De Buurman

Strand Westenschouwen 4328 Burgh-Haamstede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Buurman

Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Met een vriendengroep komen we hier elke keer graag terug. Waarom? De verse vis (niet de kibbeling nemen) is heerlijk en voor een schappelijke prijs heb je een goede maaltijd/lunch.

Mocht je hier willen eten, neem echte vis, dan zit je goed en daarom ben je aan zee :)
Marield .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Voor een biertje of een frituursnack prima. Maar wat betreft eten is er niets vers. diepvrieskoffie, appeltaart sompig en de guacamole komt volgens mij uit een potje. Inrichting is niet erg veel aandacht aan gegeven. T restaurant stond vol aangeleverde fust. Het wordt tijd dat deze tent verhipt wordt met goede fair trade koffie, verse taartjes en knapperige broodjes. Jammer genoeg wel 'normale' prijzen. Niet voor herhaling vatbaar.
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Met een groep van 10 personen gaan lunchen. Moest een lekkere lunch gaan worden, maar dit is niet bepaald het geval geweest.
Drank vrij aan de prijs en allemaal uit de postmix, maar het toppunt was wel mijn koffie verkeerd in een Heinekenvaasje. Mijn koffie verkeerd, smaakte zelfs naar bier! Daarnaast was deze ook niet warm evenals de andere koffie.
De dames aan tafel hadden kibbeling met friet besteld a € 10,00. Aan het strand in Zeeland vaak op zijn lekkerst. Niet bepaald bij ons. We kregen knoflooksaus bij onze kibbeling. Elk stukje was precies even groot als de ander waardoor het erg veel leek op diepvrieskibbeling en de friet was koud. De salade geitenkaas was niet veel beter. De salade was overigens wel vers.
Toen de bediening vroeg of het allemaal smaakte, gaf ik bij haar aan dat het niet lekker was. Haar antwoord was, weglopen.
We hebben hier in korte tijd een goede 100 euro uitgegeven, maar spijt van elke cent.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Lekker gegeten, maar wat een bediening...Ik ben twee keer maar zelf naar de bar gelopen om toetje te bestellen en af te rekenen. Het zicht op zee maakt echter veel goed!
Wijbo M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Eindelijk weer eens lekker gegeten in een restaurant, zonder een vermogen kwijt te zijn of met honger het restaurant te verlaten.
Eerlijke kost voor een schappelijke prijs. En dat voor een strandtent.
Je moet het liefst wel mooi weer hebben, want dan kan je buiten genieten van de zonondergang met een drankje erbij.
Wij komen graag weer!