De Centrale

Meer informatie over restaurant De Centrale

Jouw recensie over het restaurant De Centrale

voswegen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heel sfeer vol, levendig en toch niet luidrustig, professionele vriendelijke en deskundige bediening.
Wij hebben ons laten verrassen met viergangen verrassingsmenu met wijnarrangement. De wijnober was zeer deskundig de wijnen waren heerlijk. De gerechten waren goed op elkaar afgestemd.
Wat ons betreft hadden de smaken meer uitgesproken mogen zijn het was allemaal wat vlak.
Al met al een prima avond, wij komen terug.
Els-Plank .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Onaangename verrassing in de Centrale. Gisteren wilden 2 tafelgenoten het verrassingsmenu en toen MOESTEN de overige gasten aan tafel dit ook bestellen. Er werd geen rekening gehouden met smaak of vega. Uiteindelijk kon bij hoge uitzondering er voor 2 gasten een ander gerechtje besteld worden en NEE GEEN GROENTEN OF KRIELTJES ERBIJ BESTELLEN DAT KAN NIET, jammer. Ook jammer dat "de blondie" van het dessert een laf cakeje was zonder een spoortje van witte chocolade. Verrassend om na bezoek aan "een restaurant " met TREK WEG TE GAAN.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het restaurant zit er nog niet heel lang, maar nu al populair. De setting is gezellig, de bediening jong en er gaat wel eens wat mis, maar dat vergeef je ze. Het eten is op zich lekker, maar helaas vaak lauw ipv warm. De wijnen zijn vriendelijk geprijsd, prima, niet heel bijzonder. Een aanwinst voor Delft en we komen terug.
Flip S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Paar weken geleden geweest, met 4 personen. Gekozen voor het verrassingsmenu, gecombineerd met het wijnarrangement. Ook voor de mensen met dieetwensen er wordt goed rekening gehouden, chef kwam persoonlijk navragen wat precies wel en niet gewenst was.
Zeer tevreden over het eten, niet lang te hoeven wachten op de volgende gang (dit kan komen door het feit dat het zondag was).
Het decor van het restaurant vond ik zelf niet heel spectaculair. De redelijke ruime opzet van het restaurant is wel prettig zodat je geen last hebt van andere tafels. Al met al een aanrader.
Waus M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Ik klim voornamelijk in de pen vanwege een zeer positieve avond uit bij De Centrale en mijn verbazing ten aanzien van sommige uiterst negatieve ervaringen. In een gezelschap van 4 waren wij unaniem aangenaam verrast door de leuke gerechten, die wat mij betreft een uitstekende kwantiteit/kwaliteit verhouding handhaafden. Ik heb uitstekend gegeten en ben beslist niet onverzadigd huiswaarts gegaan. De keuken ging above & beyond in hun bereidheid ons tegemoet te komen in enerzijds een meergangenmenu te wensen maar anderzijds daarin iets te verwerken wat eigenlijk het dagmenu was. Bijbehorend wijn-arrangement sloot volgens mijn tafelgenoot goeddeels mooi aan bij de gerechten. De Centrale zelf is een prachtige invulling van een bijzonder pand, waarin vooral het weelderig groen en het retro meubilair er uitspringen. Beneden kan de akoestiek inderdaad voor wat rumoer zorgen, boven zijn rustigere plekken. Bediening vriendelijk, attent en meedenkend. Kijkend naar het niveau van de keuken en de gehanteerde prijzen een mooie aanvulling op het Delfste aanbod en zeker een plek waar wij met vrienden en familie terugkeren voor een mooie avond tafelen.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prachtige locatie in het hart van Delft. Hier een 4-gangen menu genoten met wijnarrangement. Mooie, creatieve gerechten waar de wijn mooi bij past. Bediening vriendelijk, scherp en hebben kennis over de gerechten die ze serveren. Niet de eerste keer, zeker niet de laatste keer. De Centrale is een aanrader.
Snip O.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Leuke locatie!! Helaas is het eten niet echt lekker. Het ziet er wel culinair uit (mooie opmaak). Het vegetarische menu was niet origineel (in 2 gangen een zacht gekookt eitje..) en daarbij erg kleine porties. En dan is 39 euro voor een 4 gangenmenu best veel. We hebben ontzettend lang op ons eten moeten wachten.. gelukkig kregen we daarom wel een kopje koffie van de zaak.
