de Buren

Kerkstraat 4 3221 AG Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over restaurant de Buren

Gezellig bij De Buren

In dit gezellige eetcafé vergeet je zo de drukte van de dag! Hier draait het om genieten, lekker eten en mooie dranken. Wat dacht je van een speciaalbiertje bij je maaltijd? Ze hebben hier een uitgebreide bierkaart waar de bediening je van alles over kan vertellen. Ze raden je natuurlijk een goede match aan! Nadat je hebt genoten van een heerlijke daghap of een fijne vrijdagmiddagborrel ga je met een grote glimlach weer naar huis of door de stad in.

Meer informatie over restaurant de Buren

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gerben08 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
IK en mijn familie waren zeer tevreden over het eten en de bediening zei waren vriendelijk en normaal , voor ons is het voor herhaling vatbaar .
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hier wezen eten met man en kind met de AH actie . Vriendelijke ontvangst. Er was een hoge tafel voor ons gereserveerd. Is met een kind niet zo makkelijk. Andere tafel was niet beschikbaar. Kregen toen een barkruk met leuning . Zat prima . Zoontje is tegen muur aan gaan zitten . Brood was lekker. Vooraf mossel potje en garnalen genomen . Was lekker. Hoofdgerecht Spare-ribs voor mijn zoon . Viel zo van het bot af, hij vond het erg lekker . Zelf de Surf en Turf genomen . Saus was erg overheersend en was over de garnalen en biefstuk geserveerd. Jammer zo was er qua smaak niet meer te onderscheiden wat je in je mond hebt. Mijn man had de Argentijnse steak. Was erg lekker. Smelt alleen niet op de tong. Kleine stukjes nemen . Als je salade of groente wilt dan vooraf aangeven dit i.v.m. verspilling van het eten . Salade was goed. Nagerecht chocolade surprise en dame blanche genomen. Was erg lekker met aanrader de chocolade surprise. Ze hebben hier ook erg veel verschillende bieren. Erg leuk en lekker. Wijn was ook goed . Kortom lekker eten, goede prijs kwaliteit verhouding , goed en vriendelijk personeel. Aanrader. Komen zeker nog een keer terug . Wel reserveren !
D D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het eten was heerlijk en genoeg, indien er te weinig was bestond de mogelijkheid om gratis extra te bestellen. Dit in het kader van het vele voedsel wat weggegooid wordt, goede actie dus. Het is er erg sfeervol en gezellig. Goede en vriendelijke bediening. Kortom: indien u gezellig en lekker wilt eten tegen een redelijke prijs dan kan dat altijd bij "de Buren".
Vispotje .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gewoon een keuze van de kaart , dus er werd geen verschil gemaakt of je een AH bon had of niet . Het goedkoopste voor,hoofd en nagerecht werd van de totaal prijs afgehaald. Gezellige meiden in de bediening . Zeker is wel , dat we nog eens terug komen !
P.v.d.kraan .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Bediening vriendelijk en correct. Eten prijs/kwaliteit verhouding goed. Inrichting iets gedateerd. Verlichting tafel bij het raam onvoldoende.
BeJoPe55 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het was weer gezellig en goed en via de AH actie dus voordelig eten bij De Buren op zondagavond jongstleden
Verrassend was dat we dezelfde dag nog konden boeken; er was waarschijnlijk een reservering komen te vervallen
Personeel is aardig en attent en de bediening verliep vlot
Komen er zeker nog eens terug!
Helle V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eetcafé de Buren in Hellevoetsluis, bedankt voor de overheerlijke en gezellige avond! Jammer dat het eetcafé niet in Brabant staat anders zouden we vaker komen. Het dessert chocoladesurprise was superlekker!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Eigenlijk weten we het al. Bij "De buren" eet je goed en het is goed betaalbaar.
De zij lende en biefstuk was uitstekend bereid.
Smakelijke en gezellige avond.
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wachttijd tussen binnenkomst en drinken en kaart was lang maar na de bestelling was er een perfecte opvolging van het voor en hoofdgerecht. Geen opdringerig personeel, en een geruime keuze aan bieren! Bij de menukaart ook aangegeven drank tips! Mocht ik een minpunt moeten noemen dan zou ik willen zeggen geen radler 0.0 aanwezig. (Dit tot teleurstelling van minderjarige....) verder alles top!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het was een gezellige avond met vriendelijke mensen.Ook smaakte het eten zeer goed en de bediening was vlot en uitstekend!
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Mag gewoon van de kaart eten met AH aktie,je betaald dan terecht alleen het duurste.
Je hoeft geen 3 ganoen te bestellen, en personeel is vriendelijk.
Kortom zfs zonder AH akte is dit een nader.
Goof H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Ontvangst is goed, voorgerecht was een mosselpotje zeer lekker de monstersaus past daar goed bij.
De hoofdgerechten waren een vispotje en gebakken zeebaars, zeer goed van smaak en goed klaar gemaakt.
Deze keer was de bedinging niet best, de zaak zat helemaal vol (dat is goed) daardoor werd de wacht tijd voor het andere gerecht wel wat aan de lange kant. Hier was zeker een extra kracht op zijn plaats geweest (oproepkracht) om bijvoorbeeld de drank uit te dragen en tel.. Wij hebben 5 kwartier gewacht op nog een nagerecht te nemen. Dat ging te lang duren, en heb toen afgerekend.
Avanzanten46 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een goede zaak. Met 6 personen weze eten , een gezellige ronde tafel. Service en bediening keuring netjes, we
Gaan er zeker nog een keer eten .
Goof H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wij waren hier al een keer geweest en toen was het ook zeer goed.
De bediening was zeer goed, het eten was zoals we gewent waren van de eerste keer, zeer goed, soep was goed de zalmmoot was zeer goed van smaak en het vispotje is zoals een vispotje moet zijn, goed van temperatuur en smaak. wij komen hier zeker nog een keer.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Zeer goede kwaliteit vlees, ruime portie en genoeg keuze.
Personeel is behulpzaam en verleend goede service.
Heerlijke avond gehad, kom zeker nog eens terug. Je kan ook zeker zakelijkgoed dineren vanwege de rustige sfeer.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Ik heb hier heerlijk gegeten met een vriendin. Normaal ga ik nooit eten bij een eetcafe, maar moet eerlijk zeggen dat het boven verwachting erg goed was. Argentijnse steak zeker aan te raden! Sfeer is ongedwongen en gezellig. Niet luidruchtig! Ik kom hier zeker nog terug.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
zaterdagavond weer eens naar de Buren geweest. Had gehoord over de interieuraanpassingen. Watt een prima restaurant /cafe. Begonnen met een speciaalbier Texel. Heerlijk , daarna heerlijk gegeten waarbij de steak
lekker mals en sappig was. Ondanks de enorme drukte, de zaak zat helemaal vol, hadden we niet het gevoel weg gekeken te worden en ging alles vlotjes. Vriendelijk personeel. Komen zeker weer terug.