de Buren

Kerkstraat 4 3221 AG Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over het restaurant de Buren

Gezellig bij De Buren

In dit gezellige eetcafé vergeet je zo de drukte van de dag! Hier draait het om genieten, lekker eten en mooie dranken. Wat dacht je van een speciaalbiertje bij je maaltijd? Ze hebben hier een uitgebreide bierkaart waar de bediening je van alles over kan vertellen. Ze raden je natuurlijk een goede match aan! Nadat je hebt genoten van een heerlijke daghap of een fijne vrijdagmiddagborrel ga je met een grote glimlach weer naar huis of door de stad in.

Meer informatie over restaurant de Buren

Jouw recensie over het restaurant de Buren

Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Je kunt alles van de kaart kiezen, met uitzondering van het Dry-aged vlees. Ik had als hoofdgerecht voor de zalm gekozen en erbij gevraagd of ik die 'medium' kon krijgen. Dus: nog nog wat rauw van binnen. Dát bleek de kok niet in de vingers te hebben, want ik kreeg de zalm gewoon doorbakken. Erg jammer! Ik heb dat gemeld bij het afrekenen. De serveerster opperde nog dat ik dat ook meteen had kunnen melden en dat ik dan nieuwe gekregen zou hebben. Ik antwoordde daar niet voor gekozen te hebben, omdat ik dan het nieuwe stukje zalm pas gekregen zou hebben terwijl mijn tafelgenoten dan al hun bord leeg zouden hebben, en ook omdat dan een stuk zalm had worden weggegooid, wat ik ook weer zonde vind. Maar ik wilde het wél gemeld hebben!! Verder was het eten lekker.
ivonne1957 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. De inrichting is gezellig en je zit niet op elkaars lip.
Het restaurant is echt wel een aanrader.
dianak1 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Voor de zoveelste keer bij de Buren gegeten en zoals altijd weer erg lekker en leuk ontvangen. Ze beginnen je te kennen en dat is dan wel leuk. Met de AH bon en het smaakte allemaal weer prima. Gewoon van de kaart en het duurste betaal je. Prima zaak om even lekker te gaan eten.
Hobbykok M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Voor de derde keer bij eetcafé 'de Buren' gegeten en het is altijd goed. Weer voor herhaling vatbaar. Het is fijn dat je met de AH kortingsbonnen gewoon à la carte kunt eten.
astrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Eten is altijd goed hier en de bediening snel en super aardig. Alles kan!! Zelfs als je met de spaaractie van de AH komt eten.
We gaan er dan ook regelmatig heen en beveel dit restaurant ook aan anderen aan.
Geen opsmuk en een gezellige avond gegarandeerd.
waaboekhoorn .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
ERG lekker gegeten , vriendelijke bediening een echte aanrader,alles was erg lekker we hebben 2 keer daar gegeten en het was erg lekker en ze draaide ook nog leuke muziek
jani_dejong .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten alleen jammer dat het allemaal snel achter elkaar kwam. Binnen 1uur en 45 min 3 gangen en thee en koffie. Terwijl we toch gevraagd hadden of er wat tijd tussen mag zitten.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Zoals altijd was het een feest om bij café de Buren te eten, we hebben zelfs genoten van de broccoli!!!! En dat voor 2 niet broccoli-eters!
Gemma M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prima gegeten. Leuke bediening en persoonlijke wensen werden zonder probleem uitgevoerd ondanks dat wij de bonnen van AH hadden.
ingrid.wittmer .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gezellige entourage, snelle bediening en zalig eten! We kozen de zeebaars als hoofdgerecht. Lekker mals met gegrilde stukjes tomaat, broccoli met een sausje en gebakken aardappeltjes met ui spekjes en patat. Als dessert een lekkere dame blanche, verrukkelijk. Komen zeker nog eens terug!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben het er altijd reuze gezellig het personeel is er super en houden ook van een dolletje! Wij komen er altijd graag terug!
Minca J.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Mals vlees en lekkere verse groenten. Porties groot zat. Bediening heel prettig, ze luisteren en zijn zeer vriendelijk. Een fooi waard!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
De Buren in Hellevoetsluis is een geweldig leuk "eetcafé" . Prima ontvangst, goede stoelen in een gezellig interieur. Het eten was van uitstekende kwaliteit. Rundercarpaccio, één van de beste ooit. Het hoofdgerecht van mijn vrouw was OSSEHAAS, ja inderdaad met hoofdletters, zo goed. Zelf had ik een mooi stuk zalm, wat ook precies zo was bereid als ik had gevraagd. Groenten en sla worden alleen geserveerd als je dat wil hebben, ingegeven door de gedachte dat in restaurants heel veel eten wordt weggegooid, vooral groenten. Hiervoor worden geen extra kosten berekend. Als bijgerecht kan gekozen worden uit frites of (hele lekkere) in de boter gebakken aardappeltjes. Het hoofdgerecht wordt geserveerd op een goed warm bord. Kortom een absolute aanrader, wij komen zeker terug!!
jankorte1 D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Goed restaurant met prima eten.Met de A.H.actie is dit een uitstekend adres.
De bediening was goed en vriendelijk.
Het interieur is wel aan een face lift toe inmiddels en het is wel rumoerig!
Al bij al toch zeker een prima adres en zeker aan te bevelen.
Wij gaan beslist nog eens terug!
i.klinker .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Zeer attente bediening.We waren met z'n zessen waarvan 1 een zoutarm dieet heeft.Dit was tijdens de boeking aangegeven.Het restaurant heeft hier prima rekening mee gehouden.De kwaliteit van het eten was prima en er was ruim voldoende voor een ieder.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Erg kundige en vlotte bediening. Het eten was heerlijk en met zorg bereid voor herhaling vatbaar
J.C. V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wat een leuke mensen het bedienend personeel!!! was erg gezellig en voor herhaling vatbaar. Het eten was super en vooral de Argetijnse Steak. Ontspannen sfeer en geeft echt het gevoel dat je uit ben. Voor iedereen een aanrader. De porties zijn niet zielig en allen goed van smaak. BESTE SREAK in mijn leven.
Kom zeker terug!! BEDANKT BEDANKT
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening ,hier komen we zeker terug.
Ik vond het erg fijn dat je ook klein portie vlees kan bestellen. Kan je toch dat dessert op
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben met 6 volwassen gegeten en een baby van 10 maanden.
Vooraf bij de reservering hadden we een kinderstoel gevraagd en die was er ook.
Het was helemaal top! De bediening, het eten, alles eigenlijk. Niets op aan te merken.
Een hele gezellige plek om uit eten te gaan zowel alleen, met partner of met familie of groepen.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hier moet je bavette bestellen! Supermals. Wij vonden hem beter dan de ossehaas en de argentijnse steak! Het kunnen bestellen van gewicht en combinaties is ideaal!