Ingrid Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Afgelopen week voor het eerst in de Centrale geweest, gevestigd in de voormalige Korenbeurs, aardig ingericht, lekker ruim, wel slechte verlichting. Soms heb je dat weleens, dat het moeilijk kiezen is van de nogal kleine kaart. Tijd voor een menu hadden we niet. Tja Rundernek, buikspek, het klinkt nogal vet...we namen alle drie twee gerechtjes zo'n 11 a 12 euro per stuk, dat was niet genoeg voor een volledige maaltijd, De ceviche, de parelgort en nog een paar gerechtjes, die ik weer ben vergeten. Om te zeggen, heerlijk, nee, om te zeggen, weinig, ja, om te zeggen mooi om te zien, ja. Aardige bediening, maar al met al toch een teleurstelling.
Arthur F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het is meer buitenkant dan goed. Mooie zaak, goed bedacht visueel concept. Zwarte brigade probeert het leuk maar heeft duidelijk geen horeca achtergrond. Of doet alsof. Teveel "wijntje" en "flesje". Al die verkleinwoorden en het net te amicale gedoe. Eerste gerecht iets met kaas, krieltjes en truffelchips. Eigenlijk een soort amuse. Dit kan echt niet voor € 11. Daarna buikspek. Gewoon erg veel vet zonder vlees. Als derde rundernek. Dat was wel goed. Maar alles is behoorlijk klein. Niet erg als het qua smaak heel bijzonder is, maar dat is niet zo. Met 3 gerechten heb je niet het gevoel dat je lekker hebt gegeten. Maar, er zullen genoeg mensen zijn die dit goed of uitstekend vinden. Gelukkig voor de uitbaters. Maar voor ons niet voor herhaling vatbaar, te dun, teveel te weinig.
Ric lust alles !.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wat een plezier. Het verrassingsmenu (want we kunnen nooit kiezen) bracht in die vier gangen maar liefs 2x een volslagen origineel en vingeraflikkend fijn gerecht op tafel. Het voorgerecht was een opgemaakte plak kaas (!) Ik geef toe: dat klinkt gek. Maar was heerlijk: met chipjes en bloemkoolroosjes en toefjes saus kwam alles bij elkaar. Door die plak kaas.
Bij het hoofdgerecht zat een terrine van varkenswang met kool en roggebrood. ROGGEBROOD! Hoe verzin je dat? Het was verrukkelijk.
Dus ik zou zeggen: allemaal naar de Centrale en proeven of die chef nog meer originele smulpaperij in petto heeft.

Kritiek heb ik ook: De akoestiek was nogal herriebevorderend en de garderobe was een rommeltje.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Mooielokatie, enthousiast personeel , afstemming bediening en keuken kan beter. Aanwinst voor Delft, eten was lekker geweldig verrassingsmenu, volgende keer weerman de kaart
M K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Nieuwe aanwinst voor Delft! Heerlijke en verassende gerechtjes met bijzondere producten. Wij gingen voor het 4-gangen verassingsmenu met het proefarrangement wijn. Hoogtepunt: de risotto van parelgort met paddestoelen en gerookte eierdooier. Sfeer erg leuk met verschillende hoekjes en niveauverschillen. Voor herhaling vatbaar.
Annemieke_zero S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Geweldig leuk restaurant in de oude Koornbeurs. Gewaagde en geslaagde gerechtjes met perfect passende wijnen. Ze hebben naast het 4-5 gangen verrassingsmenu en a la carte gerechtjes ook een simpele(re) daghap. Heel mooi verbouwd, leuke open keuken, vriendelijke en kundige bediening. Ik kom zeker terug: De Centrale staat nu al in mijn top 3 van Delftse restaurants (met Van der Dussen en Les Copains).
Drs Nicolaas F. W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We kwamen langs om " even" een hapje te doen. Ondanks dat het er ruim is, kregen we nog net een tafeltje, want het was helemaal gereserveerd. Klein hapje uit de kaart. Prima !! Lekker glas wijn. We komen zeker terug. Aanrader,
Jojo P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Afgelopen zondag hier afgesproken met 9 vrienden om wat oesters en champagne te proeven. Daarna een 5-gangen menu gegeten.
De Centrale is een perfecte plek om met je vrienden af te spreken. De inrichting en sfeer is geniaal te noemen. Er was live muziek aanwezig. Het personeel is bekwaam en amicaal. Het eten is van een erg hoog niveau. De wijnen zijn erg betaalbaar. De witte La Blaque uit de Provence en de rode Courac uit de Rhône zijn mijn aanraders. CHAPEAU, Team Centrale!!!
