De Burger - hamburgers & meer

Woensdag en Donderdag 11:00 - 20:30
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Na de boodschappen gedaan te hebben in de stad, hier terecht gekomen om een hapje te eten en natuurlijk een bokbiertje te drinken.
De wederhelft nam een idonesiche (kip) burger met sate en nam er ook de lekkere vlaamse frieten bij. Ik heb het gehouden op een amerikaanse hamburger, prima klaar gemaakt en ondertussen ook snoepen van de vlaamse friet.
Een heel gemoedelijk sfeertje, vlotte bediening en leuk aangekleed. Er waren posters aan de muur voor de aanstaande halloweenavond. Zag er allemaal gelikt uit.
Marthijn heeft heeft ook een spaarkaart ingevoerd, bij elke hamburger een stempel en bij 10 stempels een gratis Real hamburger.
Kortom een fijne plek om een hamburger te eten, tijdens de lunchpauze is het vaak erg druk en is het moeilijk om een tafeltje te bemachtigen.

Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Voor de aller lekkerste hamburgers moet je bij de Burger van Marthijn Minnema zijn ! Veel variatie zoals o.a.met brie en champignons of met een gebakken ei en bacon .Ook voor heerlijke menu's kun je hier terecht . Ook lekkere broodjes te verkrijgen , en gezellig een drankje doen kan uiteraard ook . En natuurlijk de vriendelijke bediening niet te vergeten ..... Geen zin om te koken ? De maaltijden zijn ook om mee te nemen , dit heb ik dus vandaag maar eens voor de verandering gedaan .
CeesMinnema .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
De beste hamburgers van Twente! Vooral de Argentina en de Russian! Maar de beste is de XXL: voor de liefhebber!
Vlotte en vriendelijke bediening.