De Burgemeester

Kerkstraat 8 2971 AL Bleskensgraaf Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester

Geniet van een pittoresk etentje

In het oude gemeentehuis van het pittoreske Bleskensgraaf zit restaurant De Burgemeester. Geniet van een heerlijke lunch, brunch, high tea & wine of een fantastisch diner. Laat je smaakpapillen verrassen bij het proeven van uiteenlopende gerechten, bereidt met pure lokale producten.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag Gesloten

Evelyne S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Aanrader!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. En verrassende creatieve ideeën om het de klant zo goed mogelijk naar het zin te maken.
wilvdwegen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het was geweldig, maar wel een beetje duur. Maar liever een beetje duur , als dat het niet goed smaakt.en alles was lekker warm.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
met vrienden hier fantastisch gegeten we hebben gekozen voor een 5 gangen menu,een concept van 5 mooie gerechtjes met als verrassing we mochten onbeperkt gebruik maken van een mooie kaasplank en diverse wijnen en een mooie dessert wijn.
wij komen zeker terug
Janne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Van de actie van AH 2e 3-gangen menu gratis gebruik gemaakt. Helaas klopt deze bewering niet. We hebben vooraf een soep gekozen, een hoofdgerecht en een nagerecht. Ik kreeg in het totaal 33 euro korting maar moest 63 bijbetalen. En daarbij wel jammer als je een hoofdgerecht wilt kiezen om 19.00 dat de geitenkaas op is, en bij het nagerecht dat de soezen er niet meer zijn dit terwijl er een aantal mensen in het restaurant zaten. Verder was het eten heel goed wat dat betreft voor herhaling vatbaar.
sateeuwen .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Erg lekker en gezellig gegeten. En een kleine kaart in de zomervakantie is een goed idee. Voor het personeel minder stress en voor de klanten een snellere bediening.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het ontvangst was vriendelijk de bediening goed het eten was goed en de inrichting van het gebouw was gezellig een aanrader
r-van-driel .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het was weer heel gezellig om bij " De Burgemeester" te dineren. Het verrassingsmenu was heerlijk. Misschien een kleine tip aan de bediening, vraag aan de gast hoe zij de diamanthaas gebakken willen hebben, smaken verschillen van doorbakken tot rosé!!
sandra3107 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed ontvangen, omdat het vakantie periode is werd er slechts een verrassingsmenu geserveerd, maar iedereen was verrast.
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Voor de derde keer gegeten bij "De Burgemeester" kregen een mooie ruime plaats aangewezen, de sfeer in het restaurant was rustig en gezellig, kleine teleurstelling bij de keuze...er was geen keuzemenu maar een verrassingsmenu, vanwege de vakantie van de helft van het personeel, konden wel aangeven wat we echt niet lusten.
Maar het menu wat we kregen met de ah bon was uitstekend ! Daarom heb ik daar een 10 voor gegeven.
Kleine opmerking... vermeld dat even op de site dat er geen keuze is in de vakantie periode, verder heb ik helemaal niks aan te merken, een echte avond uit in een sfeervol restaurant, een aanrader.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker gegeten! Icetea kon wat kouder, er zaten geen ijsklontjes in. Gezellig terras.
trapmnj .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gezellig en lekker gegeten!
Opmerking: het is niet echt van deze tijd dat het enige (!) vegetarische gerecht op de kaart een 'verrassing van de chef' is.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben met vrienden in de gezellige ambiance van De Burgemeester" genoten van het 8 gangen menu. De ontvangst/bediening was professioneel. De bediening zou iets meer aandacht mogen hebben voor lege glazen
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Een prima restaurant. Eten was verrassend en erg goed. Zeker nog eens een bezoek door ons.
Zeker aan te bevelen.Goede bediening.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een zeer prettig restaurant. Goede en vriendelijke bediening. Voldoende tijd tussen de gerechten om het even te laten zakken. Heel erg lekker gegeten. Het ijs was fantastisch. Ik houd niet zo van mocca-ijs en had het bolletje laten liggen. Mijn man zei gekscherend: we hadden liever een vanillebolletje gehad. De ober kwam dat in een apart bakje brengen. Leuk en goede service!
luciavanvugt .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de proeverij voor 2 personen. Een fantastische selectie van mooie gerechtjes.
Alles met zorg gemaakt en gepresenteerd. Een aanrader. Mooie locatie. Sfeervol restaurant.
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Met de ahrestaurantactie dit restaurant geboekt. Op aanraden van een collega. 3 gangen verrassingmenu gekozen met vis. Was verrassend, licht en lekker. Wil er zeker nogmaals naar toe.
geeria .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk genieten bij de burgemeester.
Met ah bon het verrassende verrassings menu genomen en dat is genieten.
Met goed betaalbare wijn en de enorm vriendelijke bediening erbij en de hoogwaardige streekproducten heb je hier in Bleskensgraaf een toprestaurant waar we zeker terug hopen te komen!
hettyvanderwaal .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De bediening was nog wat onervaren en daardoor onzeker, hoewel dat in de loop van de avond beter ging. Het eten was heerlijk!
AntoniodeLeon .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
De enige opmerking die ik kan verzinnen op dit voortreffelijke restaurant met zeer vriendelijke bediening is dat er bij binnenkomst een schaaltje naast het bord staat, waar ik een klein broodje en smeerseltje verwachtte. Dit schaaltje werd na enige tijd weer weggehaald. Jammer, het staat zeer gastvrij bij het eerste drankje ook iets te eten te hebben terwijl op de gerechten wordt gewacht. Verder was het boven verwachting. We gaan zeker een keer terug en bevelen het iedereen aan.