De Burgemeester van Dieren

Zutphensestraatweg 1 6953 CG Dieren Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester van Dieren

Eten als een burgemeester in Dieren

Bij De Burgemeester van Dieren geniet je van een vorstelijk maal in een sfeervolle ambiance. De vriendelijke en alerte bediening zorgt voor een gastvrij onthaal en is altijd in voor een praatje. Op de kaart staat voor ieder wat wils, van heerlijke biefstuk tot een delicaat stukje zalm.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester van Dieren

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 02:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
19591960 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. We zaten onder een speaker en die werd op ons verzoek zachter gezet. French koffie was lekker heet????
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vooraf coquilles met truffelcreme: heerlijk. Helaas alleen met bittere rucola geserveerd, wat totaal niet matcht met de zachte, delicate smaak van coquilles en truffel. Gebruik veldsla!
Hamburger met roquefort: op zich redelijk (niet helemaal gaar vlees), maar opgediend met een vreselijk vies opgewarmd diepvries broodje. wat een gemiste kans, er is zoveel lekker vers brood waarmee je dit kan serveren. Spareribs gaar, maar niet bijzonder qua smaak.
Bediening erg vriendelijk.
rommeltof .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, keuze uit echt smaakvolle gerechten, alle keren dat we hier zijn geweest was het helemaal goed!
Dorethea B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima, service, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten in gezellige ambiance. Alleen de stoeltjes zijn als je wat langer zit nogal ongemakkelijk.
Suus D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekker gegeten, uitgebreide keuze, vriendelijke bediening. De AH actie was de aanleiding van ons bezoek aan dit restaurant in combinatie met een eerdere ervaring van mijn vriendin en ik kom zeker terug.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Nog nooit zo lekker gegeten! De gerechten hebben ons verrast. Dr gamba's waren om te smullen, heerlijk in combinatie met de salade. De varkenshaas met brie en serranoham was ook ongelooflijk lekker! Lekker mals vlees en goede saus! Meer dan genoeg eten en goede en vriendelijke bediening!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Voor- en nagerecht waren prima. Mooi opgemaakt en met verrassende smaken (koude groende asperge). Toen het voorgerecht werd geserveerd moesten wij de bediening er nog op attent maken dat we geen bestek hadden.
Het hoofdgerecht was helaas een teleurstelling. De hamburger, afkomstig van de Green Egg was op zich goed, maar de broodjes waren aangebrand en volgens mij ook gegrild op de barbecue. Dus er zat een enorme houtskoolsmaak aan de broodjes. Bij vlees kan dat natuurlijk prima, maar bij broodjes niet. Ook de bijgeleverde friet was niet goed doorbakken en daarom slap.
Ap L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wederom een geslaagde en ontspannen avond bij de Burgemeester van Dieren. Kom zeker nog weer eens terug.
Ontspannen sfeer, eten en bediening. Ap Lammers
ronhetty .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH bon je kunt kiezen uit verschillende gerechten.
Vriendelijke bediening zeker voor herhaling vatbaar
jos W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eten was niet gaar. en niet op temperatuur
kleine porties
Wachttijd net iets te lang
Toiletten wel goed schoon
Bediening was vriendelijk maar wel erg jong
ruijter136 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellige inrichting. Ongedwongen, prettige bediening. Ruime keuze mogelijkheden voor het ah diner. Met vrienden gedineerd.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het was super we hebben met ze 4e erg genoten .De bediening was heel goed het eten was super lekker
We gaan zeker nog een keer terug .
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Smakelijk gegeten in een sfeervolle omgeving met fijne bediening, dat is lekker! Zeker de moeite om eens te gaan tafelen.
Mariette C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij aten het AH menu. Voortje van gamba's was goed, een zeven. Midden partner, varkenshaas ook een zeven. Helaas mijn hamburger met gorgonzola vre-se-lijk. Droog, veel te zout, rare bijsmaak, slecht brood, geen groente erbij zoals gezegd maar wat sla, die al voorbijkwam in voorgerecht en ook als garnituur werd geserveerd. Klacht prima opgepakt door bediening, kopje koffie van de zaak. Toetje crème brulee prima, lekker, leuke details, origineel opgediend.
annie W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een fijn restaurant, goede en vriendelijke bediening en prima ontvangst. De keuze van de menukaart was ruim voldoende met gerechten die ook goed op elkaar zijn afgestemd. We hebben heerlijk gegeten in een prima sfeer.
hogervorsta .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prettige ontvangst
Goede kwaliteit eten voor redelijke prijs in rustige omgeving
Vriendelijke flexibele attente bediening.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten was smakelijk. We hadden een saté van varkenshaas met heerlijke frites en een salade. De huiswijn (rood) was heerlijk vol van smaak. Prima locatie om gezellig met een vriendin bij te kletsen. Vriendelijke bediening.
marjoleinburgers-stuip .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was best lekker, niet heel veel keus. Ik vond het dessert wat minder lekker. Muziek stond iets te hard. Kon wel wat zachter. Bediening was oké.
christineenjoop .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Zeer vriendelijke bediening ook naar de klein kinderen toe. We zaten in een rustig hoekje met genoeg ruimte voor allemaal. Erg gezellige avond gehad en heerlijk gegeten!
Yuppie27 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima eten in een gezellige locatie midden in oud Dieren. Goede gelegenheid voor het nuttigen van maaltijd, niks meer en niks minder.