de Buren

Kerkstraat 4 3221 AG Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over het restaurant de Buren

Gezellig bij De Buren

In dit gezellige eetcafé vergeet je zo de drukte van de dag! Hier draait het om genieten, lekker eten en mooie dranken. Wat dacht je van een speciaalbiertje bij je maaltijd? Ze hebben hier een uitgebreide bierkaart waar de bediening je van alles over kan vertellen. Ze raden je natuurlijk een goede match aan! Nadat je hebt genoten van een heerlijke daghap of een fijne vrijdagmiddagborrel ga je met een grote glimlach weer naar huis of door de stad in.

Meer informatie over restaurant de Buren

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
jan.dalmaijer .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten, vlees was supermals. Ongedwongen sfeer en een zeer goed op elkaar ingespeeld team. Super verzorgd voor herhaling vatbaar.
Debbie D.
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij waren met zijn zessen. Alles was perfect. Het eten was erg goed en we hoefden ons totaal niet te haasten.
Het ging heel relaxed. we werden ook helemaal niet weggekeken ofzo. We gaan er zeker nog vaker heen.
Atie N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Goeie ontvangst.Leuke en gezellige bediening. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader.
Prijs/ kwaliteit goed.
charlen .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. We konden uit 3 gerechten van de kaart kiezen, dus geen vastgesteld 3 gangen menu. Eten was heerlijk, een gezellige sfeer en vriendelijk personeel. We komen graag nog een keertje terug.
dianak1 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Altijd goed eten bij De Buren en gezellige sfeer. Heb alleen het idee dat er een andere kok staat, want het mosselpotje smaakte anders dan voorheen. Ook wel lekker, maar anders. En erg jammer dat de mixed grill van het menu verdwenen is, dat was onze favoriet. Verder weer heerlijk gegeten en erg gezellig geweest. We komen weer terug !
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij gingen eten met een bon van de AH restaurantactie. Op de kaart hadden zij zgnd. unlimited hoofdgerechten waar je vlees per 100/150 of 250 gr kon kiezen. Wij kozen op advies van de bediening 2 verschillende vleessoorten. eentje van 150 gram en de ander van 250 gram. Beiden hetzelfde. Tot onze grote verbazing ging de korting alleen van de goedkoopste af en niet van een zgnd. 2e menu. Een menu met 2 verschillende vleessoorten kostte 22 euro (een 14, de ander 8 euro). We hadden dan beter direct een grote steak kunnen nemen waarvan dan wel het tweede menu geheel gratis zou zijn. Dat was een beetje jammer maar het eten was super!
jankorte1 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Prima gegeten! Erg vriendelijke bediening.de inrichting is wel weer eens aan een opknapbeurt toe.Ze hebben een goede en uitgebreide kaart.Wij waren met 4personen met de AH actie en konden op een of twee gerechten na vrijuit van de kaart kiezen.We rekende twee menu's af.De patat was niet geweldig.Het vlees daarentegen was uitstekend.
Kortom een goed adres!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij `de Buren´ met AH-bon kun je hier kiezen uit de hele kaart en ben je ook niet verplicht om 3 gangen te nemen. Kortom een top restaurant met prima bediening!
gjlpostma .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
In leuke omgeving gelegen. Binnen kunnen kiezen tussen een hoge of lage tafel. We wilde graag water plat en verkregen dit in een flacon gratis, eigenlijk zoals het hoort toch! De voorgerechten trio van zalm en gamba's in knoflook waren heerlijk. De hoofdgerechten (leuke keuzes mogelijk op vleesgebied, verschillende vleessoorten en gewicht mogelijkheden) waren echt voortreffelijk, goed rood zoals wij dat graag willen. De nagerechten chocolade surprise en de drie boerenjongensijsbolletjes met ook nog losse rozijnen waren heerlijk en eigenlijk te veel. Gaan voedselverspilling tegen en vermelde dit ook op de kaart, prima!!! Komen hier zeker terug!
m H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gezellig druk.goed eten.aardige meiden. Komen vaker terug!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Buren, heel leuk personeel en heerlijke Bavette en Spareribs. Zeker voor herhaling vatbaar..
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel ook tegen onze hond
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
leuke zaak kan er goed eten goed stukje vlees vriendelijke bediening dit was dan ook al de zesde keer .

ga zo door vriendelijke groet.
T.E H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Het was weer eens tijd om bij steakcafe de buren te gaan eten. Had gereserveerd voor de dry aged steaks. Nog nooi gehad ,dus daarom...
Wat een geweldige ervaring. De steaks waren botermals en prima van smaak. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Gaan over een tijdje weer terug naar de Buren
Melissa W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Eten was lekker. Personeel was waardeloos!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuk restaurant, uitstekend eten en vriendelijk personeel
Zeker het terugkomen waard!
Glenis .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat kan je eigenlijk over de Buuren zeggen. Ik hou het simpel... gewoon alles uitstekend!

Hebben wij dan een slechte ervaring gehad? Nee absoluut niet het eten was top net als het drinken.

De bediening top en het bezoek top! Er is rekening gehouden met de dieetwensen en we kregen een fijne plek.

Uiitstekende en zeer attente service in een ongedwongen sfeer. Aanrader is een bijpassend wijnarrangement.

Super genoten en gegeten!!
wimburki .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Via AH actie bij de Buren gegeten. De gerechten zijn echt prima. De geschonken wijn bij het eten is prima maar er zou iets meer in de glazen geschonken kunnen worden. De sfeer bij de Buren is ontspannen en gezellig. Het kan er soms wat luidruchtig zijn als het vol is, maar ja het is een eetcafé. De bediening is ook gezellig en geeft goede uitleg, alleen kan het wat lang duren voor je bedient wordt wanneer het druk is. onder de AH actie korting is het niet echt goedkoop maar nogmaals de gerechten zijn prima! Al met al gezellige avond gehad en prima gegeten.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij vonden het eten goed. Het was erg druk waardoor wij wel even zonder drankje hebben gezeten maar dat mocht de pret niet drukken.

Gezellig eetcafé met goed eten en de complimenten voor de kok!