De Cantine

Oostvaardersdijk 0115 8242 PA Lelystad Nederland Kaart
31-320311100

Over het restaurant De Cantine

Breed scala aan vis- en vleesgerechten

Als je op zoek bent naar een restaurant waar je een huiselijke en ontspannen sfeer vindt, dan zit je bij restaurant De Cantine goed. In restaurant De Cantine kun je uit heel wat soorten gerechten kiezen, die allemaal klaar zijn gemaakt met diverse regionale en biologische producten. Maar restaurant De Cantine staat ook bekend om zijn kindvriendelijkheid: voor de kleintjes zijn er diverse kindergerechten op de kaart gezet waardoor het hele gezin kan genieten van een heerlijk gerecht.

Meer informatie over restaurant De Cantine

Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Cantine

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gezellig goede bediening eten is goed
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Geprobeerd te reserveren dit lukte niet, mail gestuurd echter geen reactie. Toch geprobeerd. Aardig terras, maar van mooi uitzicht is niet echt sprake omdat je tegen een soort dijk aankijkt. Het duurde even voordat er iemand bij ons kwam. De bediening verder redelijk. Wij zaten waarschijnlijk in het buurt ons kent ons gedeelte. De bediening op het andere deel van het terras leek alerter. Voorgerecht was oké, trio van vis, niet bijzonder opgemaakt en een geroosterd casino wit sneetje erbij. Hoofdgerecht zag er goed uit tournedos wel aan de prijs (25,50) op een bedje van groenten. Jammer dat vlees al gekruid was met zout en peper. Twee soorten aardappelgarnktuur, ruim voldoende met name de aardappeltjes veel te zout. Toetjes waren beid lekker sorbet ijs zag er mooi opgemaakt uit en ook het choladetaartje werd mooi geserveerd. Al met al redelijk gegeten op een aardige plek en redelijke bediening
Linda. M T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Prima
Ingeo .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prettige sfeer, warm ontvangst, lekker eten en ook dranken (huiswijn sauvignon verschillende biertjes) etc altijd goed voor elkaar. Porties ruim voldoende. Bij mooi weer ook heerlijk terras.
Ingrid I.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en onze "gastvrouw" was super aardig en zeer attent. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Aan de buitenkant ziet het er niet echt gezellig / uitnodigend uit maar binnen maakt het helemaal goed.

Het is ook een perfecte locatie voor bruiloften en partijen.
Lara A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
we hebben hier inmiddels 3 x gegeten en is het elke keer weer goed bevallen. Jammer dat we dit keer 45 minuten hebben moeten wachten op het eten maar alsnog hebben we er weer van genoten ;-) tot de volgende X
Lara A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk gegeten hier vorige keer!! zeker voor herhaling ;-)
leuk dat er ook aan de kinderen gedacht wordt! de pannenkoek viel in de smaak bij onze kleine man!
Elselien V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
De bediening was heel attent en gezellig!
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker gegeten, wel wat lang moeten wachten, maar dat geeft de gelegenheid om het eten te laten zakken.
De bediening was attent.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima restaurant, goed eten, vriendelijke bediening, gastvrije en leuke ontvangst door Hans en Yvonne.
Leuke avond gehad!!
Henk en Corrie Rengelink + vrienden
Graag tot een volgende keer!!!!
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zaterdagavond heerlijk gegeten met de crew van de voetbalclub.
Prima bediening gezellige mensen en een swingende band.
Bedankt medewerkers en gastheren Hans en Sven en gastvrouw Yvonne.
Arlette P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het a la cart eten, vind ik beter!
Het idee, dinner with friends, vind ik wel een super leuk idee. Gezellig bandje, leuke sfeer...
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Alleen op de gebakken aardappeltjes vonden we teveel rozemarijn zitten.. maar dat is dan onze mening ????
Thijs T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voorgerecht super. Hoofdgerecht goed, maar opmaak matig. Toetje ronduit slecht. Neem niet de tiramicello. Personeel vriendelijk, maar wel lang wachten op het eten (rustige avond).
Koos G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Mijn vrouw was hier al 2 maal eerder. We hebben een geweldige middag / avond gehad. CHAPEAU. Alles klopte. Van harte aanbevolen door Jannie en Koos Groenewoud
Maud S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Afgelopen zondag gegeten. We hebben heerlijk op het terras gezeten. Allebei genoten van het drie gangen menu wat bestond uit een trio carpaccio, spies met gegrild vlees en chocoladetaartje toe.
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs.
De bediening was goed en attent.
Absoluut de moeite waard!
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Men zou iets aan geluiddemping kunnen doen. Het is een grote ruimte; daardoor wordt het al gauw wat lawaaiig als er een grote groep zit te eten.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was een rustige avond en dat verdient dit restaurant eigenlijk niet. Goed eten en goede service en leuk te combineren met bataviastad.
henkenineke1 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Voortreffelijk gegeten. Alleen ... de wachttijden waren enorm, met als excuus dat er maar 2 mensen in de keuken waren. Dat mag volgens mij geen excuus zijn.
Als wij de dames aan de tafel naast ons waren geweest waren we weggelopen!
Jammer, want het eten as heerlijk!!!
Eter80 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben hier gegeten met de ah actie. Een drie gangen menu. Er was keus uit 3 voorgerechten, 2 tussengerechten (die ook als voorgerecht besteld konden worden), 3 hoofdgerechten en 2 desserts. Wij hebben hier ontzettend lekker gegeten. Lekker eten en mooi opgediend. De bediening was echt uitstekend. Het was lekker weer dus hebben op het ruime, gezellige terras gezeten. We waren al vaker langs dit restaurant gelopen maar het sprak ons aan de voor en buitenkant niet zo aan maar nu we deze eerste ervaring hebben, gaan we zeker nog een keer terug.