De Buren

Meer informatie over restaurant De Buren

rolandaxel .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
we hebben heerlijk gegeten uit het februari menu 2 = 1
een gezellig restaurant en een vlotte vriendelijke bediening
makkelijk parkeren voor de deur
poumelie .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Hier moet je echt naartoe gaan voor het hoofdgerecht carpaccio (ik kies hem altijd met truffelmayonaise)! Man wat is die lekker! Qua formaat ook hoofdgerecht waardig. Ze hebben ook altijd leuke speciale menu's. Het idee van de proeverij is ook super leuk. En de toetjes zijn ook heer-lijk! De aankleding van het restaurant is lekker knus en de bediening altijd vriendelijk. Mocht je niet naar de wc hoeven? Toch even gaan! Zelfs daar is het mooi! Bij de dames tenminste ;) Sinds ik verhuisd ben naar deze omgeving ben ik vaak bij dit restaurant toe gegaan. Jarenlang is het eens in de zoveel tijd vaste prik en ik wordt nooit teleurgesteld!
wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Ik heb nog nergens spareribs gegeten die zo lekker was. de bediening is redelijk vlot en vriendelijk. ik kom hier zeker weer.