De Burgemeester

Kerkstraat 8 2971 AL Bleskensgraaf Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester

Geniet van een pittoresk etentje

In het oude gemeentehuis van het pittoreske Bleskensgraaf zit restaurant De Burgemeester. Geniet van een heerlijke lunch, brunch, high tea & wine of een fantastisch diner. Laat je smaakpapillen verrassen bij het proeven van uiteenlopende gerechten, bereidt met pure lokale producten.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag Gesloten

luciavanvugt .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de proeverij voor 2 personen. Een fantastische selectie van mooie gerechtjes.
Alles met zorg gemaakt en gepresenteerd. Een aanrader. Mooie locatie. Sfeervol restaurant.
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Met de ahrestaurantactie dit restaurant geboekt. Op aanraden van een collega. 3 gangen verrassingmenu gekozen met vis. Was verrassend, licht en lekker. Wil er zeker nogmaals naar toe.
geeria .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk genieten bij de burgemeester.
Met ah bon het verrassende verrassings menu genomen en dat is genieten.
Met goed betaalbare wijn en de enorm vriendelijke bediening erbij en de hoogwaardige streekproducten heb je hier in Bleskensgraaf een toprestaurant waar we zeker terug hopen te komen!
hettyvanderwaal .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De bediening was nog wat onervaren en daardoor onzeker, hoewel dat in de loop van de avond beter ging. Het eten was heerlijk!
AntoniodeLeon .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
De enige opmerking die ik kan verzinnen op dit voortreffelijke restaurant met zeer vriendelijke bediening is dat er bij binnenkomst een schaaltje naast het bord staat, waar ik een klein broodje en smeerseltje verwachtte. Dit schaaltje werd na enige tijd weer weggehaald. Jammer, het staat zeer gastvrij bij het eerste drankje ook iets te eten te hebben terwijl op de gerechten wordt gewacht. Verder was het boven verwachting. We gaan zeker een keer terug en bevelen het iedereen aan.
Maaskantje .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Tafels mooi opgemaakt, correcte ontvangst. Heerlijk gegeten, verrassende gerechten en leuk personeel. Goede bijpassende wijnen.
Janine S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Super avond gehad! Mooi tafeltje bij het raam en aan het water. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Vriendelijke bediening.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
wij hadden gereserveerd voor de Meesterproef. Gelukkig was het in de proefperiode waarbij je samen voor de prijs van 1 mocht proeven . het begon al vreemd. we startten met een flinke kaasplank waarbij we wel wat brood hebben gevraagd. Een lekkere fles wijn uitgezocht, die direct ingeschonken werd zonder eerst te vragen of we hem wilden proeven. Een iets gekoelde Pinot Noir , hij was lekker maar werd in de loop van de avond te warm. Daarna kwamen er over de hele linie kleine hapjes die als we daar het volle pond voor hadden moeten betalen qua smaak wel goed waren maar zo klein dat het wel amuses leken. Wel weer in een bijzondere volgorde. Vitello Tonato, wel met kalfsvlees maar ook met uitjes, kappertjes, kaas en een mayonaisedressing, daarna een klein stukje gerookte zalm met volgens de jonge maar vriendelijke ober een dressing van advocaat. Een chutney van mango met een plakje serranoham en een scampi, een klein glaasje aspergesoep die niet naar asperges smaakte, een stukje lamsneck en lamsrack, en toen als een na laatste een groot stuk diamanthaas op een moment dat je eigenlijk toe bent aan het dessert. goed vlees met warme frites. daarna afgesloten met een eenvoudig ijsje met een stukje citroentaart. Ruim 3 uur aan tafel gezeten .
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het is er gezellig en sfeervol .
De bediening is goed.
Het eten is erg lekker.
We komen zeker een keer terug.
Vooral het ijs is een echte aanrader.
fam.van.zoomeren .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Leuk restaurant met groot gezellig terras. Prima gegeten. Je kon a la carte kiezen en er werk Euro 33 van de rekening afgetrokken ivm AH restaurantactie.
Rian T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrije en gezellige ambiance! Chapeau voor de lamsrack ( tussengerecht) en de diamanthaas! Wij komen snel weer terug.
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Aan een tafeltje voor 2, heerlijk gegeten bij de Burgemeester in Bleskensgraaf, een gezellig restaurant, op een rustige avond.
nvw84 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Weer een heerlijke avond gehad. Vis van de dag genomen; zalm met pittige gamba's. Mocht alleen wel meer dan 1 gamba zijn en de zalmportie iets groter. Verder vind ik het altijd leuk dat iedereen een vriendelijk praatje maakt en je nooit het gevoel krijgt dat je snel weer het tafeltje moet vrij maken wat vaak gebeurd in andere restaurants. Tot de volgende keer!
ahsanten .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Je kunt lekker eten voor een redelijke prijs. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. In de inrichting erg veel zwart gebruikt.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben er geluncht, was erg lekker. De bediening was zeer vriendelijk en de ambiance was prima. Zeker een aanrader..
WvanZ .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten! Brood vooraf zat er niet standaard bij maar voor een paar euro kon je het er wel bij bestellen. Voor ons hoefde dat niet. "Tournedos van slager Piet" was super! Zeebaars was gewoon goed. Porties vonden wij precies goed. Erg vriendelijk geholpen. Een beetje humor (bij het nagerecht ook nog een mini kaasplankje vanwege de aarzeling bij het bestellen) maar ook weer niet al te "ouwe jongens krentenbrood".
Onze AH zegelkaart was €35,00 waard en dat vinden wij zeer redelijk.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij delen de mening van Gerrit K. , 6 maart jl.
Interieur ziet er gelikt uit, tafels gedekt met grappig servet. Ramen zijn half geblindeerd waardoor je geen uitzicht hebt.
Geen amuse, geen brood. Ober die het wijnarrangement regelde vertelde niets over de wijnen. We kregen het verkeerde eten geserveerd, werd met een grap afgedaan.
Mijn tournedos smaakte prima maar werd opgediend met verlept blaadje sla (te lang gestaan??), sukade was niet lekker mals, geen groente/sla. Nagerecht uitstekend maar waarom bij de koffie niet een echt goede bonbon??
Personeel te jong en te onervaren, wel vriendelijk.
Welke kant willen de eigenaren op????
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
tegenvaller. prijs-kwaliteitsverhouding is niet goed. te kleine porties (bijv. klein beetje gerookte zalm als voorgerecht en dat voor 14 euro). leuke kaart en de opmaak is leuk, maar het eten stelt weinig voor. geen extra groenten, wel extra friet (gewone friet) en we houden helemaal niet van friet. de irish coffee was goed, maar koud.
Mjdongen .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten in de Burgemeester. Als voorgerecht had ik de gerookte zalm. Daarna genoten van de vis van de dag. Echt genoten.
De bediening was ook erg vriendelijk en attent. Kortom een fijne avond!
bert S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Hightea gedaan
Wat een slechte toestand.
Voor koffie moet je 2,25 per kop extra betalen.
Brood was veel te dik gesneden.
Wel eens een boterham met kaas en piccalilly en 10 uitjes gehad bij en high tea.
Ik niet, smerig!!!!!!
Zal hier ook nooit meer terugkomen.