De Burgemeester

Meer informatie over restaurant De Burgemeester

Voordelig
Harm M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Verrassend lekker voor de prijsklasse
All you can eat voor 25 euro is erg aantrekkelijk. compliment voor het restaurant.

Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Even wennen aan het "all you can eat" - concept, dat kenden we wel van de Chinees (in Hattem), maar nu voor het eerst in een "Europees" restaurant. We hebben ieder 5 gerechten gekozen, die ons prima bevielen. De € 25 p.p. zeker waard. Mooi bokbiertje uit de tap. Het was stil, voordeel was dat de bediening alle aandacht voor ons had. Leuke, ruim ingerichte zaak, sfeervol. We komen terug !
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Op aanraden van iemand anders zaterdagavond De burgermeester eens geprobeerd. Ze bleken sinds maart 2016 een al you can eat concept te hanteren. De kaart is beperkt tot ik schat zo'n 25 gerechten. Dit maar eens uitgeprobeerd. Het was in één woord geweldig! Voor 25,- krijg je een belachelijke goede kwaliteit eten. Voor die prijs heb ik een heerlijke carpaccio, champignons in bier beslag, een malse varkenshaas met bechamel saus op een bedje van hutspot, pasta met parmaham, gazpacho, polenta en filet mignon gehad. Alles was gewoon topkwaliteit de porties precies goed en het zag er zeer verzorgd uit. De bediening was zeer aardig en snel. We hebben nota bene 3 uur gezellig zitten eten. Zeker een gelegenheid die ik van harte kan aanbevelen als je van lekker eerlijk eten houdt.
Eva4Ever .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Onlangs met een vriendengroep bij dit restaurant gegeten. Het was 1 van de eerste zomerse dagen dus druk op het terras. Onze tafel stond binnen met uitzicht op het terras, mooi plekje. Helaas ging er door de drukte nogal wat mis. We moesten lang wachten en er was sprake van miscommunicatie tussen keuken en bediening.

Het restaurant gaat uit van een All you can eat concept, maar houdt daarbij weinig rekening met vegetariërs of mensen die anderszins een dieet volgen. Dit zorgde wel voor enige ergernis. Uiteindelijk is het opgelost maar het plezier was wel minder hierdoor. Als je hier gaat eten en je volgt een dieet geef dit dan duidelijk aan bij de reservering!

Het eten was verder prima voor de vleeseters in ons gezelschap.
Gait1961 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Prima restaurant en genoten van menu 'kiezen'. Onbeperkte keuze uit de menukaart. Nette porties en top kwaliteit. Compliment aan kok en personeel.
En voor de echte Hollander.....goed eten voor een keurige prijs!
Ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Prima eetgelegenheid, we waren een beetje vroeg en dus de enige.
Toch was dat niet erg, heel vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Omdat we nog niet zo'n trek hadden samen een voorgerecht en hoofdgerecht gedeeld, geen enkel probleem (waarom ook?)
Als hoofdgerecht het "dry-aged beef" genomen, dat was voortreffelijk
Gokje .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Super lekker gegeten met z'n 4-en. Als voorgerecht hadden we de carpaccio en de gamba's. Hoofdgerecht was de super malse rib-eye uit een speciale rijpingskast. Deze was zoals een biefstuk hoort te zijn, heerlijk mals.
Wij komen hier zeker terug !
Meneerkees .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Gegeten met vier personen bij de burgemeester. Kaart ziet er indrukwekkend uit. Op advies van de serveerster een rib eye genomen. Deze zou heerlijk mals zijn met een klein randje vet ,zeven weken gerijpt.
Helaas was de rib eye meer vet dan vlees en was het gerecht niet te hachelen. Gerecht teruggestuurd. Volgend de kok was het gerecht perfect bereid, nou ja?? Als alternatief biefstukpuntjes genomen,niet veel beter. Al met al, geen succesvolle avond.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
De locatie is al genoeg beschreven en klopt helemaal.
De inrichting is m i echter te ondergewaardeerd.........,als je binnen goed om je heen kijkt is er een groot oog voor klein detail......
Wie verwacht er bij binnenkomst een klimaat /rijpkast,waar een prachtige cote du boeuf hangt te rijpen......??!!!
En de kok weet er verdomd goed mee om te gaan.....,er wordt ook niet gevraagd hoe je het vlees wilt hebben.......top!
De frietjes ' Vlaams ' lekker,gelukkig iets smaller..heerlijk
Bijgaande sperzieboontjes,verse doperwten en tuinboontjes hadden een lekkere ' bite '.
Mijn partner wilde wel de mosselen....
Het waren dus wel de mosselen ,die nog geen week geleden vers van de bodem van de Schelde waren ' geplukt '
Geen zware/foute sauzen, heel puur in verse groenten met kookvocht..!
Wat hebben wij voortreffelijk gegeten !!!!
Hulde hulde!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Ook hier was een ligplaats voor de deur beschikbaar. In het verleden hadden we niet een echt goed gevoel, als we in Zwartsluis ergens hadden gegeten. De Burgemeester is een adres dat daar een eind aan maakt. Het eten is goed en met zorg opgediend. Frietjes zijn zoals ik ze zelf thuis maak en waarom onze kleinkinderen "niet uit eten willen". We zullen vast weer in Zwartsluis afmeren om hier onze honger te stillen.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Voor een weekendje rust in Zwartsluis neergestreken en dat is wat je hier krijgt in de winter. Er is slechts weinig te beleven... Maar gelukkig kun je wel lekker lunchen bij de Burgemeester. We waren de enige gasten en moesten alsnog zelf naar de lunchkaart vragen. Nadat het eten was geserveerd werd er geen enkele poging meer gedaan om contact met ons te hebben; de eigenaar (denken we) leek niet per se op gasten te zitten wachten en ging achter de bar zijn koffiemachine schoonmaken en daarna de krant lezen. Jammer! Want daarmee doet hij de leuke ambiance én het lekkere eten tekort!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Nav vorige recensie van ons bootje naar de Burgemeester. Heerlijk op het terras aan het water. Orginele kaart met namen voor gerechten als "kabinet" spareribs. Die wij beter "het kwartje van kok" zouden hebben genoemd, maar dat stond voor "tong" . De spareribs waren lekker, maar vielen te gemakkelijk van het bot. De friet was lekker Belgisch. Bijzonder was dat we voor het overgebleven vlees een doggybag vroegen, en een soort tupperware bakje kregen. De ober was sowieso erg aardig.
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Mooie ligging..in het oude haventje van Zwartsluis. Oud pand met sfeer en comfort. Geen luxe maar leuke tafels, prima wijn en een heerlijk terras. Lunch en diner. Bediening vriendelijk.