De Burgemeester van Dieren

Zutphensestraatweg 1 6953 CG Dieren Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester van Dieren

Eten als een burgemeester in Dieren

Bij De Burgemeester van Dieren geniet je van een vorstelijk maal in een sfeervolle ambiance. De vriendelijke en alerte bediening zorgt voor een gastvrij onthaal en is altijd in voor een praatje. Op de kaart staat voor ieder wat wils, van heerlijke biefstuk tot een delicaat stukje zalm.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester van Dieren

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant De Burgemeester van Dieren

schilder1955 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Resraurant had asperges met zalm , bij de eeste hap was het al mis , vis was goed , maar asperges totaal verkookt .
Lange draden en niet te snijden in stukjes , bord terug gestuuurd naar keuken en gewacht op nieuw gerecht ,
Was ook weer helemaal gaar gekookt , alleen de vis was goed bereid . Seveersters begepen het ook niet , heb niets hoeven te betalen , voor de rest bediening was goed , maar eten kan beter .
reinder Z.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Eigentijds, leuk personeel. Heerlijke aspergesoep, partner had eendenborstfilet heel mals, ik had dorade vis was heerlijk, in deze tijd groene asperge en oranje wortel, salade met pijnboompitten, prima en lekkere zelfgemaakte frieten.. wijn en bier was goed en afgesloten met cappuccino.
lia B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
De asperges en zalm waren heerlijk, de salade die erbij geserveerd werd was wat minder smakelijk. Een gezellige ambiance en zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
DJ H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het eten en de service is ECHT SUPER GOED!!!!!!
Heel klein puntje, mensen die komen eten , zet ze niet te dicht/naast de bar , verder super tent
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima gegeten. Prijs-kwaliteitverhouding ook in orde. Het restaurant ziet er leuk uit en de bediening is vriendelijk.
José V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellige sfeer en het eten is heerlijk!
Nynke R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Zag er netjes uit.
Elsje V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Hoofdgerecht subliem, bijbehorende salade minder, friet super
joppe D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Prima eten, fijne mensen, leuke sfeer
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was lekker maar de rest zeer teleurstellend. Het was niet superdruk maar de bediening was zeer langzaam. 45 minuten na het doorgeven van ons hoofdgerecht kregen we te horen dat "het op was" (we zaten er inmiddels 1,5 uur!). Iemand die na ons binnenkwam kreeg het betreffende gerecht wel..?! Bij het tafeltje strak naast ons werden snel de lege borden opgeruimd en gevraagd of men dessert wilde. Wij zaten lang met lege borden en er werd ons NIET gevraagd of we nog iets wilden. Ook kwam de serveerster niet meer in de buurt. Geen toetje genomen dus, hadden we wel graag gewild. Bij het afrekenen bleken er meer dingen op de bon te staan dan we hadden gegeten... helaas maar wij komen hier niet meer terug!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het eten was gewoontjes en moesten lang wachten, mede omdat er maar 1persoon de bestellingen opnam , het eten uit serveerde en de betalingen deed. Er was nog wel 1 persoon, maar deze moest het misschien nog leren?
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk uitgebreid gegeten, ook hele lekkere vegetarische opties. De lasagne met parelcouscous is een aanrader! Grote porties en een vriendelijke bediening.
Erwin C.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Lekker gegeten en prima sfeer. Als tip graag volgende keer bubbels uit een grote fles met kurk! We komen zeker snel weer terug
Jenny C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
zeer donker bij/op de tafel, je kunt niet eens zien wat er op je bord ligt.
Evelyne W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het restaurant is gezellig ingericht, sfeervol, de bediening is gemoedelijk, vriendelijk en vlot. We hebben heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs.
Martin T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
effe lekker gegeten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
mpc.westervoort .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Goede en vriendelijke bediening. Lekkere wijn en koffie. Zeker de moeite waard, om nog een keer / vaker te gaan eten.
Pieter-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima gegeten
esther D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening en heerlijke gegeten met het hele gezin.
Het tempo wat betreft de bediening was voor ons prima tussen alle gangen had je rustig de tijd om even na te kunnen genieten.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellig en rustig gegeten. Een aanmerking: de dorade (en de groente daaronder) dreef wel erg in de boter.
Maar de courgettesoep was heerlijk.