De Buren

Pastoor Spieringsstraat 10A 5401 GT Uden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Buren

Dedijkjes .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
op zondagavond hier lekker gegeten. Gekozen voor een 3 gangen menu. Het voorgerecht bestond uit een lekkere courgette soep gevolgd door roerbak met stukjes biefstuk, salade en patat.
Het nagerecht bestond uit ijs. Al met al lekker gegeten alleen was er sprake van een chloorlucht.
Later werd duidelijk dat er een zwembad gelegen is bij het restaurant.
Coolie .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Wij zijn hier eens wezen eten en hebben het toen best koud gehad, en het rook er binnen naar de chloorlucht van het zwembad.
Wij hadden toen meegedaan met een actie uit het Udens weekblad, eten twee voor de prijs van één. Maar dat viel erg tegen. Het eten was niet zo lekker en ook erg weinig. Wij gaan hier niet meer eten, wel leuk om na een bioscoop bezoekje nog even gezellig een borreltje te drinken.
Hvanheijst .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Er heerst een gezellige sfeer en met name de tomatensoep was overheerlijk! Heb zelden zo'n lekkere soep gegeten! Ook waren de frietjes heel erg lekker en sprongen eruit t.o.v. friet die ik gewend ben. Aardappelkroketten mochten er ook wezen. Alles was heel erg smakelijk!
Matoma .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Heel slecht!! Wij komen hier nooit meer. Twee keer in korte tijd daar gegeten, nou ja gegeten......we hebben meer gewacht op eten dan dat we hebben gegeten. Zelfs nadat we bijna een uur door de bediening compleet genegeerd waren heb ik maar eens gevraagd of we nog wat konden bestellen. Antwoord was dat "onze tijd erop zat........" Nou ja. De laatste keer was voor compensatie voor het fiasco tijdens 1e kerstdag. Wat een aanfluiting!! Het eten was koud, niet goed bereid en het duurde veel te lang eer het werd gebracht. Met honger gekomen en gegaan!! Nogmaals het is erg slecht en respectloos voor klanten
Wijchenaar .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Heerlijk eten bij dit restaurant. Vooral de BBq's die ze met regelmaat organiseren (tweede vrijdag van de maand geloof ik) zijn geweldig. Denk hierbij niet aan de standaard hamburger, worst en saté BBQ die we zelf vaak maken, maar een zeer smaakvolle variatie van diverse gerechtjes die heerlijk smaken. Bediening erg vriendelijk en correct.
Jannaw .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Geweldige leuke en verrassende avond gehad.Heerlijk gegeten .Leuke en hele aparte gerechten. Gelezen over de Winter B.B.Q.Dus gereserveerd.Dat is echt de moeite waard.wat was het Lekker en Smaak vol allemaal.Leuke en erg vriendelijke bediening.Doen we zeker vaker.
SJGW .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Ik ben meerdere keren bij De Buren wezen dineren en lunchen, met als favoriet lunch gerecht 'Uitsmijter De Buren' en bij het diner de 'Bourgondische Vleesschotel'. Twee echte aanraders!
Ook de familie vond het eten erg lekker. Het eten is altijd goed verzorgd en mooi aangekleed. Met de ruime keuze op de menu kaart is er altijd voor ieder wat wils!
Wat ook meteen opvalt als je binnenkomt is het mooie decor. De inrichting is modern, maar is ook huiselijk en gezellig.
Het personeel is lekker vlot en vriendelijk en behulpzaam.
Er is ook een brede selectie van frisdranken, bier, wijn en sterke drank aanwezig.
Al met al een gezellige gelegenheid met leuk personeel, ruime keuze qua eten en drank en een erg goede prijs/kwaliteit verhouding.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Bij binnenkomst snel een kaart en drankbestelling. Jammer dat de hond werd vergeten.
Meteen ook de vraag, bij het brengen van de drank, of we het al wisten. Even later de keus gemaakt.
Carpaccio en kip salade vooraf. De carpaccio zag er erg mooi uit en smaakte goed, alleen wat kaal. Ook de kip was met drie blaadjes ska wat karig maar aardig van smaak.
Kort daarna de Bourgondische vleesschotel en varkenshaasmedaillons. Binnen een kwartier op tafel.
Beide vielen goed in de smaak. Op het oog wat weinig maar viel alles mee. Wat kleine puntjes van kritiek. De groenten zoutloos leek bereidt en de saus bij de varkenshaasmedaillons ontbrak hierdoorwat droog. De aardappels waren heerlijk. De Bourgondische vleesschotel bevatte lekkere kip en spareribs en een taaie biefstuk.
Het dessert was er ook in 10 minuten.
Het ijs was veranderd, de mousse wat vast maar heerlijk puur en de brownie wat plakkerig.
Al met al een goed resultaat gezien de reacties die ik eerder las. Zou zeggen probeer het en ervaar wellicht ook een gezellige avond met goed eten voor een eetcafé.
Bertus R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
voor 6 personen een high wine gedaan bij De Buren in Uden. Een leuk concept alleen wel erg slecht dat je letterlijk maar één hapje per glas wijn geserveerd krijgt. Hierdoor ligt de balans helemaal verkeerd en de kwaliteit van de hapjes was ook erg slecht.. geen aanrader wanneer je niet dronken en hongerig het pand wilt verlaten...
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
We kwamen eigelijk binnen voor een klein hapje, maar na een blik op de menukaart cq. placemat toch maar voor het diner gegaan.

De zaak in zijn geheel is hoog, maar door de gevarieerde aankleding is dat toch niet storend.

De bediening is prettig, goedlachs en vlot. De gerechten zijn goed maar komen helaas niet boven het standaard eetcafé niveau uit. Vooral gezien de stevige prijzen die hier gehanteerd worden voor het gebodene.

Wat wel zeer storend/niet lekker is, is dat er om de zoveel tijd een chloorlucht door het pand 'waait'. We konden de oorzaak hier eerst niet van achterhalen, maar toen we de zaak verlieten bleek . dat in het belendende pand een zwembad zat. De eigenaar van 'De Buren' kan daar natuurlijk niet direct iets aandoen. Maar het is natuurlijk geen ideale locatie voor een restaurant.
Dennispizza .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Zeer slecht, slecht en slecht... bar en barslecht. Met 1e kerstdag geweest. Ze hadden onbeperkt tapas bestellen. We moesten letterlijk 1 uur wachten voor elke gang (3 garnaaltjes, piepklein stukje vlees, klein, klein en klein, honger als een paard). Iedereen in het restaurant klaagde. Ik hed letterlijk buikpijn van het niet eten, en uit fatsoen naar de familie toe blijven zitten. We hebben met zijn allen overwogen om te vertrekken. Nooit meer de buren in Uden. Was ik daar met mijn vrouw, dan was ik al lang vertrokken, zonder te betalen. Bespaar uzelf een berg ergenis en mijden deze amateurs.