Meer informatie over restaurant De Buren

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Terras
Rob_van_G .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zoals altijd een geweldige avond gehad. Bediening gezellig en goed! Eten was verrukkelijk en goede wijnen. Geweldig restaurant.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Een leuk restaurantje in een rustige straat alwaar je ook buiten kunt eten. Nette bediening. De gerechten waren lekker, maar eigenlijk hadden we meer verwacht in vergelijking met vorige keren qua hoeveelheid. Niet zozeer het vlees, maar wat er bijkomt. Keuze op menukaart had meer gemogen.
Vstr .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Super gezellige avond gehad gister. Met z'n 3en heerlijk gegeten. Carpaccio& Vitello tonato vooraf met daarna de risotto met geitenkaas, risotto met gamba's & de Ladysteak. Allemaal goed van smaak! De wijnen die we per glas bestelde waren ook allemaal goed en er was ruime keuze! Uiteraard hebben we de avond afgesloten met kaas en een glaasje port! Bedankt!
Jacobus62 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We hebben, mijn vrouw en ik, weer genoten van lekker eten. Uitstekende Carpaccio, heerlijke vis en sukadevlees en kleurrijk dessert. Een echte aanrader voor een goede prijs.
Rosalinde V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Wat een fijn plekje! Prima decor voor zo'n leuk buurtrestaurant waar je heerlijk terecht kunt als je niet wilt koken en verwend wilt worden. Goede wijnkaart. Op dezelfde dag gereserveerd en gemeld dat ik geen gluten en lactose mag. Was geen probleem. Nou, aangekomen bij de Buren was het dat ook echt niet. Eerste restaurant ooit waar ik gewoon van de gehele kaart kon kiezen wat ik wilde, want alles was ter plekke aan te passen. Zo kon ik gewoon heerlijk genieten van sukade met rode wijnsaus. De vitello tonato van mijn tafelgenoot was ook heerlijk als voorgerecht. Hij moest wel (als kritisch vitello tonato eter) wat extra saus bij vragen, maar ook daar werd zonder problemen gehoor aangegeven en toen was de vitello tonato dan ook echt helemaal zoals ie moest zijn. Hele fijne bediening. Kortom, echt een aanrader. We komen zeker terug!
Melvin D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Erg leuk restaurant. Lekker gerechten die zeer goed zijn bereid. Smaakvol eten. Mooi geserveerd. Goede en gezellige bediening die zelf meedenken. Echt een aanrader.
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
erg lekker voor een eten, waarin prijs en kwaliteit zeer goed in balans zijn en dan vooral de verse frieten maken zoveel goed!!! goede bediening en zeer alert.
Gekozen voor het drie gangen menu ... erg lekker, maar wel spijtig dat als je drie gangen neemt of losse menu's, je bij het drie gangen menu duidelijker mindere porties krijgt en ik vind toch dat het eigenlijk niet kan!

mijn partner en ik hadden samen hetzelfde gerecht, alleen hij had het driegangen menu en ik los, zijn carpacio was veel veel veel kleiner en verder vind ik het erg knus , maar ook krap, ik moest staan zodat mijn achterbuurman kon zitten!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Midden in de woonwijk op een hoek zit de Buren. Gratis parkeren voor de deur. Het eten wordt met zorg bereid en uitgeserveerd. We hebben het 3-gangen menu genomen en waren positief verrast over vooral de zeer goede kwaliteit tegen redelijke prijzen. Een plek om terug te komen.
Harry44 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Het is een leuk restaurant in de buurt. Heerlijk een angussteak op!! Hele aardige bediening.
Kortom een aanrader!!!!!!!!!!!
M B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Vanwege de iens score gisterenavond met z'n vieren bij De Buren gegeten. Bijzonder vriendelijke eigenaar/kok en attente leuke bediening. Heerlijk brood met olijfolie en smeerseltje bij de borrel. Mosterdsoep en gamba's waren zeer smakelijk. Als hoofdgerecht hadden we vis van de dag, angus beef en hertenbiefstuk. Prima porties, en opnieuw heerlijk! Kortom, we komen terug want het was een aangename avond in een fijne sfeer.
Lex S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Keuze uit lekker door de chef samengesteld menu of a la carte
Heerlijke sashimi vooraf en knoflook garnalen.
Mooie op de huid gebakken zeebaars, andere gingen weer voor een supermalse tournedos.
Ook vegetarisch gerecht op het menu.
Na de renovatie van de Adr. vd Doeslaan kun je weer vrij makkelijk parkeren ( waar kan dat nou nog zonder te betalen ) ?

