Meer informatie over restaurant De Busjop

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 17:00
Vrijdag t/m Zondag

HenkCoo .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Jaarlijks genieten we van onze vakantie op de Leistert in Roggel. Ons werd dit jaar restaurant de Busjop aangeraden.

Een zeer goed restaurant met vriendelijke bediening en een perfecte prijs kwaliteit verhouding.
Seizoen gebonden producten voeren de boventoon in de diverse menu's.
Alles in een zeer ontspannen sfeer. Leuke jonge bediening.
Terecht een aanrader.
Heytse01 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wat is er gebeurd? Menukaart (diner) erg beperkt. Spareribs waren op. Het 'voorafje' (preuverij) was prijzig en stelde niet veel voor. Personeel wist helemaal niets van de kaart en moest werkelijk álles navragen. Anderhalf uur moeten wachten op ons eten wat uiteindelijk zeer matig was. En dan leek het ook nog of we in een doorgang zaten met continu mensen die in en uitliepen naar het privédeel en vlak langs onze tafel liepen. Ik hoop dat snel verandert want we kwamen er altijd graag.
Vin V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Zeer goed lokaal restaurant en rustiek gelegen in de bossen van Heythuisen. Specials van het huis zijn het Livar-varken en de Kelly Bronse Kalkoen. Desgewenst en op bestelling zijn ze ook met een groep als geheel te nuttigen.
Zowel de avondkaart als de lunchkaart zeer uitgebreid met veel huisgemaakte gerechten samengesteld met lokale ingrediënten. De bieren van de tap (oa Gouverneur van brouwerij Lindenboom) zijn top. Een aanrader.
Hallo, dank voor deze lovende recensie. Echter een kleine correctie, we hebben niet het Livar varken op de kaart staan maar het Leudal- en het essex varken van Flavours of the Farm
Raymond N.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijk eten voor een gemoedelijke prijs. We namer 3 gangen zomermenu. Vooraf vis met krabbitterbal was lekker, biefstuk van hoofd was zeer goed gebakken en van een goed formaat. Dessert was top! Mega Macaronne met ijs.
Lokatie ligt mooi in bos, maar van binnen is het wat outdated. Service was rommelig, maar wel vriendelijk. Goede bierkaart...... Geen wijnkaart, keuze uit rood of wit.
Al met al heerlijk gegeten.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Met z’n tweeën na een fietstocht in de mooie omgeving genoten van een zogenaamde luxe high sharing lunch arrangement op het terras:
Het geplande mosterdsoepje werd vervangen door een lekkere bospaddenstoelen soepje vergezeld van een mandje brood met boter.
Voorts kwamen de volgende gerechten op tafel:
Mandje brood met boter, Plateau met diverse vleessoorten, Krokante Kelly Bronze kalkoen met chili dip, Flammkuchen, Quiche, Kleine carpaccio met oude kaas en groene kruidenmayonaise, Slagroomsoesjes en onbeperkt koffie en thee.
Alles prima bereid en vlot op tafel gezet door een vriendelijke gastvrouw. Echt een aanrader om Busjop te bezoeken
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Hier een heerlijke High Lunch gegeten. Dit zijn 3 uitgebreide gangen en met ruime porties. Alles was erg lekker en goed verzorgd gepresenteerd. De bediening is heel aardig en vriendelijk. Het restauarant is een mooie oude hoeve die gezellig is ingericht. Zeker voor herhaling vatbaar!
Idor .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Na een heelijke wandeling in mooie omgeving heel lekker gegeten bij de busjop op 12 maart 2015. High lunch is een aanrader. Mooi terras in de zon. Gevarieerd, mooi opgediend en veel. Advies eerst een mooie lange wandeling maken om de nodige calorieen te compenseren
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Lekker gegeten in een mooie omgeving.
Wel wat prijzige menukaart, maar ook voor gewoon een pannekoek een aanrader.
Altijd een vast adres voor ons tijdens onze vakantie in Roggel.
H C.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Afgelopen zondag zijn we voor de 4e keer gaan eten in de Busjop. Wederom een goede ervaring! Vooraf telefonisch gereserveerd, want we wilden die "Kellybronze" kalkoen wel eens proberen. En daar hebben we zeker geen spijt van gehad! Nog nooit eerder heb ik een kalkoen geproefd die zo sappig was, en zo vol smaak zat (blijkbaar deden wij met kerstmis iets goed fout)! Die avond was druk, bijna alle tafeltjes waren bezet. Ondanks de drukte verliep alles volledig naar wens. We hoefden niet lang te wachten tussen de gerechten. De bediening was wederom uitermate prettig. Je krijgt een zeer goede en uitgebreide uitleg over de gerechten. De huiswijn sloot perfect aan bij het eten, en de glazen werden goed gevuld. Ik kan met zekerheid vaststellen dat dit niet de laatste keer is dat wij hier zullen eten. Heel veel succes en ga vooral zo door!
Pieter U.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Niet gedineerd, wel koffie met vlaai gegeten. Bij binnenkomst wordt je verrast door het smaakvolle en gezellige interieur in de diverse verbonden ruimtes. De stoofpeertjesvlaai heeft - en ja dat mag je verwachten, maar toch fijn om te merken - een rijke stoofpeertjessmaak. De bediening was vriendelijk en snel, maar liet helaas tal van steken vallen. Dat je niet weet welke whisky je schenkt, dat kan gebeuren, maar om dan maar de Irish koffie aan te raden, dat gaat een stap te ver. Koffie en gebak werden in diverse onlogische fases geserveerd. De Leudal-koffie (met streekbitter) leek wel een actieve vulkaan die ernstig overstroomde. Allemaal geen zware pijnpunten, maar wel slordig.