De Burgemeester

Kerkstraat 8 2971 AL Bleskensgraaf Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester

Geniet van een pittoresk etentje

In het oude gemeentehuis van het pittoreske Bleskensgraaf zit restaurant De Burgemeester. Geniet van een heerlijke lunch, brunch, high tea & wine of een fantastisch diner. Laat je smaakpapillen verrassen bij het proeven van uiteenlopende gerechten, bereidt met pure lokale producten.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag Gesloten

Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
We hebben hier gisterenavond gegeten met de restaurantbon van AH, werden hartelijk ontvangen, we mochten zelf onze tafel uitzoeken en de bediening was vriendelijk, behulpzaam zonder opdringerig te zijn.
Maar het belangrijkste is toch het eten en dat smaakte prima! mooi opgemaakte borden, goede hoeveelheid. Zeker voor herhaling vatbaar, met of zonder bon...ik had ook niet het idee dat daar verschil in gemaakt werd, kortom een hele gezellige avond gehad dankzij vriendelijk personeel. Ik kom graag nog een keer terug.
Met vriendelijke groet Ellie griffith
Nelleke R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Prima prijs/ kwaliteitsverhouding. Enorm leuke locatie, zeker bij mooi weer zodat je buiten op het terras kunt zitten...
BvantZelfde .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Met de AH zegels gegeten bij de Burgemeester. We hebben heerlijk gegeten, het vismenu was erg lekker en twee tafelgenoten hadden het vleesmenu (hoofdgerecht) en dat smaakte uitstekend. Wij komen zeker nog een keer terug. Goeie en keurige bediening!!
supereten .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Via de AH actie bij "De Burgemeester" gegeten. We vonden de gerechten er prima verzorgd uit zien en het allerbelangrijkste: het smaakte heerlijk! Mede door de vriendelijke en attente bediening vinden wij dit restaurant een aanrader!
voorberg .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Het eten was voortreffelijk! In het hoofdgerecht (vis) zat iets wat ik niet lustte, ik kreeg i.p. daarvan een royaal stuk andere vis. Prima!!
Ik kom zeker af en toe terug.
Hartelijk dank voor uw reactie, wij hopen u snel weer eens te verwelkomen!
bas L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Mooi pand. Mooie inrichting.
Bediening ok. Aardige eigenaar.
Het eten was wat minder. Je verwacht meer als je binnen stapt.
Dank voor uw reactie, wij vinden het jammer dat het eten niet naar uw wens was. Zou u eventuele toelichting hierop kunnen mailen naar elco@bijdeburgemeester.nl . Zodat wij dit met ons team kunnen bespreken.

sjois75 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Wij zijn met 6 personen wezen eten in het kader van de AH actie. Het was heerlijk! 3 gangen, keuze vlees/vis. Vriendelijk personeel, gezellig restaurant, mooie uitstraling! Het enige wat wij misten (misschien een kleine tip) was een achtergrondmuziekje... Maakt het toch altijd wel erg gezellig.... Wij komen zeker terug!
Dank voor jullie reactie, leuk om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Wat de muziek betreft, in principe zou er achtergrond muziek moeten zijn (het zou kunnen dat het deze avond erg zachtjes stond) En in het weekend hebben we vaak een pianist achter onze vleugel.

Hopelijk mogen we jullie binnenkort weer eens verwelkomen.

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Voor de ah restaurantactie is en vlees- en vismenu samengesteld. Presentatie van de gerechten zijn mooi en verzorgd. Vlees is afkomstig ui de streek en goed van smaak. Zelf genoten van het vis voorgerecht; scampi's op een bedje van gerookte zalm waarbij een heerlijke vissaus wordt geserveerd.
Beste Inge,

Dank voor je recensie. We hopen u snel weer een keer terug te zien.

Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Mooi en gezellig restaurant en keurige en vriendelijke bediening.
Wij zijn zeker van plan nog eens terug te komen, aanrader.
Goedendag,

Dank voor uw reactie, wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen.

vanaspereng.1 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Het voorgerecht was voor treffelijk ook de de rest was goed goed verzorgd de bediening was goed en de serveer snelheid was oke
Hartelijk dank voor uw positieve recensie, we hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Yoerik D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Gegeten op het terras bij De Burgemeester. In het kader van de AH-actie moeten de verwachtingen wellicht wat bijgesteld worden, maar echt onder de indruk was ik niet. Het verrassingsmenu was zeer eenvoudig (voorgerecht gamba's, hoofdgerecht zalm/witvis) en voldeed eigenlijk alleen met het nagerecht aan de eisen. Daarnaast kwam het personeel klungelig over. Witte wijn serveren wanneer het voorgerecht al op is, weinig aanvullende informatie over de gerechten en continu tegen de tafel stoten zijn niet bevorderlijk voor het algehele beeld. Als je exclusief de AH-actie naar de rekening kijkt is de prijs-kwaliteitverhouding niet in orde. Een mager zesje.
Beste Yoerik,

Jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij zullen de genoemde kritiekpunten meenemen in ons teamoverleg. Dank voor het delen. Wij hopen u zodoende in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

rogierjue .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Dit restaurant pretendeert meer te zijn dan het is.

