De Burgemeester

Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Met enkele collega's gegeten en daarbij uit het 3-gangen keuze menu gekozen. Entourage is als een gezellig eetcafe, waarbij je niet overmatig maar wel voldoende ruimte hebt voor bord, bestek en drank. Bediening was attent en vlot, en de borden werden voor onze tafel vlot achter elkaar opgediend.

Voorgerechten waren verrassend mooi opgemaakt en ook prima porties. Het vlees van de vitello tonato was prima, de combinatie had ik spannender met meer smaak verwacht. Zo ook de mij aanbevolen kangoeroefilet. Deze was redelijk mals, had wel een intensere smaak verwacht. Nagerecht hot lava cake was vervolgens samen met een lekkere kop koffie wel een goede afsluiter.

Verwacht geen haute cuisine, maar -zeker gezien de locatie op de markt- leuk om casual te gaan eten.
Mariette0702 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Heerlijk geluncht met mijn vriendin en buiten in het zonnetje op het terras was natuurlijk extra fijn. De broodjes waren super vers en het smaakte net zo goed zoals het op het bord lag.....top! De bediening was vlot en erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!!
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Vandaag weer heerlijk geluncht bij De Burgemeester. Vooral de Toast Champignons is echt een aanrader. Konden in alle rust bijkletsen en werden ondertussen goed verzorgd door het vriendelijke personeel.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Na een drukke dag, lekker relaxt eten bij Sjors en Irene.
Prima prijs kwaliteit, vriendelijke bediening door dé medewerksters.
Bij het vertrek vroeg ik of de volgende keer er minder taugé op de gerechten kon.
Wat schetst onze verbazing dat de vraag door Irene beantwoord werd met " je kunt het er toch vanaf halen, het is alleen maar decoratie" . Erg klant onvriendelijk, en dat door de eigenares zelf.
Blijkbaar dachten alle twee dé tafels van +\- 10 gasten naast ons er ook zo over, daar werd de taugé ook luid en duidelijk verwijderd, " we zijn niet bij de chinees" .
Jammer volgende keer misschien eens luisteren naar je gasten.
Martin en Janine
Maikhel S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Gisteren neergestreken voor een lunch. Gezellige sfeer binnen. De bediening was zeer vriendelijk. We bestelden o.a. de Italiaanse bol met zalm en honing mosterd, de uitsmijters met gesmolten kaas. Alles was prima op smaak gebracht en werden verse producten gebruikt wat ik altijd een pre vind. Zeker de moeite waard om hier ook eens te gaan dineren.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Na een lange werkdag op het terras neergestreken. Mooi uitzicht op de kerk en het stadhuis en de kermis in opbouw. Voor €24,50 eet je een prima driegangenmenu waarbij er ruime keuze is.
Het eten was prima, bediening leek ons helaas na het brengen van het dessert te zijn vergeten, maar wellicht hadden ze het ook te druk binnen? Hoe dan ook: prima eten voor een mooie prijs. Aanrader!
Prikichi .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
We zijn gisteren voor het eerst bij dit eetcafe gaan eten. Lekker op het terras, op de markt! Het zag er gezellig uit buiten, en het menu was verrassend. Het eten ook, we hebben genoten van ons 3gangenmenuutje. de meiden in de bediening waren ook heel vriendelijk en snel.
Mmm123 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Wat een leuk restaurant. En heerlijk gegeten. Erg leuke en verrassende kaart. Had kangoeroefilet gegeten wat een verrassing was dit, heerlijk. Er zaten groenten bij en frietjes er was extra salade gevraagd wat geen probleem was, stond ook niet op de rekening. Erg nette bediening vooral ook vriendelijk. Komen zeker een keer terug om de tapas te proberen.