de Buren

Kerkstraat 4 3221 AG Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over het restaurant de Buren

Gezellig bij De Buren

In dit gezellige eetcafé vergeet je zo de drukte van de dag! Hier draait het om genieten, lekker eten en mooie dranken. Wat dacht je van een speciaalbiertje bij je maaltijd? Ze hebben hier een uitgebreide bierkaart waar de bediening je van alles over kan vertellen. Ze raden je natuurlijk een goede match aan! Nadat je hebt genoten van een heerlijke daghap of een fijne vrijdagmiddagborrel ga je met een grote glimlach weer naar huis of door de stad in.

Meer informatie over restaurant de Buren

Jouw recensie over het restaurant de Buren

Dominic K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten met mooie malse stukken vlees!!!
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellige sfeer, bediening netjes, rustig , het eten smaakte prima.
marja mooijman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Alles was weer super. Zoals elke keer konden wij alles van de kaart bestellen ondanks AH bon! Rekening brengen duurde wat lang, maar we zaten warm en droog!
Charon .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het voorgerecht en hoofdgerecht waren beide super lekker. Als toetje hadden we allebei de cheesecake. Het leek wel alsof deze uit de vriezer kwam of dat deze al een paar dagen oud was, want de bodem was helemaal zompig en de cheesecake zelf was ook niet lekker. We hebben deze beide laten staan. Bediening zelf was erg vriendelijk maar wij vonden de tijd tussen de gangen extreem lang en er werd bijvoorbeeld ook niet gevraagd of je nog iets wilde drinken. Uiteindelijk de rekening gevraagd en nadat we na een kwartier nog steeds niks hadden gehad zijn we zelf maar naar de bar gelopen met de vraag of we alsjeblieft mochten betalen. Met dubbele gevoelens hier weg gegaan, want ondanks het lekkere voor- en hoofdgerecht zullen we hier niet snel meer komen aangezien de bediening niet erg snel was en ze aan het eind van de avond de quiz belangrijker schenen te vinden dan de gasten die kwamen eten.. Erg jammer.
Nahid F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
IkIk vind het een leuk en gezellige restaurant is,het eten was erg lekker en personeel zijn vriendelijk. vind het een leuk en gezellige restaurant is,het eten was erg lekker en personeel zijn vriendelijk.
iets.anders .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De "Buren" is een gezellig (eet)café waar je echt lekker kan eten! Zij zijn gespecialiseerd in steaks en dat proef je! De sfeer is gemoedelijk. Het is een gezellige zaak waar het goed toeven is! (in het bijzonder de weekenddagen zijn wel drukker en rumoerig).
Jurgen D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij de Buren. Leuke eetgelegenheid waar we zeker nog een keer terug komen. Tafeltje was wat aan de kleine kant maarde service en het eten vergoedt veel.
wil V.
het eten was goed
Toos R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Vlees is botermals! Ook voor de kinderen is er een leuke uitgebreide kaart dwz niet alleen keuze uit frikandel of kroket. Wij komen zeker terug!
J.C. V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Was weer gezellig druk, prima sfeer, heerlijk gegeten, prima bediening, komen zeker weer terug. Chapeau! Een van de gezelligste restaurants in Hellevoetsluis.
wendy K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
een gezellige entourage in een huiselijke sfeer. Bediening is vriendelijk en gezellig. En het eten is prima en voor elk wat wils voor de grote of kleine eter.
Rens K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
prima gegeten was genoeg te eten prima verzorgt ga beslist daar nog eens eten De argenteinse steak was van zeer hoge kwaliteit.Een aan te raden om dat te eten
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij de Buren. Bediening is prettig en spontaan. Wanneer het vol is, en dat is het bijna altijd, kan het wel eens te luidruchtig zijn maar is ook wel gezellig.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Altijd heel gezellig en super leuk personeel! Het was weer een geweldige avond en het eten was weer super! Bedankt Helena, Jasper, en Youri! Tot de volgende x maar weer!
Marleen '.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
eten is heerlijk fijne bediening gezellige inrichting jammer van de balk onder de tafel grote parkeer gelegenheid achter het gemeentehuis
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Altijd weer een feestje om er te eten.
Geweldig lekkere steaks deze keer,
de Argentijnse gegeten Heerlijk!!!!
Ook de groente en frieten waren goed verzorgd
Gelijk gereserveerd voor Zaterdag !!!!!
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De ruime keuze in steaks, het gewicht wat je zelf kunt bepalen en ook nog keuze uit 5 soorten saus. Het vlees was zo vreselijk lekker...het is dat het voor ons een uurtje rijden is anders zouden we er zeer regelmatig gaan eten.
driesmanvoetcomfort .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heel goed gegeten, aardig personeel ondanks dat het helemaal vol zat was het precies goed qua wachttijd etc.
Heerlijke bavette en ossenhaas. Mochten gewoon van de kaart bestellen. En laten we ook de toetjes niet vergeten, die waren heerlijk! tiramisu en cheasecake.
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hele gezellige kroeg waar je echt heerlijk kunt eten.
Rowena L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten!!! De ossenhaas en Argentijnse biefstuk heerlijk mals, genot om zo een stukje vlees te kunnen eten. Top!