De Burgerbakkerij

Gedempte Zuiderdiep 99 9711 HD Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Burgerbakkerij

Pieter A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Beloofden ons een blikje cola extra. Niet gekregen.

Duurde 2 uur voordat het bezorgd werd.

Pas op als je voor 1,50euro een bak koude oorlog besteld. Want hier zit geen patat bij..

Wij bestellen niet meer bij de burgerbakkerij.
- Excuses, bezorger is het vergeten te geven aan de deur, had het wel bij zich. Had gebeld, dan was het alsnog gekomen met wellicht een blikje extra als compensatie

- hierin ben je niet consequent. Op je verwijderde 1* Facebook recensie zei je dat je het een half uur had na de verwachte levertijd (=45 minuten), dus dan heb je 75 minuten gewacht. In je 1* Hungry recensie zeg je

'Burger was lekker, maar niet heel warm. Sate en mayo was niet lekker, leek wel over de datum. De gratis cola werd niet geleverd en het was bovendien te laat. Nadat we gebeld hadden kon het opeens wel binnen 10 min geleverd worden. Slechte ervaring en dat voor 20 euro'

Je belde na een uur, dus volgens je Hungry recensie heb je 70 minuten gewacht. Hier zeg je dat je 120 minuten gewacht hebt. Raar! Als het druk is, kan het gebeuren dat je lang wacht, dat overkomt ieder bezorgbedrijf.

- No shit Sherlock, dit is een open deur intrappen! Natuurlijk zit er geen patat bij een beste bak saus voor 1,50 als een gewone patat al 1,85 kost. Staat ook in de omschrijving, dat het saus met gesnipperde ui is. Je had ook een maxpatat (RAS) besteld voor 1,50, zou toch apart zijn als je voor hetzelfde bedrag opeens een patatje erbij krijgt

- Akkoord!

- De satesaus kan onmogelijk over datum zijn. Maken we drie keer in de week vers op basis van pasta met water. Klonten of harde stukken, zou kunnen, over datum dat kan niet!
Daniëla B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wij hebben laatst burgers gehaald. De friet hebben we weggegooit, die vonden wij echt niet lekker, een vreemde smaak kruiden ook. De hamburger mag van mij wel meer gekruid, wel mooie dikte en goed gebakken. Wat erop zat was redelijk, pesto uit een potje leek het wel, daar hou ik niet zo van. Genoeg was het wel. Maar al met al redelijke broodjes burgers en genoeg keuze.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Wat een geweldige tent! Het decor is zeer matig (je kunt amper binnen staan) maar de burger is heerlijk! Lekker vers en leuke combinaties. Hier ga ik zeker vaker bestellen!
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Lekkere burger gegeten, al duurde het erg lang voor het eten klaar was. Jammer dat je er alleen met mooi weer kan zitten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het decor is gewoon een kleine balie met destijds te kleine menuborden. De patat was veel te zout, maar de burger was erg smakelijk en er was veel keuze aan burgers. Leuke en creatieve combinaties en je kan ook zelf je bruger samenstellen. Ingrediënten veranderen op bestaande burgers was ook geen probleem. Alles smaakte lekker vers.
Amy A.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Al meerdere keren diverse hamburgers geprobeerd. Heel veel mogelijkheden, je kan burgers van de kaart kiezen maar je hebt ook de keuze om zelf een burger samen te stellen. Keuze genoeg! De vegetarische burger op basis van kidneybonen mag er zeker zijn! Origineel en lekker! Naast burgers bieden ze ook heel veel andere snacks aan, waaronder diverse patatjes. De normale patatjes zijn prima, maar de raspatat is geen raspatat te noemen.

Het loopt aardig goed. Helaas kun je er niet zitten behalve als het een mooie dag is, kun je buiten in het zonnetje aan de gedempte zuiderdiep lekker genieten.
Qua decor is de menukaart een beetje lastig te lezen. Verder een leuke aanwinst voor Groningen.