de Buren

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant de Buren

Gezellig bij De Buren

In dit gezellige eetcafé vergeet je zo de drukte van de dag! Hier draait het om genieten, lekker eten en mooie dranken. Wat dacht je van een speciaalbiertje bij je maaltijd? Ze hebben hier een uitgebreide bierkaart waar de bediening je van alles over kan vertellen. Ze raden je natuurlijk een goede match aan! Nadat je hebt genoten van een heerlijke daghap of een fijne vrijdagmiddagborrel ga je met een grote glimlach weer naar huis of door de stad in.

Meer informatie over restaurant de Buren

9,1

Jouw recensie over het restaurant de Buren

Dick V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Was prima.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Gezellig, goed eten, mooie afsluiting bij betalen. Volgende keer zullen we de sleutel niet vergeten
rw.tom T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Goed restaurant keurige gezellige bediening zeker een 9 waard!
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Groenten goed maar weinig. Er werd niet specifiek gevraagd of meer gewenst was.
“Alles naar wens” zou kunnen worden aangevuld met “ van alles voldoende?”
Verder vriendelijk, attent en behulpzaam.
Miro P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Goed en bekwaam personeel. Toch te druk, daardoor slordigheidjes wijn en bier vergeten, capuchino maken is ook een kunst, of zijn de bonnen van mindere kwaliteit , of men niet weet hoe te maken .. Toch een 8 . Zeebaars was erg lauw wel goed gaar. Rest ook wel goed . Wel aanbevelen .
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een vriendelijke omgeving
RIET R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
was gezellig goed eten en een vriendelijke bediening
Divonne S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Op sinterklaasavond hier heerlijk en gezellig gegeten. Zoals altijd vriendelijke bediening en lekkere gerechten.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijke steaks en bijzonder dat je kunt combineren. Ambiance is knus en informeel. Bediening is uitstekend en vriendelijk.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke steak gegeten. De service was goed en ook de persoonlijke aandacht was prettig. Goede prijs kwaliteit verhouding.
jan M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Voor,hoofd en dessert niets op aan te merken, sfeer en bediening gezellig, dus zoals een avondje uit bedoelt is
Dominic K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten met mooie malse stukken vlees!!!
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellige sfeer, bediening netjes, rustig , het eten smaakte prima.
marja mooijman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Alles was weer super. Zoals elke keer konden wij alles van de kaart bestellen ondanks AH bon! Rekening brengen duurde wat lang, maar we zaten warm en droog!
Charon .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het voorgerecht en hoofdgerecht waren beide super lekker. Als toetje hadden we allebei de cheesecake. Het leek wel alsof deze uit de vriezer kwam of dat deze al een paar dagen oud was, want de bodem was helemaal zompig en de cheesecake zelf was ook niet lekker. We hebben deze beide laten staan. Bediening zelf was erg vriendelijk maar wij vonden de tijd tussen de gangen extreem lang en er werd bijvoorbeeld ook niet gevraagd of je nog iets wilde drinken. Uiteindelijk de rekening gevraagd en nadat we na een kwartier nog steeds niks hadden gehad zijn we zelf maar naar de bar gelopen met de vraag of we alsjeblieft mochten betalen. Met dubbele gevoelens hier weg gegaan, want ondanks het lekkere voor- en hoofdgerecht zullen we hier niet snel meer komen aangezien de bediening niet erg snel was en ze aan het eind van de avond de quiz belangrijker schenen te vinden dan de gasten die kwamen eten.. Erg jammer.
Nahid F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
IkIk vind het een leuk en gezellige restaurant is,het eten was erg lekker en personeel zijn vriendelijk. vind het een leuk en gezellige restaurant is,het eten was erg lekker en personeel zijn vriendelijk.
iets.anders .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De "Buren" is een gezellig (eet)café waar je echt lekker kan eten! Zij zijn gespecialiseerd in steaks en dat proef je! De sfeer is gemoedelijk. Het is een gezellige zaak waar het goed toeven is! (in het bijzonder de weekenddagen zijn wel drukker en rumoerig).
Jurgen D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij de Buren. Leuke eetgelegenheid waar we zeker nog een keer terug komen. Tafeltje was wat aan de kleine kant maarde service en het eten vergoedt veel.
wil V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
het eten was goed
Toos R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Vlees is botermals! Ook voor de kinderen is er een leuke uitgebreide kaart dwz niet alleen keuze uit frikandel of kroket. Wij komen zeker terug!