De Caenerij

Boterdiep ZZ 38 9781 Bedum Nederland Kaart

Over het restaurant De Caenerij

Eerlijke gerechten, geen opsmuk maar alleen kwaliteit en topproducten die de gasten van de Caenerij tot op het bot verwennen. Heerlijk vlees, en zeer verrassende voorgerechten die getuigen van een grote mate van creativiteit onder de keukenbrigade. Robuust bereide gerechten waarvoor je graag nog eens terugkomt. En direct naast het restaurant het gezellige Grand Café Koning waar je eerst een heerlijk drankje kunt gebruiken in een opmerkelijke sfeer. Passende combinatie voor avondvullende, culinaire verwennerij.

Meer informatie over restaurant De Caenerij

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16.00 - 21.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant De Caenerij

Han B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Aanrader voor een zakelijke ontmoeting.
Advies: kaart hoofdgerechten mag iets meer uitgebreider zijn.
koosriaoosterbeek .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Vlotte en vriendelijke bediening, we komen zeker nog een keer weer lekker eten.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Gezellige omgeving met uitzicht(glaswand ertussen) op een levendig kroeggedeelte, wat absoluut niet stoorde. Komen zeker nog eens terug.
willemdeboer1 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We komen graag een keer terug ! Dit is zeker een mooi restaurant. Gister vfe rieten door te geven, maar de complimenten aan de kok.
elskamp .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De AH restaurant actie geeft je de gelegenheid eens een ander restaurant te bezoeken. Wij boeken dan alleen bij restaurants die het tweede 3-gangen menu echt gratis geven, dus waar uit de kaart kunt kiezen. Soms vindt je dan een restaurant waar je zeker terug komt. De Caenerij is zo'n gelegenheid! Prima - net iets van de standaard afwijkende - gerechten, goede en gunstig geprijsde wijnen en ontspannen bediening. Kortom een pareltje in Bedum.
feyb16 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer! Voldoende keuze uit diverse gerechten, prima bereid. Voldoende bijgerechten, heerlijke wijn! Zeker een aanrader. Komen zekers nog een keer terug.
hogendijk .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met vrienden hier gedineerd naar volle tevredenheid.De keus was voldoende en de geserveerde gerechten netjes opgemaakt en geserveerd.
arjan133 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We werden hartelijk ontvangen en kregen goede uitleg van de voorwaarden behorende bij de AH restaurant actie. We mochten vrij kiezen van de kaart. Het voorgerecht was prima, de carpaccio was smaakvol, de soepjes lekker. De hoofdgerechten die we uitgekozen waren oke, maar wat we misten was een warme groente erbij als bijgerecht. We kregen enkel een salade en aardappelgarnituur. Ook is er niet gevraagd of alles naar wens was en of we nog iets bij geserveerd wilden hebben, Het toetje viel iets tegen, 2 van ons gezelschap hadden gekozen voor Baileys koffie met slagroom. Maar tegen de tijd dat deze werd uitgeserveerd was de slagroom geheel gesmolten. Misschien een idee om deze apart te serveren. De Dame Blanche werd geserveerd zonder warme chocoladesaus.
Daniëlle B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk eten, goede bediening, vriendelijke mensen, mooi pand, mooie inrichting, kortom; zeker voor herhaling vatbaar! De tijd tussen de verschillende gangen was precies goed.
J S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Via AHrestaurantactie gereserveerd. Ruime keuze uit diverse gerechten.
Zeer vriendelijke bediening en het eten was heerlijk.
We komen zeker terug!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
prima restaurant, frisse en originele inrichting. Eenvoudige, maar desiondanks exclusieve kaart, net even anders dan je verwacht. aanrader! wel even reserveren.
Atty P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Plezierig en vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Het eten was goed. Mijn voorgerecht spinazie met biet en geitenkaas, had iets meer kaas bij gekund qua prijs-kwaliteit verhouding viel dat wat tegen. Hoofdgerecht en nagerecht prima.
lida K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
we zijn van de AH actie wezen eten. het was gezellig en we hebben genoten. Dat we uit de hele kaart konden kiezen was erg prettig, ook omdat er ook meer keuze was voor mijn vegetarisch etende dochter.
AnnIm .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Verrassend goed. Genoten van de gevatte bediening; was voor ons een extra. We zaten in het achterste deel, waarschijnlijk hadden we het volle voorste deel te rumoerig gevonden.
Tristan K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Met het AH-keuzemenu kun je uit het hele menu kiezen, het goedkoopste gerecht per gang is van het huis. Veel beter om zo te eten waar je echt zin in hebt. Alles smaakte naar meer en de bediening was heel vriendelijk. Aanrader voor een avondje ontspannen en smakelijk uit eten!
A. L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad, heerlijk gegeten, leuke bediening
we komen vast terug

hartelijke groet,
Anja Lukken
harmamulder .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het was perfect.
Eten heerlijk.
Bediening duidelijke uitleg over de gerechten.
Tijd genoeg tussen de gerechten .
Een aanrader.
En honden welkom!
ET98 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk en zeker ook voldoende gegeten. De bediening is vriendelijk en allert. Voorgerecht duurde iets te lang voor deze doorkwam maar de smaak maakte het weer helemaal goed.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooie ambiance gezellig. Vlotte. Bediening kok ster waardig !!! Maw als een engel op je tong piest ???? tot gauw ....
alphonsius .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het restaurant ligt daar mooi op een hoek bij het water. Ze hadden een goede formule gevonden voor ons AH-diner. We werden gastvrij ontvangen en kregen een mooie plek. De porties waren voor ons ruim voldoende.