de Buren

Kerkstraat 4 3221 AG Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over het restaurant de Buren

Gezellig bij De Buren

In dit gezellige eetcafé vergeet je zo de drukte van de dag! Hier draait het om genieten, lekker eten en mooie dranken. Wat dacht je van een speciaalbiertje bij je maaltijd? Ze hebben hier een uitgebreide bierkaart waar de bediening je van alles over kan vertellen. Ze raden je natuurlijk een goede match aan! Nadat je hebt genoten van een heerlijke daghap of een fijne vrijdagmiddagborrel ga je met een grote glimlach weer naar huis of door de stad in.

Meer informatie over restaurant de Buren

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuk restaurant, uitstekend eten en vriendelijk personeel
Zeker het terugkomen waard!
Glenis .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat kan je eigenlijk over de Buuren zeggen. Ik hou het simpel... gewoon alles uitstekend!

Hebben wij dan een slechte ervaring gehad? Nee absoluut niet het eten was top net als het drinken.

De bediening top en het bezoek top! Er is rekening gehouden met de dieetwensen en we kregen een fijne plek.

Uiitstekende en zeer attente service in een ongedwongen sfeer. Aanrader is een bijpassend wijnarrangement.

Super genoten en gegeten!!
wimburki .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Via AH actie bij de Buren gegeten. De gerechten zijn echt prima. De geschonken wijn bij het eten is prima maar er zou iets meer in de glazen geschonken kunnen worden. De sfeer bij de Buren is ontspannen en gezellig. Het kan er soms wat luidruchtig zijn als het vol is, maar ja het is een eetcafé. De bediening is ook gezellig en geeft goede uitleg, alleen kan het wat lang duren voor je bedient wordt wanneer het druk is. onder de AH actie korting is het niet echt goedkoop maar nogmaals de gerechten zijn prima! Al met al gezellige avond gehad en prima gegeten.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij vonden het eten goed. Het was erg druk waardoor wij wel even zonder drankje hebben gezeten maar dat mocht de pret niet drukken.

