De Burgemeester

Kerkstraat 8 2971 AL Bleskensgraaf Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester

Geniet van een pittoresk etentje

In het oude gemeentehuis van het pittoreske Bleskensgraaf zit restaurant De Burgemeester. Geniet van een heerlijke lunch, brunch, high tea & wine of een fantastisch diner. Laat je smaakpapillen verrassen bij het proeven van uiteenlopende gerechten, bereidt met pure lokale producten.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Bediening prima! Vriendelijke dame! De donkere wanden geven een wat sombere uitstraling!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer, prettige stoelen. Porties waren wel aan de grote kant ( vooral de creme brulee), voor 3 gangen moet je echt je best doen ;-)
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Superlekker gegeten in een heerlijk relaxte ambiance en topservice en bediening, heerlijke gerechten met de lokale middenstand als hoofdleveranciers!! Ga hier zeker vaker komen
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We hadden een vijfgangendiner ., vlees en vis wat flauw maar in combinatie met sausjes en ingrediënten heerlijk , we hebben genoten
Wim-Corrie .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gegeten met de AH kaart, en we vonden het echt een tegenvaller. Zeer kleine porties voor heel veel geld. Een drie gangen menu voor €39,- plus bijbetaling van € 7,- voor gerookte zalm i.p.v. Een kop soep en een stukje zeebaars van ca. 6 cm i.p.v. Varkenshaas met buikspek die mijn partner had genomen. De varkenshaas waren twee stukjes van 3 cm en heel vet buikspek, en dat voor een drie gangen menu van €46,-, wat dat koste het per menu. Een zeer ontevreden gevoel wat eigenlijk een leuke avond had moeten zijn. We zijn eerder geweest, maar hier gaan we nooit meer naar toe, ook niet zonder AH kaart. We hebben echt bij betere restaurants gegeten.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening was goed. Maar wat ik jammer vond, is dat we in een apart kamertje boven zaten (met nog wat andere mensen) terwijl het er beneden zo gezellig en leuk uitzag (we zijn hier gaan eten op aanraden van iemand die beneden in het restaurant had gegeten).

De prijs vond ik ondanks de kortingskaart erg tegenvallen (aan de prijzige kant)
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was voor ons niet de eerste keer en weer was alles perfect geregeld en gezllig. Het eten was weer goed, de bediening voortreffelijk, niets dan lof.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zo kennen we de Burgemeester weer: prima eten, goede prijs/kwaliteitverhouding, correcte en vriendelijke bediening. Over een karafje kraanwater doet ook de burgemeester niet moeilijk (en terecht). We hebben een hele gezellige avond gehad.
Judit V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben geweldig genoten van een glutenvrij diner! Topavondje gehad! Vooral het toetje was een culinaire verrassing. Zeer gewaardeerd.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Modieus ingericht restaurant. Vriendelijke en goede bediening en proma keuken. We gaan zeker nog eens terug
akvdrhee .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Alle gerechten van prima kwaliteit. Koks komen regelmatig in het restaurant en helpen bij drukte met uitserveren: prima! Hoofdgerecht zeebaars filet was heerlijk maar had iets groter kunnen zijn of kunnen bestaan uit 2 kleinere filets
Enige opmerking: Espressokopjes moeten voorverwarmd worden.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gebruik gemaakt van 4 gangen diner en dat was prima! Opvallend dat naast de wijnsuggestie nu ook eens een biersuggestie was vermeld. Mooie zaak, prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
slotadah .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Als je binnen komt gaat er rust uit van de ambiance. We werden netjes en vriendelijk geholpen door het personeel. Het tempo werd in overleg bepaald. De kwaliteit van uit eten was uitstekend en de porties waren voldoende. Kortom, een gelegenheid waar je met vrienden rustig en heerlijk kunt eten voor een redelijke prijs.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Genoten van een heerlijke 3-gangen lunch. Opvallend waren de hoge kwaliteit van de ingrediënten, de gebalanceerde composities en de verfijnde bereidingswijze. Pompensoep was zacht, met een licht pepertje. Bij de gerookte zalm was de kaviaar royaal aanwezig hetgeen de toelage rechtvaardigt. Als hoofdgerecht waren zowel de diamanthaas als de zeebaars verrukkelijk . Helaas waren de borden niet voorverwarmd. Voor het dessert waren de smaak- en structuurcombinaties (kletskop, chocolademousse, vanille ijs, perentaartje) prima, jammer dat het taartje niet even in de oven was opgewarmd. De Burgemeester is een aanrader, mooie locatie, sfeervol restaurant. Al mag het van ons iets minder zwart zijn, zou een wit tafelkleed en servet niet misstaan en zou de kamertemperatuur wat hoger mogen zijn. Kortom: prima met aandachtspuntje voor de temperatuur.
Diets V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Restaurant met een gezellige, frisse uitstraling.
Prima kwaliteit van het eten. Gerechten uit de streek, dit wordt op de menukaart aangegeven. Ruime menukeus.
Vriendelijk, enthousiast personeel. Voor herhaling vatbaar.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Er was maar één meisje voor de bediening. Ondanks de drukte lukte het haar om vriendelijk en beleefd te zijn. Toch was het t veel werk voor een persoon.
KGVDT .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De keuze was beperkt, maar kon worden uitgebreid met gerechten waar een toeslag op zat.
Het was lekker, niet overmatig veel. Personeel is vriendelijk en de ambiance sfeervol. Bediening was vlot. Voldoende parkeerruimte in de omgeving. Erg leuk om met deze actie kennis te maken met "Bij de burgemeester".
sjois75 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker eten, inrichting gezellig en knus. Prijs/kwaliteit wel wat aan de hoge kant. Bediening redelijk. Alles leek te veel en later, toen we nog wat bij de bar dronken, zagen we het meisje wat ons hielp bij een andere collega over ons praten. Jammer want voor ons was het hierdoor de ulaatste keer (toch weer 6 klanten minder).
petravdwelle1 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten op een leuke locatie. Was wel wat moeilijker te vinden in het donker en met regen. Dit zou verbetert kunnen worden. De bediening was vriendelijk en correct.