De Caenerij

Boterdiep ZZ 38 9781 Bedum Nederland Kaart

Over het restaurant De Caenerij

Eerlijke gerechten, geen opsmuk maar alleen kwaliteit en topproducten die de gasten van de Caenerij tot op het bot verwennen. Heerlijk vlees, en zeer verrassende voorgerechten die getuigen van een grote mate van creativiteit onder de keukenbrigade. Robuust bereide gerechten waarvoor je graag nog eens terugkomt. En direct naast het restaurant het gezellige Grand Café Koning waar je eerst een heerlijk drankje kunt gebruiken in een opmerkelijke sfeer. Passende combinatie voor avondvullende, culinaire verwennerij.

Meer informatie over restaurant De Caenerij

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16.00 - 21.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant De Caenerij

ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wat een verrassing om zo'n geweldig restaurant in Bedum aan te treffen. Eerst in de zon op het terras van de kroeg borrelen en toen naar de sfeervolle tafel in het restaurant. Vriendelijke bediening, ondanks de drukte kregen wij toch de aandacht, gerechten kwamen snel op tafel. Heerlijk gegeten, super mals vlees, veel bijgerechten die allemaal vers waren. Door de aanwezigheid van een paar grote groepen was het wel rumoerig, maar wij komen zeker terug. Top in Bedum !!
RoelfenLia .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten en erg gastvrij ontvangen. De inrichting en sfeer geven een ontspannen omgeving en gezellige ambiance. Een aanrader en we komen zeker nog een keer terug.
avangenderen .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Omdat mijn familie verhuisd is naar buiten 'Stad' was ik benieuwd naar een restaurant in hun buurt. Ik was blij verrast zo'n goede plek in Bedum te vinden. Heel gezellig en heerlijke gerechten. Een aanrader.
marije M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuk personeel, heerlijk eten en super locatie
Bernadette B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Verrassend leuk restaurant. Vlotte, leuke bediening en bovenal lekker eten.
Gebruik gemaakt van de AH actie 2e diner gratis om kennis te maken met deze gelegenheid vlak om de hoek.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We zaten aan een tafel tegenover de bar en dichtbij de kassa. Dat was het enige wat iets minder was. Eten was prima. Personeel vriendelijk.
Oelviya V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prijs/kwaliteitverhouding vond ik slecht, omdat ik het eten niet bijzonder vond. Ik vond dat alle gerechten niet genoeg waren gekruid, waardoor de smaak flauw was. Ik raad het restaurant af aan andere mensen.
Edward F.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Leuk restaurant. Parkeren kan echter niet direct naast het pand.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Voor herhaling vatbaar! Heerlijk gegeten, leuke sfeer, gezellig restaurant! Dicht in de buurt, dus we gaan hier zeker nog een keer heen!
Vera M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Echt goed eten. Fijne sfeer en top bediening! Leuke avond gehad. Ik ga er zeker nog een keer eten. Zelf wat te spelen meenemen voor de kids.
Saartjeiens .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
De salade van spinazie en gemarineerde bietjes als vooraf smaakte erg lekker. Het bord was mooi opgemaakt met zo te zien en te proeven verse producten.
De Cajun steak was prima rosé gegrilld en heerlijk mals, de huisgemaakte chimichurrisaus was ook precies goed. Smakelijke bijgerechten en in ruime mate op tafel.
Afgezien van de passoagelei vond ik de bavarois van watermeloen een geweldige afsluiter. Wat een heerlijke smaken op 1 bord.
We komen zeker nog eens terug, een mooi en lekker restaurant in de nabije omgeving, fijn!
Aleida K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gemoedelijke sfeer, prima en snelle bediening. Eten uitstekend. Een van de weinige restaurants waar je van de volledige kaart kunt kiezen voor de AH restaurantactie. Wij komen zeker terug!
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk eten goede bediening en zeer vriendelijk gezellig terras kok complimenten !!!
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten; prima bediening.
Cn S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een geweldig leuke bediening, prima eten meer dan voldoende. Vegetarisch eten was erg lekker ,duidelijk een kok die zich er in verdiept heeft . Ook het vlees gerecht was lekker er werden zelf 4 soorten aardappel bij geserveerd plus de nodige groenten
hanlinabottelier B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
we hebben heerlijk gegeten, vlotte bediening , service was erg goed. Parkeren voor de deur.
we komen zeker nog weer terug.
Ybe M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
...
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant. We mochten gerechten van de hele kaart uitkiezen ondanks dat we met AH zegels korting kregen. Het smaakte allemaal prima!
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima restaurant met gevarieerde kaart. Zowel mogelijkheid om binnen als buiten te zitten.
Leo_M .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het ziet er van binnen erg gezellig uit. De bediening was prima en het eten heerlijk.Hier komen we zeker nog eens terug!