De Campveerse Toren

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
7,2
Joostgabrielle .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Erg lekker gegeten tijdens de wildproeverij. Een aangename verrassing bij ons onverwachte bezoek aan de campveerse toren. Alle gerechten waren apart en fijn van smaak waarbij gebruik werd gemaakt van regionale producten. Het geheel werd begeleid door een proeverij van wijnen en zelfs lokaal witbier. Prima bediening en leuke gastvrouw. We komen hier zeker terug.
WilmavHalteren .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
We hebben twee nachtjes gelogeerd en twee avonden gegeten op deze bijzondere plek. Alles was heerlijk!
Het personeel was heel vriendelijk.
Wijn suggesties kunnen beter.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Vandaag, op een prachtige herfst zondag neergestreken op het terras voor een lunch. Wat zit je daar heerlijk! Maar wat een ontzettend groot contrast met de geleverde kwaliteit. Deels kleine dingen, maar ook grote issues! Zo'n plek verdient gewoon beter!!! Zo ligt er 1 menukaart voor 3 personen. Er worden geen extra menukaarten gebracht...De bestelde drank wordt snel gebracht. Maar dan begint het lange, lange wachten. Na ong 30 minuten maar eens gevraagd waar het eten bleef. Er werd aangegeven dat er aan werd gewerkt...Snel hierna kwamen er 2 soepkommen (het bestek was er nog niet) Echter nadat wij vroegen wat welke soep was, bleek de soep voor een andere tafel te zijn. Kan gebeuren! Daarna wederom wachten, wachten. Ong 10 min later kwam onze lunch eindelijk. Echter: de pompoensoep was melig en smakeloos, de ham in de crocque monsieur was nog kouder dan koud, het bestek was er nog niet en toen het kwam kregen we 2 vorken in een papiertje ipv vork en mes. De mosselen waren lekker, de friet knapperig en de vissoep was ook prima. Bedienend personeel was begripvol en bood extra drankje aan tijdens het wachten en bracht deel eten niet in rekening. Maar voor ons was het een tegenvaller ????. Het lijkt wel of de focus en de passie ontbreekt hier! Werk aan de winkel voor de eigenaar van dit restaurant!!!
T.T. K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Eergisteren, 20 oktober 2015, gebruikte ik met vrienden, met zijn 4-en, de lunch in de prachtige ambiance van dit restaurant. Helaas pakte alles niet zo prettig uit:
* omdat er weinig plek was en de "grote" tafel vrij moest blijven voor mogelijk een gezelschap van meer dan 4 personen, werd ons verzocht aan een klein tafeltje bij het raam plaats te nemen. Omdat we hier begrip voor hadden, deden we dit ook, terwijl we daar eigenlijk niet in pasten.
* de gerant (Marc), stond er alleen voor en kon duidelijk het werk niet managen: bestelling opnemen duurde lang en het duurde ruim een half uur voordat de eerste soep kwam. Het verzoek om peper en zout werd na herhaaldelijk vragen met een excuus ingewilligd, toen de soep al op was.
* schande voor een "auberge" met de gehanteerde prijsstelling is de kwaliteit van hetgeen op tafel kwam: de vissoep was lauw-warm (dit meldden we op een wijze dat de andere gasten dit niet konden vernemen);de 3 gasten van mij namen de garnalenkroketten met brood: deze waren van binnen lauw-koud en de salade was verlept; ikzelf liet mij "verrassen" met 12 gefrituurde garnalen, gefrituurd in bitter (oud?) vet met een bijsmaak van het extra schaaltje te hard gebakken friet en zonder verdere garnering (klein kommetje chilisaus als enige garnering).
* samen met 2 cassis en 2 cola light leverde dat een rekening op van €82,50 en een gerant, die boos was omdat ik een klacht neerlegde bij de door mij gevraagde "eigenares", maar die uiteindelijk een willekeurige collega bleek. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat het, voor wat mij betreft, hopelijk om een vergissing gaat en ik aan tafel niet mijn ongenoegen bekend wilde maken (na de melding van de soep) waar de andere gasten bij zaten. Waarom deze beoordeling: ik sloeg stijl achterover van de mededeling dat het "slechts" een lunch betrof, maar als we gedineerd zouden hebben, het veel beter zou zijn geweest en dat er geroeid moest worden met de riemen.....!

