De Buurman

Marktstraat 1 7064 AW Silvolde Nederland Kaart

Over restaurant De Buurman

Gezellig bij de buurman in Silvolde

Proef de gemoedelijke Achterhoekse sfeer in Grand Café De Buurman. De Buurman ligt op de Markt in het gezellige Silvolde en is een ontmoetingsplek waar mensen samen komen voor een heerlijk lunch of diner, kopje koffie of een goed glas wijn. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat je het gevoel hebt dat je lekker bij de buurman zit!

Meer informatie over restaurant De Buurman

Maandag vanaf 14:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Grandcafé De Buurman, een prima eetcafé met terras in het centrum van Sivolde. Via een aangepaste VakantieVeilingen menukaart ons 3-gangenmenu samengesteld. Vooraf, de gebakken mosselen en de mosterdsoep met brood. Als hoofdgerecht de roodbaarsfilet en de groenten wrap en als dessert de Dame Blanche en de warme kersen. Alle gerechten smaakte prima en waren goed bereid. Bij het hoofgerecht werden zelfs nog een aantal diverse bijgerechten geserveerd, zoals de patat, salade, sperziebonen en de appelmoes. Bediening was vriendelijk en attent. Goede zaak!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Via vakantieveilingen kennis gemaakt met dit restaurant. Bij aankomst bleek dat we niet uit het keuzemenu van het restaurant konden kiezen, maar uit een speciaal voor vakantieveilingen samengesteld keuzemenu, met o.a. tomatensoep en varkenshaas (!) Dit stond niet als zodanig op de site van vakantieveilingen aangegeven. Wij besloten van de kaart van het restaurant te bestellen, omdat we ons daar al op verheugd hadden. Het door ons bestelde broodmandje hebben wij niet ontvangen. De voorgerechten werden geserveerd. De garnalen waren een aanfluiting, taai, koud en in een waterig sausje. Het knoflookbrood ontbrak, in plaats hiervan bruin geroosterd brood !
het hoofdgerecht was prima verzorgd, biefstukken waren goed gebakken, lekkere frieten.
het nagerecht hebben wij achterwege gelaten, te weinig vertrouwen.
Toen wij om de rekening vroegen, kwam de eigenaar ons vertellen dat wij niet hoefden bij te betalen, aangezien wij al een behoorlijke prijs via vakantieveilingen hadden betaald. Prima geste die op prijs wordt gesteld.
de bediening is uitermate vriendelijk, het decor is in orde.

Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Hier na de lunch van een paar maanden geleden ook eens 's avonds met mooi weer op het terras gegeten. Bediening (prima in orde, vriendelijk) en decor (prettig terras en sfeer) hetzelfde, maar het eten opvallend beter dan de lunch van toen. Mooi gepresenteerd en lekkere bijgerechtjes. Varkenshaas echt helemaal goed en ook het vleestrio, met o.a. sparerib, van mijn partner helemaal in orde. Dit wordt een blijvertje voor in de toekomst.
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Hier na een fietstocht op het terras gezeten. Dit was op een woensdagmiddag, iets na lunchtijd. Erg rustig, terwijl het mooi weer was. Terras ligt aan de weg die door Silvolde loopt, maar er is een afscheiding en je kunt leuk mensen kijken. Terras is verder netjes en zit prima. Vriendelijke jongen in de bediening. De club sandwich van mijn partner zag er goed uit en smaakte ook, mijn broodje viel iets tegen. De smaak was goed, maar de presentatie kon toch echt wel beter. Ik bedoel: een opengesneden hard broodje met daarop de ham en de geitenkaas in ongelijke brokken en brokjes erover en erbij wat salade... dat kunnen we thuis ook. En ik miste de honing erbij, terwijl die wel op de kaart stond vermeld. Toch smaakte het broodje, vandaar een 7, en ook omdat de prijzen niet hoog zijn. We komen er vast nog wel eens.