De Buurvrouw

Dorpsstraat 54 3648 AJ Wilnis Nederland Kaart
31-297241919

Meer informatie over restaurant De Buurvrouw

• Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jakkerma .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Gezellige lunch met z'n twaalven. Prettige bediening. Leuke ambiance. Redelijke prijzen.
Voor herhaling vatbaar!
Dit is voldoende volgens mij voor een beoordeling.
Kevin_35 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eetcafé de Buurvrouw heeft een uitstekende service en kent een hoge mate van kwaliteit qua eten. Gezien het karakter van het eetcafé, het ligt net buiten de grachten, is dit extra te prijzen en overtreft het de verwachtingen. Als de complimenten worden overgebracht aan de chef komt de chef zelf naar de tafel om daarvoor te bedanken, dit is niet in elk eetcafé het geval. Complimenten daarvoor!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Heerlijk gegeten !
Prima bediening
Gezellige zaak.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Wij hebben er na het eten nog gezellig aan de bar staan borrelen met de hele club.
Bedankt voor de gezelligheid