Een auberge onwaardig! Zeker voor deze prijs mag je verwachten dat er een perfect product op tafel zou komen.
Een gemiste kans.
Ik hoop dat dit een éénmalige omissie is geweest.
En Marc: laat je een beetje bijscholen voor het vak van gerant, zeker als je alles alleen moet aankunnen.
R.J. van Rijn, Dordrecht
Airboundtraveller .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Even snel een hap gegeten met ons gezelschap op de verdieping. Bedoeling was om enkel een hoofdmenu te bestellen. Omdat we met een grotere groep kwamen aanzetten werd de keuze beperkt tot de suggestie van de dag, een verzameling vis geserveerd met een sausje en wat mosselen. De cava was benedenmaats, ik vermoed eigenlijk dat het een goedkope sekt was. Ook de bubbels waren zoek. We hebben een dik uur op onze order moeten wachten, met een karig stukje brood dat pas na een half uur werd gebracht. De mosselen waren bitter, overkookt en ja, er zat er ééntje tussen die helemaal pap was en zuur. Dan houdt het natuurlijk op. De ene vis was droog overkookt, de andere was nog helemaal glazig en alles was even vlak van smaak. Aan de saus waagde ik me niet. Het enige wat smaakte was de fles wijn maar die kwam uit Frankrijk, niet uit dit etablissement. Een 3/10 is nog een milde score, een 0 zou niet billijk genoeg zijn.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Een prachtige historische locatie, en best een leuke diner kaart! Wij hebben lekker gegeten met onder andere een goed gevulde vissoep als hoofdgerecht.

Om in de top van de Zeeuwse restaurants te komen, mag de lat nog wel iets omhoog; zo kan de samenstelling van de verschillende ingrediënten in de gerechten wat spannender en vernieuwender.
Balderick .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Dit restaurant ligt aan de havenmonding van het prachtige dorpje Veere.
Gegeten met vier personen alle vier een betaalbaar driegangen zeeuws menu drie met bij passende wijn menu. Wat was het heerlijk.

Bediening aardige jonge dame en een bekakte ober (inruilen deze kerel)
Mirogent .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Mooi decor; ondermaats eten. Het 3 gangen Zeeuws menu besteld: een "druppel"vissoep/vette lamschouder, vet speenvarken (eigenlijk spek..) met groenten die niet vers leken, afgesloten met een redelijk dessert. Kaassoorten werden wel niet toegelicht...afgesloten met een gewone koffie (zónder íets erbij) van 5,25€!!/kop. Jammer dat er gepronkt wordt met enkele beroemde gasten, zoals de koning. ..prijs-kwaliteit dus ver zoek...jammer.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Lekker gegeten goede ambiance .
Pluspunt de hond mag mee kreeg zelfs extra dekentje om op de bank te liggen mits niet groot.( wij hebben teckel)
Ook fijne kamers in het hotel en wederom honden toegestaan
Ad Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Het Kreeftenmenu is ons erg goed bevallen. Daarbij erg sympathiek om een zogenaamde Kreeftewijn aan te bieden die erg goed aansloot bij het menu en niet de hoofdprijs kost. De setting is zeer mooi, de historie spat er van af.
Maarten_D .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
We hebben vanavond bij De Campveerse Toren gegeten. Ik had het driegangendiner (met bijpassende wijnen) en mijn vrouw het kreeftdiner. Het restaurant is in een prachtig gebouw gehuisvest met een schitterend uitzicht over het water.
Voor een restaurant met een Bib Gourmand vond ik het driegangen menu wat tegenvallen. De asperges (met Serranoham) waren aan de harde kant. De kabeljauw met (eveneens te harde) asperges en kreeftensaus was wat vlak en flauw van smaak en het kaasnagerecht bestond uit één stukje (lekkere) Engelse blauwschimmelkaas met noten en chutney. Beetje mager voor een nagerecht met kaas, had wel een paar stukjes verwacht. Er werd gelukkig een lekkere Colheita Madeira bij geschonken!
Mijn vrouw had het gelukkig beter getroffen met haar keuze, Oosterscheldekreeft van om de hoek.
Drie gangen in ruim drie uur vind ik wat te lang duren. En de rekening vond ik niet in verhouding met de kwaliteit. We komen hier denk ik niet zo snel terug.
Hanshouten .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Nogmaals mijn bijzondere dank, mede namens alle deelnemers van onze groep, de Chase Alumni Association, voor een fantastisch dinner en meer dan genoegelijke avond, bij de Campveerse Toren. Het eten was van grote kwaliteit en zo ook de bijbehorende wijnen, hiervoor complimenten aan de chef. Mijn vrouw en ik zullen ongetwijfeld weereens langs komen, gedurende een bezoek in de toekomst aan Zeeland.
Ook mijn speciale complimenten aan het bedienende personeel, het werd op professionele wijze en vooral ook, plezierig uitgevoerd!

