De Burgemeester

Kerkstraat 8 2971 AL Bleskensgraaf Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester

Geniet van een pittoresk etentje

In het oude gemeentehuis van het pittoreske Bleskensgraaf zit restaurant De Burgemeester. Geniet van een heerlijke lunch, brunch, high tea & wine of een fantastisch diner. Laat je smaakpapillen verrassen bij het proeven van uiteenlopende gerechten, bereidt met pure lokale producten.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
ahsanten .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben er geluncht, was erg lekker. De bediening was zeer vriendelijk en de ambiance was prima. Zeker een aanrader..
WvanZ .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten! Brood vooraf zat er niet standaard bij maar voor een paar euro kon je het er wel bij bestellen. Voor ons hoefde dat niet. "Tournedos van slager Piet" was super! Zeebaars was gewoon goed. Porties vonden wij precies goed. Erg vriendelijk geholpen. Een beetje humor (bij het nagerecht ook nog een mini kaasplankje vanwege de aarzeling bij het bestellen) maar ook weer niet al te "ouwe jongens krentenbrood".
Onze AH zegelkaart was €35,00 waard en dat vinden wij zeer redelijk.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij delen de mening van Gerrit K. , 6 maart jl.
Interieur ziet er gelikt uit, tafels gedekt met grappig servet. Ramen zijn half geblindeerd waardoor je geen uitzicht hebt.
Geen amuse, geen brood. Ober die het wijnarrangement regelde vertelde niets over de wijnen. We kregen het verkeerde eten geserveerd, werd met een grap afgedaan.
Mijn tournedos smaakte prima maar werd opgediend met verlept blaadje sla (te lang gestaan??), sukade was niet lekker mals, geen groente/sla. Nagerecht uitstekend maar waarom bij de koffie niet een echt goede bonbon??
Personeel te jong en te onervaren, wel vriendelijk.
Welke kant willen de eigenaren op????
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
tegenvaller. prijs-kwaliteitsverhouding is niet goed. te kleine porties (bijv. klein beetje gerookte zalm als voorgerecht en dat voor 14 euro). leuke kaart en de opmaak is leuk, maar het eten stelt weinig voor. geen extra groenten, wel extra friet (gewone friet) en we houden helemaal niet van friet. de irish coffee was goed, maar koud.
Mjdongen .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten in de Burgemeester. Als voorgerecht had ik de gerookte zalm. Daarna genoten van de vis van de dag. Echt genoten.
De bediening was ook erg vriendelijk en attent. Kortom een fijne avond!
bert S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Hightea gedaan
Wat een slechte toestand.
Voor koffie moet je 2,25 per kop extra betalen.
Brood was veel te dik gesneden.
Wel eens een boterham met kaas en piccalilly en 10 uitjes gehad bij en high tea.
Ik niet, smerig!!!!!!
Zal hier ook nooit meer terugkomen.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Lekker gegeten, voor een goede prijs. Het verrassingsmenu 4 gangen menu van € 39,=.
Mooie inrichting en een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Carine S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant! Bediening was correct, leuke gerechten die niet standaard opgemaakt waren, waardoor een stuk vlees/vis verrassend smaakte.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Een gelegenheid die zich presenteert als een hoogwaardig restaurant maar gezien de prijs-kwaliteitverhouding zijn nog wel enkele stappen te maken. De ambiance van het restaurant straalt een zekere allure uit die in de bediening geen vervolg krijgt. Je krijgt bijvoorbeeld geen amuse o.i.d. tussendoor waaruit blijkt dat het restaurant je aanwezigheid waardeert. Er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is. Bijvullen van glazen gebeurt mondjesmaat. Je wordt bij binnenkomst ontvangen, je jas aangenomen, bij vertrek dien je zelf je jas te pakken en te vertrekken.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
De verwachtingen zijn helaas niet waargemaakt. Ons geduld werd buitengewoon lang op de proef gesteld. En de prijs kwaliteit laat zeer te wensen over.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Mijn mede tafelgenoten kregen een goede uitleg over de gerechten, die zij hadden besteld. Bij mijn hoofd- en nagerecht kreeg ik dat niet. De smaak en kwaliteit waren er niet minder door.
Het was heerlijk!
aty W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
zeer fantasieloze verrassingslunch bestaande uit een simpele crostini en daarna een rib-eye (met te veel vet) op een saaie puree met wortels en pastinaak. Was niet vies maar ik nam een vriendin mee omdat een vorige keer de avondmaaltijd heel bijzonder was maar het viel heel erg tegen.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten,maar ik raad iedereen aan om online te boeken want toen ik vrijdagavond belde zaten ze ,volgens de man aan de telefoon vol tot 20.30 en toen ik zaterdagmorgen online boekte kon ik nog kiezen uit verschillende tijden.
Heel vreemd.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Lekker gegeten, maar de verhouding vlees-groente zou ik liever omgekeerd zien, d.w.z. minder vlees en meer (verse) groenten.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Super heerlijk gegeten. Alles zag er goed verzorgd uit je ziet dat er oog is voor detail.
Zeker voor herhaling vatbaar !!!!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
klein qua restaurant gedeelte. dicht op elkaar
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Bediening prima! Vriendelijke dame! De donkere wanden geven een wat sombere uitstraling!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer, prettige stoelen. Porties waren wel aan de grote kant ( vooral de creme brulee), voor 3 gangen moet je echt je best doen ;-)
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Superlekker gegeten in een heerlijk relaxte ambiance en topservice en bediening, heerlijke gerechten met de lokale middenstand als hoofdleveranciers!! Ga hier zeker vaker komen