Slechte prijs/ kwaliteitverhouding, de rekening klopte niet en de bediening was klungelig. Zo kregen we wijn geserveerd na het voorgerecht en lieten ze de frietbordjes staan bij het dessert.

Helaas geen aanrader!

Beste Rogier,

Jammer dat we niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Graag zetten wij het een en ander recht met de rekening, zou u contact met ons willen opnemen via elco@bijdeburgemeester.nl

Reactie van proever:

Beste Elco,

Allereerst wil ik zeggen dat ik het heel netjes vind dat u op mijn bericht reageert.
Over de rekening, die is uiteindelijk gecorrigeerd.

Met vriendelijke groet,

Rogier Jue

anf 2e reactie van restaurant:

Dat is goed om te horen, hopelijk kunnen wij u in de toekomst beter van dienst zijn.
tiramramgad .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Veel belangstelling! Sfeer was prima en de bediening correct en vriendelijk , hoewel wij de indruk hadden, dat zij af en toe nog even moesten ¨wennen¨ aan het bedienen op het buitenterras.
Het geheel is zeker een aanbeveling waard. Ga zo door!
Dank voor uw reactie, het was inderdaad weer even wennen zo na onze vakantie en dan gelijk zulke drukte. Graag tot een volgende keer!
Brandwijk1 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
We hebben ons laten verrassen vis hadden wij het zag er lekker en leuk uit het voorafje met saus en ook de zalm en koolvis we hebben het over ons heen laten komen
Het was wel erg druk
Dank voor uw reactie, het is de dagen na onze vakantiesluiting inderdaad extra druk.

MuitH .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Wij vonden de Burgemeester erg tegenvallen ivm de waarderingen op internet. Het lijkt wel of ze niet blij zijn met de AH-actieklanten. Het voorgerecht bestond uit vier gamba's en was alles behalve vullend. We zaten toen al aan derde drankje omdat ze onze bestelling vergeten waren, de twee drankjes die we extra bestelden kregen we pas na navraag gratis. Hoofdgerecht biefstuk was niet smakelijk, erg taai. Nagerecht van het verrassingsmenu was lekker, maar het stukje blondie was eigenlijk cake. We moesten steeds erg lang wachten. Binnen was het vrij donker,min de winter misschien gezellig maar nu benauwd. Wij gaan hier niet meer heen.
Goedendag,

Dank voor uw reactie, we zijn zeker blij met onze gasten die via de AH actie komen. We betreuren het dat het niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen. Excuses dat het een en ander langer op zich heeft laten wachten dan wenselijk is.

Wat betreft de inrichting hebben we een kleine aanpassing gedaan, door meer lichtpunten aan te brengen.

Wim-Corrie L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Een geweldige bediening en zeer goed eten in een prachtige omgeving. Komen zeker nog een keer terug. Ook de pianist was een fijne aanvulling van deze zeer geslaagde avond.
Dank, wij verwelkomen u graag!
oa .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
lekker gegeten in het kader van de AH-actie.
jammer was dat het aangeboden brood vooraf (waar achteraf wel voor betaald moest worden) erg droog (oud) was, wat de verwachtingen voor het vervolg temperde. Gelukkig viel dat reuze mee en was het driegangen menu prima.
Dank voor uw reactie, ons brood word dagelijks vers geleverd door bakker Stam uit Kinderdijk en afgebakken. Wij zullen kijken wat hier is misgegaan. Verder hopen wij u snel een volgende keer te mogen verwelkomen.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Tijdens een fietstocht voor de lunch bij de Burgemeester aangekomen.
Heerlijke plek op het terras onder een fijne parasol.
Vriendelijke attente bedieng.
Wij kozen voor een broodje zalm en een broodje carpaccio.
In een woord uitstekend. Heerlijk knapperig brood en alle ingrediënten waren zo hoog op smaak.
Echt genoten.
Hier komen we zeker terug! Hartelijke spontane bediening.
Hartelijk dank voor uw recensie en we hopen u snel weer te zien.
Cindy O.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Wat hebben wij genoten van ons avondje uit bij de Burgemeester. Heerlijk eten, een prettige sfeer en professionele bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.
Ab H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Ons voorgerecht de gerookte zalm waren lekkere stukken zalm met een pittige salade en dressing prima!
Als hoofdgerecht de normale kipsaté en de normale tounedos was ruim voldoende en van goede kwaliteit.
Dessert cheesecake was lekker romig er had een iets groter bolletje ijs bij gemogen.
de bediening was vriendelijk maar waarschijnlijk door de drukte moesten we wel steeds zelf om iets te drinken vragen.
wij vonden de ruimte wat donker.
Dank voor uw reactie, wij zullen de service behandeling meenemen in ons teamoverleg. En wij hopen u zeker nogmaals te zien in ons restaurant.