De Burgemeester

Kerkstraat 8 2971 AL Bleskensgraaf Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester

Geniet van een pittoresk etentje

In het oude gemeentehuis van het pittoreske Bleskensgraaf zit restaurant De Burgemeester. Geniet van een heerlijke lunch, brunch, high tea & wine of een fantastisch diner. Laat je smaakpapillen verrassen bij het proeven van uiteenlopende gerechten, bereidt met pure lokale producten.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag Gesloten

Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker gegeten! Icetea kon wat kouder, er zaten geen ijsklontjes in. Gezellig terras.
trapmnj .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gezellig en lekker gegeten!
Opmerking: het is niet echt van deze tijd dat het enige (!) vegetarische gerecht op de kaart een 'verrassing van de chef' is.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben met vrienden in de gezellige ambiance van De Burgemeester" genoten van het 8 gangen menu. De ontvangst/bediening was professioneel. De bediening zou iets meer aandacht mogen hebben voor lege glazen
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Een prima restaurant. Eten was verrassend en erg goed. Zeker nog eens een bezoek door ons.
Zeker aan te bevelen.Goede bediening.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een zeer prettig restaurant. Goede en vriendelijke bediening. Voldoende tijd tussen de gerechten om het even te laten zakken. Heel erg lekker gegeten. Het ijs was fantastisch. Ik houd niet zo van mocca-ijs en had het bolletje laten liggen. Mijn man zei gekscherend: we hadden liever een vanillebolletje gehad. De ober kwam dat in een apart bakje brengen. Leuk en goede service!
luciavanvugt .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de proeverij voor 2 personen. Een fantastische selectie van mooie gerechtjes.
Alles met zorg gemaakt en gepresenteerd. Een aanrader. Mooie locatie. Sfeervol restaurant.
mstruijk .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Met de ahrestaurantactie dit restaurant geboekt. Op aanraden van een collega. 3 gangen verrassingmenu gekozen met vis. Was verrassend, licht en lekker. Wil er zeker nogmaals naar toe.
geeria .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk genieten bij de burgemeester.
Met ah bon het verrassende verrassings menu genomen en dat is genieten.
Met goed betaalbare wijn en de enorm vriendelijke bediening erbij en de hoogwaardige streekproducten heb je hier in Bleskensgraaf een toprestaurant waar we zeker terug hopen te komen!
hettyvanderwaal .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De bediening was nog wat onervaren en daardoor onzeker, hoewel dat in de loop van de avond beter ging. Het eten was heerlijk!
AntoniodeLeon .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
De enige opmerking die ik kan verzinnen op dit voortreffelijke restaurant met zeer vriendelijke bediening is dat er bij binnenkomst een schaaltje naast het bord staat, waar ik een klein broodje en smeerseltje verwachtte. Dit schaaltje werd na enige tijd weer weggehaald. Jammer, het staat zeer gastvrij bij het eerste drankje ook iets te eten te hebben terwijl op de gerechten wordt gewacht. Verder was het boven verwachting. We gaan zeker een keer terug en bevelen het iedereen aan.
Maaskantje .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Tafels mooi opgemaakt, correcte ontvangst. Heerlijk gegeten, verrassende gerechten en leuk personeel. Goede bijpassende wijnen.
Janine S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Super avond gehad! Mooi tafeltje bij het raam en aan het water. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Vriendelijke bediening.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
wij hadden gereserveerd voor de Meesterproef. Gelukkig was het in de proefperiode waarbij je samen voor de prijs van 1 mocht proeven . het begon al vreemd. we startten met een flinke kaasplank waarbij we wel wat brood hebben gevraagd. Een lekkere fles wijn uitgezocht, die direct ingeschonken werd zonder eerst te vragen of we hem wilden proeven. Een iets gekoelde Pinot Noir , hij was lekker maar werd in de loop van de avond te warm. Daarna kwamen er over de hele linie kleine hapjes die als we daar het volle pond voor hadden moeten betalen qua smaak wel goed waren maar zo klein dat het wel amuses leken. Wel weer in een bijzondere volgorde. Vitello Tonato, wel met kalfsvlees maar ook met uitjes, kappertjes, kaas en een mayonaisedressing, daarna een klein stukje gerookte zalm met volgens de jonge maar vriendelijke ober een dressing van advocaat. Een chutney van mango met een plakje serranoham en een scampi, een klein glaasje aspergesoep die niet naar asperges smaakte, een stukje lamsneck en lamsrack, en toen als een na laatste een groot stuk diamanthaas op een moment dat je eigenlijk toe bent aan het dessert. goed vlees met warme frites. daarna afgesloten met een eenvoudig ijsje met een stukje citroentaart. Ruim 3 uur aan tafel gezeten .
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het is er gezellig en sfeervol .
De bediening is goed.
Het eten is erg lekker.
We komen zeker een keer terug.
Vooral het ijs is een echte aanrader.
fam.van.zoomeren .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Leuk restaurant met groot gezellig terras. Prima gegeten. Je kon a la carte kiezen en er werk Euro 33 van de rekening afgetrokken ivm AH restaurantactie.
Rian T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrije en gezellige ambiance! Chapeau voor de lamsrack ( tussengerecht) en de diamanthaas! Wij komen snel weer terug.
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Aan een tafeltje voor 2, heerlijk gegeten bij de Burgemeester in Bleskensgraaf, een gezellig restaurant, op een rustige avond.
nvw84 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Weer een heerlijke avond gehad. Vis van de dag genomen; zalm met pittige gamba's. Mocht alleen wel meer dan 1 gamba zijn en de zalmportie iets groter. Verder vind ik het altijd leuk dat iedereen een vriendelijk praatje maakt en je nooit het gevoel krijgt dat je snel weer het tafeltje moet vrij maken wat vaak gebeurd in andere restaurants. Tot de volgende keer!
ahsanten .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Je kunt lekker eten voor een redelijke prijs. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. In de inrichting erg veel zwart gebruikt.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben er geluncht, was erg lekker. De bediening was zeer vriendelijk en de ambiance was prima. Zeker een aanrader..