de Buren

Kerkstraat 4 3221 AG Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over het restaurant de Buren

Gezellig bij De Buren

In dit gezellige eetcafé vergeet je zo de drukte van de dag! Hier draait het om genieten, lekker eten en mooie dranken. Wat dacht je van een speciaalbiertje bij je maaltijd? Ze hebben hier een uitgebreide bierkaart waar de bediening je van alles over kan vertellen. Ze raden je natuurlijk een goede match aan! Nadat je hebt genoten van een heerlijke daghap of een fijne vrijdagmiddagborrel ga je met een grote glimlach weer naar huis of door de stad in.

Meer informatie over restaurant de Buren

tomenada V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vriendelijk ontvangst en behulpzame bediening.het eten was goed en de prijs is zeer redelijk.We hebben erg genoten.we zijn van plan om er zeker nog een keer te gaan eten.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Hier gegeten via AH restaurantactie. Je kan gewoon van de kaart kiezen. Het eten was voortreffelijk en de huiswijn prima. Al met al een heel prettige avond gehad. Kom zeker terug in dit eetcafe.
48aj46ld .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Prima gegeten, fijn dat er bij verschillende gerechten een kleine portie kan worden besteld. Personeel was vriendelijk. Nagerecht was heerlijk, maar had kleiner gekund.
Glenis .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De service was precies goed, de smaken van het eten geweldig, en de muziek en sfeer waren perfect.
Er zijn heel veel plekken in Hellevoetsluis met goed eten, maar zonder sfeer.
De Buren heeft het beste van beide.
smullenmet2 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Regelmatig gaan we hier eten omdat ze heerlijke Argentijnse steaks hebben. Een geweldige serveerster die enorm behulpzaam is en goede adviezen geeft. Kortom : heerlijk gegeten, fijne bediening, En......lekker buiten kunnen eten.
Gerdien S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
het restaurant is gezellig heeft vriendelijk personeel lopen en het eten is goed je hoef niet lang te wachten voor het word opgediend perfect
dianak1 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Weer lekker gegeten bij de buren ter gelegenheid van ons 25-jarig huwelijk. Alleen jammer dat het 1e biertje niet goed was en dus vervangen werd wel op de rekening stond. Te laat gezien. Verder zoals altijd goed
Evert W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Goed verzorgd in een redelijk levendige omgeving genoten van een goed 3-gangen diner.
Een compliment voor de keuze mogelijkheid van de wijnen en biersoorten.
De bediening is accuraat en vriendelijk. Ondanks het feit dat de braaserie vol bezet was, was de wachttijd voor het eten kort.
Zorica D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zoals altijd goede sfeer, gastvrij en geweldig gegeten, Top ga zo door! We komen geaag weer eens eten..tot snel maar weee
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met 4 personen geweest waaronder een glutenvrij wat aangegeven was bij de boeking , dat is dus volledig in de soep gelopen bij het voorgerecht carpatcio geen dressing dat hebben we niet,hoofdgerecht steak ,ja die champignonsaus durven we niet aan frites durven we ook niet aan worden wel apart gebakken komen zo, die kwamen dus na herhaaldelijk vragen toen het vlees al op gegeten was , voor ons prima maar voor de glutenvrije een drama waarvan acte.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten!! Veel keuze!!
Goede sfeer, erg gezellig, super zaak
Maar mevrouw liep alleen, waardoor het wat langer duurde, vooral na het vragen van de rekening
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Ik had aan gegeven dat 1 van ons haar verjaardag vierde , is niks mee gedaan. Het was die avond wel erg druk, begrijp het wel. Het was alleen wel leuk geweest. Verder heerlijk gegeten!
pmheijnen .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Als vanouds prima gerechten. Echter werd slecht gecommuniceerd over de wijn, die bleek achterf 6,50 Euro per glas te zijn.
Rina W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Eten was heerlijk. Alleen was het erg druk en werden drankjes vergeten en op het hoofdgerecht meer dan uur moeten wachten. Op drukke avonden niet bezuinigen op personeel.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, maar lange wachttijd voor zowel eten als drinken.
Carina V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Ondanks dat het maandag was, was het erg druk. Het meisje dat bediende bleef heel vriendelijk en geduldig en had voor iedereen een glimlach, hoewel ze de benen uit haar lijf moest rennen. Complimenten voor haar. Muziek stond aan, maar slechts op de achtergrond, dus gezellig en niet storend. Het eten was heerlijk. Mijn man had een steak, precies goed gebakken en heerlijk mals. Ik heb de vegetarische creatie van de chef met heel veel smaak opgegeten. Kortom dit (steak)café is zeker een aanrader!
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Eten bij de Buren is altijd een feest, lekker en een goede sfeer, zeker een aanrader, geen speciale kaart voor de ah-actie, gewoon lekker kiezen wat je wil!
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Als geheel naar wens; ik had een tafel met veel licht gevraagd ivm slechtziendheid van een van mn tafelgasten en die wens werd ingewilligd. De serveerster (Suzanne) was super gezellig en vriendelijk; hield alles zeer goed in de gaten. Het eten was in 1 woord: top! Zeer smakelijk, mals en van alles voldoende. Ik was hier 7 jaar geleden voor het eerst (en laatst) geweest en toen was het nog een gewoon eetcafe, zoals zovelen....gisteren is die mening met een aantal graadjes gestegen en dat lag niet aan het warme weer ;-) Wij gaan hier snel terug komen!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gezellige sfeer, prima kwaliteit van het eten, vriendelijke bediening. In het begin van ons bezoek was de bediening wat traag omdat kennelijk de bezetting hiervan nog niet volledig was.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We zijn hier al een paar keer geweest en telkens is het eten van goede kwaliteit. Vriendelijk personeel en bij mooi weer kan je buiten zitten. Levendige omgeving zo in de vesting van Hellevoetsluis maar altijd gezellig. Argentijnse steak is een aanrader!! Maar trio van zalm als voorgerecht is ook erg lekker. Pil pil garnalen zijn pittig maar ook erg lekker net zoals het vispannetje. Ja, eigenlijk is alles heerlijk. Voor de AH kaart, je kan alles kiezen van de kaart.