Over het restaurant De Caenerij

Eerlijke gerechten, geen opsmuk maar alleen kwaliteit en topproducten die de gasten van de Caenerij tot op het bot verwennen. Heerlijk vlees, en zeer verrassende voorgerechten die getuigen van een grote mate van creativiteit onder de keukenbrigade. Robuust bereide gerechten waarvoor je graag nog eens terugkomt. En direct naast het restaurant het gezellige Grand Café Koning waar je eerst een heerlijk drankje kunt gebruiken in een opmerkelijke sfeer. Passende combinatie voor avondvullende, culinaire verwennerij.

Meer informatie over restaurant De Caenerij

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16.00 - 21.00 uur

• Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant De Caenerij

Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer!
EH01 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk gegeten en een goede snelle service! Ik kom zeker nog eens terug. Jammer dat er geen eigen parkeerplekken zijn.
Truus K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk eten, geweldig vriendelijke bediening! Echt een herhaling waard! Een echte aanrader! Voor een familie etentje of een zakelijke afspraak.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Etentje met familie, in het kader van kerstmis, dus we hoopten op iets speciaals te eten en dat is gelukt. Het menu is uitgebreid, maar niet te omslachtig en er stonden een paar ‘speciale’ gerechten op, die goed bij de feestdagen passen. Uitstekende bereiding van het eten (erg lekker!) en gezellige sfeer. Vriendelijke bediening, die nergens een probleem van maken. Prima in orde, de Caenerij!
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Hadden de pech dat er een groep mensen naast ons zat die erg luidruchtig waren. Verder helemaal top !
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
gemoedelijk, als vanouds.
kristel R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gezellige, deskundige bediening ! Ze voelen de wensen van klanten goed aan en zijn flexibel. Wij komen zeker terug ! Dit restaurant is een aanwinst voor Bedum.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten... we hebben besloten om de Caenerij vaker aan te doen !
Jules C.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Ontzettend mooie inrichting. Geweldige gemoedelijke sfeer en een fantastische ober, die we als eens eerder hebben getroffen in restaurant bij de molen te Ten Post. ( zelfde eigenaar) ook daar was het super. Een absolute aanrader.
gea S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
knus restaurant met vriendelijk personeel en top kok
Han B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Aanrader voor een zakelijke ontmoeting.
Advies: kaart hoofdgerechten mag iets meer uitgebreider zijn.
koosriaoosterbeek .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Vlotte en vriendelijke bediening, we komen zeker nog een keer weer lekker eten.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Gezellige omgeving met uitzicht(glaswand ertussen) op een levendig kroeggedeelte, wat absoluut niet stoorde. Komen zeker nog eens terug.
willemdeboer1 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We komen graag een keer terug ! Dit is zeker een mooi restaurant. Gister vfe rieten door te geven, maar de complimenten aan de kok.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De AH restaurant actie geeft je de gelegenheid eens een ander restaurant te bezoeken. Wij boeken dan alleen bij restaurants die het tweede 3-gangen menu echt gratis geven, dus waar uit de kaart kunt kiezen. Soms vindt je dan een restaurant waar je zeker terug komt. De Caenerij is zo'n gelegenheid! Prima - net iets van de standaard afwijkende - gerechten, goede en gunstig geprijsde wijnen en ontspannen bediening. Kortom een pareltje in Bedum.
feyb16 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer! Voldoende keuze uit diverse gerechten, prima bereid. Voldoende bijgerechten, heerlijke wijn! Zeker een aanrader. Komen zekers nog een keer terug.
arjan133 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We werden hartelijk ontvangen en kregen goede uitleg van de voorwaarden behorende bij de AH restaurant actie. We mochten vrij kiezen van de kaart. Het voorgerecht was prima, de carpaccio was smaakvol, de soepjes lekker. De hoofdgerechten die we uitgekozen waren oke, maar wat we misten was een warme groente erbij als bijgerecht. We kregen enkel een salade en aardappelgarnituur. Ook is er niet gevraagd of alles naar wens was en of we nog iets bij geserveerd wilden hebben, Het toetje viel iets tegen, 2 van ons gezelschap hadden gekozen voor Baileys koffie met slagroom. Maar tegen de tijd dat deze werd uitgeserveerd was de slagroom geheel gesmolten. Misschien een idee om deze apart te serveren. De Dame Blanche werd geserveerd zonder warme chocoladesaus.
hogendijk .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met vrienden hier gedineerd naar volle tevredenheid.De keus was voldoende en de geserveerde gerechten netjes opgemaakt en geserveerd.
Daniëlle B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk eten, goede bediening, vriendelijke mensen, mooi pand, mooie inrichting, kortom; zeker voor herhaling vatbaar! De tijd tussen de verschillende gangen was precies goed.