De Burgemeester van Napels

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Burgemeester van Napels

A.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Ik vind de sfeer, de plek, de inrichting e.d. nog steeds geweldig. Via de site had ik geboekt en aangegeven dat we weinig tijd hadden i.v.m. een voorstelling in de Harmonie.
De reservering stond niet in het boek, er was wel plek gelukkig. Vervolgens wisten ook de collega’s niet hoe het zat, want bij de bar werd de reservering niet herkend. Er was bij mijn binnenkomst geen notitie o.i.d. gemaakt.
Het was druk en erg warm in het restaurant.
Het eten werd redelijk snel geserveerd, de smaak was goed maar de porties vrij klein.
Zelf hadden we nog een half uur, maar er werd aangegeven dat dit voor de keuken onvoldoende was om nog een dessert te kunnen serveren. Dat was erg jammer, koffie en theekon gelukkig nog wel.
Het leek of er niet goed ingespeeld was op de drukbezochte avond (veel bezoekers gingen door naar de Harmonie).
Een week geleden was ik hier ook, aan dat bezoek hield ik een beter gevoel over.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk authentiek Italiaans eten, fijne sfeer en vriendelijke bediening! en dat alles voor een zeer redelijke prijs. Wel wat rumoerig als het vol zit, maar daardoor ook fijn eten met kinderen:-)
lfschrage .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
De voorrechten waren goed maar de pizza's groot en daardoor op de rand geen vulling bij een pizza was wel dat 40 % waar niets op zat, het is ook gezegd, maar hebben het idee dat daar niets mee is gedaan. Er is nog wel werk aan de winkel om de gasten tevreden te stellen voor LF 2018..!!
Femke Z.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Moesten te lang wachten tot we eindelijk ons eten konden bestellen en tot het drinken werd gebracht. Het eten is in verhouding met de prijs zeer goed!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten, snelle service en erg leuke bediening! Komen snel weer!!
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Italiaanse kwaliteit en hele goede en vriendelijke bediening.
hap-slik H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wij vonden het assortiment van de piza's wat beperkt. Niet veel verse groenten erop ( in ) zoals bv.paprika - ui -champions e.d. Verder oké.
Dick07 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Wij waren al vaak langs dit restaurant gelopen en besloten bij het begin van een lange treinreis eerst hier te gaan lunchen. Binnenin dit voormalige bankgebouw viel het ons zeker niet tegen. Het interieur was strak en modern. Wij konden na te zijn verwelkomd zelf een tafeltje kiezen. De Italiaanse tomatensoep, de carpaccio op brood en de clubsandwich zagen er goed uit en smaakten prima. De Italiaanse chardonnay was zeer aangenaam. De bediening was correct, zonder overbodige franje. Al met al is dit bezoek ons goed bevallen.
Carolien R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ongezellige verlichting. Bepaald geen diner bij kaarslicht. Erg vriendelijk personeel. De pasta vond ik matig, beetje vlak van smaak. De pizza-eters aan tafel waren vol lof. Lekkere toetjes! Al met al een voldoende.
Wytze V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Was een drukke avond, niet gereserveerd, geen plek, duidelijk. later op de avond iets speling. 1 tip : bij deze drukte zou ik iemand speciaal de ontvangst laten doen, nu was er 1 van de bediening druk mee, dit gaat ten koste van de aandacht voor de reeds zittende gasten. Er is voor ruimte om de niet gereserveerde gast op te vangen, waarbij ik dit door 1 speciaal iemand zou laten doen.
Lenny D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We werden snel en vakkundig geholpen. Vragen over het eten werden goed beantwoord. Het eten was lekker. De vitello tonnato als vooraf is een aanrader. Prettige aangename sfeer. Verbeterpuntje: de houten stoelen zitten niet lekker.
pamfloris .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Ik kom vaker bij de Burgemeester van Napels, leuke tent met lekkere pizza's. Maar gister ging er toch iets erg fout. Mijn vriendin kreeg de verkeerde pizza voorgeschoteld. Ze meldde dit bij de serveerster. Omdat we haast hadden, besloot ze de pizza toch maar op te eten. Vijf minuten later kwam de serveerster weer terug met de goeie pizza. Ruilen? Prima. Er bleek echter een punt uit te zijn. De pizza van mijn vriendin, die ook al een punt achter de kiezen had, is blijkbaar naar de andere klant gegaan. We hebben het maar zo gelaten omdat we geen tijd hadden om op een nieuwe pizza te wachten, maar eigenlijk kan dit dus echt niet.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Mooi restaurant, plezierig en modern Italiaans. Leuke kinderhoek en af peelattributen. De kaart is erg beknopt. De enorme broodranden bevielen ons niet. En de bediening heeft te weinig oog voor tussentijdse noden als wat extra drinken.
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heel lekker gegeten, pizza’s waren rijkelijk belegt, mijn pizza was iets zwart aan de rand, maar dat kon ik gemakkelijk wegsnijden .
Personeel was zeer vriendelijk, maar vergaten stamper voor mijn cola citroen, twee keer. En de tweede cola citroen werd een gewone cola, geen stamper en geen citroen.
We hebben dit en een heerlijke muntthee in de loungehoek opgedronken in lekkere diepe stoelen in huiskamersfeer. Ik denk dat ik best een keer vaker zal komen, mits ee citroen genoeg is ;-)
Nathalie F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Bij ontvangst moesten we heel lang wachten (10 min) voordat we opgemerkt waren, dat was een groot minpunt. Het was wel een erg drukke avond maar er liepen twee dames elke keer langs ons zonder te begroeten. Ook liepen ze niet erg vrolijk/enthousiast rond. De uiteindelijke serveerster van onze tafel was erg vriendelijk en heeft veel goedgemaakt.
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het chocoladetoetje is de beste die ik ooit hebt gegeten.
Een prima plek, mits je je niet stoort aan de container die vroegtijdig door de zaak wordt gereden met afval, de stoelen al op de tafels worden gezet terwijl je als klant nog aan tafel zit en de rolluiken al vast naar beneden worden gedaan.
Yolanda G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het was koud in het restaurant, daardoor wordt het gelijk ongezellig. En de prijs is naar mijn mening iets te hoog. De pizza’s zijn wel erg lekker.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Prima plek om even iets snel te eten met relaties. Voor een avondje uit zou ik een andere keuze maken. Personeel vriendelijk maar op het randje van net iets te amicaal. Dat kan wel, maar dan moet je het gezelschap aankijken. In dit geval twee heren strak in het pak...
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
the best in town, kom er regelmatig.. pizzakaart mag naar mening wel wat meer uitgebreid.. prima personeel..prima locatie en een gezellig en modern ingerichte pizzeria
Schrader .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Veel herrie door kinderen.
De pizza bodem was perfect...helaas was de vulling wel erg onregelmatig verdeeld en de onderliggende tomatensaus wel erg, ERUG...dun
Gemiste kans !!