De Ceulse Kaar

Eindhovenseweg 41 5283 RA Boxtel Nederland Kaart

Over het restaurant De Ceulse Kaar

Aan een oude postkoetsroute...

De Ceulse Kaar is gevestigd in een 18e eeuwse rijksmonumentale herberg en dankt zijn naam aan de postkoetsroute van ‘s hertogenbosch naar Keulen. Chef-kok Freddy Verweij en gastvrouw Michelle Planjer ontvangen je met open armen in hun klassieke restaurant en je merkt aan alles dat dit gebouw beschikt over een rijke historie. Geniet van deze authentieke sfeer en laat je door de toegewijde keukenbrigade heerlijk in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant De Ceulse Kaar

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Ceulse Kaar

Fritsi .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gedineerd met familie op het terras met uitzicht op het Brabantse landschap, De gedekte tafel zag er erg verzorgd uit. Drie gangen menu gekozen en zowel de geitenkaas salade als voorgerecht, de zalm als hoofdgerecht en de chocolade mouse met stracciatella ijs waren elk erg goed. Brood of frietjes die je naast de met groenten en aardappel gegarnituurde hoofdgerechten kan bijbestellen bedragen een euro per persoon. Dit naast de schappelijk geprijsde huiswijn en overige drankjes voor een restaurant van dit niveau.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
vandaag via Spontaan wezen eten in Boxtel met mijn vrouw.
dit restaurant staat aangemeld voor een Michelin ????.
het was een grote fiasco. aanfluiting en diep onder de maat.
voorgerecht was oké.
Hoofdgerecht waren koud en doorbakken. Zalm en Varkenshaas. Frites kwam 7 a 8 minuten na ons bord . Die was al koud en "doorbakken" Teruggestuurd. De bediening gaf ons gelijk. Paar minuten laten kregen we hetzelfde bord. Heet maar nog verder doorbakken. Zalm droog. Varkenshaas taai. Wel warm maar echt niet te eten. We vroegen om uitleg. Nieuwe maken zou te lang duren aldus de kok. Onvoorstelbaar dat dit een kok was. Echt niet. Ter compensatie zouden we koffie van het huis krijgen. Dit afgeslagen en afgerekend en vertrokken. Twee zeer ontevreden klanten. Geen aanrader. Gaan er nooit meer heen.
Jammer. Ik wenste hun succes gewenst met het behalen van de Michelin ????.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
voor-, hoofd- en nagerecht waren lekker en in orde, we hadden het all-in menu van 37,50 euro per couvert.
de hoeveelheid was ook voldoende maar moesten een klein bedrag bijbetalen voor brood en frites.
all-in betekent: aperitief, 2 glazen wijn, koffie met bonbons na en 3 gangenmenu.
voorgerecht : pate; hoofdgerecht ribeye; nagerecht ijs enz
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zondag gegeten bij Ceulse Kaar, en hebben een prima avond gehad. Het eten was boven verwachting, we hebben van het 5 gangen menu genoten. alles klopt, warme borden, mooi tafellinnen, goed bestek, en een gezellige, nette inrichting. Het is geen ''modern'' restaurant, maar meer oude klassieke finesse. leuk om dit weer eens mee te maken. bediening prima in orde, en de kwaliteit van het eten was zeer goed. we maken dit wel eens anders mee.... Alles was lekker op smaak en de porties zijn voldoende. De koks begrijpen echt waar ze mee bezig zijn ! In onze optiek verdienen ze de Bib Gourmande echt. Prijs/kwalitiet is prima in orde. We komen zeker terug, en snel ook !
Aanrader !
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Op kerstavond 24-12-2017 heerlijk genoten van het kerstdiner met bijpassende wijnen. Mooi in balans super lekker van smaak in een heerlijk ontspannen gastvrije sfeer. Tip die ik wil meegeven een amuse zou in mijn beleving bij z’n avond toch niet mogen ontbreken. Verder uitstekend.
tonnie K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
eten was zeer goed wat wij hadden gegeten en bediening erg vriendelijk en goed en complimenten aan de kok we gaan zeker nog een keer terug
JOP Z.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gezien uw speciale aanbieding kunnen wij niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn.
Onze verwachtingen waren echter iets hoger ingeschat.
monique S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het was erg lekker. Hebben ervan genoten. Mocht wel wat warmer zijn binnen.
cissysnijders .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een hele gezellige ambiance , erg vriendelijk personeel en dan ook nog heerlijk eten. In een woord fantastisch en een goede prijs kwaliteit verhouding. Komen zeker terug !!!.
G H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met vrienden geweest, kan ons bezoek aan Ceulse Kaar omschrijven als gezellig, goede kwaliteit en een prettige bediening kortom zeker een aanrader.
J.M. B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een heerlijk avondje getafeld. Ik zou geen verbeterpunten kunnen noemen. De wachttijd tussen de gerechten was zoals het hoort, wanneer je een avondje wilt tafelen en met vrienden wilt doorbrengen.
Het was niet de eerste keer dat we daar gegeten hebben en het zal ook zeker niet de laatste keer zijn.
Restaurant is zeer aan te bevelen.
ans.vanhoutum .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
heer lijk eten super
gezellig
sfeer super
leuk ontvangst
super goeide bediening echt een hele leuke avond echt een aanrader we hadden de ah actie
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij hadden sterk het gevoel dat wij als een soort 2e rangs gasten in een aparte ruimte werden gezet met een eenvoudig menu-tje vanwege de actie met de AH-spaarkaart. M.a.w. je krijgt wel korting maar je moet op alle ingrediënten inleveren. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
A.P.M. H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Ontspannen omgeving met goed eten en vriendelijke en zorgzame bediening. Prima.

