De Buren

Kanaalstraat 106 2161 Lisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Buren

Rkraakman .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prima prijs - kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Witte huiswijn vond ik erg 'stroef' als ik dan echt minpuntje moet noemen.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Het eten was goed. Het duurde allemaal veel te lang. Personeel had t te druk met lol maken achter de bar. Heel jammer. Had er meer van verwacht
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Met 2 personen gegeten op sinterklaas avond. Volle bak, vrij rumoerig doordat de tafels vrij dicht op elkaar staan en er veel grotere gezelschappen zaten. Leuk sint menu met tapas hertenbiefstuk en dessertproeverij. Bediening had het duidelijk druk, wel erg vriendelijk. De keuken had moeite met he volle restaurant want tussen voor en hoofdgerecht zat ruim een half uur. Conclusie leuke avond maar ruimte voor verbetering.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Na de begrafenis van mijn opa met de familie bij De Buren gegeten. We hadden van te voren gereserveerd en aangegeven dat we een begrafenis achter de rug hadden en niet precies wisten hoe laat we er konden zijn. Dit was allemaal geen probleem en voor ons werd achter de bar een tafel gereserveerd waar we met z'n allen rustig konden eten. We hebben heerlijk gegeten en zelfs bij de toetjes werd op elke dotje softijs spikkeltjes gedaan, omdat opa dit ook altijd deed. We hebben een heftige dag heel fijn met z'n allen kunnen afsluiten. Hartelijk bedankt!
Pascalw .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Heerlijk gegeten..! De allerlekkerste runder carpaccio die ik ooit gegeten heb. Heerlijk mals en zacht en goed van smaak. De mixed grill was ook erg lekker met super zacht vlees. Wij hadden vooraf een broodje met Aioli en kruidenboter welke ook heerlijk van smaak waren. Bediening was goed.....al met al een prima restaurant in hartje Lisse
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Mooi ingericht hier! Ik was hier sinds de verbouwing niet meer geweest. Mooie lampen en gezellige sfeer :-) De (jonge) bediening is altijd vrolijk en oplettend. De XL-carpaccio is zo groot dat er geen 3 borden op tafel passen ;-) en was inderdaad erg groot. Vlees prima gegrilld, alles zoals altijd hier, netjes opgemaakt op de borden. Prima friet erbij. Huiswijn (wit) smaakvol. Een leuk adres in Lisse!
Joost C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Personeel die aandacht besteed aan heerlijk eten. De beleving en het eten is samen heel goed. Eten is heerlijk waar echt aandacht aan besteed wordt en in juiste hoeveelheid. Waar voor je geld. Echt een aanrader dit.
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Brasserie de Buren Lisse,

Normaal gaan we eten met zijn tweeën nu, in verband met mijn verjaardag hebben we het iets forser aangepakt, een mannetje (en vrouwtje) of 40.

Natuurlijk wel een afspraak gemaakt en voor deze 40 gereserveerd. Een menu werd samengesteld en het feest kon beginnen. Trouwens opvallend dat je in een populair restaurant in Lisse voor 40 man kan reserveren op zaterdag.
Als extra service werd het keuze menu zoals was afgesproken op mooi papier gedrukt met daarop een foto van het slachtoffer. (in mijn geval was ik het zelf)

Een ruime keuze uit voorgerechten waar carpaccio het meest gekozen werd. Verrassend waren de twee droog gebakken strips bacon boven op de carpaccio. Erg goed gevonden moet is zeggen.
Natuurlijk maar ook andere gerechten hadden hun aftrek. Een garnalen cocktail, nu eens niet met van die roze sompige garnalen, maar met gamba’s. Over de voorgerechten geen klachten gehoord.

Zowel de keukenbrigade alsook de bediening was aangevuld met wat extra krachten. Gelukkig want het was echt vol in het restaurant. Toch verliep alles op rolletjes en de bediening was erg vriendelijk.
Complementen voor de keuken die ervoor zorgde dat alle ongeveer 40 gasten op hetzelfde moment het eten voorgeschoteld kregen.

Keizerskroon een bier van de Sligro viel zeker niet tegen. Ook de huiswijn was prima te drinken en paste bij deze avond.
Complimenten voor de bediening die alert was op iedere vraag en deze naar behoren invulden.

Hoofdgerechten.
Hier viel de keuzen voor velen op saté met ruim voldoende vlees. Maar ook biefstuk was een toppertje. Wederom goed door de keuken in de hand gehouden, rood, rosé of doorbakken alles verliep voor zover ik heb gehoord gewoon goed.
Ik zelf besloot voor een mixed grill prima. Een stukje varkenshaas, biefstuk en een stukje spareribs completeren deze schotel.
Doordat op de borden ook een goed garnituur te vinden was, was het voor iedereen ruim voldoende. Samen met de frites opgediend in een zakje en salade een goede maaltijd.

De proeverij De Buren een dessert dat prima opgemaakt was en bestond uit drie verschillende hapjes zoet. Maar niet zo zoet dat het pijn deed aan je mond.

Het geheel werd afgesloten door een kopje koffie, cappuccino of thee met een stukje boterkoek. Trouwens leuk een theestaafje in plaats van een zakje.

Bij de afrekening bleek dat er geen 40 maar 37 mensen gekomen waren. Zonder dat we ze attent hoefden te maken werden de drie afwezigen op de rekening in mindering gebracht.

Ze gaan verhuizen niet ver maar naar letterlijk de buren. Ik hoop alleen dat de lampen niet meenemen. Ik denk dat een groot deel van de gasten hiermee kennis gemaakt hebben. Maar dat niet alleen, de spiegel met het speciale menu is door niemand die achter een lamp zit (en dat is bijna iedereen) te zien.
Denk bij de inrichting van het nieuwe deel alstublieft aan een invalidentoilet, deze werd node gemist.

Goed eten, aardige mensen een fijne verjaardag.
Kortom het is goed toeven bij De Buren.

André Gründmann

“Beoordeel op prijs, kwaliteit, gastvrijheid en vergelijk eerlijk”
Pjotterenco .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Wij hebben vandaag bij De Buren gegeten en dat was een aangename verrassing.
Dit restaurant heeft een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
Wij hebben hier met z'n vieren gegeten en iedereen was enthousiast over het eten ,attente bediening en ongedwongen sfeer.
Ik zou zeggen 'ga zo door'
Peter hulsbosch

Angellans .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2014
We hebben hier met een groep van 8 personen gegeten. We hadden van te voren gekeken welke van de drie keuzemenu's we voor deze avond geschikt vonden. Het was zelfs mogelijk om nog een hoofdgerecht aan het keuzemenu toe te voegen. Bovendien waren er persoonlijke menukaarten gemaakt. Vooraf kregen we een broodje met kruidenboter van de zaak, deze was heerlijk knapperig. De tomatensoep met pesto en schuim is altijd heerlijk, net als de salade de buren. Het restaurant heeft een eenvoudige sfeervolle aankleding met fijn sfeerlicht. De bediening is erg vriendelijk. Een aanrader om met z'n tweeen te gaan eten, maar ook voor groepen een uitstekend restaurant met voldoende mogelijkheden.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Vandaag een slechte ervaring gehad bij dit restaurant! Ruim een half uur op ons voorgerecht en 5 kwartier op ons hoofdgerecht zitten wachten en dan is het nog erg doorbakken en koud ook! Hoe krijg je het voor elkaar? Als goedmakertje zouden wij koffie met wat lekkers van het huis krijgen. Maar achteraf staat het wel op de rekening. Kortom na deze ervaring kom ik hier niet meer. Jammer!