima .Jammer dat de sliptong niet meer voorradig was. Borden waren kunstzinnig aangekleed.
We hebben rustig kunnen eten; de drie gangen werden er niet doorheen gejaagd.
Angela1993 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het eten was gewoon goed: keuze uit vis of vlees bij zowel het voor als hoofdgerecht en keuze uit twee verschillende toetjes. Niets op aan te merken! De service was uitermate vriendelijk! Bij ontvangst werden we al meteen ontvangen en mochten we kiezen waar we gaan zitten. Met alle vriendelijkheid zijn we de hele avond echt goed geholpen en ondanks we als laatste weggingen was er die hartelijkheid nog steeds. De sfeer daar is geweldig. Buiten is rustig en mooi en later binnen (vanwege de kou) in een net zo sfeervolle omgeving. Echt een aanrader dus!