De Ceulse Kaar

Eindhovenseweg 41 5283 RA Boxtel Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Ceulse Kaar

Aan een oude postkoetsroute...

De Ceulse Kaar is gevestigd in een 18e eeuwse rijksmonumentale herberg en dankt zijn naam aan de postkoetsroute van ‘s hertogenbosch naar Keulen. Chef-kok Freddy Verweij en gastvrouw Michelle Planjer ontvangen je met open armen in hun klassieke restaurant en je merkt aan alles dat dit gebouw beschikt over een rijke historie. Geniet van deze authentieke sfeer en laat je door de toegewijde keukenbrigade heerlijk in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant De Ceulse Kaar

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 21:00

Marle G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het eten was goed.ik vind het jammer , dat hun kiezen om friet als extra bij bestellen.het was maa r 1 € p/p , en het was ruim voldoende.
Maar ik vind ,dat er voor die prijs ,best de friet bij had mogen zitten. Het staat wat beter.en anders was het wel te weinig geweest.
els Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gezellig restaurant mooi tafellinnen ,leuke bediening en heerlijk eten,mooi op de borden uitgeserveerd.
Verrassend gebouw.Je kunt in de bedstee heel intiem met z'n tweeën dineren
Carien B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Vriendelijk personeel. Lekker eten. Borden waren mooi opgemaakt. Mooi servies, lekkere huiswijn. We hadden plus menu (€10,- extra voor 3 gangen menu). Met de korting van 2 pers eten voor de prijs van 1, was prijs-kwaliteit prima. Volle bedrag zou aan de prijzige kant zijn geweest.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk met z'n tweeen buiten gegeten, mooi rustig gelegen, de vleesgerechten zijn zeker een aanrader, komen we zeker voor terug!
proeverijenzo .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Verrassend goed, heerlijk gegeten, goede bediening, keurige verzorging van de gerechten. Aanrader!
We komen nog eens terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten en super hartelijke bediening en service! Zeker een aanrader! Een dikke 8 waard! Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens eten!
PvanMierlo .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Smaakvolle keuken, erg mooi opgediend fijne sfeer en vriendelijk personeel ... je voelt je echt een graag geziene gast. Wel een klein aandachtspunten... koelverse friet is lekkerder
Wammes4 V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het mooie weer maakte het mogelijk dat we buiten op het terras konden eten en dat is altijd prettig. Het eten was lekker, maar geweldig? Nee, dat niet. We moesten lang wachten, op de kaart en op en tussen de gerechten. Er zat telkens ruim een half uur tussen en dat vonden we zo lang dat we er iets van gezegd hebben.
Wat ons opviel was dat mensen bij een tafel naast ons, een andere kaart hadden. Wij maakten gebruik van een AH-bon, dus die andere kaart zal de normale kaart zijn geweest. Vreemd was wel dat bij deze mensen de porties duidelijk ruimer waren dan die bij ons. Wat ook opviel was dat daar de wachttijden korter waren.
Ons menu kostte 36,50 en dat is toch meer dan gemiddeld. Lachwekkend en volkomen misplaatst was dat we voor een schaaltje frites 1 euro extra moesten betalen. Datzelfde bedrag dus ook voor twee kleine broodjes. Glaasje wijn erbij om de wachttijden wat aangenamer te maken (wat ook uiteraard de bedoeling is)? 5, 50 per glas.
Wat wij ook vervelend vonden was dat op de site van de AH-restaurantketen bij dit restaurant een heel ander menu vermeld stond. We herkenden een aantal van die gerechten wel in een ander menu waar je 10 euro op voor moest bijbetalen.
Niet voor de eerste keer dat wij gebruik maken van een aanbieding, verbaast het ons dat er door de restauranthouder zo'n onderscheid wordt gemaakt en dat terwijl het een kans is om mensen enthousiast te maken en terug te laten komen. Wij niet dus.
Gerrinda J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We zijn hier vaker geweest en gisteren genoten van het (luxe) menu vd AH actie. Vanwege de commentaren van anderen besloten om ook een recensie te schrijven omdat het restaurant en de chef beter verdienen. Het eten is een ontdekkingsreis. Verschil in structuur, smaak en kleur is wat je op je bord krijgt. Iedere gang. De bediening is altijd vriendelijk. Ze hebben een vermelding in de Michelin gids en die is dik verdiend. Zomers is het echt genieten, om buiten op het terras te zitten. Het is geen all you can eat tent en de prijzen liggen ook hoger dan bij de Griek maar ze zijn het bezoek meer dan waard als je een keer "chique"wilt dineren.
