De Cacaofabriek

LA 5705 5705 LA Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant De Cacaofabriek

Culturele én culinaire hotspot in Helmond

Dit is de culturele hotspot van Helmond. In de oude cacaofabriek aan de cacaokade heeft zich een scala aan culturele bedrijfjes gevestigd. Van expositieruimte tot bioscoop, van podium tot brasserie. In de brasserie kun je terecht voor een uitgebreide lunch, diner of hun lekker barbecue arrangement.

Meer informatie over restaurant De Cacaofabriek

Jouw recensie over het restaurant De Cacaofabriek

Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Lekker gegeten! De rib-roast was perfect bereid en heerlijk mals, lekkere friet en salade erbij. Bediening was erg vriendelijk en gezellige gastvrouw. Ik beveel dit restaurant aan.
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het was prima met een uiterst vriendelijke bediening. We komen zeker nog een keer terug.
robin017 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
AH Restaurant actie: goed eten voor een mooie prijs in een leuke sfeer, maar de snelheid waarmee wordt bediend mag iets hoger.
marianne.vandenbroek .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten. De keuze uit het AH menu was voldoende en voor ieders wat wils. Erg gezellige oude fabriek dat ook nog zichtbaar is. Zeker voor herhaling vatbaar.
John B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ambiance was volgens verwachting van de lokatie
De bediening/service was goed, wij hoefden niet lang te wachten op ons voorgerecht en hoofdgerecht
Het eten was goed bereid en smaakte prima
corinne L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Leuke locatie. Lekker gegeten. Bediening was top: beleefd maar ongedwongen en persoonlijk. Zeker een aanrader. De hoogte van de locatie (oud fabrieksgebouw) maakt dat het wat rumoerig is, maar dat doet geen afbreuk aan de sfeer. Je kunt zonder je stem te hoeven verheffen met elkaar praten.
nancyH .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het was heerlijk alleen jammer van het ijs ! Dat was mierzoet brrrrrr! Maar we kregen 'n ander ijsje alleen geen sausje erbij zoals het hoort !
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De keuze uit de gerechten was goed. Op een verzoek tot weglating van aardappelen, maar wat extra salade ivm dieet werd adequaat gereageerd. In plaats van aardappelen was spaghetti gegeven: lief bedoeld maar dat was met het oog op dat Montignac dieet ook niet toegestaan. Wel behoorlijk wat extra salade.
Een goed glas wijn erbij Kortom: OK.
JaapSnaar .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het klinkt nogal hol in het restaurant. Vooral met veel mensen Zouden ze best wat aan kunnen doen door stoffen bekleding. ik als gehoorgestoorde krijg mijn hoortoestel daar niet op ingesteld zodat ik niet goed can communiceren met mijn partner
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Gezellige accommodatie en prima bediening en lekker eten voor herhaling vatbaar zeker gecombineerd met een Mooie film of tentoonstelling
ppwwm V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellige sfeer , vriendelijke en goede bediening, zeer goede gerechten. Kortom een gewelige avond . We komen zeker terug en het is een aanrader voor iedereen.
dianne-harrie .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel lekker gegeten dit maakte veel goed, lange wachttijd had sneller gekund volgensmij , sommige serveersters moeten nog veel leren qua bedienen maar ook vriendelijkheid. in het restaurant heb je een koude trek.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Op een levendige locatie (restaurant is vol en er is een concertuitvoering in de theaterzaal) hebben we genoten van een AH aanbieding. De service van het enthousiaste personeel was zeer keurig gedienstig en vlot. De maaltijd die we gebruikt hebben werd binnen een acceptabele tijd keurig opgediend. De maaltijd zelf was van een hoog niveau en de borden keurig opgemaakt. Wij zullen zeker vaker de cacaofabriek bezoeken. Gr. Willy
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, alleen bij binnen komst was er een rij aan de kassa en werden we niet meteen ontvangen. Eten was heerlijk. We hebben niet lang hoeven wachten, borden werden op tijd opgehaald en tussen door werd er gevraagd of alles naar wens is. Kortom ze hebben geleerd van de vorige feedback. Ik ga graag nog een keer terug.
natasja_schipper .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Voor ons nieuw. Ik dacht, Helmond, mwaw. Maar je waant je overal behalve in Helmond. Super lieve bediening, het voelde niet als ah menuutje aan, veel, super mals vlees, heerlijke combinatie van ingrediënten.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prima gegeten bij de Cacaofabriek en dat niet voor het eerst. Bediening war erg vriendelijk en goede uitleg bij de wijnkeuze! We vonden de hoeveelheid eten die we kregen wel wat overdone...was ons al vaker opgevallen...zo jammer als je weet dat dat wat overblijft moet worden weggegooid...maar we blijven hier terugkomen!
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten, ruime keuze op de menu kaart. Erg vriendelijk personeel . De accommodatie is gezellig ingericht.Wij gaan zeker nog eens een keer terug.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten en goede sfeer. Het is war rumoerig. Dat heeft te maken met de locatie. Hoog oud industrieel gebouw. Wellicht toch werken met wat stoffen slingers of iets dergelijk's voor de demping.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
De ontvangst was zeer gastvrij, de bediening zeer vriendelijk en professioneel en het eten was heerlijk.
Kortom zeer aanbevelenswaardig.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Afgelopen zaterdag daar voor het eerst geweest. Later op de avond vond op die locatie Helmond Unplugged plaats, dus dat combineerden wij met een hapje in het restaurant met de AH-actie. Leuk avondje uit, wij hadden er zin in. Helaas was het erg teleurstellend allemaal. Het duurde erg lang voordat we onze drankjes konden bestellen, vervolgens duurde het lang voordat we het kregen (zelfs 1 drankje fout). Na driekwartier het voorgerecht. Zonder brood, terwijl dat onderdeel uitmaakt van het menu, waarom dus moest worden gevraagd. Dat kregen we bij ons voorgerecht. Vervolgens stonden onze lege borden en lege glazen lang op tafel. Bijna 2 uur sinds onze binnenkomst hadden we ons hoofdgerecht nog niet... Aangezien het concertje zou beginnen hebben we aangegeven niet meer op ons hoofdgerecht te willen wachten en hebben we om de rekening gevraagd. We hoefden (terecht) alleen onze drankjes te betalen en er werd uitvoerig excuses aangeboden. Maar ondertussen met stevige trek door naar de popzaal. Teveel kaartjes verkocht denk ik... We konden de zaal in eerste instantie niet eens binnen. Na veel gewring een staanplaatsje weten te bemachtigen, maar de zin was al over... Wat een leuk avondje uit had moeten zijn, werd een 'drama'. Voor mij nooit meer de Cacaofabriek!