De Burgemeester

Kerkstraat 8 2971 AL Bleskensgraaf Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester

Geniet van een pittoresk etentje

In het oude gemeentehuis van het pittoreske Bleskensgraaf zit restaurant De Burgemeester. Geniet van een heerlijke lunch, brunch, high tea & wine of een fantastisch diner. Laat je smaakpapillen verrassen bij het proeven van uiteenlopende gerechten, bereidt met pure lokale producten.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
akvdrhee .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Alle gerechten van prima kwaliteit. Koks komen regelmatig in het restaurant en helpen bij drukte met uitserveren: prima! Hoofdgerecht zeebaars filet was heerlijk maar had iets groter kunnen zijn of kunnen bestaan uit 2 kleinere filets
Enige opmerking: Espressokopjes moeten voorverwarmd worden.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gebruik gemaakt van 4 gangen diner en dat was prima! Opvallend dat naast de wijnsuggestie nu ook eens een biersuggestie was vermeld. Mooie zaak, prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
slotadah .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Als je binnen komt gaat er rust uit van de ambiance. We werden netjes en vriendelijk geholpen door het personeel. Het tempo werd in overleg bepaald. De kwaliteit van uit eten was uitstekend en de porties waren voldoende. Kortom, een gelegenheid waar je met vrienden rustig en heerlijk kunt eten voor een redelijke prijs.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Genoten van een heerlijke 3-gangen lunch. Opvallend waren de hoge kwaliteit van de ingrediënten, de gebalanceerde composities en de verfijnde bereidingswijze. Pompensoep was zacht, met een licht pepertje. Bij de gerookte zalm was de kaviaar royaal aanwezig hetgeen de toelage rechtvaardigt. Als hoofdgerecht waren zowel de diamanthaas als de zeebaars verrukkelijk . Helaas waren de borden niet voorverwarmd. Voor het dessert waren de smaak- en structuurcombinaties (kletskop, chocolademousse, vanille ijs, perentaartje) prima, jammer dat het taartje niet even in de oven was opgewarmd. De Burgemeester is een aanrader, mooie locatie, sfeervol restaurant. Al mag het van ons iets minder zwart zijn, zou een wit tafelkleed en servet niet misstaan en zou de kamertemperatuur wat hoger mogen zijn. Kortom: prima met aandachtspuntje voor de temperatuur.
Diets V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Restaurant met een gezellige, frisse uitstraling.
Prima kwaliteit van het eten. Gerechten uit de streek, dit wordt op de menukaart aangegeven. Ruime menukeus.
Vriendelijk, enthousiast personeel. Voor herhaling vatbaar.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Er was maar één meisje voor de bediening. Ondanks de drukte lukte het haar om vriendelijk en beleefd te zijn. Toch was het t veel werk voor een persoon.
KGVDT .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De keuze was beperkt, maar kon worden uitgebreid met gerechten waar een toeslag op zat.
Het was lekker, niet overmatig veel. Personeel is vriendelijk en de ambiance sfeervol. Bediening was vlot. Voldoende parkeerruimte in de omgeving. Erg leuk om met deze actie kennis te maken met "Bij de burgemeester".
sjois75 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker eten, inrichting gezellig en knus. Prijs/kwaliteit wel wat aan de hoge kant. Bediening redelijk. Alles leek te veel en later, toen we nog wat bij de bar dronken, zagen we het meisje wat ons hielp bij een andere collega over ons praten. Jammer want voor ons was het hierdoor de ulaatste keer (toch weer 6 klanten minder).
petravdwelle1 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten op een leuke locatie. Was wel wat moeilijker te vinden in het donker en met regen. Dit zou verbetert kunnen worden. De bediening was vriendelijk en correct.
GerdaPeter .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ik had uit een kapot glas gedronken, gaf het aan, geen excuus maar gewoon ik haal wel even een ander glas.
En heel jammer was toen we naar huis gingen werd er niet eens gedag gezegd (een gezelschap van 8 personen)
Het eten was super goed en we hebben genoten van mijn moeders verjaardag.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Geweldig lekker gegeten gebruikmakend van de surprise-menu's. Jammer dat we geplaatst waren aan een tafeltje dat vanwege de drukte (feestje?) in de barruimte was geplaats waar het erg druk en rumoerig was. Excuses van de chef maar helaas niets meer aan te doen.
