De Centrale

Meer informatie over restaurant De Centrale

Lang
Drs Nicolaas F. W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We kwamen langs om " even" een hapje te doen. Ondanks dat het er ruim is, kregen we nog net een tafeltje, want het was helemaal gereserveerd. Klein hapje uit de kaart. Prima !! Lekker glas wijn. We komen zeker terug. Aanrader,
Jojo P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Afgelopen zondag hier afgesproken met 9 vrienden om wat oesters en champagne te proeven. Daarna een 5-gangen menu gegeten.
De Centrale is een perfecte plek om met je vrienden af te spreken. De inrichting en sfeer is geniaal te noemen. Er was live muziek aanwezig. Het personeel is bekwaam en amicaal. Het eten is van een erg hoog niveau. De wijnen zijn erg betaalbaar. De witte La Blaque uit de Provence en de rode Courac uit de Rhône zijn mijn aanraders. CHAPEAU, Team Centrale!!!
Helia T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het concept en met name de porties van de kleine gerechten wordt bijzonder misleidend gepresenteerd. Voor iets dat nog net als amuse kan doorgaan, wordt een fikse prijs gerekend. Schandalig! Vervolgens tot tweemaal toe het ongenoegen uitgesproken, maar op geen enkele manier hierin tegemoet gekomen: de klant wordt ontevreden (en met honger) naar huis gestuurd.
Kortom: zowel eten als service schiet ernstig tekort. Zonde van de mooie locatie.
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voor de 2e keer in 1 week naar Restaurant de Centrale geweest. Dit restaurant, in het hartje van de pittoreske prinsenstad Delft, heeft in juli haar deuren geopend. Het is gevestigd in de vroegere poppodium Koornbeurs. Daar is weinig meer van terug te zien. Het restaurant is volledig ge-restyled. Echt leuk ingericht. En ruim opgezet. Geen fabrieksidee waar je (te) dicht op elkaar zit, maar je hebt een lekker ruime eigen comfort zone. Het eten is er van top kwaliteit. Op de kaart staan verse, eerlijke producten van de streek. En alles is home made: de humus, mayonaise, het brood, zelfs de zalm is huisgerookt. Vorige week heb ik er à-la-carte gegeten (de vissoep is echt een aanrader), dit keer hebben mijn datw en ik gekozen voor het vijf-gangen verrassingsmenu. Elk gerecht was weer een feestje. Wat een heerlijke smaaksensaties! De gerechten waren origineel, verrassend en werden mooi opgediend. De bediening is zeer enthousiast en kundig en lichtte alle gerechten uitgebreid toe. Ook de drank was origineel met voor mij de home-made ice-tea. Al met al is de Centrale een echte aanrader voor wie een leuke avond wil hebben in een lekker ontspannen setting met heerlijk eten.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met ze tweeen heerlijk gegeten bij restaurant De Centrale, we hebben gekozen voor drie gerechten die we konden uitkiezen van de muur. De gerechten zijn goed op smaak 1 klein puntje van de drie gerechten twee keer bloemkool en twee keer pommes fondant daar kan wel een alternatief voor verzonnen worden. Vlotte en leuke bediening! Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug!
E-stikkelman S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Op 30-09-2016 in dit restaurant voor de 2e keer gegeten. De gerechten zijn nieuw en uitdagend! Ongelofelijke combinaties met een goed wijnarrangement. Niet goedkoop maar prijs kwaliteitsverhouding is wat mij betreft OK.
Bediening is correct, klantvriendelijk en snel.
De lokatie is werkelijk prachtig, een grote ruimte waar geen vervelende galm in zit, je kunt elkaar goed verstaan. Enige minpunt is dat in de loop van de avond, de achtergrondmuziek wel erg hard werd gezet (om het publiek er aan te helpen herinneren dat ze naar huis moeten gaan?)
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
WOW. Ein-de-lijk weer eens een restaurant die het begrepen heeft. Geloof me, ik ben heel kritisch op restaurants - en zulke zoals De Centrale kom je nog maar heel zelden tegen. Wat goed zeg. Het verwonderd me nu nog steeds. Alles klopt: het eten, de bediening, het decor. Wij namen ruim de tijd voor het 4-gangen menu met wijnarrangement (aanrader). Elke gang was origineel, creatief, puur en goed op smaak. De keuken gebruikt originele ingrediënten zonder dat het te moeilijk wordt. Kalfstong met een gamba cakeje, Aubergine met hangop en ei, Houtduif met eend en kersen in bietensap. Ze zijn niet bang om kruiden en zout te gebruiken. Heerlijk! Geweldig mooi opgemaakt, hoop smaak en niet te grote porties. De wijnen zijn er goed bij uitgekozen, je krijgt bij elke gang een prima gevuld glas. De sommelier legt rustig en duidelijk uit wat de wijn inhoudt en waarom deze zo goed bij de gerechten past. Sowieso viel het me op dat iedereen van bediening van alles op de hoogte was. En ze zijn superaardig allemaal. Het decor is ook nog eens prachtig met inspirerende kunst aan de muur. We betaalden € 65 p.p. excl fooi. Daar kun je van schrikken, maar het is echt elke eurocent waard. Beste Thijs, mede eigenaren en de rest van het personeel; ik hoop dat jullie het blijven doen zoals jullie nu doen. Dan blijven jullie voor mij in elk geval tot de allerbeste restaurants van Nederlands behoren. Bedankt en tot snel! :)
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Heerlijke avond gehad bij De Centrale. We werden goed ontvangen en heerlijk in de watten gelegd. We kozen voor het 5-gangenmenu met wijnarrangement. De keuze was snel gemaakt, want de gerechten klonken heerlijk en we hadden al veel positiefs gehoord over de wijnen. Bij elke gang werd het gerecht goed uitgelegd en de herkomst van de producten benoemd. Kortom, genieten!
