De Burgemeester

Zondag Gesloten

• Huisdieren welkom
Merle86 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Zeer vriendelijk personeel, heerlijke soepen, veel keus ook voor vegetariërs, lekkere vers bereide broodjes en dat alles voor een schappelijke prijs in hartje Utrecht.
Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Uitstekende geluncht op een zaterdagmiddag, prima kaart met zowel soep, boterhammen en panini's. Gekozen voor een soepje en panini, smaakte zeer goed, tegen een goede prijs. Bediening is ook dik in orde. Verder ziet het er binnen niet erg spannend uit, maar zeker in orde. Een aanrader dus!
Bravehendrik .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Soms vind je in al dat restaurant geweld in het centrum een eetgelegenheid waar je een heerlijke kop soep kan eten met een lekker broodje
We hadden de keus uit 4 soepen wij kozen voor de uiensoep , goedgevuld , uitstekend van smaak en niet te zout daarna een panini met geitenkaas.
Deze zaak word met veel passie gerund door een echtpaar, zijn erg vriendelijk en je merkt ook hun drive om een goed product te leveren
Wij komen er zeker terug prijs en kwaliteit houd elkaar goed in balans
Giel C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Als avondmaaltijd heb ik een goed gevulde mosterdsoep gegeten en een salade met tonijn. Het was een rijke avondmaaltijd voor een goede prijs. Vriendelijke bediening.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2013
Ik heb hier nu drie- of viermaal gegeten. Altijd soep natuurlijk, want dat is wat het is: een soeptent. Vandaag ging de keus tussen tomatensoep, Maleisische kippensoep, Surinaamse pindasoep, Marokkaanse kikkererwtensoep en Franse uiensoep. Het werd de kikkererwtensoep, met verse koriander (optioneel; sommige mensen hebben iets tegen koriander [ik niet]) en een schepje yoghurt. Helaas was de soep niet zo heet als ik hoopte maar ik kreeg heel snel een nieuwe, goeie hete. Heerlijk heet en pittig en vol van smaken: wat zuur, wat zout, wat zoet. Veel spul in de soep, soep met een bite. Heerlijk. Erbij een mandje brood.
De soepen komen hier niet uit een pakje, en dat proef je. Het betekent ook dat de ene keer de smaak wat beter lukt dan de andere keer. Bv de Maleisische kippensoep was de eerste keer dat ik 'm at, beduidend lekkerder dan de tweede keer dat ik 'm at. De vrouw die de tent runt is een leuk, pittig mens. Er liggen goeie tijdschriften en kranten; altijd een plus als je ergens moeïg neerstrijkt na door de stad gesjokt te hebben. Ze heeft ook van die paninibroodjes. Die zijn best aardig, maar ik kom hier voor de soep. Ik vind De Burgemeester een aanwinst, en denk dat ik hier wel blijf komen. Ze draaien er ook fijne muziek.