De Burgemeester van Napels

7,2

Jouw recensie over het restaurant De Burgemeester van Napels

pamfloris .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Ik kom vaker bij de Burgemeester van Napels, leuke tent met lekkere pizza's. Maar gister ging er toch iets erg fout. Mijn vriendin kreeg de verkeerde pizza voorgeschoteld. Ze meldde dit bij de serveerster. Omdat we haast hadden, besloot ze de pizza toch maar op te eten. Vijf minuten later kwam de serveerster weer terug met de goeie pizza. Ruilen? Prima. Er bleek echter een punt uit te zijn. De pizza van mijn vriendin, die ook al een punt achter de kiezen had, is blijkbaar naar de andere klant gegaan. We hebben het maar zo gelaten omdat we geen tijd hadden om op een nieuwe pizza te wachten, maar eigenlijk kan dit dus echt niet.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Mooi restaurant, plezierig en modern Italiaans. Leuke kinderhoek en af peelattributen. De kaart is erg beknopt. De enorme broodranden bevielen ons niet. En de bediening heeft te weinig oog voor tussentijdse noden als wat extra drinken.
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heel lekker gegeten, pizza’s waren rijkelijk belegt, mijn pizza was iets zwart aan de rand, maar dat kon ik gemakkelijk wegsnijden .
Personeel was zeer vriendelijk, maar vergaten stamper voor mijn cola citroen, twee keer. En de tweede cola citroen werd een gewone cola, geen stamper en geen citroen.
We hebben dit en een heerlijke muntthee in de loungehoek opgedronken in lekkere diepe stoelen in huiskamersfeer. Ik denk dat ik best een keer vaker zal komen, mits ee citroen genoeg is ;-)
Nathalie F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Bij ontvangst moesten we heel lang wachten (10 min) voordat we opgemerkt waren, dat was een groot minpunt. Het was wel een erg drukke avond maar er liepen twee dames elke keer langs ons zonder te begroeten. Ook liepen ze niet erg vrolijk/enthousiast rond. De uiteindelijke serveerster van onze tafel was erg vriendelijk en heeft veel goedgemaakt.
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het chocoladetoetje is de beste die ik ooit hebt gegeten.
Een prima plek, mits je je niet stoort aan de container die vroegtijdig door de zaak wordt gereden met afval, de stoelen al op de tafels worden gezet terwijl je als klant nog aan tafel zit en de rolluiken al vast naar beneden worden gedaan.
Yolanda G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het was koud in het restaurant, daardoor wordt het gelijk ongezellig. En de prijs is naar mijn mening iets te hoog. De pizza’s zijn wel erg lekker.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
the best in town, kom er regelmatig.. pizzakaart mag naar mening wel wat meer uitgebreid.. prima personeel..prima locatie en een gezellig en modern ingerichte pizzeria
Schrader .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Veel herrie door kinderen.
De pizza bodem was perfect...helaas was de vulling wel erg onregelmatig verdeeld en de onderliggende tomatensaus wel erg, ERUG...dun
Gemiste kans !!
Tjitske R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bruschetta vooraf. De rigatoni met venkelworst was prima en de tiramisu na was ook erg lekker. Geen opmerkingen. We hadden online gereserveerd, maar de reservering was niet doorgekomen. Desalniettemin konden we gewoon een tafeltje uitzoeken. We moesten even iets langer voordat de bediening de bestelling voor onze drankjes en voorgerecht kwam opnemen, maar de rest van de avond verliep de bediening zeer vlot. Dik tevreden!
Rosemarie P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ondanks volle bak toch tafel aangeboden gekregen en binnen no time onze pizza geserveerd (tijdsdruk ivm bios). Fijn, het gevoel dat er net iets extra moeite wordt gedaan. En de pizza's waren lekker.
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was voor ons de eerste keer dat wij hier gegeten hebben.
We komen zeker terug.
Vooral natuurlijk door de steenoven.
Doutzen R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Met een vriendin ben ik hier naar toe geweest , wij zaten eerst binnen heel lang te wachten omdat de bediening ons niet had gezien en zo klein zijn wij toch ook niet .....
Toen hadden wij een pizza met zalm besteld , deze kwam redelijk snel op onze tafel. Echter het woord pizza was deze niet waardig , het bleek een kleine witte platte koek met daarop wat gerookte zalm , een handje vol sla , een paar cherrytomaatjes en wat mozzarella afgemaakt met een paar flinterdunne stukjes rauwe aubergine.
Dit voor de prijs van € 13,75 !!
Wij hebben ons beklaagd , de serveerster wilde de pizza's nog opleuken met wat olijfolie maar wij hebben dit geweigerd en gezegd dat wij alleen ons drankje wilden betalen en de pizza's niet .
De serveerster heeft de pizza's terug gebracht naar de keuken en wij hebben ons drankje betaald en zijn weggegaan . Hier komen wij dus nooit weer !
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Nieuw, hip en happening in de stad. Bediening is vriendelijk. Pizza's vonden we alledrie niet lekker (genoeg) voor de prijs. Ook niet erg grote pizza's. Zat ook een aangebrand randje aan bij 2 van de drie pizza's.
We hadden alle drie een beetje een 'kater' na dit eten. We wilden leuk uit eten, maar het was allemaal net niet goed genoeg.
uitzicht op de steeg is leuk, zien en gezien worden!
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Hip, modern Italiaans restaurant. Ideaal met kinderen vanwege de kinderhoek. Echter pizza's waren niet helemaal gaar en ook het wachten op de drankjes duurde erg lang. Onze zoon van twee wilde alleen een paar kale spaghettisliertjes en daar werd een complete kindermaaltijd voor gerekend. Ik zou daar een aangepast prijsje van hebben gemaakt. Bediening was vriendelijk.
Diane P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Eten is heerlijk, bediening helaas ronduit slecht! Kijken niet op of om, totaal geen oog voor de klant. Daardoor lang wachten op bestellen, menukaart, bestek, drinken ete etc. Neem wat meer mensen aan met horeca ervaring!
Fleurhog .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Heerlijke pizza's en zeer attente bediening! Jonge medewerkers maar zeer oplettend, goede communicatie en beleefd. Had bij de bestelling van het hoofdgerecht mijn allergieën aangegeven, als enige geen voorgerecht besteld, kreeg ik toch een lactose-vrije variant van wat de rest van de tafel ook kreeg. Zeer attent, complimenten!
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker dagje Leeuwarden gehad, heerlijke lunch bij de burgemeester van Napels. Echt een aanrader! Gaan hier zeer zeker terug komen.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Na een paar uurtjes shoppen waren we wel toe aan een hapje en een drankje zonder verwachtingen werden we blij verrast door een heerlijke lunch met bijpassende wijnen zeker een aanrader ga zo door tot de volgende x maakt n dagje shoppen compleet
Marcel E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijke lunch genuttigd bij de Burgemeester. Kon echt merken dat er met verse producten wordt gewerkt. Uitgebreide lunchkaart en leuke sfeer in het restaurant. Bediening was prima en de kok kwam zelfs nog even langs kortom; aanrader!!
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Erg lekker gegeten! Hip en gezellig interieur, echte Italiaanse gerechten zonder Nederlandse twist, leuke en vlotte bediening. De pizza uit de houtoven is echt geweldig. Goeie prijs kwaliteit verhouding. Ik kom zeker binnenkort weer!