De Burgemeester van Dieren

Zutphensestraatweg 1 6953 CG Dieren Nederland Kaart

Over restaurant De Burgemeester van Dieren

Eten als een burgemeester in Dieren

Bij De Burgemeester van Dieren geniet je van een vorstelijk maal in een sfeervolle ambiance. De vriendelijke en alerte bediening zorgt voor een gastvrij onthaal en is altijd in voor een praatje. Op de kaart staat voor ieder wat wils, van heerlijke biefstuk tot een delicaat stukje zalm.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester van Dieren

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 02:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het was super we hebben met ze 4e erg genoten .De bediening was heel goed het eten was super lekker
We gaan zeker nog een keer terug .
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Smakelijk gegeten in een sfeervolle omgeving met fijne bediening, dat is lekker! Zeker de moeite om eens te gaan tafelen.
Mariette C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij aten het AH menu. Voortje van gamba's was goed, een zeven. Midden partner, varkenshaas ook een zeven. Helaas mijn hamburger met gorgonzola vre-se-lijk. Droog, veel te zout, rare bijsmaak, slecht brood, geen groente erbij zoals gezegd maar wat sla, die al voorbijkwam in voorgerecht en ook als garnituur werd geserveerd. Klacht prima opgepakt door bediening, kopje koffie van de zaak. Toetje crème brulee prima, lekker, leuke details, origineel opgediend.
Annie W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een fijn restaurant, goede en vriendelijke bediening en prima ontvangst. De keuze van de menukaart was ruim voldoende met gerechten die ook goed op elkaar zijn afgestemd. We hebben heerlijk gegeten in een prima sfeer.
Hogervorsta .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prettige ontvangst
Goede kwaliteit eten voor redelijke prijs in rustige omgeving
Vriendelijke flexibele attente bediening.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten was smakelijk. We hadden een saté van varkenshaas met heerlijke frites en een salade. De huiswijn (rood) was heerlijk vol van smaak. Prima locatie om gezellig met een vriendin bij te kletsen. Vriendelijke bediening.
Marjoleinburgers-stuip .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was best lekker, niet heel veel keus. Ik vond het dessert wat minder lekker. Muziek stond iets te hard. Kon wel wat zachter. Bediening was oké.
Christineenjoop .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Zeer vriendelijke bediening ook naar de klein kinderen toe. We zaten in een rustig hoekje met genoeg ruimte voor allemaal. Erg gezellige avond gehad en heerlijk gegeten!
Yuppie27 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima eten in een gezellige locatie midden in oud Dieren. Goede gelegenheid voor het nuttigen van maaltijd, niks meer en niks minder.
Yves S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
prima bediening; lekker gegeten. Alleen vreemd dat er op de bierkaart geen prijzen staan.
Zo'n groot geheim hoef je daar toch niet van te maken. Een eerlijk restaurant doet daar niet
moeilijk over. En zo spannend is dat niet, want prijs kwaliteitniveau was goed. Dus waarom
geen goede finishing touch....
A.M.Engelsman@Hotmail.com E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heel gezellig en de kok heeft veel mogelijkheden en aanpassingen !! Bediening ook heel vriendelijk en attent. Makkelijk te bereiken! ! Ruimte om te parkeren .
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We hebben ons zeer welkom gevoeld bij de Burgemeester van Dieren hele gezellige meiden in de bediening bediening, heerlijk gegeten en e veel aandacht voor de opmaak van de borden bediening had verstand van zaken wat betreft de wijn kortom een supergezellige avond gehad. ????
Cho T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Tempura garnalen als voorgerecht, varkenshaas als hoofdgerecht en crème brulee als nagerecht. Het eten was echt ver boven verwachting goed. De bediening was vriendelijk en al met al een goede avond gehad met mijn vriendin.
Evaroordink .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij vonden het personeel niet oplettend..duurde te lang dat we drank konden bestellen sreeds.
Mini (droog) hamburgertje op heel groot brood.
Voorgerechten en de friet wel lekker.
Er werd ook niet gevraagd of het gesmaakt had en is niet aan onze tafel gekomen om glaasje met geld en fooi te pakken en bedanken
Onderling erg gezellig gezeten
W.maclainepont .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bediening is uiterst vriendelijk, de soepen zijn prima van smaak en het vlees goed gebraden en mals terwijl de prijs acceptabel is.
G.schaik21 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was prima,de bediening ook erg vriendelijk, de ambiance vond ik wat minder maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
F2hconny64 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
de bediening is super aardig,voor de salade met gerookte kip veel te veel sla geen doorkomen aan.de doesburgse mosterd soep was echt lekker .het hoofdgerecht prima maar de hangop na was naar mijn idee niet gezoet jammer.het was met de aktie van AH he krijgt een AH menu ik heb nog gevraagd of je met bijbetaling van het gewonen menu mocht kiezen maar helaas dat kon niet.
Rolandvanstaveren .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De mosterdsoep was uitstekend; de salade redelijk. Van de kipfilet was het gerookte karakter niet direkt te proeven; het had bij wijze van spreken van Albert Heijn kunnen komen. De witte wijn was in vier varianten te krijgen, waaronder een heerlijke pinot blanc. Heel goed. De varkenshaas was vrij hard, maar verder goed en lekker opgediend. En de toetjes waren prima: tiramisu en hang-op. We waren voorbereid op lange wachttijden, vanwege andere recensies op deze site, maar het viel allemaal ontzettend mee. De bediening was vlot, aangenaam en heel correct. Samenvattend: lekker gegeten, de moeite waard.
Sanne-88 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij hebben heerlijk buiten kunnen eten. De gamba's smaakte ons beide erg goed. De hamburger is zoals een hamburger hoort te zijn. Smeuïg en op
een lekker broodje. Aangekomen bij het toetje heb ik voor de aardbeien gekozen. Ik had graag meer heerlijke aardbeien gehad maar de smaak was prima. De service is soms iets wat langzaam maar het eten maakt alles goed.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk eten, vriendelijk personeel.
Ik had het Hamburger menu, echt voor de grote eter.
Echt de moeite om hier nog een keer terug te komen.