De Burgemeester

Kerkstraat 8 2971 AL Bleskensgraaf Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester

Geniet van een pittoresk etentje

In het oude gemeentehuis van het pittoreske Bleskensgraaf zit restaurant De Burgemeester. Geniet van een heerlijke lunch, brunch, high tea & wine of een fantastisch diner. Laat je smaakpapillen verrassen bij het proeven van uiteenlopende gerechten, bereidt met pure lokale producten.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Burgemeester

Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Bediening kan beter. Hebben 2x moeten vragen of we water konden krijgen. De wijn ging gelukkig sneller. Hadden 8 gangen menu. In begin hadden we er de vaart in om ons gelijk t trekken met de rest van het restaurant. Hebben aangegeven dat we dat niet wilden. Qua eten. Niet echt veel bijzonders
Adriaan P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Zoals vorige keren ook nu weer heerlijk gegeten.
Als er nog iets te verbeteren is, is het de bediening: duurt soms iets te lang of komt wat onzeker over.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Met een vriendin geluncht. Vriendelijke bediening, gezellige inrichting. Wachttijd wel wat lang. Zelfs ons eerste drankje duurde te lang. Dat is alleen een kwestie van inschenken.
Het eten viel wat tegen. Tip: In zo'n landelijke omgeving, ook wat eenvoudige keuze erbij doen, zoals erwtensoep in de winter en heerlijke broodjes met ham en kaas en broodjes naar keuze. Kortom prijs wat lager en eenvoudiger gerechten.
heleen02 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben allebei heerlijk gegeten. De roodbaars met bataat was fantastisch. De bediening vriendelijk en vlot. Niets dan lof.
K S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima gegeten, hertenbiefstuk. goed stuk vlees.Wel weinig groente. Het eten is redelijk aan de prijs. Keurige ontvangst.
jpleeuw .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben voortreffelijk gegeten bij De Burgemeester. Prettige sfeer, zeer vriendelijke bediening, en bijzonder smaakvolle gerechten. De kok heeft een leuke vervanging van een besteld gerecht gecreëerd zodat we "dubbel " hebben kunnen genieten. Zeker een adres waar we terugkomen zullen komen.
Dick V.
Gezellig sfeervolle locatie
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heellijk gegeten. We hadden gekozen voor de wild-proeverij.
Het was een verrassende culinaire avond. Een opsteker om dit restaurant nog eens te bezoeken. Fijne bediening.
huizehaan .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We zijn ontzettend vriendelijk ontvangen en hebben gezellig en lekker gegeten. Persoonlijk vond ik het wat aan de dure kant maar dat wist ik van te voren. De kwaliteit van het eten was goed . Je kan proeven dat er met goede ingrediënten wordt gewerkt. Persoonlijk minpuntje vond ik dat je bijna niks aan groenten krijgt. De patat was goed heet en niks mis mee maar in dit restaurant had ik een ander soort patat verwacht of de keuze voor aardappeltjes. Geslaagde avond voor ons!
Marjo J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We waren met een groep van 7 van 2 personen was het eten wat koud voor de rest waren we erg tevreden
Pierrot .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
"Bij de Burgemeester' is een perfect restaurant. De sfeer is goed. We hadden een vijf gangen verrassingsmenu.
Dat was werkelijk uitstekend. Wat een smaak! Alles keurig verzorgd. 05-10-2017.
svdvalle .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
een sfeervol en gezellig restaurant
vriendelijk en deskundig personeel
bij vragen word er duidelijk uitleg gegeven en het eten was echt heerlijk
ajvdleer .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Actie werd vertaald in 33 euro korting per persoon/ menu. Dus niet 2e menu gratis. Maar hetgeen geboden werd was uitstekend! Er was GEEN special menu samengesteld voor deze actie. Betekende dat je echt als gast werd gezien. Hebben we eerder elders anders ervaren. Dus dit was echt genieten!
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Zeer klantvriendelijk, rustige omgeving en het 2-gangen lunchmenu was echt verrassend. Verse chips bij de vis i.p.v. van frites, misschien een idee?
De bediening straalde liefde voor het vak uit.
André D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Brood was net helemaal vers. Borden waren niet schoon
avdsteen .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
gezellige ambiance, goede bediening en heerlijk eten. We kregen i.p.v. 2e diner gratis een korting van € 33,-- voor onze AH-spaarkaart en konden daardoor van de hele kaart kiezen. Goede locatie. We komen zeker nog een terug
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
waren hier al eerder en kwam nu naar aanleiding van de mail over de proeverij. Was erg lekker en zo krijg je van verschillende gerechten een leuk etentje en hoef je zelf niet te kiezen. Was erg lekker en met een voldaan gevoel zijn wij weggegaan
liesveld11 H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten, alle gerechten waren perfect .Hadden heerlijke wijn uitgezocht .geen minpuntje te vinden
Al met al een onvergetelijke avond.
Rian T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Net als voorgaande keren erg lekker gegeten in een gezellige sfeer. Wel iets te donker binnen, vinden we. Er werd prima tekening gehouden met gluten-allergie en beperkingen als gevolg van suikerziekte. Complimenten!
Graag tot een volgende keer!
Evelyne S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017