De Burgemeester

Kerkstraat 8 2971 AL Bleskensgraaf Nederland Kaart

Over restaurant De Burgemeester

Geniet van een pittoresk etentje

In het oude gemeentehuis van het pittoreske Bleskensgraaf zit restaurant De Burgemeester. Geniet van een heerlijke lunch, brunch, high tea & wine of een fantastisch diner. Laat je smaakpapillen verrassen bij het proeven van uiteenlopende gerechten, bereidt met pure lokale producten.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Geweldig lekker gegeten gebruikmakend van de surprise-menu's. Jammer dat we geplaatst waren aan een tafeltje dat vanwege de drukte (feestje?) in de barruimte was geplaats waar het erg druk en rumoerig was. Excuses van de chef maar helaas niets meer aan te doen.
Familiebaars .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Afgelopen zaterdag heb ik wederom heerlijk gegeten. We werden gastvrij ontvangen met een glaasje bubbels en antipasta en hebben daarna a la carte gedineerd. Mijn man had de vers gesneden carpaccio (dat hebben ze nergens anders dan hier!) en de tournedos die voortreffelijk waren. Zelf had ik de soep van de dag, een heerlijke wortelsoep en een pasta met gegrilde groenten. Het dessert was ook top: een bananensoes en een chocoladedessert met brownie. Wij komen zeker weer terug, wij komen hier nu vanaf het begin en de burgemeester staat voor ons voor een super avondje uit!
Familiebaars .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met mijn man. We werden gastvrij onthaald met een glaasje bubbels van het huis en wat antipasta. Wij hadden geen menu maar hebben a la carte gegeten. Mijn man had de carpaccio en tournedos die werkelijk voortreffelijk waren volgens hem. Zelf had ik de soep van de dag (wortelsoep) en de heerlijke pasta met gegrilde groenten. Het dessert was absoluut de topper van de avond: een bananensoes prachtig opgemaakt en het chocoladedessert met brownie. Wij komen zeker terug. Wat een heerlijk eten en een aardige bediening. Ik ben zwanger en daar werd netjes rekening mee gehouden.
Luciavanvugt .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben met de AH actie een keuzemenu gekregen waarbij je niet werd afgescheept met een simpel menu.
Het eten was voortreffelijk. Ook al moest je bijbetalen bij sommige gerechten het was het meer dan waard.
Ook de prijzen van een halve liter wijn en koffie tot slot waren keurig geprijsd.
Een top restaurant waar we zeker vaker naar toe zullen gaan.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Te was erg leuk.
Gezellige sfeer en de bediening was ook netjes.
Wat vooral leuk was is dat de chef kok zich ook heeft laten zien en dingen uitlegde wat betreft het eten.
Voor herhaling vatbaar
Gerdien B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Op een donkere regenachtige avond kregen we een gastvrij onthaal bij de Burgemeester met een glaasje prosecco en een welkomsthapje.
Er was een prima 3 gangen keuze menu op de kaart à €39,- p.p.
Alleen ... er moest er wel extra bijbetaald worden voor de meeste gerechten.
We hebben er desondanks tóch lekker van gegeten...
Maar ... met €3,- extra voor Carpaccio of gerookte zalm, €5,- extra voor heerlijke hertenbiefstuk, €3,- extra voor het Brownie dessert kwam het driegangen menu daardoor totaal op €50,-p.p
Dat is vrij prijzig, maar de AH bonnen maken dan weer alles goed. Kortom een gezellige avond in een fijne ambiance met heerlijke gerechten.
Jacco A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voor het eerst hier te gast geweest. Nog nooit zo'n lekkere carpacio gegeten. Aanwinst voor de streek. Interieur is mooi, maar niet veel daglicht. Was nu met de lunch niet vol, kan mij voorstellen dat bij een vol restaurant het benauwend kan overkomen. Meer licht in de hut zou ook meer het gevoel van ruimte geven. Maar echt een aanrader, wij komen terug, smaakt naar meer.
Han D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben via de AH actie heerlijk gegeten bij de burgemeester. Voortreffelijk menu met voldoende keuzemogelijkheden. Vooral de hertenbiefstuk was echt geweldig. Vriendelijke bediending.
De wachrijdn voor en tussen de grechten was wel erg kang, volgens mij kon het personeel de drukte van het volle restaurant niet helemaal aan.
Jannie2199 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
het eten was heerlijk, alleen het wachten op ons eerste drankje duurde 25 minuten.
En het dessert wat we wilden was op.
Er werd zonder te vragen of mee te delen een ander dessert neergezet. Was waarschijnlijk een miscommunicatie tussen de serveersters.
