De Carrousel

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant De Carrousel

Mirte H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben hier vanavond gegeten met onze twee jonge kinderen. Het was een grote teleurstelling. Het was rumoerig, er hangt ongezellige verlichting en er hangen overal tv schermen, wat de sfeer niet bevordert. Het eten voor de kinderen werd tot twee keer toe vergeten en werd een kwartier na het eten van de ouders gebracht. De bediening was slecht, ongeïnteresseerd en niet klantvriendelijk. Het eten was ook beneden gemiddeld. De kok was nogal uitgeschoten met de boter en poedersuiker op de poffertjes waardoor het kleffe, druiperige, zoete hap werd. Ik begrijp niet dat je op zo'n mooie lokatie zo'n slechte tent kan hebben.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Even een snelle lunch met mijn dochter. De koffie is lekker, bediening vlot en vriendelijk en de appelsap voor de kleine is biologisch en met een klein gaatje in de dop(top tegen omvallen). Mijn boerenomelet was smakelijk en royaal, de poffers waren te lang gebakken. Volgende keer even beter opletten bij het uitgeven van de poffertjes en je verdient een 8.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Voor het eerst hier geweest en het was oké. De pannenkoek die ik had was lekker maar vulde niet echt. De service was erg snel en een half uur later stonden we weer buiten. Wel vreemd dat ze geen bruine suiker hebben in dit pannenkoekenrestaurant. Het meubilair oogt ouderwets en moet misschien eens vervangen worden door iets met wat frisse kleuren maar de locatie is wel prima.
George D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Met ons buurmeisje van acht op stap, was een pannenkoekenrestaurant natuurlijk de locatie bij uitstek om een hapje te eten. Sowierso prima pannenkoeken, maar wat een leuke bediening die snapt dat kinderen kinderen zijn en zeer leuk met ze omgaat. DAT is het type service wat je in zo'n restaurant nodig hebt, perfect.
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Net toen we trek kregen liepen we langs De Carrousel, en dat leek ons een prima plek voor een lunch met twee kleine kinderen. Die vermaakten zich even in de TV-hoek, terwijl wij vriendelijk en geduldig te woord werden gestaan door de ober. Alleen dat al is in Amsterdam een meevaller. De drankjes kwamen snel, en de pannenkoeken en poffertjes vervolgens ook. Gember en strooikaas was niet in het beslag meegebakken, maar er los op gelegd - minpuntje. Bij de poffertjes en de kinderpannekoeken was de kok "een beetje uitgeschoten met de poedersuiker". Met de boter bij de poffertjes ook, zo te zien. Pluspuntjes. Verder was het eten gewoon wat je van een pannenkoekenhuis mag verwachten. Geen haute cuisine, geen prutswerk. Koffie was goed, en we gingen tevreden weer verder, de kou in.
Jansje S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Met ons zessen op het terras in de zon op 1 november. Vriendelijke behulpzame, attente bediening. De ober kwam zeggen dat onze bestelling iets later zou komen vanwege een grote groep die allemaal poffertjes wilden. Maar de bestelling kwam ondanks dat toch heel vlot. . De porties waren ruim. Uit de grote keus op het menu namen we resp. poffertjes met aardbeien en slagroom, met gember en slagroom, met poedersuiker. En een pannenkoek met chocolade en het was allemaal even lekker. We komen hier terug!
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Heerlijk pannenkoek gegeten bij de Carrousel.
We waren buiten op het terras gaan zitten vanwege het heerlijke zonnetje en werden direct opgemerkt door de mannelijke bediende. Binnen een minuut kwam de serveerster aan ons tafeltje en kregen we de menulijst. We bestelden een pannenkoek met gember en kaas en eenmaal een pannenkoek met gember, maar dan zonder slagroom. Mijn vrouw vroeg af ze ipv de slagroom extra gember mocht, dit was ok. De tomatensap die we besteld hadden, kregen we snel (met een schijfje citroen en een flesje tabasco) en ook de pannenkoeken kwamen vlug op tafel. Royale goed gebakken pannenkoeken en heerlijk van smaak!
We waren hierheen gegaan vanwege de pannenkoeken en waren benieuwd naar de service
vanwege de slechte recensies. Wij zijn erg tevreden over de aardige en attente service.
Ze hebben hun service duidelijk verbeterd al dan niet door de kritieken gelezen te hebben.
Lenore R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Totaal geen sociale of vriendelijke mensen die er werken. We hebben een kwartier moeten wachten tot we eindelijk aan ons tafeltje geholpen hebben, ondanks dat het niet eens zo druk was..
De poffertjes waren wel lekker, maar zou er niet nog eens terug gaan.
Zeker niet omdat er gewoon een hond rondloopt in de keuken en de verschoontafel van de baby's aan de bar staat in het restaurant zelf..
Rudolf V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Mijn schoonouders uit Chili zijn voor het eerst hier op bezoek en natuurlijk moest ik ze ook poffertjes laten proeven.
De poffertjes hier zijn geweldig!! Voor iets anders als poffertjes en pannenkoeken kom ik hier niet.
De service was vandaag ook goed. De ober probeerde een beetje Spaans te spreken met mijn schoonouders. Ik heb ook wel eens iets mindere service hier meegemaakt, maar eerlijk is eerlijk nu was het goed.
Het decor is leuk voor kinderen, daar kom ik niet voor. We hebben dan ook lekker buiten gezeten.
Al met al een echte aanrader om poffertjes of pannenkoeken te eten.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Al vaker hier geweest met matige ervaringen. Poffertjes zijn best te versmaden, maar de cheeseburger die wij bestelden smaakte laf en leek zonder liefde gemaakt. Maar we kwamen voor de poffertjes. Voor wij daar aan toe kwamen, werd het bordje gesloten ineens omgedraaid op de deur (19.15 uur) en nieuwsgierige klanten weggesnauwd van de deur. Er werd daarna gerookt in de keuken terwijl wij gebaarden dat we nog wilden bestellen. Na 10 minuten kwamen ze afruimen. Ons verzoek om poffertjes werd afgedaan met 'We zijn gesloten'. Hun sluitingstijd is echter 20.00 uur. Er viel met het trage en ongeïnteresseerde personeel helaas geen goed gesprek over deze onbeleefde gang van zaken te voeren. Een onprettig einde van de avond.
Gloria K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Wij gaan voor niks anders dan de ouderwetse gebakken heerlijk smakende poffertjes en pannenkoeken. Het is niet echt gezellig en het personeel is ook verre van dat, maar de pannenkoeken zijn heerlijk dun en knapperig (geen kleffe hap zoals de meeste van de zaken in de stad) en de poffers luchtig en goed gaar van binnen. Vanwege de belabberde service al vergelijkend onderzoek gedaan maar Carroussel komt er toch steeds als beste uit!