Gezellig eetcafé met goed eten en de complimenten voor de kok!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijke zalm & bloemkool met frite gegeten.Prettige bediening!
Verder rustige sfeer en schoon interieur.
Dit is mijn beleving geweest
Vriendelijke groeten van Tineke.
dianak1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten bij De Buren. Mosselpotje blijft ons favoriet, echt een aanrader. We komen hier graag regelmatig eten
BeJoPe55 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was weer gezellig vertoeven met goed eten en hartelijk personeel
Genoten van een lekker (koud) voorgerecht van 3 soorten vis en daarna een overheerlijk hoofdgerecht van ossenhaas puntjes met gamba's (surf en turf)
Het toetje is absoluut mijn favoriet: cheese cake met limoncello!
lenco-73 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We hebben hier gegeten van de AH actie en je kon gewoon van de kaart kiezen,het voorgerecht was heerlijk,een runder carpaccio en een mosselpotje.
Hoofdgerecht was ook prima,alleen moet je wel vragen naar wat groenten of salade anders ziet het er wat kaal uit op je bord.
En tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat wel een lange wachttijd terwijl het door de weeks toch niet zo erg druk was.
Verder was het dessert ook weer zalig,chocolade surprise en boeren jongens ijs.
s.moerland .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. We komen hier zeker terug.
Echter, jammer dat de rekening niet geheel klopte en dit pas thuis werd gezien.
Waarschijnlijk drankjes van andere tafel op de rekening gekregen.
evertpieters .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het is een leuke gezellig bruin eetcafe, de kaart redelijk eenvoudig maar best lekker .Voor herhaling vatbaar.
Maar ik denk dat je niet in het weekend moet gaan omdat het rumoer dusdanig is dat met een volle bak je elkaar niet meer kunt verstaan.Al met al toch wel een 8 waard.
c.f.arends .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het etentje bij de buren was prima alleen jammer dat de reservering via iens niet is binnen gekomen zodat we naar het tweede gratis menu konden fluiten. Misschien geen fout van de Buren wel erg jammer
Glenis .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hadden een kortingkaart van AH en die hebben we gebruikt bij De Buuren...
Gezellig restaurant leuke mensen....we waren vroeg...was nog stil maar liep aardig vol....
Het eten was erg lekker en daar kwamen we voor....
Drie gangen menu...we zullen zeker nog eens terug komen....2017.........
p.v.d.kraan .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het restaurant deed met de Kerstverlichting erg gezellig aan. Kwaliteit van het eten was wederom erg goed en de bediening verdient een pluim. Voor herhaling vatbaar.
estrelapinto .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Leuk restaurant in de vesting (uitgaansgebied) van Hellevoetsluis. Bediening is zeer vriendelijk. Voor de liefhebber van speciaalbieren is er veel keuze.
dianak1 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met de AH kaart weer uit eten bij de Buren is altijd een feest. Voorgerecht heerlijk mosselpotje, hoofdgerecht mixed grill en nagerecht Dame Blanche. Allemaal super lekker. De stoelen/krukken zijn iets minder, maar de gerechten maken dit helemaal goed. Over 2 weken weer ;-)
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heeft de verwachting overtroffen. Leuke bediening die knetter hard werken om de tent de runnen. Goed eten en mooie presentatie. Leuke gerechten en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het feit dat op een donderdagavond alle tafels bezet waren zegt ook wel wat [ veel mensen die al eerder waren geweest]. Zal de Buren zeker bij familie en vrienden aanbevelen.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellige drukte, bediening is goed en vriendelijk; eten is redelijk, geen culinair hoogstandje. Hadden een wijn uitgezocht bleek niet voorradig te zijn. Jammer.
Gerben08 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Bij toeval hier terecht gekomen, een heel leuke verrassing dit restaurant. Aan de buitenkant ziet het er uit als een kroeg/eetcafe, aan de binnenkant is het nog de oude indeling van een bruine kroeg. Gezellige mensen in de bediening, we hadden niet gereserveerd, was toch een tafeltje beschikbaar voor twee. We hebben prima gegeten, keuze was voldoende, jammer dat het vispotje niet te bestellen was, maar nog wel op de kaart stond aangegeven. We hebben heerlijk gegeten, de mogelijkheid van " kleine porties" spreekt ons erg aan. Ook de keuze om er wel of geen groente bij te bestellen is een prima keuze. Er wordt heel erg goed uitgelegd waarom men dit recept heeft gekozen. Er zit uiteraard geen extra prijs aan de groente. Prima schotel(s) geserveerd gekregen, ook prima keuze uit de (beperkte) nagerechtenkaart. Het restaurant liep lekker vol, geen hinder van de drukte. We komen hier zeker nog terug, was erg lekker allemaal.
Onze complimenten aan de chef en de staf...!!
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
IK en mijn familie waren zeer tevreden over het eten en de bediening zei waren vriendelijk en normaal , voor ons is het voor herhaling vatbaar .
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hier wezen eten met man en kind met de AH actie . Vriendelijke ontvangst. Er was een hoge tafel voor ons gereserveerd. Is met een kind niet zo makkelijk. Andere tafel was niet beschikbaar. Kregen toen een barkruk met leuning . Zat prima . Zoontje is tegen muur aan gaan zitten . Brood was lekker. Vooraf mossel potje en garnalen genomen . Was lekker. Hoofdgerecht Spare-ribs voor mijn zoon . Viel zo van het bot af, hij vond het erg lekker . Zelf de Surf en Turf genomen . Saus was erg overheersend en was over de garnalen en biefstuk geserveerd. Jammer zo was er qua smaak niet meer te onderscheiden wat je in je mond hebt. Mijn man had de Argentijnse steak. Was erg lekker. Smelt alleen niet op de tong. Kleine stukjes nemen . Als je salade of groente wilt dan vooraf aangeven dit i.v.m. verspilling van het eten . Salade was goed. Nagerecht chocolade surprise en dame blanche genomen. Was erg lekker met aanrader de chocolade surprise. Ze hebben hier ook erg veel verschillende bieren. Erg leuk en lekker. Wijn was ook goed . Kortom lekker eten, goede prijs kwaliteit verhouding , goed en vriendelijk personeel. Aanrader. Komen zeker nog een keer terug . Wel reserveren !