De Burgemeester van Dieren

Zutphensestraatweg 1 6953 CG Dieren Nederland Kaart

Over het restaurant De Burgemeester van Dieren

Eten als een burgemeester in Dieren

Bij De Burgemeester van Dieren geniet je van een vorstelijk maal in een sfeervolle ambiance. De vriendelijke en alerte bediening zorgt voor een gastvrij onthaal en is altijd in voor een praatje. Op de kaart staat voor ieder wat wils, van heerlijke biefstuk tot een delicaat stukje zalm.

Meer informatie over restaurant De Burgemeester van Dieren

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 02:00

ch.batist .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
i-rozendal .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellig avondje uit eten in een rustig, gezellig restaurant.
Het eten werd door vriendelijke serveersters opgediend en smaakte heel goed.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima restaurant. Grote porties van hoge kwaliteit. Lekker brood, bijozndere hamburger met heerlijk rundvlees en pulled pork. Lekkere desserts. Aanbeveler!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk, beschermd terras in Dieren - Zuid om lekker in het zonnetje van een drankje en eten te genieten.
Green Egg gerecht is aan te raden.
Vriendelijke en snelle bediening.
e.m.p. V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vriendelijk jong personeel we hebben van de menu kaart kunnen kiezen heerlijke mosterd soep,zeebaars op een bedje van venkel met knapperige gebakken friet{ niet vet} en een salade ,als toetje na een chocolade mousse .
een aanrader .Betty .
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Kwaliteit eten was prima, verrassende en lekkere combinaties, leuk opgemaakt, geen grote porties, maar 3 gangen waren voldoende. Bediening kan beter, was niet erg opmerkzaam, vergat drankjes, duurde lang voordat drankjes kwamen en kletste regelmatig een tijdje met bekende gasten aan naburig tafeltje. Prijs was met gebruik AH kortingsactie prima, € 65 voor 2 personen, maar volledige bedrag is aan de hoge kant.
craniodoude47a .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Zelfs met een vol restaurant waar iedereen op het zelfde moment binnen was gekomen draaide het heel goed. Aan het eind maakte iemand van de bediening voor de eventuele vertraging. Wij hadden hier niks van gemerkt.

Heerlijk ontspannen gegeten.
Hennie P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
wel hebben heel lekker gegeten, met onze kleinochters.
het eten was heel verzorgt en het smaakte voortreffelijk
is zeker voor herhaling vatbaar.
rcgtimmermans .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We kwamen naast een groep te zitten, die dachten de hele ruimte alleen je hebben. We zijn later van plaats veranderd. Echter bleef het blijkbaar een privé party. Ook de gastvrouw had er blijkbaar voorde overige eetgasten maling aan.

