De Burgemeester van Dieren

Zutphensestraatweg 1 6953 CG Dieren Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester van Dieren

Eten als een burgemeester in Dieren

Bij De Burgemeester van Dieren geniet je van een vorstelijk maal in een sfeervolle ambiance. De vriendelijke en alerte bediening zorgt voor een gastvrij onthaal en is altijd in voor een praatje. Op de kaart staat voor ieder wat wils, van heerlijke biefstuk tot een delicaat stukje zalm.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester van Dieren

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant De Burgemeester van Dieren

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk uitgebreid gegeten, ook hele lekkere vegetarische opties. De lasagne met parelcouscous is een aanrader! Grote porties en een vriendelijke bediening.
Erwin C.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Lekker gegeten en prima sfeer. Als tip graag volgende keer bubbels uit een grote fles met kurk! We komen zeker snel weer terug
Jenny C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
zeer donker bij/op de tafel, je kunt niet eens zien wat er op je bord ligt.
Evelyne W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het restaurant is gezellig ingericht, sfeervol, de bediening is gemoedelijk, vriendelijk en vlot. We hebben heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs.
Martin T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
effe lekker gegeten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
mpc.westervoort .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Goede en vriendelijke bediening. Lekkere wijn en koffie. Zeker de moeite waard, om nog een keer / vaker te gaan eten.
Pieter-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima gegeten
esther D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening en heerlijke gegeten met het hele gezin.
Het tempo wat betreft de bediening was voor ons prima tussen alle gangen had je rustig de tijd om even na te kunnen genieten.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellig en rustig gegeten. Een aanmerking: de dorade (en de groente daaronder) dreef wel erg in de boter.
Maar de courgettesoep was heerlijk.
Marie-José D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gegeten met de AH actie. Voldoende keuze. Eten van goede kwaliteit. Alleen wat meer groente als die ene wortel en een bakje salade bij het hoofdgerecht mag wel. Personeel vriendelijk. Wel wat duur.
Gerben H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gelukkig een goede ervaring. Het eten was heerlijk en de sfeer was zeer gemoedelijk. Het personeel zoals altijd zeer vriendelijk.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goed gegeten . Inrichting was matig . Bediening was zeer goed . Jammer van de insecten die allemaal tussen het dubbele raam lagen . Zag er niet smakelijk uit . Zou een andere constructie bedenken want daar knapte ik grotendeels op af om daar nog een keer tegaan eten .
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
DBVD-plank als vooraf: meer dan voldoende (en lekker!) voor 4 personen. Riante porties hoofdgerechten, die ook prima en lekker waren.
Honden welkom. Maar je moet dan wel zelf om 'bakje water voor de hond' vragen.
fre W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gastvrij een gezellig binnen komen we hebben heerlijke gegeten straalt gezelligheid uit. Wij gaan hier zeker nog een keertje eten.
Fgrotenhuis .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellig en rustig restaurant waar men ook goed omgaat met kleine kids en het eten is goed en lekker eten en er is een goede en vriendelijke bediening.
je kunt ook rustig genieten en eten zonder het gevoel dat men je weg wil hebben.
ahulleman .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten/
Vooraf mosterdsoep. Onze hoofdgerechten, varkenshaas en gevulde paprika vielen erg in de smaak.
De muziek vond ik niet prettig.
AM L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
wij komen zeker nog eens eten -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
g.vanhemert .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben hier prima gegeten. de mosterdsoep is heel goed, maar wel veel. de eendenborstfilet was heerlijk, maar de garnituur, die er op het bord bij zat was minder uitgesproken van smaak. De sla en frites wel weer goed. Het nagerecht , de witte chocolademousse, was subliem. Het personeel was vriendelijk en de aankleding wat simpel, maar toch gezellig. Al met al voor herhaling vatbaar.
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We vonden het voorgerecht 'gevulde champignons met sla' teleurstellend. 4 champignons die in een grote protie vooral natte slecht aangemaakte sla lagen. Hetzelfde gold voor de salade bij het hoofdgerecht (ondanks klacht over voorgerecht). Jammer . Het hoofdgerecht was goed, Alles bijeen viel het ons tegen.
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben prima gegeten, aardige bediening, goede prijzen. Geen verrassend eten, maar meer eetcafe eten. De tafels staan ook ruim zodat je niet bij je buren meekijkt.