De Buuren

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Hansveldhuis .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Hedenavond lekker in de avondzon plaatsgenomen op het terras. Mijn partner bestelde een kleine zalmschotel, ik en black angus klein. Prijs € 12.75 incl. friet.
Mijn partner kreeg al direct te horen dat de kleine zalm eigenlijk een voorgerecht was, net of de kelner zich er voor schaamde. Hij had wel gelijk nog
geen 50 gram zalm. Mijn black angus werd geserveerd op een broodje. Het leek op een broodje hamburger maar wel met lekker vlees. Wij komen hier niet meer. Geen waar vor ons geld.

Fred K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Terras gelegen langs drukke dorpsstraat met veel vrachtverkeer .... Vlotte vriendelijke bediening en speciaal bier op de kaart. .... en lekkere borrelhapjes!
Nitije .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Klein minpuntje: we hadden al een hoofd- en voorgerecht besteld, toen ons de vraag werd gesteld of wij nog een stokbroodje wilden. Achteraf stond deze er bij op de rekening. Vind ik eigenlijk not-done.
Irmala .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wat een gezellig, mooi ingericht restaurant met een vlotte vriendelijke bediening. De witte droge huiswijn was heerlijk, net zoals de speciale biertjes. Ook vind ik het heel fijn dat je alle gerechten in een normale grote en in een kleine variant kunt bestellen. Alles wat op je bord kwam zag er verzorgd uit en smaakte prima. Bij de koffie namen we huisgemaakte bonbons. De manier waarop deze gepresenteerd werden was met zoveel aandacht voor detail gedaan. Al met al, wij hebben een Top avond gehad.
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vrijdag 11 maart gegeten bij "de Buuren" in Nunspeet.
Grote zaak die in de loop van de avond goed bezet was.
Vooraf uiensoep waar we het stukje stokbrood en kaas wel erg misten.
Ons hoofdgerecht zalm in sojasaus was uitstekend. Het afsluitende kopje koffie was van goede kwaliteit. De bediening was een beetje plichtmatig.
De prijs voor een glas droge witte wijn, €4,40 ,was trouwens wel een beetje veel.
Goedemiddag Connie,

Allereerst bedankt dat u de moeite heeft gedaan om een recensie te plaatsen over Grand Café deBuuren! Bent u wellicht in de war met een andere soep, want wij hebben in het afgelopen half jaar geen uiensoep geserveerd. Van recensies leren we uiteraard graag, vandaar onze reactie retour. Fijn om te lezen dat de zalm naar wens was!

Met vriendelijke groet,
Babeth ten Hove

Reactie van proever:

Mevrouw Babeth ten Hove
Hierbij bied ik mijn excuse aan I.v.m. de beoordeling van de verkeerde soep van vrijdag 11 maart.
Door mijn vergissing Krueger uw bedrijf een lagere beoordeling dan het verdiende.
Ik waardeer het eten dan ook op tot een 8.
Vr.gr. Connie 14
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vriendelijke bediening, snel. Lekker eten goed verzorgd. Volle zaak door de vrijdagavond ook veel bezoekers in het bargedeelter. Bediening bleef vlot.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Vorig jaar aten wij hier ook met valentijnsdag. We komen hiervoor speciaal uit de Randstad. Wat was het weer genieten. Prachtige ambiance, een jazz trio speelde sfeervolle muziek. Het eten,5 gangen menu,was heerlijk en gevarieerd. Bekende gerechten zoals Caesar salade en bloemkoolsoep,maar alles heerlijk op smaak en verrassend gepresenteerd( in hartjesvorm voor valentijn)
Heerlijke huiswijnen erbij,en ook de wijnkaart heeft betaalbare en goede wijnen. De cocktails waren ook heerlijk en zaten bij het menu in. De gastvrouw verstaat echt haar vak,neemt de tijd voor de gasten en is uiterst vriendelijk. Wij komen zeker weer terug!
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Tijdens een weekendje weg waren we in Nunspeet op zoek naar een lekker restaurant. Via iens.nl kwam ik De Buuren tegen. Op het eerste gezicht een mooi en gezellig uitziende zaak. Eenmaal binnen konden we ook gezellig zitten. We hebben een leuke avond gehad, maar over het eten en de service waren we minder tevreden. De kwaliteit was niet wat we verwachtten. Het eten; het dungesneden carpaccio-vlees had weinig smaak en de tournedos die ik als hoofdgerecht bestelde was in eerste instantie niet medium gebakken, maar nog veel te rood. Ik kreeg netjes een tweede stukje dat was beter. De service; rond 21.30 uur kwamen er borrelgasten binnen, daardoor leek de bediening ons te vergeten.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wij hebben hier gegeten met Valentijnsdag. Het restaurant was prachtig gedecoreerd met hartjes etc. Het Valentijnsmenu was heel divers en lekker. Een fris voorafje,heerlijk soepje,vis en vlees perfect bereid. Er zat ook een scropino bij,die was ook heerlijk. Snelle en erg vriendelijke bediening. Ook waren 2 goede zangers met gitaar. Topavond!!
Tispeeters1 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Komen al jaren (vanaf de opening) regelmatig eten bij restaurant De Buuren in Nunspeet. Gezellige lokatie, prima eten en een gevarieerde kaart, zelfs met kleine gerechten. De sfeer is gemoedelijk en ongedwongen.
MAAR: sinds ongeveer een half jaar is het bedienend personeel in de kwaliteit van de service achteruit gehold. Men gedraagt zich boers, niet attent, geen aandacht voor de klant, bestellingen worden ongeïnteresseerd opgenomen, geen vriendelijk woord meer; kortom geen professioneel niveau meer. Ik constateerde dit niet éénmalig, maar de laatste 4 keer dat we er aten.Het ligt niet aan de leeftijd van het jonge personeel, want dat was altijd jong (en wel attent en vriendelijk). De leiding van De Buuren moet eens flink ingrijpen, aan bijscholing doen of andere mensen aannemen.
Geef ze eerst een kans om zich te verbeteren.

