De Ceulse Kaar

Eindhovenseweg 41 5283 RA Boxtel Nederland Kaart

Over het restaurant De Ceulse Kaar

Aan een oude postkoetsroute...

De Ceulse Kaar is gevestigd in een 18e eeuwse rijksmonumentale herberg en dankt zijn naam aan de postkoetsroute van ‘s hertogenbosch naar Keulen. Chef-kok Freddy Verweij en gastvrouw Michelle Planjer ontvangen je met open armen in hun klassieke restaurant en je merkt aan alles dat dit gebouw beschikt over een rijke historie. Geniet van deze authentieke sfeer en laat je door de toegewijde keukenbrigade heerlijk in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant De Ceulse Kaar

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Mirelle V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Eigenaresse is onbeschoft en niet gastvrij. Gaat de discussie met je aan over wat je wel en niet mag eten bij zwangerschap (rauwe ham). reageert daar heel vervelend en verwijtend op. Geserveerd eten kwam niet overeen met het bestelde eten, zetten het gewoon neer en liepen gepikeerd weg. Geen uitleg of excuus. Wij wisselde onderling met borden en vonden het niet erg, manier waarop ze ermee om gingen kon echt niet.
jdbiggelaar .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op zaterdagavond met Groupon voucher gegeten bij de Ceulse Kaar. Vriendelijke ontvangst, leuke plaats voor ons tweeën in de 'bedstee', leuk decor in deze oude boerderij waar nog verschillende ruimten zijn behouden.
De tafel was keurig en klassiek gedekt met strak wit linnen, het plaatje was helemaal compleet en dat schept verwachtingen.
Helaas ging het mis met de wijn, een slappe Sauvignon Blanc (?) à €4 per glas. 'Water met een smaakje', vonden mijn partner en ik, geen idee waar dit vandaan komt?
Het eten smaakt redelijk tot goed, de porties zijn wel gehalveerd en zelfs voor een broodje bij het voorgerecht en een bijgerecht bij het hoofdgerecht moet apart worden afgerekend.
De bediening was een beetje formeel, maar prima. Ook de planning was goed: geen gehaast, ook geen lange wachttijden ondanks dat het restaurant helemaal vol zat.
Eindconclusie: goed restaurant, maar als je hier volwaardig wilt eten moet je dat gewoon a la carte doen en een flink bedrag uittrekken.
Andreas K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Tijdens het opruimen nog een AH spaarkaart aangetroffen en besloten deze te 'verzilveren' bij de Ceulse Kaar. Mooie locatie en indrukwekkend pand dat warmte uitstraalt. Helaas was deze warmte al snel verdwenen door het kille en gevoelloze ontvangst. Wij werden in de 'zaal' links na de entree geplaatst en dit was een ruimte zonder andere gasten. Blijkbaar werden hier de AH-gasten geplaatst, ver van de regulier betalende gasten. Voor-, hoofd- en nagerecht waren prima maar niet verrassend wat ik wellicht wel had verwacht. Voorgerecht stond al op tafel voordat het brood geserveerd werd, en het lege bord van dit voorgerecht was nog niet weg of het hoofdgerecht stond al op tafel. Alles in de hoogste versnelling, behalve de hartelijkheid. Het was stijfjes, ongezellig en ik had niet het gevoel welkom te zijn. Leuk voor een keertje maar zeker geen blijvertje.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Restaurant De Ceulse Kaar in Boxtel biedt een goede, sfeervolle ambiance. De bediening is netjes en correct, mag wat losser.
Mylène P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geen persoonlijke aandacht.
Het was er koud en wilde/kon er niks aan doen. Samenvattend was het een KIL dinertje. Jammer want voor die prijs (ondanks de AH-kortingsbonnen). zijn er veel betere alternatieven.
jpaulussen2009 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was een koud binnen, dit besproken met de eigenaresse en moesten wel lang wachten.
Bediening en eten was oke.
Succes verder !
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Al diverse malen wezen eten, dit keer via AH aktie weinig keus en geen mogelijkheid om wat anders te bestellen.
Extreem lange wachttijd voor en tussen de gerechten.
Probeer nog een keer via Social Deal .....en dan ?????
Sjoerd L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De drank bestellingen werden pas na lange tijd uitgeserveerd door het personeel.