Samengevat: fijne avond gehad bij de Buren, kom zeker terug !
Saskia O.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Afgelopen woensdag hier gegeten met een groep van vijf. We namen allemaal het menu met drie gangen. Zelf nam ik de sashimi vooraf gevolgd door de langzaam gegaarde kalfssukade. Een aanrader dit restaurant met ongedwongen sfeer.
JiskaTempelaar .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Leuke bistro in Hillegersberg, zelf nog nooit van gehoord maar na wat research op google een reservering gemaakt. We werden netjes ontvangen en konden buiten nog genieten van een glas wijn. Helaas werd het te fris dus zijn we binnen gaan dineren. Een 3-gangen menu van de dag. Heerlijke verrassing en wat een goede service. Kleine bistro verstopt in Hillegersberg, maar zeker een aanrader!
Mevrvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Vrienden van ons tipte dit gezellige restaurantje in hilgersberg. We zijn er vanavond wezen eten en we hebben er erg van genoten.
Als voorgerecht had ik de vitello tonato. Mijn man had de sashimi van zalm. Prima voorgerechten. Als hoofdgerecht had mijn man een zeer malse Black Agnus steak. Dit was een groot portie. Ik had de tongfilets. Om je vingers erbij op te eten. En dat voor maar 18,50.
De bediening was erg aardig en vlot en we hebben na afloop nog een drankje aan de bar gedronken. Leuk om alles te aanschouwen. De bistro zat helemaal vol gereserveerd en het was er erg gezellig. Een aanrader!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Leuke zaak. Met zeer vriendelijke bediening, je voelt je er meteen thuis. Heb zaterdag samen met mijn vrouw en kinderen gegeten.het amuse menu genomen, zeer ruime keuze. Mijn kinderen kregen een heel creatief kindermenu, geen ordinaire frikandellen met patat maar lekkere malse sukade met groenten en aardappel. Vooraf hadden we garnalen en salade van kalf met tonijnmayo. daarna een lekker mosterdsoep. Als hoofdgerecht malse biefstuk en een vispalet. het toetje was verrassend, aardbeien met vanille ijs en een ssort van aardbeien saus.Nog even de chef bedankt, een hele vriendelijke man. Vertelde dat ze al bijna 18 jaar op dat adres zitten.

Zulke restaurants moet je koesteren, geen trends maar gewoon 'heerlijk' stabiel.
Marretjepar .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Gemoedelijk restaurant, dat inderdaad beneden wat rumoerig kan zijn, gelukkig heb je er boven geen last van. Eten kan er mee door. Het is met zorg bereid, goed te eten, maar geen culinaire verassing of hoogstandje. De broodjes vooraf zijn saai en wat vlak en droog en de frietjes inderdaad melig of niet gaar. Daar is nog wel wat te verbeteren. Het aardbeiendessert was heerlijk. We komen vast nog wel eens terug. Sfeer is gemoedelijk, bediening aardig en attent. Zolang je geen culinaire meesterwerken verwacht kun je hier prima eten, inderdaad alsof je bij de buren zit.
John V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Ik heb hier zaterdag samen met mijn vrouw gegeten. We zaten aan een gezellig tafeltje bij de keuken. We kozen voor het viergangen menu. Vooraf kregen we een heerlijke salade van verschillende vissoorten, tussengerecht gamba's met risotto, hoofdgerecht entrecote en voor het nagerecht kozen we voor het kaasplankje met vijgenbrood. We hebben voortreffelijk gegeten. Ondanks de drukte, bleef de bediening zeer vriendelijk. We vonden het ook wel geestig toen we André Hazes op de achtergrond hoorden zingen.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Daar mijn nieuwsgierighied gewekt was door de hoge notering van dit restaurant gisteren hier geweest. Het viel wat tegen. Viergangenmenu genomen. Eerst een aubergine met kaas etc, lauwwarm, die was perfect. De volgende gang, een kerrieroomsoepje, smaakte wel heel erg naar room en weinig naar kerrie. Vervolgens een kogelbiefstukje met pepersaus, wat groenten en patat. De pepersaus kwam qua smaak niet zo tot zijn recht, de patatten waren wat melig. Het dessert, chocolademousse met wat ijs, was het ook net niet helemaal.
De inrichting, een volgepropte huiskamer, was wel okay. De bediening kon het maar net bijhouden, maar deed het keurig.
Brigitte W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Eten is uitstekend bij de Buren. Geen verrassende kaart, maar wel allemaal lekker. Het lagergelegen gedeelte van het restaurant is erg rumoerig, vooral als er ook een gezelschap van 6 personen zit. Verder vind ik het vreemd dat je geen kraanwater kan krijgen (of kopen), maar een fles water moet aanschaffen, die met de vrachtwagen uit België is gehaald.
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Hartelijke ontvangst, gemoedelijke sfeer en lekker eten. Prima kaart en goede prijs/kwaliteit verhouding. Ondanks de drukte (zaterdagavond) geen lange wachttijden. Overheerlijke mosterdsoep, mals hertevlees (behoorlijke portie) en smakelijke desserts. Komen terug