De Ceulse Kaar

Eindhovenseweg 41 5283 RA Boxtel Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 45
|
31-411676282
7,8 /10
189 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Reserveer met je volle AH spaarkaart en ontvang je 2e driegangenmenu gratis (excl. drank). Zie: www.iens.nl/ahrestaurantactie-voorwaarden
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

  • Voorgerechten
    • Warm gerookte zalmbuikjes met crème van avocado
      Peperpaté met compote van appel en cranberry
      Vegetarisch voorgerecht
      Let op: gerechten kunnen wisselen!
  • Hoofdgerechten
    • Schol à la meunière
      Gemarineerde varkensfilet met saus van gepofte tomaat
      Vegetarisch hoofdgerecht
      Let op: gerechten kunnen wisselen!
  • Nagerecht
    • Crème brûlée van vanille
      Kaasplankje met notenbrood en appelstroop
      Let op: gerechten kunnen wisselen!

Let op: onderstaande gerechten kunnen worden gewijzigd op basis van wat er op de markt beschikbaar is en zijn bedoeld als voorbeeld.

Over het restaurant De Ceulse Kaar

Aan een oude postkoetsroute...

De Ceulse Kaar is gevestigd in een 18e eeuwse rijksmonumentale herberg en dankt zijn naam aan de postkoetsroute van ‘s hertogenbosch naar Keulen. Chef-kok Freddy Verweij en gastvrouw Michelle Planjer ontvangen je met open armen in hun klassieke restaurant en je merkt aan alles dat dit gebouw beschikt over een rijke historie. Geniet van deze authentieke sfeer en laat je door de toegewijde keukenbrigade heerlijk in de watten leggen!

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 45
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant De Ceulse Kaar

Hoe kom je er?

  • : Parkeerplaats

Openingstijden

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 21:00
- Diner 18:00 - 21:00

Services

  • Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Wi-Fi
7,8 /10
  • 10
    13
  • 9
    43
  • 8
    76
  • 7
    25
  • < 7
    33
Eten
7,9
Service
7,7
Decor
7,9
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
180/190 recensies

Jouw recensie over het restaurant De Ceulse Kaar

Monique P.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Prima eten , vriendelijke bediening, in een prettige ambiace.
Bas V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Het eten smaakte écht goed. Vlees en vis precies goed en mooi aangekleed.
Klein slippertje bij het kaasplankje: van Port Salut word ik niet blij (persoonlijk) en het kletzenbrood had betere tijden gekend; uitgedroogd.
Opmerkelijk vonden we de frietjes die kennelijk niet standaard bij het hoofdgerecht horen maar apart bijbesteld moeten worden. Mandje brood met boter liet lang op zich wachten, werd tegelijk met het voorgerecht geserveerd en bevatte twee stukjes brood p.p. Ook hiervan was de smaak overigens prima, dit was geen standaard stokbroodje.
Personeel was correct maar er spatte geen plezier vanaf. De sfeer in het restaurant vonden we wat oubollig en saai.
Martina V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Vind de prijs erg hoog temeer daar je alles los bij bestellen , wat groenten of een bakje sla of frietjes apart bij betalen, als je vis of vlees besteld hoort daar gewoon zo iets bij. Verder was het zeer goed
W. V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
4
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
  • Online gereserveerd
We hadden er meer van verwacht. Het vlees was helaas te droog en daardoor niet mals. Het notenbrood bij het kaasplankje was echt keihard. Het moet krokant zijn, maar niet zo hard dat je bang bent om je tanden er op te breken. We misten ook sfeer. Met elkaar was het gezellig, maar de sfeer in een goed restaurant mis je hier helaas.
Harry S.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Het eten was redelijk, ik ben hier meer geweest en vond het destijds beter. Als tussengerecht soep besteld, moest deze terug geven omdat het niet goed warm was. Bij de tafel naast ons moest de patat ook om een of andere reden terug naar de keuken, het leek erop dat daar telkens iets mis ging. Jammer van dit toch mooie restaurant dat er dit soort dingen mis gaan.
Henny R.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Goed eten en goede bediening in een gezellige en sfeervolle ambiance
Hans H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Mijn man en ik hebben genoten van ons etentje, wij zaten in de bedstee en dat was ontzettend leuk.
Er was een goede sfeer de bediening was vriendelijk en het eten was heerlijk.
Wij komen graag terug met of zonder kaart van AH.
Anne-marie V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Zoals altijd weer heerlijk gegeten!
Johan D.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Voorgerecht warme zalm was koud
Hoofdgerecht varkensfilet was koud
Crème brûlée was koud