paulael .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Om 17.00 uur via Social Deal spontaan uit eten gereserveerd en het verliep echt helemaal super, vriendelijke bediening, heerlijk eten, goede atmosfeer en zeer zeker voor die prijs een echte aanrader voor iedereen die graag vaker uit eten wil.
Mirelle V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Eigenaresse is onbeschoft en niet gastvrij. Gaat de discussie met je aan over wat je wel en niet mag eten bij zwangerschap (rauwe ham). reageert daar heel vervelend en verwijtend op. Geserveerd eten kwam niet overeen met het bestelde eten, zetten het gewoon neer en liepen gepikeerd weg. Geen uitleg of excuus. Wij wisselde onderling met borden en vonden het niet erg, manier waarop ze ermee om gingen kon echt niet.
jdbiggelaar .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op zaterdagavond met Groupon voucher gegeten bij de Ceulse Kaar. Vriendelijke ontvangst, leuke plaats voor ons tweeën in de 'bedstee', leuk decor in deze oude boerderij waar nog verschillende ruimten zijn behouden.
De tafel was keurig en klassiek gedekt met strak wit linnen, het plaatje was helemaal compleet en dat schept verwachtingen.
Helaas ging het mis met de wijn, een slappe Sauvignon Blanc (?) à €4 per glas. 'Water met een smaakje', vonden mijn partner en ik, geen idee waar dit vandaan komt?
Het eten smaakt redelijk tot goed, de porties zijn wel gehalveerd en zelfs voor een broodje bij het voorgerecht en een bijgerecht bij het hoofdgerecht moet apart worden afgerekend.
De bediening was een beetje formeel, maar prima. Ook de planning was goed: geen gehaast, ook geen lange wachttijden ondanks dat het restaurant helemaal vol zat.
Eindconclusie: goed restaurant, maar als je hier volwaardig wilt eten moet je dat gewoon a la carte doen en een flink bedrag uittrekken.
Andreas K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Tijdens het opruimen nog een AH spaarkaart aangetroffen en besloten deze te 'verzilveren' bij de Ceulse Kaar. Mooie locatie en indrukwekkend pand dat warmte uitstraalt. Helaas was deze warmte al snel verdwenen door het kille en gevoelloze ontvangst. Wij werden in de 'zaal' links na de entree geplaatst en dit was een ruimte zonder andere gasten. Blijkbaar werden hier de AH-gasten geplaatst, ver van de regulier betalende gasten. Voor-, hoofd- en nagerecht waren prima maar niet verrassend wat ik wellicht wel had verwacht. Voorgerecht stond al op tafel voordat het brood geserveerd werd, en het lege bord van dit voorgerecht was nog niet weg of het hoofdgerecht stond al op tafel. Alles in de hoogste versnelling, behalve de hartelijkheid. Het was stijfjes, ongezellig en ik had niet het gevoel welkom te zijn. Leuk voor een keertje maar zeker geen blijvertje.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Restaurant De Ceulse Kaar in Boxtel biedt een goede, sfeervolle ambiance. De bediening is netjes en correct, mag wat losser.
Mylène P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geen persoonlijke aandacht.
Het was er koud en wilde/kon er niks aan doen. Samenvattend was het een KIL dinertje. Jammer want voor die prijs (ondanks de AH-kortingsbonnen). zijn er veel betere alternatieven.
jpaulussen2009 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was een koud binnen, dit besproken met de eigenaresse en moesten wel lang wachten.
Bediening en eten was oke.
Succes verder !
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Al diverse malen wezen eten, dit keer via AH aktie weinig keus en geen mogelijkheid om wat anders te bestellen.
Extreem lange wachttijd voor en tussen de gerechten.
Probeer nog een keer via Social Deal .....en dan ?????
Sjoerd L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De drank bestellingen werden pas na lange tijd uitgeserveerd door het personeel.

De heren toiletruimte kreeg duidelijk te weinig aandacht.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, super mooi geserveerd, bediening vriendelijk, mooie ambiance!
Enigste minpunt: de gerechten zijn iets te klein.
2012 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten via de AH Restaurantactie. Wij hebben het menu met een extra gang uitgebreid. Wij raden het restaurant zeker aan.