De Burgemeester van Dieren

Zutphensestraatweg 1 6953 CG Dieren Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester van Dieren

Eten als een burgemeester in Dieren

Bij De Burgemeester van Dieren geniet je van een vorstelijk maal in een sfeervolle ambiance. De vriendelijke en alerte bediening zorgt voor een gastvrij onthaal en is altijd in voor een praatje. Op de kaart staat voor ieder wat wils, van heerlijke biefstuk tot een delicaat stukje zalm.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester van Dieren

leo26 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten hier tijdens onze vakantie! Met AH-bon keus uit de hele kaart! Gezellige sfeer, gastvrij personeel en heerlijke mooi opgediende gerechten. TOP
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Zeer vriendelijk personeel. Gezellige entourage en ook het terras ligt er gezellig bij. Wij hebben heerlijk gegeten met de AH-actie.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gezellig restaurant in het centrum van Dieren. Op het terras gegeten. Gemoedelijke sfeer, leuke bediening. Het eten was uitstekend (niet vaak zulke lekkere gamba's gegeten). Een aanrader.
rommeltof .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
BerdSt .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben ons met Moederdag laten verwennen in dit restaurant. Vorig jaar waren we hier ook al eens en daaraan bewaarden we goede herinnering. Opnieuw waren we heel tevreden over dit uitje. De ontvangst was hartelijk. Het was lekker druk. De bediening spontaan en reuze prettig. Het menu was voldoende uitgebreid en gevarieerd. De gerechten waren smakelijk en uitstekend bereid. We hebben heerlijk gegeten en met een royale fooi hebben we geprobeerd om onze waardering te uiten.
Boudewijn H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ook met AH bon kun je gewoon van de kaart kiezen. Het voorgerecht, het vis-trio en de de gerookte rib-eye, was prima, zowel qua smaak als hoeveelheid. Bij de hoofdgerechten viel op dat de lamskoteletten erg veel vet hadden, waardoor er weinig vlees overbleef. De house steaks waren prima, de gevulde paprika was rommelig geserveerd. BIj alle gerechten was er slechts een klein beetje groenten, een klein bakje sla voor 4 personen. Alles smaakte verder prima. De nagerechten leken ook wat klein. Mogelijk heeft het met de AH bon te maken.
De wijn was prima van smaak.
Een prima restaurant en keurige bediening
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Er was een sterke vislucht bij binnenkomst die ons direct deed besluiten geen vis te nemen. De mosterdsoep en hamburger die we uiteindelijk besteld hebben waren zeer goed.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het is een gemoedelijke sfeer, in een leuke omgeving. Het eten is goed. De plek in de serre erg leuk. Bediening is prima.
19591960 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. We zaten onder een speaker en die werd op ons verzoek zachter gezet. French koffie was lekker heet????
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vooraf coquilles met truffelcreme: heerlijk. Helaas alleen met bittere rucola geserveerd, wat totaal niet matcht met de zachte, delicate smaak van coquilles en truffel. Gebruik veldsla!
Hamburger met roquefort: op zich redelijk (niet helemaal gaar vlees), maar opgediend met een vreselijk vies opgewarmd diepvries broodje. wat een gemiste kans, er is zoveel lekker vers brood waarmee je dit kan serveren. Spareribs gaar, maar niet bijzonder qua smaak.
Bediening erg vriendelijk.
rommeltof .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, keuze uit echt smaakvolle gerechten, alle keren dat we hier zijn geweest was het helemaal goed!
Dorethea B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima, service, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten in gezellige ambiance. Alleen de stoeltjes zijn als je wat langer zit nogal ongemakkelijk.
Suus D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekker gegeten, uitgebreide keuze, vriendelijke bediening. De AH actie was de aanleiding van ons bezoek aan dit restaurant in combinatie met een eerdere ervaring van mijn vriendin en ik kom zeker terug.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Nog nooit zo lekker gegeten! De gerechten hebben ons verrast. Dr gamba's waren om te smullen, heerlijk in combinatie met de salade. De varkenshaas met brie en serranoham was ook ongelooflijk lekker! Lekker mals vlees en goede saus! Meer dan genoeg eten en goede en vriendelijke bediening!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Voor- en nagerecht waren prima. Mooi opgemaakt en met verrassende smaken (koude groende asperge). Toen het voorgerecht werd geserveerd moesten wij de bediening er nog op attent maken dat we geen bestek hadden.
Het hoofdgerecht was helaas een teleurstelling. De hamburger, afkomstig van de Green Egg was op zich goed, maar de broodjes waren aangebrand en volgens mij ook gegrild op de barbecue. Dus er zat een enorme houtskoolsmaak aan de broodjes. Bij vlees kan dat natuurlijk prima, maar bij broodjes niet. Ook de bijgeleverde friet was niet goed doorbakken en daarom slap.
Ap L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wederom een geslaagde en ontspannen avond bij de Burgemeester van Dieren. Kom zeker nog weer eens terug.
Ontspannen sfeer, eten en bediening. Ap Lammers
ronhetty .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH bon je kunt kiezen uit verschillende gerechten.
Vriendelijke bediening zeker voor herhaling vatbaar
jos W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eten was niet gaar. en niet op temperatuur
kleine porties
Wachttijd net iets te lang
Toiletten wel goed schoon
Bediening was vriendelijk maar wel erg jong
ruijter136 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellige inrichting. Ongedwongen, prettige bediening. Ruime keuze mogelijkheden voor het ah diner. Met vrienden gedineerd.