Schijnt nieuwe kok te zijn en nieuwe menukaart maar was zeer matig
Jetta B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Hier gegeten met de AH actie. Het eten is oke voor die prijs maar ik zou erg teleurgesteld zijn geweest als ik het volle pond had betaald voor de gerechten die we hebben gegeten. Deze staan namelijk ook op de gewone kaart. De gerechten missen finesse in smaak. Het geheel voelde voor ons als een home-cooked diner buiten de deur. Personeel is erg vriendelijk. De wachttijd tussen de voor- en hoofdgerecht was vrij lang bij gemiddelde drukte. Zelf vindt het restaurant dat ze in aanmerking komen voor de Michelin Bib Gourmand vanwege ultieme prijs/kwaliteit verhouding maar daarvoor moet het eten wat ons betreft naar een beter niveau.
Esther B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, Verrassend om nog een kleine etagaire met lekkers bij de cappucino te krijgen
Ger V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Ik vind € 36,50 heel veel voor een drie gangenmenu (van sla, kip en kaasplankje). Gelukkig hadden wij een AH bon, anders zou ik daar voor die prijs nooit gaan eten.
Arno J.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Het eten op zich is goed, alleen niet creatief. Wij hadden het AH menu “culinair” (+12,50). Voorgerechten zalm en carpaccio, tussengerecht kreeftensoep (+ 7 euro) en hoofdgerechten kabeljauw en kalfshaasfilet. Het standaard AH menu had hoofdgerechten zalm en maïskip . Dus gerechten die je zelf ook kan maken. Daarnaast was de kreeftensoep geen soep (soep is gevuld) dus hooguit een velouté. Het is duidelijk in kwaliteit achteruitgegaan tov 5 jaar terug toen we er regelmatig kwamen. Destijds hadden we om die reden (2 laatste bezoeken destijds vielen erg tegen) ook besloten om daarom niet meer te gaan. De AH actie leek ons een kans om eens te kijken of het beter was, niet dus. Sterker geen amuse, betalen voor brood en frietjes en die had je echt nodig om niet hongerig naar huis te gaan. Is naar mijn menig op zijn minst slecht te noemen in deze prijsklasse, dit verwacht je in een steakhouse of eetcafé, dit is bezuinigen op een verkeerde manier. Ze hopen op een BIB gourmand maar dit is geen waar voor je geld.
Fritsi .
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gedineerd met familie op het terras met uitzicht op het Brabantse landschap, De gedekte tafel zag er erg verzorgd uit. Drie gangen menu gekozen en zowel de geitenkaas salade als voorgerecht, de zalm als hoofdgerecht en de chocolade mouse met stracciatella ijs waren elk erg goed. Brood of frietjes die je naast de met groenten en aardappel gegarnituurde hoofdgerechten kan bijbestellen bedragen een euro per persoon. Dit naast de schappelijk geprijsde huiswijn en overige drankjes voor een restaurant van dit niveau.
Paul G.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
vandaag via Spontaan wezen eten in Boxtel met mijn vrouw.
dit restaurant staat aangemeld voor een Michelin ????.
het was een grote fiasco. aanfluiting en diep onder de maat.
voorgerecht was oké.
Hoofdgerecht waren koud en doorbakken. Zalm en Varkenshaas. Frites kwam 7 a 8 minuten na ons bord . Die was al koud en "doorbakken" Teruggestuurd. De bediening gaf ons gelijk. Paar minuten laten kregen we hetzelfde bord. Heet maar nog verder doorbakken. Zalm droog. Varkenshaas taai. Wel warm maar echt niet te eten. We vroegen om uitleg. Nieuwe maken zou te lang duren aldus de kok. Onvoorstelbaar dat dit een kok was. Echt niet. Ter compensatie zouden we koffie van het huis krijgen. Dit afgeslagen en afgerekend en vertrokken. Twee zeer ontevreden klanten. Geen aanrader. Gaan er nooit meer heen.
Jammer. Ik wenste hun succes gewenst met het behalen van de Michelin ????.
Martin V.
Meesterproever
(15 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
voor-, hoofd- en nagerecht waren lekker en in orde, we hadden het all-in menu van 37,50 euro per couvert.
de hoeveelheid was ook voldoende maar moesten een klein bedrag bijbetalen voor brood en frites.
all-in betekent: aperitief, 2 glazen wijn, koffie met bonbons na en 3 gangenmenu.
voorgerecht : pate; hoofdgerecht ribeye; nagerecht ijs enz
Dick H.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zondag gegeten bij Ceulse Kaar, en hebben een prima avond gehad. Het eten was boven verwachting, we hebben van het 5 gangen menu genoten. alles klopt, warme borden, mooi tafellinnen, goed bestek, en een gezellige, nette inrichting. Het is geen ''modern'' restaurant, maar meer oude klassieke finesse. leuk om dit weer eens mee te maken. bediening prima in orde, en de kwaliteit van het eten was zeer goed. we maken dit wel eens anders mee.... Alles was lekker op smaak en de porties zijn voldoende. De koks begrijpen echt waar ze mee bezig zijn ! In onze optiek verdienen ze de Bib Gourmande echt. Prijs/kwalitiet is prima in orde. We komen zeker terug, en snel ook !
Aanrader !
Chris D.
Meesterproever
(37 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Op kerstavond 24-12-2017 heerlijk genoten van het kerstdiner met bijpassende wijnen. Mooi in balans super lekker van smaak in een heerlijk ontspannen gastvrije sfeer. Tip die ik wil meegeven een amuse zou in mijn beleving bij z’n avond toch niet mogen ontbreken. Verder uitstekend.
tonnie K.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
  • Online gereserveerd
eten was zeer goed wat wij hadden gegeten en bediening erg vriendelijk en goed en complimenten aan de kok we gaan zeker nog een keer terug
JOP Z.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Gezien uw speciale aanbieding kunnen wij niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn.
Onze verwachtingen waren echter iets hoger ingeschat.
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.