Karlos .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Lekker eten voor een goede prijs. Het vlees was vol van smaak en ook de bijgerechten waren ruim voldoende, terwijl je zeker niet de hoofdprijs betaald. Dat is prettig als je een keer makkelijk uit eten wilt.
Bediening reageert wel relatief traag, mag wat sneller. Staat nu relatief veel bij de bar, terwijl je als gast zit te wachten om alvast te bestellen of nog wat drinken te bestellen.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
We hebben hier gegeten met 3 personen. Twee namen het weekmenu met peperbiefstuk als hoofdgerecht en een salade met warme kabeljauw als voorgerecht. Beide zeer smakelijk en vergezeld van goeie frietjes en warme groente. Onze derde tafelgast nam de zalmmoot als hoofdgerecht en ook die was perfect.
Een leuk ingerichte zaak (zou je aan de buitenkant niet altijd zeggen: dus loop naar binnen) met heel vriendelijk en attent personeel.
En, niet onbelangrijk, een vriendelijke rekening. De prijs-kwaliteit verhouding is hier zeker een pluspunt.
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Zaterdag 14 september gegeten bij "De Buuren" in Nunspeet.
Een flinke leuk ingerichte zaak, met forse heerlijk zittende banken lans de muur en het interieur had een erg warme uitstraling.
De mosterdsoep is een aanrader. Mijn T-bone steak was uitstekend en mijn tafelgenoten waren ook zeer tevreden.
Zowel het kaasplanken als de Dame Blanche waren prima.
De bediening was snel en attent.
IngeborgPeterson .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Vriendelijke ontvangst en bediening. Tevens snel en behulpzaam. Mooie kaart met goede gerechten, niet te uitgebreid. Leuke inrichting en ook sfeervol als het restaurant niet zo vol zit. Absoluut een aanrader voor een laagdrempelig hapje goed eten!

Tip: ik had bij reserveren aangegeven dat mijn oma jarig was en we daarom uit eten gingen. Was extra leuk geweest als jullie hier nog even aandacht aan hadden besteed. Al was het maar een kaartje of opmerking. Kleine moeite en grote kans.
Bartvanschie .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
we kregen een tafeltje bij de ingang, slecht verlicht etc. andere tafels klaagden al dat het lang duurde dit zou komen omdat er 2 koks afwezig waren, Wij hebben 1 uur op ons eten moeten wachten, het waren smakeloze varkenshaas met wat spruiten niet lekker, ook voor het afruimen hebben w zeker een half uur moeten wachten, gelijk afgerekend en zonder dessert vertrokken, nooit meer hier naar toe
Wilmanijhof .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Met drie personen gegeten.
Mijn biefstuk kwam (medium/rare besteld) doorgebakken op tafel. De tweede biefstuk had nauwelijks tien seconden de pan gezien, het was een grote weke slappe massa en ijskoud van binnen.
De gebakken groente was zo weinig dat een persoon er nog niet genoeg aan zou hebben. De gebakken aardappelen in de schil zagen er goenig uit en eerst dachten wij dat het herontdekte vooroorlogse groente was die de oven al vier keer van binnen hadden gezien.
De salade was slordig, minimaal en zo goed als zonder dressing
die nou ook niet van kookkunst getuigde.
O zo jammer, op de inrichting werd geen eurietje bespaard is prachtig en sfeervol.
Nu nog een goede kok!
Wanneer hierop bespaard wordt kan je tent net zo mooi zijn maar wat er op je bord komt is minstens zo belangrijk.
We gaan het over een half jaartje nog een keer proberen, hopelijk staat de kok van die avond dan in de spoelkeuekn.