De Buurjongen

Meer informatie over restaurant De Buurjongen

Voordelig
Gert Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk eten, gezellige rustige sfeer en leuke bediening. Een restaurant waar men de tijd neemt om je een gezellige avond te geven. Zeer aan te bevelen!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben er een zeven gangen menu gegeten. Het was erg lekker vooral de vis was een 10! Lof voor de keukenbrigade maar ook voor de bediening die erg aardig en goed is. Zeker een aanrader.
Jaco .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vroeger was dit eetcafé de buurman, nu dus de buurjongen. Het concept is hetzelfde ongeveer gebleven.
Een prima hertenbiefstuk en ossenhaas gegeten, met lekkere aardappeltjes, de groenten zijn niet zo bijzonder (zit in een klein potje) maar het hoofdgerecht staat als een huis, lekker mals, evenals de lekkere toetjes. De kaart is klein gehouden, maar voor elk wat wils lijkt mij.
Winnie S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een fijne aanwinst, met een leuke kaart vol net-even-anders gerechten, ook voor vegetariërs. Erg lekker gegeten, mini-hamburgertje (met minibroodje) en kroketje van wild zwijn smaakte uitstekend, reebiefstukje was van net te stevige kwaliteit maar wel goed klaargemaakt. Het dessert was een alles in één gerecht, met koffie, likeur en twee kleine desserts. Al met al prima porties tegen een redelijke prijs. Aanbevelingen: zet een karafje water op tafel, snijd een stukje brood of iets dergelijks als starter, en zet een paar tafeltjes iets verder uit elkaar zodat je niet alle gesprekken van anderen hoeft te volgen. Gastheer was zeer voorkomend en schonk aandacht waar gewenst en nodig. Op 22-jarige leeftijd een restaurant beginnen getuigt van moed maar de start is veelbelovend, wij komen zeker terug.