De Burgerij

Noordstraat 87 5038 EH Tilburg Nederland Kaart
31-138220989

Over het restaurant De Burgerij

Van boerenkool tot kaviaar

Een bourgondische trefplaats in hartje Tilburg, dat is De Burgerij. In deze brasserie ben je welkom voor ontbijt, lekkere broodjes, exclusief gebak of een fantastisch diner. Dit restaurant heeft werkelijk waar van álles op het menu. Van boerenkool tot kaviaar! Het restaurant is makkelijk bereikbaar dus kom snel langs voor een fantastisch etentje.

Meer informatie over restaurant De Burgerij

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Burgerij

Colline V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Mooi restaurant, fijne bediening, echt een aanrader!
Beste Colline, wat fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons! We hopen je snel weer terug te zien bij De Burgerij of De Visserij (ons restaurant aan de Piushaven). Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening met goede uitleg over de gerechten. Wijn aan de dure kant. Restaurant was vol, wachttijd was eigenlijk prima. Heel gezellige avond gehad.
Beste Esther, bedankt voor je mooie review en feedback! We hopen je gauw weer terug te zien bij De Burgerij of De Visserij (ons restaurant aan de Piushaven). Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Suzan W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Vlakbij het station, ligt dit knusse restaurant met historische elementen en culinair winkeltje. Stijlvolle gerechten, die je smaakpapillen stimuleren. Van stampot tot kaviaar, het is allemaal mogelijk.
Beste Suzan, bedankt voor je mooie review! Tot gauw. Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Peer E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Voor de eerste keer gisterenavond bijgewoond: de proefavond bij De Burgerij. Volle bak, leuk idee en heel goed bevallen!
Beste Peer, hartelijk bedankt voor uw mooie review. En wat fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad tijdens De Burgerij Primeur! Hopelijk tot snel bij De Burgerij of De Visserij (ons restaurant aan de Tilburgse Piushaven). Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
heerlijk gegeten!
Beste Ilse, bedankt voor je review! Hopelijk tot gauw weer bij De Burgerij of De Visserij (ons restaurant aan de Tilburgse Piushaven). Groetjes, Jaap, Joris en Sam.
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goed wijn advies, gezellige ambiance
Beste Arthur, wat fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons! We hopen je snel weer terug te zien bij De Burgerij of De Visserij (ons restaurant aan de Piushaven). Groetjes, Jaap, Joris en Sam
F Van Gils V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Bourgondische sfeer, gezellig samen eten van prachtig opgemaakte plateaus.
Beste France, wat fijn om (ook hier) te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons! We hopen je snel weer terug te zien bij De Burgerij of De Visserij (ons restaurant aan de Piushaven). Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten!
Beste Nathalia, dat vinden wij erg fijn om te horen! Tot gauw weer bij De Burgerij of De Visserij (ons restaurant aan de Piushaven). Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Erg gemoedelijk je hebt en krijgt ruim de tijd om van het eten te genieten! De planken met allerhande lekkers zijn aanraders bij de lunch!
Beste Irma, hartelijk bedankt voor uw mooie review. Hopelijk tot gauw bij De Burgerij of De Visserij (ons restaurant aan de Piushaven). Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Louis G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Vriendelijke bediening , jong team
mooie gepresenteerde en kwaliteitsvolle gerechten en zeer kundige uitleg van deze gerechten
lekkere wijnen , heerlijke desserts

zeer aan te raden
Beste Louis, ook via deze weg heel fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons! Hopelijk tot gauw. Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Leon T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lekker gegeten met een warme vriendelijke bediening.
Beste Leon, wat fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons! We hopen je snel weer terug te zien bij De Burgerij of De Visserij (ons restaurant aan de Piushaven). Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Wederom heerlijk genoten van het Plateau Extravagant. Heerlijke producten die vol liefde worden toegelicht. Iets om voor terug te komen.
Beste Derk-Jan, bedankt voor jullie mooie review. En wat fijn om te horen dat jullie genoten hebben van het Plateau Extravagant. Hopelijk tot snel bij De Burgerij of De Visserij (ons restaurant aan de Piushaven). Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wat moet ik zeggen. En woord
TOP
Beste Rob, bedankt voor je review! Wij vonden het ook top om jullie te mogen ontvangen. Hopelijk tot snel! Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Lauran B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Gewoon top
Beste Lauran, bedankt voor je review! Wij vonden het ook top om jullie te ontvangen. Hopelijk tot snel bij De Burgerij of De Visserij (ons restaurant aan de Piushaven). Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Renske L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Hele fijne en gezellige sfeer, bovendien is het eten heerlijk. De plateau’s zijn voortreffelijk!
Beste Renske, wat fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons! We hopen je snel weer terug te zien bij De Burgerij of De Visserij (aan de Piushaven). Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Femke R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Een restaurant waar we ons erg thuis voelen. Heerlijk eten en een fijne sfeer!
Beste Femke, wat fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons! We hopen je snel weer terug te zien bij De Burgerij. Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Gezellig, jong personeel dat erg geïnteresseerd in de klant is en gepassioneerd over het werk is. Het ligt wat rustigere in het centrum waardoor het rustig gevestigd is (op langsrijdende auto’s/fietsers na). Het eten was heerlijk, goede porties (niet groot, niet te klein) en anders dan normaal. Mooie combinatie van smaken. Ook de wijnen zijn erg lekker! Een tentje om vaker naar toe te gaan.
Beste Dominique, bedankt voor de mooie feedback! En wat fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons. We hopen je snel weer terug te zien bij De Burgerij. Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Erg enthousiaste bediening.
Beste Dick, bedankt voor het compliment over onze gastheren en -vrouwen! We gaan het zeker terugkoppelen. Graag tot snel bij De Burgerij óf De Visserij aan de Piushaven. Groetjes, Jaap, Joris en Sam.
Jelte W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten in leuke ambience met goede bediening
Beste Jelte, wat fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons! We hopen je snel weer terug te zien bij De Burgerij óf De Visserij aan de Piushaven. Groetjes, Jaap, Joris en Sam
Els D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Kregen duidelijke uitleg bij de diverse gerechten
Beste Henk, wat fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons! We hopen je snel weer terug te zien bij De Burgerij óf De Visserij (aan de Piushaven). Groetjes, Jaap, Joris en Sam