Maar helaas kregen we geen keuze meer voorgelegd en was het dessert niet iets wat ik lustte.
Dat was erg jammer.
Johannes01 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Na 3 maal gebeld te hebben werd er eindelijk opgenomen.Voor dezelfde avond gereserveerd.
Het was rustig er was 1 tafel bezet. Wij hadden hier reeds 6 maanden geleden een keer gegeten.
De glazen wijn werden toen onder niveau ingeschonken. En dat is nu juist het punt waarover we erg teleurgesteld waren.
Toch een tweede kans op 2 nov.
Eten was goed. Maar weer die wijn. Een prijs voor een open witte wijn 6 euro en voor een rode Malbec zelfs 7 euro per glas!!
En de hoeveelheid weer te weinig. Nu komen wij hier zeker nooit meer terug.
Mtien .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug. Complimenten voor de kok. Dit is een aanrader.
Er wordt gevraagd om een korte feedback, 120 leestekens is veel teveel.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een goed restaurant waar je je meteen op je gemak voelt, en waar het personeel regelmatig komt vragen of alles naar wens is.
Wij gaan zeker nog eens terug.
Huizer34 H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellig gezeten en lekker gegeten !!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Genoten van een heerlijke lunch, samen met m'n vriendinnen. Smaakte allemaal lekker vers! Voor mij was dat de zalm met bruin brood. Gezellig bijgekletst en totaal geen last gehad van de andere bezoekers.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen.
Nadat we onze tafel hadden gekregen, werden we verrast met een glaasje Prosecco, Serranoham en olijven.
We kozen voor de soep van de dag : een heerlijke wortelsoep met courgette.
Daarna het verrassingsmenu van de chef, er werd uitgelegd wat we kregen : Hoofdgerecht Varkenshaas met gekaramelliseerde buikspek. Smaakte prima.
Het verrassingsdessert van de chef was Perentaart met chocolademousse en vanille ijs : héérlijk !!
In het begin was het rustig in het gezellige restaurant, maar het werd steeds (gezellig) drukker.
Hebben hier een fijne avond gehad.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Bediening door de ''vaste invalkracht op zaterdag" was top te noemen. Priis kwaliteit was helemaal in orde. We komen zeker nog eens terug.
Paul J. C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hadden er echt zin in. Bij binnenkomst zag het er gezellig uit, er zat een pianist te spelen en de aankleding was warm. Het zag ernaartuit dat het een goede keus was.
Ik had gereserveerd en na het aanmelden bleek dat we op de bovenverdieping zaten. Lang zo gezellig niet. Veel koelere aankleding en, hoewel er een piano stond, geen pianist. Direct werd ons gevraagd of we met Albert Hein dinerbonnen gingen betalen. Ik vraag me af of je dan een apart menu krijgt...
Wij hadden geen bonnen dus kregen we de kaart. Besteld en wachten, het voorgerecht kwam na een half uur. Standaard dingetjes, niets bijzonders. Daarna een uur gewacht op het hoofdgerecht....in de tussentijd nog wat te drinken besteld. Een van de dames bestelde een zoete witte wijn maar kreeg een droge...dit werd opgelost. Het hoofdgerecht was redelijk maar beperkt qua omvang.
Het nagerecht....er was geen vanilleijs meer...
We hadden het onderling gezellig maar we hebben betere zaken gezien. Ook slechtere.
Al met al waren we 218 euro kwijt voor 3 gangen met 4 personen.

Een dag later...opgestaan met buikpijn. Ik zal u de details besparen
Evelynepim .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten! De gerechten waren smakelijk en de opgediende gerechten zagen er ook nog eens aantrekkelijk uit. De bediening is netjes, vriendelijk en gastvrij. Minpuntje is dat de ruimte toch net iets te vol staat. Hierdoor zit iedereen wel wat 'op elkaar'. Maar in feite is dat in alle restaurants hetzelfde...
Sevek .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. Waren er om 19.00 uur het was rustig maar in de loop van de tijd zat het hele restaurant vol. Gezellig aangekleed. We kwamen binnen werden begroet met een alcoholisch drankje jammer want ik drink geen alcohol dus voor mij was er helaas niets dat vonden we jammer. Eten werd rustig op gediend.
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De Burgemeester is gehuisvest in een voormalig gemeentelijk gebouw, vandaar de naam. Het is gezellig en efficiënt ingericht. Het restaurant was vrijwel volledig volgeboekt met -voorzover wij konden waarnemen- mensen uit de streek. Ondanks de stevige bezetting kwamen de gerechten goed op tijd. Wij hebben een goede avond gehad.