Zeer rumoerig en waardeloos aldaar. Zeker geen aanrader!!!!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het vlees van het voorgerecht Carpaccio was prima. De rucola zou verser moeten zijn.
De house steak bereid met de green egg was uitstekend en heerlijk mals. Lekkere frites erbij
Men serveert flinke porties! Een ruim bemeten glas heerlijke rode huiswijn als begeleider.
De serveerster weet van wanten en geeft prima advies.
Wij hebben geen klagen gehad en kunnen dit adres van harte aanbevelen.
corriegdegroot .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
goed ......................................................................................................................................................................
moon S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
het eten was prima een minpuntje en niet onbelangrijk was het keukenloket waar ons eten doorheen ging, de mensen, die binnen kwamen, begroeten elkaar handenschuddend door die doorgang met de kok. Vond ik minder er lag brood en olijven en dat wordt opgediend voor de gasten. i.v.m. hygiëne vond ik het niet zo fris om te zien voor mijn gevoel was het een stamgastenloket er werd heel wat handen geschut .......
Seebe J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het enige minpuntje: Als je op een bepaalde plek gaat zitten heb je last van de muziek die dan vlak boven je uit de luidspreker komt. DAT mag wel wat zachter. Ik kom om te te eten en wat te kletsen en dan geen last willen hebben van muziek. Dat geldt niet alleen voor hier maar voor meer restaurant.
leo26 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
De Burgemeester Van Dieren (DBVD) noemt zich Grand Café en is inderdaad meer eetcafé dan restaurant: op deze warme Hemelvaartsdag kwam er op het terras héél veel bier voorbij! Op het terras wordt ook gerookt, wat niet iedereen op prijs zal stellen. Binnen was het aangenaam rustig.
We hadden gereserveerd via de Albert Heijn restaurantactie. Bij DBVD betekent dit dat je gewoon van de kaart kunt kiezen, en dat het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht niet in rekening worden gebracht (brood, koffie en oesters vallen buiten de regeling).
We kozen voor de mosterdsoep en de gevulde champignons als voorgerechten. De soep was uitstekend, bijna een maaltijd op zich. De champignons waren wel aardig, maar niet bepaald verrassend of boeiend. Ik zou het niet direct aanbevelen aan anderen, daarvoor smaakte het gewoon te oninteressant. 't Was ook wat rommelig opgemaakt. Als hoofdgerechten hadden we de hamburger van de green egg en de lamskoteletten. Die lamskoteletten waren aardig van structuur, maar hadden weinig smaak. De truffelsaus moest er nog wat smaak aan brengen. Een hamburger op basis van pulled pork vond ik niet echt een geslaagd idee: als hamburger in elk geval niet. De bijbehorende friet smaakte uitstekend, het saladegarnituur wederom saai. Er liep wat onervaren bedienend personeel rond: ze deden erg hun best, maar het liep niet echt gesmeerd, zeker niet toen het nóg drukker werd en de zaak echt helemaal vol zat.
De bierkaart vermeldde een interessante Leffe Cascade, een verfijnd smakende ipa. Ook de Burgemeesters Koffie (met Tom Dooley whiskey) smaakte voortreffelijk.
Voor een drankje dus wel een prima adres, de keukenproducten vielen ons niet echt mee. Ons advies aan de kok is: maak het eens wat spannender, zoek de grenzen maar op!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten hier tijdens onze vakantie! Met AH-bon keus uit de hele kaart! Gezellige sfeer, gastvrij personeel en heerlijke mooi opgediende gerechten. TOP
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Zeer vriendelijk personeel. Gezellige entourage en ook het terras ligt er gezellig bij. Wij hebben heerlijk gegeten met de AH-actie.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gezellig restaurant in het centrum van Dieren. Op het terras gegeten. Gemoedelijke sfeer, leuke bediening. Het eten was uitstekend (niet vaak zulke lekkere gamba's gegeten). Een aanrader.
rommeltof .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Prima gegeten, alles was lekker. We misten wel de wasabi bij een gerecht waar het volgens de kaart bij had moeten zitten, dit was door de keuken vergeten werd ons verteld, jammer dat er verder niets op uit gedaan werd.
BerdSt .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben ons met Moederdag laten verwennen in dit restaurant. Vorig jaar waren we hier ook al eens en daaraan bewaarden we goede herinnering. Opnieuw waren we heel tevreden over dit uitje. De ontvangst was hartelijk. Het was lekker druk. De bediening spontaan en reuze prettig. Het menu was voldoende uitgebreid en gevarieerd. De gerechten waren smakelijk en uitstekend bereid. We hebben heerlijk gegeten en met een royale fooi hebben we geprobeerd om onze waardering te uiten.
Boudewijn H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ook met AH bon kun je gewoon van de kaart kiezen. Het voorgerecht, het vis-trio en de de gerookte rib-eye, was prima, zowel qua smaak als hoeveelheid. Bij de hoofdgerechten viel op dat de lamskoteletten erg veel vet hadden, waardoor er weinig vlees overbleef. De house steaks waren prima, de gevulde paprika was rommelig geserveerd. BIj alle gerechten was er slechts een klein beetje groenten, een klein bakje sla voor 4 personen. Alles smaakte verder prima. De nagerechten leken ook wat klein. Mogelijk heeft het met de AH bon te maken.
De wijn was prima van smaak.
Een prima restaurant en keurige bediening