De Buunderkamp

Buunderkamp 8 6874 NC Wolfheze Nederland Kaart

Over het restaurant De Buunderkamp

Vlakbij het Nationale Park de Hoge Veluwe is Hotel De Buunderkamp te vinden in Wolfheze. Deze rustieke locatie, verscholen tussen het groen, is een heerlijke plek om helemaal te ontspannen. Na een dag wandelen of fietsen in de bosrijke omgeving kun je bij De Buunderkamp ontspannen tijdens een diner in het restaurant van dit hotel.

De keuken biedt een uitgebreide maandelijks wisselende en gevarieerde menukaart met naast de vele klassieke gerechten ook heerlijke seizoensspecialiteiten. De professionele gastheren en gastvrouwen geven je graag advies over de met zorg samengestelde selectie van wijnen. Bij De Buunderkamp ben je dus altijd gegarandeerd van een heerlijke, culinaire avond met familie, vrienden of collega’s!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Buunderkamp

Tot aan Wolfheze met openbaar vervoer te bereiken. Daarna verder met de taxi.
  • : Eigen parkeergarage en parkeerterrein.

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant De Buunderkamp

Liliane L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Weinig keuze op het menu, slechts 5 hoofdgerechten, waarvan 2 vis, 1 vlees (varken), 1 gevogelte en 1 pasta. Niet erg verrassende gerechten, en veel al voorbereid. Helaas erg standaard en fantasieloos. Voorgerecht salade met gerookte zalm was echt niet bijzonder, kant en klare slamelange zonder opsmuk, 2 grote kappers, en 3 heel kleine plakjes gerookte zalm ( 1 plak in drieën.) en dat voor 12,50... saladebuffet is een plus. Veel kinderen ivm kinderbuffet.
Deborah K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk hoofdgerecht, dessert was minder goed. Zekering verhouding tot het hoofdgerecht had ik meer smaak en meer subtiliteit verwacht. Maar alsnog was het lekker, hoor!
Floryth J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Erg slecht gegeten. Sliptong bijna rauw en bleek en de vervangende pasta daarvoor dreef in de olie. Zalm van de andere tafelgenoten was doorbakken en droog en biefstuk taai.Eigenlijk had er niemand lekker gegeten. Jammer, want het was een feestelijke aangelegenheid. Ze hadden veel gerechten niet , omdat het zomerseizoen was ? Ik denk dat er een vakantiekracht aan het werk was...
P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Diverse personeelsleden ongeïnteresseerd en de keuze van wijnen met een acceptabele prijs miste ik op de wijnkaart., dit gegeven was voor ons de reden om de volgende dag elders te dineren. Het ontbijt is wel prima, keuze genoeg en het personeel zorgde ervoor dat gebruikte tafels direct verschoon werden.
Every O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We hebben hier een high tea gebruikt. Wat een ontvangst. Persoonlijk, Rustig aan. Niets geen gehaast. Alle tijd van de wereld. Tijd geleden dat we zo'n service hebben gehad. We komen graag terug!!
Melick .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Laten we maar met de deur in huis vallen,dit is een restaurant in een hotel met een prima kwaliteit. Ondanks de vele couverts die avonden werden we verwend met uitstekende familie diners ( 8 volwassenen en 2 kinderen). Hierbij mag niet vergeten worden de mooie uitgebreide keuze voor de kinderen, die heerlijk met de gangen hebben meegegeten. En ja dan de bediening, ondanks de vele tafels, zeer attent en professioneel. We hadden de keuze van de wijnen bij onze gerechten overgelaten aan de uitstekende sommelier/gastheer Peter Waal. Nu de bijpassende wijnen waren voortreffelijk. We hebben genoten van ons 2-daags verblijf.
Schaatser M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
We hebben 2 dagen verbleven in de "Buunderkamp" .Het is een prettig verzorgd hotel. De eerste avond in het restaurant gegeten. Voorgerecht en hoofdgerecht met 2 glazen wijn p.p. Voor 2 personen was de restaurantrekening 87,50. De macarons met geitenkaas waren erg lekker. Ook het lamspotje smaakte goed. Vooraf gratis brood. Door de extra bijbestelde frites ( goed gebakken) gingen we voldaan van tafel. De hoeveelheid groente was, zoals zo vaak in de horeca minimaal. Maar ja, hadden we maar extra salade moeten bijbestellen. Uiterst vriendelijke, correcte maar toch informele bediening.
Shosha M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Op zaterdagavond gedineerd bij De Buunderkamp, arrangement i.c.m. overnachting. De bediening is zeer hartelijk en professioneel, wij werden door iedereen vriendelijk begroet. Het restaurant was goed bezet (maar gelukkig niet te vol) en de tafeltjes op redelijke afstand van elkaar. Ondanks een hotel restaurant toch warme sfeer en correctheid die je van Bilderberg mag verwachten.