Familiebaars .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Afgelopen zaterdag heb ik wederom heerlijk gegeten. We werden gastvrij ontvangen met een glaasje bubbels en antipasta en hebben daarna a la carte gedineerd. Mijn man had de vers gesneden carpaccio (dat hebben ze nergens anders dan hier!) en de tournedos die voortreffelijk waren. Zelf had ik de soep van de dag, een heerlijke wortelsoep en een pasta met gegrilde groenten. Het dessert was ook top: een bananensoes en een chocoladedessert met brownie. Wij komen zeker weer terug, wij komen hier nu vanaf het begin en de burgemeester staat voor ons voor een super avondje uit!
Familiebaars .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met mijn man. We werden gastvrij onthaald met een glaasje bubbels van het huis en wat antipasta. Wij hadden geen menu maar hebben a la carte gegeten. Mijn man had de carpaccio en tournedos die werkelijk voortreffelijk waren volgens hem. Zelf had ik de soep van de dag (wortelsoep) en de heerlijke pasta met gegrilde groenten. Het dessert was absoluut de topper van de avond: een bananensoes prachtig opgemaakt en het chocoladedessert met brownie. Wij komen zeker terug. Wat een heerlijk eten en een aardige bediening. Ik ben zwanger en daar werd netjes rekening mee gehouden.
luciavanvugt .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben met de AH actie een keuzemenu gekregen waarbij je niet werd afgescheept met een simpel menu.
Het eten was voortreffelijk. Ook al moest je bijbetalen bij sommige gerechten het was het meer dan waard.
Ook de prijzen van een halve liter wijn en koffie tot slot waren keurig geprijsd.
Een top restaurant waar we zeker vaker naar toe zullen gaan.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Te was erg leuk.
Gezellige sfeer en de bediening was ook netjes.
Wat vooral leuk was is dat de chef kok zich ook heeft laten zien en dingen uitlegde wat betreft het eten.
Voor herhaling vatbaar
Gerdien B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Op een donkere regenachtige avond kregen we een gastvrij onthaal bij de Burgemeester met een glaasje prosecco en een welkomsthapje.
Er was een prima 3 gangen keuze menu op de kaart à €39,- p.p.
Alleen ... er moest er wel extra bijbetaald worden voor de meeste gerechten.
We hebben er desondanks tóch lekker van gegeten...
Maar ... met €3,- extra voor Carpaccio of gerookte zalm, €5,- extra voor heerlijke hertenbiefstuk, €3,- extra voor het Brownie dessert kwam het driegangen menu daardoor totaal op €50,-p.p
Dat is vrij prijzig, maar de AH bonnen maken dan weer alles goed. Kortom een gezellige avond in een fijne ambiance met heerlijke gerechten.
Jacco A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voor het eerst hier te gast geweest. Nog nooit zo'n lekkere carpacio gegeten. Aanwinst voor de streek. Interieur is mooi, maar niet veel daglicht. Was nu met de lunch niet vol, kan mij voorstellen dat bij een vol restaurant het benauwend kan overkomen. Meer licht in de hut zou ook meer het gevoel van ruimte geven. Maar echt een aanrader, wij komen terug, smaakt naar meer.
Han D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben via de AH actie heerlijk gegeten bij de burgemeester. Voortreffelijk menu met voldoende keuzemogelijkheden. Vooral de hertenbiefstuk was echt geweldig. Vriendelijke bediending.
De wachrijdn voor en tussen de grechten was wel erg kang, volgens mij kon het personeel de drukte van het volle restaurant niet helemaal aan.
jannie2199 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
het eten was heerlijk, alleen het wachten op ons eerste drankje duurde 25 minuten.
En het dessert wat we wilden was op.
Er werd zonder te vragen of mee te delen een ander dessert neergezet. Was waarschijnlijk een miscommunicatie tussen de serveersters.
Maar helaas kregen we geen keuze meer voorgelegd en was het dessert niet iets wat ik lustte.
Dat was erg jammer.
Johannes01 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Na 3 maal gebeld te hebben werd er eindelijk opgenomen.Voor dezelfde avond gereserveerd.
Het was rustig er was 1 tafel bezet. Wij hadden hier reeds 6 maanden geleden een keer gegeten.
De glazen wijn werden toen onder niveau ingeschonken. En dat is nu juist het punt waarover we erg teleurgesteld waren.
Toch een tweede kans op 2 nov.
Eten was goed. Maar weer die wijn. Een prijs voor een open witte wijn 6 euro en voor een rode Malbec zelfs 7 euro per glas!!
En de hoeveelheid weer te weinig. Nu komen wij hier zeker nooit meer terug.