De Burgemeester

Kerkstraat 8 2971 AL Bleskensgraaf Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester

Geniet van een pittoresk etentje

In het oude gemeentehuis van het pittoreske Bleskensgraaf zit restaurant De Burgemeester. Geniet van een heerlijke lunch, brunch, high tea & wine of een fantastisch diner. Laat je smaakpapillen verrassen bij het proeven van uiteenlopende gerechten, bereidt met pure lokale producten.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
angelique B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
tegenvaller. prijs-kwaliteitsverhouding is niet goed. te kleine porties (bijv. klein beetje gerookte zalm als voorgerecht en dat voor 14 euro). leuke kaart en de opmaak is leuk, maar het eten stelt weinig voor. geen extra groenten, wel extra friet (gewone friet) en we houden helemaal niet van friet. de irish coffee was goed, maar koud.
Mjdongen .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten in de Burgemeester. Als voorgerecht had ik de gerookte zalm. Daarna genoten van de vis van de dag. Echt genoten.
De bediening was ook erg vriendelijk en attent. Kortom een fijne avond!
bert S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Hightea gedaan
Wat een slechte toestand.
Voor koffie moet je 2,25 per kop extra betalen.
Brood was veel te dik gesneden.
Wel eens een boterham met kaas en piccalilly en 10 uitjes gehad bij en high tea.
Ik niet, smerig!!!!!!
Zal hier ook nooit meer terugkomen.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Lekker gegeten, voor een goede prijs. Het verrassingsmenu 4 gangen menu van € 39,=.
Mooie inrichting en een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Carine S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant! Bediening was correct, leuke gerechten die niet standaard opgemaakt waren, waardoor een stuk vlees/vis verrassend smaakte.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Een gelegenheid die zich presenteert als een hoogwaardig restaurant maar gezien de prijs-kwaliteitverhouding zijn nog wel enkele stappen te maken. De ambiance van het restaurant straalt een zekere allure uit die in de bediening geen vervolg krijgt. Je krijgt bijvoorbeeld geen amuse o.i.d. tussendoor waaruit blijkt dat het restaurant je aanwezigheid waardeert. Er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is. Bijvullen van glazen gebeurt mondjesmaat. Je wordt bij binnenkomst ontvangen, je jas aangenomen, bij vertrek dien je zelf je jas te pakken en te vertrekken.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
De verwachtingen zijn helaas niet waargemaakt. Ons geduld werd buitengewoon lang op de proef gesteld. En de prijs kwaliteit laat zeer te wensen over.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Mijn mede tafelgenoten kregen een goede uitleg over de gerechten, die zij hadden besteld. Bij mijn hoofd- en nagerecht kreeg ik dat niet. De smaak en kwaliteit waren er niet minder door.
Het was heerlijk!
aty W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
zeer fantasieloze verrassingslunch bestaande uit een simpele crostini en daarna een rib-eye (met te veel vet) op een saaie puree met wortels en pastinaak. Was niet vies maar ik nam een vriendin mee omdat een vorige keer de avondmaaltijd heel bijzonder was maar het viel heel erg tegen.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten,maar ik raad iedereen aan om online te boeken want toen ik vrijdagavond belde zaten ze ,volgens de man aan de telefoon vol tot 20.30 en toen ik zaterdagmorgen online boekte kon ik nog kiezen uit verschillende tijden.
Heel vreemd.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Lekker gegeten, maar de verhouding vlees-groente zou ik liever omgekeerd zien, d.w.z. minder vlees en meer (verse) groenten.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Super heerlijk gegeten. Alles zag er goed verzorgd uit je ziet dat er oog is voor detail.
Zeker voor herhaling vatbaar !!!!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
klein qua restaurant gedeelte. dicht op elkaar
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Bediening prima! Vriendelijke dame! De donkere wanden geven een wat sombere uitstraling!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer, prettige stoelen. Porties waren wel aan de grote kant ( vooral de creme brulee), voor 3 gangen moet je echt je best doen ;-)
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Superlekker gegeten in een heerlijk relaxte ambiance en topservice en bediening, heerlijke gerechten met de lokale middenstand als hoofdleveranciers!! Ga hier zeker vaker komen
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We hadden een vijfgangendiner ., vlees en vis wat flauw maar in combinatie met sausjes en ingrediënten heerlijk , we hebben genoten
Wim-Corrie .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gegeten met de AH kaart, en we vonden het echt een tegenvaller. Zeer kleine porties voor heel veel geld. Een drie gangen menu voor €39,- plus bijbetaling van € 7,- voor gerookte zalm i.p.v. Een kop soep en een stukje zeebaars van ca. 6 cm i.p.v. Varkenshaas met buikspek die mijn partner had genomen. De varkenshaas waren twee stukjes van 3 cm en heel vet buikspek, en dat voor een drie gangen menu van €46,-, wat dat koste het per menu. Een zeer ontevreden gevoel wat eigenlijk een leuke avond had moeten zijn. We zijn eerder geweest, maar hier gaan we nooit meer naar toe, ook niet zonder AH kaart. We hebben echt bij betere restaurants gegeten.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening was goed. Maar wat ik jammer vond, is dat we in een apart kamertje boven zaten (met nog wat andere mensen) terwijl het er beneden zo gezellig en leuk uitzag (we zijn hier gaan eten op aanraden van iemand die beneden in het restaurant had gegeten).

De prijs vond ik ondanks de kortingskaart erg tegenvallen (aan de prijzige kant)