De Buren

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Buren

Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met 6 personen gegeten. Rommelige ontvangst, de bediening reageerde niet actief op binnenkomende gasten. De bestelde ronde tafel bleek vrij klein voor ons gezelschap. Het restaurant was zeer rumoerig hetgeen met wat akoestische maatregelen en iets minder op elkaar staande tafels eenvoudig is op te lossen. De carpaccio was prima. De biefstuk van het vlees menu ook maar jammer genoeg geen saus erbij, alleen jus. De gegeten mosselen ook prima. De bediening was verder vriendelijk en allert. Kortom de prijs/ kwaliteitsverhouding was redelijk goed. Door de drukte in het restaurant is een nieuw bezoek nog te bezien.
rolandaxel .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
we hebben heerlijk gegeten uit het februari menu 2 = 1
een gezellig restaurant en een vlotte vriendelijke bediening
makkelijk parkeren voor de deur
poumelie .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Hier moet je echt naartoe gaan voor het hoofdgerecht carpaccio (ik kies hem altijd met truffelmayonaise)! Man wat is die lekker! Qua formaat ook hoofdgerecht waardig. Ze hebben ook altijd leuke speciale menu's. Het idee van de proeverij is ook super leuk. En de toetjes zijn ook heer-lijk! De aankleding van het restaurant is lekker knus en de bediening altijd vriendelijk. Mocht je niet naar de wc hoeven? Toch even gaan! Zelfs daar is het mooi! Bij de dames tenminste ;) Sinds ik verhuisd ben naar deze omgeving ben ik vaak bij dit restaurant toe gegaan. Jarenlang is het eens in de zoveel tijd vaste prik en ik wordt nooit teleurgesteld!
wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Ik heb nog nergens spareribs gegeten die zo lekker was. de bediening is redelijk vlot en vriendelijk. ik kom hier zeker weer.