Hans van den Houten - Almelo

Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Echt heel erg goed gegeten bij De Campveerse Toren. Het kreeftenmenu was in één woord AF. Mijn tafelgenote viel van de ene verrassing in de andere. Prima bijpassende wijnen en prachtige afsluitende desserts.
Een prachtige avond, die nog mooier had kunnen zijn als we van de zwarte brigade het gevoel hadden gekregen dat ze er op uit waren ons echt te verwennen. Het bleef allemaal wat afstandelijk en het eten en het decor verdienen meer.
Maar we komen graag weer terug, zeker in het kreeftenseizoen.
Clipper15 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
We hebben er heerlijk gegeten, bediening was top. Enige minpunt vonden wij dat er honden worden toegelaten in dit -toch wel sjieke- restaurant. Tijdens onze avond waren er zelfs 4 honden aanwezig. Dat vinden wij niet kunnen. Vandaar een 5 voor decor, terwijl het er wel erg gezellig is.
EllenUil .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Hier wordt met liefde gekookt in een prachtige ambiance. Met kerst het menu gehad, niets dat lof. Producten uit de regio, met verrassende smaakcombinaties. Mooi wijn arrangement erbij. Personeel is vriendelijk.
Weslie S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Gisteren met ons projectteam daar gegeten. Mooie locatie, maar als ik heel kritisch ben. Toch wel wat opm. De interactie met de klant is er eigenlijk niet, dat is jammer. Eten is best goed, vooraf een lekkere bombe van zalm, gevuld met diversen soort vis. Hoofdgerecht een zeebaars, lekker mals en goed van smaak. Nagerecht was een peren presentatie. Niet echt bijzonder, vond het voorgerecht een 8. Plek is echt mooi, maar het valt of staat of de bediening goed is en het eten had ik bijzonderder verwacht. Meer smaaksensaties. Service aan de tafel was ook zeer beperkt. Beetje mat allemaal.
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Ik heb deze keer lang na moeten denken over de cijfers. Voor wat betreft het eten: De amuses waren prima, maar niet bijzonder. Ik had het 3- gangen Veerse menu voor €30,- en alle gerechten hiervan waren lekker. De scholfilet was heel zacht. Het dessert was bijzonder en verrassend. Mijn vriend had een combi gemaakt uit het menu en de a la carte kaart. Voorgerecht kostte uit het menu € 18,00 en hij had gekozen voor de Zeeuwse artisjokken. De artisjokken waren echter (te?) hard en het geheel was niet bijzonder. Prijs kwaliteit was hier in ieder geval niet naar verhouding. Als hoofdgerecht had hij de zeetong. Deze was erg goed en werd op verzoek gefileerd. De wijnkaart was prima, maar bestond vooral uit de klassieke Franse en Duitse wijnen. Weinig uit de 'nieuwe' wijnlanden. Service: de ober / gastheer was vriendelijk maar gereserveerd. De dame die ons de avond verder bediende was heel vriendelijk, minder gereserveerd en zorgde voor tijdige aanvulling van onze glazen. Zoals eerder door een recensist gemeld, wordt er bij de koffie ongevraagd zoetigheid geserveerd, die ook berekend wordt. Mijn vriend is echter diabeet waardoor hij dit niet eet. Men was zo vriendelijk om de zoetigheden daarom te halveren, echter werden ze wel berekend. Het was een top service geweest als ze voor hem alleen de koffie hadden laten betalen. Decor: de locatie is schitterend en met name de plaatsen aan het raam zijn super. De inrichting zelf is niet bijzonder. De zitting van mijn stoel kon wat opvulling gebruiken, maar dat terzijde. Kortom, mixed feelings over dit restaurant.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Op TERRAS kibbeling gegeten. Kwaliteit beneden alle peil. Lijkt erop dat de paar kleine stukjes vis in een soort paneermeel zo uit een diepvrieszak van de groothandel komen. Lijken op goedkope droge en smakeloze fabrieksmatige borrelhapjes, maar geen kibbeling. De friet is droog en te lang in de frituur geweest (oude olie? een restje voor een 2e keer gebruikt?). Saus is uit de emmer en te zoet, daarbij een paar smakeloze blaadjes sla met een kwart tomaat. Kom op, dit moet toch beter kunnen. De witte huiswijn was prima. Een goede en leuke bediening.
Esvel013 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Gisteren heerlijk buiten op het levendige terras mosselen gegeten. De mosselen waren van uitstekende kwaliteit. Ontspannen vriendelijke bediening. Wij gaan zeker nog een keer naar deze plek terug!
Kristin D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
het terras is aanlokkelijk, maar eens gezeten kwam een grote truck leveren voor ons neus!!
mijn gekozen salade leek op groen uit een zak, die al lang open was. daarbij een zure augurk in schijfjes (!!?), wat tomaat en plakken gebakken spek.
de holle oesters , die mijn man gekozen had , heeft hij ook niet opgegeten.
ze hadden ons moeten zeggen dat het geen goede periode is voor de oesters: spijtig!!!