De Ceulse Kaar

Eindhovenseweg 41 5283 RA Boxtel Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Tartaar van gerookte forel met crème fraîche, toast en aardappelsalade
      Salade met gerookte eendenborst met crème van pompoen, pompoenpitten en portstroop
      Vegetarisch voorgerecht
  • Hoofdgerechten
    • Zalmfilet met citroen beurre blanc
      Stoofpotje van hert met wintergarnituur
      Vegetarisch hoofdgerecht
  • Nagerecht
    • Speculaastaartje met stracciatella-ijs
      Kaasplankje met notenbrood en appelstroop

Over het restaurant De Ceulse Kaar

Aan een oude postkoetsroute...

De Ceulse Kaar is gevestigd in een 18e eeuwse rijksmonumentale herberg en dankt zijn naam aan de postkoetsroute van ‘s hertogenbosch naar Keulen. Chef-kok Freddy Verweij en gastvrouw Michelle Planjer ontvangen je met open armen in hun klassieke restaurant en je merkt aan alles dat dit gebouw beschikt over een rijke historie. Geniet van deze authentieke sfeer en laat je door de toegewijde keukenbrigade heerlijk in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant De Ceulse Kaar

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Ceulse Kaar

Joop P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
We hadden 2 de Kerstdag een tafeltje gereserveerd.
het diner zou om 7 uur beginnen.Omdat wij gewend zijn vooraf een aperitief te drinken waren wij een half uurtje eerder aanwezig.
De deur was nog op slot. Na op het raam geklopt te hebben werden wij uiteindelijk binnen gelaten . De gastvrouw sprak ons vermanend toe.Wij waren te voeg men was nog niet klaar. gelukkig mochten wij aan ons tafeltje gaan zitten .Het diner was perfect de Kok verdient een ster.Ook het bedienend personeel was geweldig De eigenaresse bleek de bokkenpruik op te houden.
De rede zou kunnen zijn dat er 3 grote tafels de hele avond onbezet bleven terwijl de hele horeca in Nederland een geweldige bezetting had.
Ons tafeltje zal ook niet meer door ons bezet worden.
Joop . P.
Gosia W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
De sfeer was perfect, het eten heel lekker alleen de wachttijd iets te lang
Vicky W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Sfeervolle locatie, vriendelijke bediening (wel wat wisselend in snelheid, met name het uitserveren van het eten duurde net te lang). Het eten was niet goed op smaak, het stoofpotje en toetje waren erg flauw, tevens was de saus van het stoofpotje veel te dun. Zoetigheid bij de koffie werd leuk gereserveerd.
Oorspronkelijke prijs van het menu (dus als je het niet met de AH actie boekt), is mijn inziens veel te hoog.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Gezellige huislijke sfeer. Aardige bediening.
Nellie O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
toppie.
Keesvanwesterop .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Vrijdag 30 november zijn we met vrienden wezen eten met gebruikmaking van de AH-bonnen.
Het eten smaakte goed en de bediening was ook goed. Maar het is toch wel triest dat je wij voor 12 stukjes stokbrood en een plakje boter 4 euro moesten betalen. En ook dat wij friet moesten bijbestellen voor 4 euro en dat bij een menu dat normaal €36,50 kost. En bij de stoofschotel zaten dan nog slechts 3 (drie) spruiten als groente.
Kortom wij komen er niet meer terug.
P.S omdat wij geen voldoende willen geven moest de kwaliteit van het eten op zeer teleurstellend gezet worden. Dit betreft echter alleen de hoeveelheden en de prijzen.
Niko V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Prima gegeten, goede service,beetje oubollig restaurant.
Wies D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
was relatief duur wanner je de AH korting niet zou hebben gehad
Dini V - D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Lekker gegeten en heel goed personeel. Doordat het restaurant last heeft van te weinig personeel was de wachttijd wat langer.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
AH menu "extra" (€ 12,50 pp suppletie) was prima in orde, beetje "flauw" was de (bescheiden) meerprijs voor beetje brood vooraf en frites bij de hoofdmaaltijd. De ober heeft hieromtrent keurig uitleg gegeven.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben een heel gezellige familieavond gehad we komen graag terug.
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de service was goed. Restaurant was sfeervol aangekleed.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We zijn beter gewend... we misten het feestje op het bord.
Robenanneke K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
heerlijk gegeten.
Stanley V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Bediening mist de gemoedelijkheid en is wel professioneel. Verder mis ik de verrassingen waardoor ze me uitnodigen om eens terug te komen.
HHMG H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Een goed restaurant waar we graag komen;het eten is uitstekend echter de toetjes zijn veel te zoet! Het lijkt wel of je een schep suiker eet uit de suikerpot! Verbeterpunt!
G.A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Het was een genoeglijke avond,de gastheer en mevrouw waren erg vriendelijk en zeer correct. Alles was naar wens.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Lekker eten! Jammer dat ik voor " kraanwater" €2,50 moet betalen.
Een reden om NIET terug gegaan....
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Zeer gezellige sfeer, goede bediening en erg lekker eten en drinken.
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving. Super restaurant, waar ze weten hoe het in de horeca werkt. Ik kom hier graag met vrienden en familie. Dit is een plek waar je een avond kan genieten.