De heren toiletruimte kreeg duidelijk te weinig aandacht.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, super mooi geserveerd, bediening vriendelijk, mooie ambiance!
Enigste minpunt: de gerechten zijn iets te klein.
2012 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten via de AH Restaurantactie. Wij hebben het menu met een extra gang uitgebreid. Wij raden het restaurant zeker aan.
Theodoro C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Super gegeten, hele fijne attente service. Een verademing vergelijkbaar met vele Restaurants waar geen vakkennis en service meer is ... TOP Ceulse Kaar...Jullie snappen het ... Theodoro ..y Amigo"s
Lucas H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
prachtig pand, slechte ontvangst door het personeel. glaasje cava besteld was zuur en rook muf, werd ons een ander drankje aangeboden, kozen voor een chardonnay €7 per glas.. ook zuur en muf. We zijn allebei wijndrinkers en dit was echt ronduit slecht! we hadden gekozen voor het vismenu, werd op tafel gekwakt met slechts de opmerking "geniet ervan" zonder uitleg van wat we op ons bord hadden liggen..voorgerecht smakeloze zalmtartaar met smakeloze overgare en koude mosselen, ijskoude aardappelsalde en een rivierkreeftje met 1 gram vlees en eveneens smakeloos. hoofdgerecht zeebaars op de huid gebakken met een veel te dikke saus op de huid geschonken, vis was taai en droog, de saus heb ik maar vermeden. Als groente was er prei, doorgekookt en slap. gambaspiesje eveneens droog en smakeloos. kortom : heb van mn leven nog niet zo slecht gegeten voor €36.50!!! Slechte sfeer en bij het afrekenen wordt ons niet eens gevraagd of alles naar wens was. Vergane glorie!
nicovlaspoel .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We waren al eens eerder in de Keulse Kaar geweest en toen was ons de ontvangst,bediening en het diner ook goed bevallen; dus nu nog een keer naar Boxtel gereden en niet voor niets,want zowel de ontvangst,bediening en het diner was heel goed!
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gerechtjes waren voortreffelijk kwa smaak en mooi opgediend!
Het restaurant zat helemaal vol en ondanks dat kregen we best vlot de 4 gerechten geserveerd en was de bediening vriendelijk.
We hebben genoten! Voor herhaling vatbaar!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De Ceulse Kaar is een vrij grote zaak, die toch niet massaal overkomt omdat e.e.a. is verdeeld over verschillende vertrekken. In de goed verlichte zaak heerst een aangename klassieke sfeer.

Het personeel is vriendelijke, vlot en attent.

De menukaart is beknopt maar goed gevarieerd en de gerechten smaken uitstekend en worden fraai verzorgd gepresenteerd (maar wel wat weinig variatie in garnituur tussen de verschillende gerechten).

Het was een keer prettig dat de prijs lager uitviel dan verwacht omdat een van de visjes wat kleiner uitviel van verwacht.

Een prettige zaak dus.
Rinusschreuder .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het dineetje was weer fantastisch. Heerlijk gegeten en zeer attente bediening. Kortom een pluim!!
We komen zeker terug en waarschijnlijk met vrienden.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
een evenwichtig samengesteld menu met de mogelijkheid nog een extra tussengerecht te kiezen. De bediening was vriendelijk en adequaat. Het hoofdgerecht (vlees) prima bereid, een genot. Misschien wel een punt om het vooraf te melden dat een karaf water de prijs kent van € 2.50.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
In principe was alles goed, behalve dat het veel te lang duurde, voordat de gerecht en werden geserveerd. We hebben, na het voorgerecht ruim een uur op het hoofdgerecht moeten wachten en totaal ruim 2,5 uur gezeten! Jammer van zo'n goed restaurant!
joop V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Alles was prima tot op een voornaam punt.
Mijn partner en ikzelf koos van het AH menu voor zeetong. Wij vroegen of de vis kon worden gefileerd.
Het antwoord was,dat kan niet want dan blijft er maar een klein stukje van over met direct daarop daar hebben we geen tijd voor.
g-arts .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
eten was heel matig weinig positief over te vermelden de frites die we erbij kregen waren taai en hard gebakken of ze die ergens nog in de vriezer hadden gevonden. al met al slecht.