En omdat een recentie blijkbar tenminste 120 tekens moet bevatten schrijf ik ook nog even dat ik het onzin vind dat iemand mij dwingt 120 tekens te schrijven. Als dat niet gauw wordt aangepast, was die mijn laatste recentie. Deze teleurstelling heeft niets te maken met mijn waardering van de Ceulse Kaar, maar gaat over deze overijverige marketing manager, die mij irriteert.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het eten was goed in het begin dacht ik dit gaat hier erg lang duren maar dat viel gelukkig achteraf mee
fam-oerlemans .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, al was er een beperkte keuze in het menu. Jammer dat je bij moet betalen als je frietjes of salade wilt, zou fijn zijn als dat inclusief zou zijn, het menu kost toch € 37,50 p.p. Er was ook nog een menu, maar dan moet je 10,00 bijbetalen, en dat wordt niet meegerekend met de ah. korting. M.a.w als er twee mensen zijn die voor dat menu kiezen, komt er € 20,00 extra bij. Dit is naar mijn mening niet goed duidelijk aangegeven.
silmar .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Hier vorig jaar diverse malen geweest en dat was telkens goed voor de prijs die je ervoor betaalde. Nu opnieuw een bezoek gebracht maar werkelijk alles is hier misgegaan in een jaar tijd. Wij hadden een groupon keuzemenu, net als bijna iedereen hier. Nadat we de keuze hadden doorgegeven gaven wij aan 1x brood en 1x friet bij het hoofdgerecht te willen hebben. (supplement tegenwoordig maar dat is op zich geen probleem). In de kaart staat witte en bruine broodjes...het ging echter om 3 hele kleine stukjes stokbrood wat geen naam mocht hebben. De voorgerechten waren erg klein, voorgerecht met haring zaten 2 stukjes haring in van ± 1.5 cm. De kreeftensoep was niet goed op smaak en erg zout. Hoofdgerecht vis was in orde maar de ribeye was niet te eten. De helft mee terug gegeven en aangegeven dat het vlees taai en vol met pezen zat. Geen terugkoppeling van de bediening gekregen en er zelf nog maar eens naar gevraagd...de chef gaf aan dat dit hoorde bij ribeye ?!?! Dat was het antwoord waar ik het mee kon doen. Na nog een simpel toetje gekregen te hebben snel om de rekening gevraagd want wij wilde de ervaring snel achter ons laten. Toen weer de discussie of ik kon pinnen ipv afrekenen met een creditkaart. Dit is mij hier bij ieder bezoek gevraagd, en ja dat kan ik wel maar wil ik niet omdat er een reden is waarom ik dat wil. Als je als bedrijf hier een probleem mee hebt accepteer dan geen creditkaarten. Omdat de bediening geen eigen tafels heeft duurt alles hier onnodig lang, drinken moet zelf om gevraagd worden en ook het uitserveren duurt erg lang. Meerdere tafels zien vragen naar het volgende gerecht. Bij het afrekenen de vraag of alles naar wens geweest was opnieuw niet positief beantwoord en deze ober kwam niet verder dan "we zullen het eens gaan bespreken". Nodeloos om aan te geven dat wij hier niet meer komen, zelf met een groupon menu/prijs is het dit verre van waard. Dan staan er ook nog kaartjes op tafel of je daar je naam op wil zetten dat je ook van menig bent dat ze in aanmerking komen voor een vermelding in de "GaultMillau-gids", want dat vinden ze zelf namelijk wel.....
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer goed bevallen voor herhaling vatbaar , erg tevreden!
Verder is het een goede ambiance , service is ook goed.
Wij gaan hier zeker nog een keer terug met vrienden!
JMAM V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Bediening wel correct maar afstandelijk. Brood vooraf erg weinig. Kreeftensoep erg zout. Eten niet bijzonder, heb bij veel bistro' s kwalitatief beter gegeten.
lisette93 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten via de AH actie. Eten is prima, bediening goed en vriendelijk, erg mooi pand.
één tip: vraag of mensen zout op hun friet willen en schud dan de friet in de keuken even om met zout. Is niet te vergelijken met het naderhand zout toevoegen als de friet op je bord ligt. Dat je apart moet betalen voor friet e.d. is een beetje min. Hoort er toch bij. Verder is het ons prima bevallen en we gaan zeker terug.