Bernd H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
na drie keer bij de centrale te hebben gegeten kan ik iedereen zekers aanraden om hier een keer te gaan eten.
De gerechten zijn heerlijk en merkbaar (te proeven) eerlijk. Je merkt dat er met zorg en aandacht is uitgekozen naar de beste streek producten. Zoals dit keer heb ik gegeten: de houtduif (heerlijk gerecht). Als tip wil ik graag mee geven: neem het wijn arrangement. De wijnen zijn prachtig. De bedienig is aandacht vol en prima. Soms een beetje zoekend. Maar de zaak is dan ook nog pas twee weken open. Als ej graag een keer uitgebreid wilt tafelen en kletsen. Dineren zoals het hoort, raad ik de centrale zekers aan
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Prachtige locatie in hartje Delft, heel lekker Mediterrane keuken op basis van vooral Nederlandse streekproducten, enthousiaste bediening en superteam in de keuken. Prijs/kwaliteitverhouding zeer goed. Uitstekend wijnadvies. In lange tijd niet zo lekker gegeten.
Lilparkergirl .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het decor is prachtig, maar daar is dan ook alles mee gezegd. De temperatuur was niet om uit te houden, het duurde ontzettend lang om ons eten te krijgen (we hebben van 19.45 tot 22.45 gezeten voor 2 gerechten) en de prijzen waren ook niet om over naar huis te schrijven.
E-stikkelman S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
De Centrale is een pas geopend (01-07-2016) restaurant in Delft, gevestigd in de Koornbeurs in het centrum van Delft. De inrichting is zeer sfeervol, de oude zandstenen pilaren en muren zijn goed zichtbaar. Het vintage meubilair past prima in dit nieuwe eetconcept. Er wordt gewerkt met lokale eerlijke producten. Er is voor elk wat wils, vegetarisch, vis, vlees. Het is mogelijk om kleine gerechtjes te eten of een traditioneel een 3 of 4 gangen menu te nemen. Een leuke verfrissende aanwinst voor Delft, het bezoeken zeker waard!
Femke R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
De Centrale in Delft is een echte aanrader! Een week na de opening hebben we hier gegeten en gekozen voor het vier-gangen verrassingsmenu. Elk gerecht was weer een feestje. Wat een heerlijke smaaksensaties! De gerechten waren origineel, verrassend en werden mooi opgediend. De bediening is zeer kundig en lichtte alle gerechten toe (al luisterde ik nauwelijks, omdat ik watertandend naar mijn bord zat te kijken). Het bijpassende wijnarrangement is overigens ook een enorme aanrader. Ook het gebouw is prachtig geworden. Het is een grote open ruimte, welke sfeervol en hip is ingericht. Al met al was het een erg prettige avond. Wij gaan hier zeker weer een keer eten!
GoGot .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Je kan de gerechten kiezen in kleinere porties, echt een aanrader. Zo heb je veel verschillende smaakjes en alles was even lekker. De bediening was ook heel spontaan en het is knap hoe ze dit oude pand hebben opgeknapt, leuke sfeer!
Coen_Delfgauw .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk vijfgangen verrassingsmenu gegeten met perfect bijpassend wijnassortiment. Gerechten waren inderdaad verrassend, smakelijk en niet alledaagse combinaties van lokale ingrediënten. De hele avond genoten in een historisch pand dat op een bijzondere wijze is omgebouwd tot een trendy restaurant. We gaan zeker terug komen.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De locatie is prima, centraal in Delft. Een mooi en ruim opgezet restaurant met een open keuken en veel ruimte. Dat schept verwachtingen. Gelegen naast de Visbanken en vlak bij het oude Postkantoor, waar nu ook een restaurant zit. Misschien omdat ze nog niet zo lang open waren, maar wij hadden de totaalbeleving niet. Personeel nog onwennig. Gerechten lekker maar niet dat je denkt: dit misten we in Delft. Onlangs uitleg van het concept, de bedoeling met de keuken en de gerechten etc. , viel het kwartje bij ons niet. Wij vonden een aantal details niet in lijn met wat ze willen uitstralen. Kan natuurlijk helemaal aan ons liggen. We gaan snel nog eens voor de herkansing want het is een sympathiek en leuk initiatief.