De Burgemeester van Dieren

Zutphensestraatweg 1 6953 CG Dieren Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester van Dieren

Eten als een burgemeester in Dieren

Bij De Burgemeester van Dieren geniet je van een vorstelijk maal in een sfeervolle ambiance. De vriendelijke en alerte bediening zorgt voor een gastvrij onthaal en is altijd in voor een praatje. Op de kaart staat voor ieder wat wils, van heerlijke biefstuk tot een delicaat stukje zalm.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester van Dieren

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant De Burgemeester van Dieren

Marie-José D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gegeten met de AH actie. Voldoende keuze. Eten van goede kwaliteit. Alleen wat meer groente als die ene wortel en een bakje salade bij het hoofdgerecht mag wel. Personeel vriendelijk. Wel wat duur.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goed gegeten . Inrichting was matig . Bediening was zeer goed . Jammer van de insecten die allemaal tussen het dubbele raam lagen . Zag er niet smakelijk uit . Zou een andere constructie bedenken want daar knapte ik grotendeels op af om daar nog een keer tegaan eten .
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
DBVD-plank als vooraf: meer dan voldoende (en lekker!) voor 4 personen. Riante porties hoofdgerechten, die ook prima en lekker waren.
Honden welkom. Maar je moet dan wel zelf om 'bakje water voor de hond' vragen.
fre W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gastvrij een gezellig binnen komen we hebben heerlijke gegeten straalt gezelligheid uit. Wij gaan hier zeker nog een keertje eten.
Fgrotenhuis .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellig en rustig restaurant waar men ook goed omgaat met kleine kids en het eten is goed en lekker eten en er is een goede en vriendelijke bediening.
je kunt ook rustig genieten en eten zonder het gevoel dat men je weg wil hebben.
ahulleman .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten/
Vooraf mosterdsoep. Onze hoofdgerechten, varkenshaas en gevulde paprika vielen erg in de smaak.
De muziek vond ik niet prettig.
AM L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
wij komen zeker nog eens eten -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
g.vanhemert .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben hier prima gegeten. de mosterdsoep is heel goed, maar wel veel. de eendenborstfilet was heerlijk, maar de garnituur, die er op het bord bij zat was minder uitgesproken van smaak. De sla en frites wel weer goed. Het nagerecht , de witte chocolademousse, was subliem. Het personeel was vriendelijk en de aankleding wat simpel, maar toch gezellig. Al met al voor herhaling vatbaar.
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We vonden het voorgerecht 'gevulde champignons met sla' teleurstellend. 4 champignons die in een grote protie vooral natte slecht aangemaakte sla lagen. Hetzelfde gold voor de salade bij het hoofdgerecht (ondanks klacht over voorgerecht). Jammer . Het hoofdgerecht was goed, Alles bijeen viel het ons tegen.
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben prima gegeten, aardige bediening, goede prijzen. Geen verrassend eten, maar meer eetcafe eten. De tafels staan ook ruim zodat je niet bij je buren meekijkt.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Voor een lange zit vonden wij de stoelen minder geschikt
O L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Smakelijk eten , attente en vlotte bediening, tikkie rumoerig door "verjaardagsfeest" maar niet echt storend.
Voor een keer uit eten tussendoor een prima adres.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima gegeten met de AH bonnen. Gewoon van de menukaart dus geen beperkte keuze. Erg vriendelijk personeel en vlotte bediening. Kortom een aanrader!
anjavdberg56 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten, voldoende keuze uit hele menukaart.
Attente bediening, duidelijke uitleg over actie.

Restaurant om zeker terug te komen,
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, menu was voor ieder wat wil voor grote en kleine beurs, vlotte bediening en een rustige ambiance.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vriendelijke bediening en prima eten. Was er nu voor ah actie, maar we komen zeker nog eens terug. Ah actie is leuke manier om andere restaurants te ontdekken.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wij hebben hier een 3 gangen menu gegeten met de Albert Heijn actie. Zeer vriendelijke bediening. Het eten was allemaal even lekker en mooi opgediend. Een plek om zeker in de toekomst weer naartoe te gaan.
E. L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Niet echt een sfeervol restaurant, maar de bediening was ok, en het eten was heerlijk. Is toch een korte, eerlijke, en een constructieve feedback !!!!
Nikki W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Er is veel te verbeteren, zoals luisteren naar de wens van de klanten!
Er werd een ingredient geserveeerd waarover men tevoren geinformeerd was dat dat niet kon.
Veel te lang moeten wachten. Geen excuses of tegemoetkoming.
We komen hier niet terug.
Lerak .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Prima plek, en heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Alleen jammer dat er geen courgettesoep was, maar als alternatief was de gambasalade ook heel lekker. Een lekker stuk vlees, goed gegrild, lekkere frites en goeie wijn gekozen. Als wij in de buurt zouden wonen, gingen wij daar gegarandeerd meer eten. fam. koopman