De keuze was uit het "Bilderberg menu", prijs € 35,00 p.p. Op het menu keuze uit vis/vlees/vegetarisch. Wij namen carpaccio bonbons en macarons met geitenkaas als voorgerecht. Met name de macarons met geitenkaas waren zeer verrassend smakelijk. Als hoofdgerecht namen wij varkenshaas met gorgonzola. Tevens hebben wij frietjes en salade gekozen als supplement. De frietjes waren ook smakelijk (niet slap) en salade eenvoudig maar goed. Eerder hebben wij varkenshaas in een restaurant gegeten en besloten toen deze nooit meer te nemen, maar De Buunderkamp heeft ons zeker anders doen besluiten. Eigenlijk waren de supplementen overbodig voor ons, wat naast de varkenshaas op het bord kwam was eigenlijk al voldoende. Als dessert drie verschillende soorten ijs, was ook prima qua smaak. Bij het diner hebben wij een witte fles wijn Viognier Famille Guilhem (à € 37,50) gedronken en plat water besteld (circa € 6,00).

Het eten is niet spectaculair, maar prijs & kwaliteit vonden wij zeer goed. De gangen volgen elkaar goed op en de service is erg prettig. Wij komen zeker nog eens terug bij de Bilderberg keten.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wij logeerden in dit hotel in het bos en hebben met onze twee jonge kinderen gedineerd in het bijbehorende restaurant. Er is voor de kinderen een aparte kaart met verschillende voor-, hoofd- en nagerechten. Leuk!
Op de grote kaart staat veel (semi-)wild. Ik koos voor het wildmenu: vooraf terrine met eend, het hoofdgerecht hertenbout met spruitjes, puree en een stoofpeertje. Het dessert bestond uit een klein stukje chocoladetaart met stoofperenijs en een bonbon.
Mijn partner nam vooraf een wildbouillon en daarna de kaflsribeye. Mijn zoontje koos vis van de dag (kabeljauw) met groenten (sperzie- en tuinbonen). Hij kon daarbij kiezen tussen pasta of friet. Het was allemaal niet spectaculair, maar wel smakelijk.

De prijzen voor de gerechten waren redelijk (het menu kost €32.50). Pas wel op met de drankjes. Voor het flesje bronwater ("wilt u ook water op tafel?") van 75cl wordt ruim 6 euro gerekend. Een glas icetea kost 3,50. Voor de goedkoopste fles rode wijn betaal je €26,50.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Het restaurant dat bij het gelijknamige hotel hoort (maar ook apart bezocht kan worden) ligt midden in het bos. Men hanteert een beperkte kaart en de gast kan kiezen voor een 2- of 3gangenmenu van resp 25 en 35 euro. Daarbinnen keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofd en 3 toetjes. Ik had de carpaccio en omdat ik niet kon kiezen uit snoekbaars, parelhoen of slibtong nam ik een 2e voorgerecht (vitello tonnato) als hoofdgerecht. Er werd meteen aangeboden dan een grotere portie te maken. Erg attent en lekker. Dan hadden we nog resp gember met ijs en room en ik had 4 smaken sorbetijs. Frietjes en salade moesten apart besteld worden a raison van 2,50 euro. De bediening was erg attent en ook de wijn smaakte goed. Het is hier vooral de ambiance die het eten prettig maakt.