Helia T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het concept en met name de porties van de kleine gerechten wordt bijzonder misleidend gepresenteerd. Voor iets dat nog net als amuse kan doorgaan, wordt een fikse prijs gerekend. Schandalig! Vervolgens tot tweemaal toe het ongenoegen uitgesproken, maar op geen enkele manier hierin tegemoet gekomen: de klant wordt ontevreden (en met honger) naar huis gestuurd.
Kortom: zowel eten als service schiet ernstig tekort. Zonde van de mooie locatie.
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voor de 2e keer in 1 week naar Restaurant de Centrale geweest. Dit restaurant, in het hartje van de pittoreske prinsenstad Delft, heeft in juli haar deuren geopend. Het is gevestigd in de vroegere poppodium Koornbeurs. Daar is weinig meer van terug te zien. Het restaurant is volledig ge-restyled. Echt leuk ingericht. En ruim opgezet. Geen fabrieksidee waar je (te) dicht op elkaar zit, maar je hebt een lekker ruime eigen comfort zone. Het eten is er van top kwaliteit. Op de kaart staan verse, eerlijke producten van de streek. En alles is home made: de humus, mayonaise, het brood, zelfs de zalm is huisgerookt. Vorige week heb ik er à-la-carte gegeten (de vissoep is echt een aanrader), dit keer hebben mijn datw en ik gekozen voor het vijf-gangen verrassingsmenu. Elk gerecht was weer een feestje. Wat een heerlijke smaaksensaties! De gerechten waren origineel, verrassend en werden mooi opgediend. De bediening is zeer enthousiast en kundig en lichtte alle gerechten uitgebreid toe. Ook de drank was origineel met voor mij de home-made ice-tea. Al met al is de Centrale een echte aanrader voor wie een leuke avond wil hebben in een lekker ontspannen setting met heerlijk eten.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met ze tweeen heerlijk gegeten bij restaurant De Centrale, we hebben gekozen voor drie gerechten die we konden uitkiezen van de muur. De gerechten zijn goed op smaak 1 klein puntje van de drie gerechten twee keer bloemkool en twee keer pommes fondant daar kan wel een alternatief voor verzonnen worden. Vlotte en leuke bediening! Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug!
Els S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Op 30-09-2016 in dit restaurant voor de 2e keer gegeten. De gerechten zijn nieuw en uitdagend! Ongelofelijke combinaties met een goed wijnarrangement. Niet goedkoop maar prijs kwaliteitsverhouding is wat mij betreft OK.
Bediening is correct, klantvriendelijk en snel.
De lokatie is werkelijk prachtig, een grote ruimte waar geen vervelende galm in zit, je kunt elkaar goed verstaan. Enige minpunt is dat in de loop van de avond, de achtergrondmuziek wel erg hard werd gezet (om het publiek er aan te helpen herinneren dat ze naar huis moeten gaan?)
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
WOW. Ein-de-lijk weer eens een restaurant die het begrepen heeft. Geloof me, ik ben heel kritisch op restaurants - en zulke zoals De Centrale kom je nog maar heel zelden tegen. Wat goed zeg. Het verwonderd me nu nog steeds. Alles klopt: het eten, de bediening, het decor. Wij namen ruim de tijd voor het 4-gangen menu met wijnarrangement (aanrader). Elke gang was origineel, creatief, puur en goed op smaak. De keuken gebruikt originele ingrediënten zonder dat het te moeilijk wordt. Kalfstong met een gamba cakeje, Aubergine met hangop en ei, Houtduif met eend en kersen in bietensap. Ze zijn niet bang om kruiden en zout te gebruiken. Heerlijk! Geweldig mooi opgemaakt, hoop smaak en niet te grote porties. De wijnen zijn er goed bij uitgekozen, je krijgt bij elke gang een prima gevuld glas. De sommelier legt rustig en duidelijk uit wat de wijn inhoudt en waarom deze zo goed bij de gerechten past. Sowieso viel het me op dat iedereen van bediening van alles op de hoogte was. En ze zijn superaardig allemaal. Het decor is ook nog eens prachtig met inspirerende kunst aan de muur. We betaalden € 65 p.p. excl fooi. Daar kun je van schrikken, maar het is echt elke eurocent waard. Beste Thijs, mede eigenaren en de rest van het personeel; ik hoop dat jullie het blijven doen zoals jullie nu doen. Dan blijven jullie voor mij in elk geval tot de allerbeste restaurants van Nederlands behoren. Bedankt en tot snel! :)