De Buren Eetcafé

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 13:30
Vrijdag vanaf 13:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jorikr .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Al keer eerder binnen gegeten maar nu deze keer buiten op het zonnige terras. Mooi uitzicht bij de haven. Super fijne bediening met aandacht voor hun klanten, en vragen regelmatig of het naar wens is . Een mooie menukaart waaruit het moeilijk is om te kiezen omdat er genoeg keuze is , en alles ziet er ook smakelijk uit wat wordt geserveerd. Wordt ook met aandacht gevraagd of we gelijk / of even rustig aan willen doen voor het volgende gerecht. We hebben er super heerlijk en betaalbaar gegeten , en dessert met daarna bediening die ging zingen voor mijn verjaardag en het hele terras daarin mee nam maakte de dag compleet. Super team, heerlijk eten, gezellig, en fijne eigenaren Kim en Kelly weten van de de Buren iets goeds te maken
Wij komen zeker gauw terug .. J&R
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Hier gegeten met een WF-deal. Goed betaalbaar eten en vlot personeel. Voldoende aandacht voor de gasten en tussen de gerechten door werd er netjes gevraagd hoe lang we wilden wachten tot het volgende gerecht. Ondanks dat het vol zat werd hier keurig gehoor aan gegeven. Zeker de moeite waard om eens gezellig langs te gaan.
Aniek33 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Hebben op de dag zelf nog een tafel gereserveerd. Bij aankomst moesten we even wachten een de bar, maar werden vriendelijk verwelkomd met een drankje en broodje. Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel.
Barkys .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Gezellig ,laag drempelig ,betaalbaar
Ineens zaten we daar leuk personeel en veel eten voor weinig ,restaurant was huiselijk en warm.
Ben je in de buurt ga er naar toe
Myra S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Onverwachts heen gegaan met goed gezelschap en mijn kids,kan wel een hele beschrijving geven over het eten,de bediening en de sfeer,maar heb eigenlijk maar 1 woord nodig,TOP.Had op het eind nog een verrassing in peto een toetje met fontijn,omdat mijn vriendin had gezegd dat ik jarig was,met een verjaardagslied door de hele tent waardoor iedereen al aanwezig begon mee te zingen,helemaal geweldig.Een persoonlijk gesprekje wat een beetje emotioneel einigde en een kadootje voor de kids,kon mijn avond niet meer stuk.Met een dikke duim laat ik deze boodschap achter.Groeten van Myra Gupffert.
Fjwesten .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
We hadden het surprise menu, voorgerechten top, werd verrast door de lekkere salade. Hoofdgerecht bestond uit drie soorten vis en drie soorten vlees. Als extra werden er nog knoflookgamba's geserveerd. Het was ruim genoeg, aardappeltjes, groente. Zeer vriendelijke "no-nonsense" bediening. Top.
Nicole O.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Niet gegeten , maar wel een paar drankjes genoten. Eerst buiten op het heel gezellig terras, mooi uitzicht op water, aan de haven, mooi groen door bomen, gezellig, warm kussen en dekens op stoelen, met terrasverwarming, ...personeel komt snel naar je toe met gezellig geklets, en aandacht voor je, kaarsje aan enzo... Wel druk ook qua klanten dus gezellig! Daarna waren we benieuwd naar binnen cafe, door de vele gekleurde lichten die we zagen dior het raam, binnen zijn geen barkrukjes, jammer, dus aan tafel gezeten op confortabele stoelen. Om 22:00 waren klanten nog aan het eten, we genoten van de keuke, aparte ingerichte café. Na 23:00 ging iedereen weg dus was leeg aan het worden, tijd om naar huis te gaan. Leuk ervaring! Super bedieners!
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
In benedenburen gegeten. Gezellig druk, maar de bediening kon het goed aan. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Surprise menu met zeer veel variatie. Vis en vlees. Als toegift een schaal heerlijke gamba's. Toetje ok, bijlage goed. Voldoende groente. Een aanrader !
Rowald .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Hier komen we graag. In de keuken een kok die nog echt verstand heeft van vlees! Hij gebruikte heerlijke entrecote van PUL waar hij ook niet van die zuinige porties van sneed. tegenwoordig Bavette, alleen in een beetje boter gebakken, met zout en peper. Garnituur van echte gebakken aardappelen is goed, groente, sla en warm fruit is allemaal niet zo hoogstand, maar alle bakjes gaan altijd schoon op. Er heerst in de hele zaak een informeel sfeertje met bedienend personeel wat je echt een gezellige avond probeert te geven. Prijzen zijn laag te noemen.
Al met al een hele sympathieke tent waar je niet direct komt voor culinaire topproducten (afgezien van het super (rund)vlees), maar heel veel waar en gezelligheid krijgt voor je geld.
Aanrader!!
JandL .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Midden in de week (woensdag) en buiten het seizoen (half november) kwam ik bij het eetcafé De Buren aan de havenkolk in Bovenkarspel (Broekerhaven) terecht. Tot mijn verrassing was het restaurant rond een uur of zes aardig gevuld. Ik bestelde er de tomatensoep en de gebakken visfilet schotel. Volgens de kaart zou dat zalmfilet, pangasiusfilet en koraalvisfilet moeten zijn. De bediening is heel informeel, maar wel vriendelijk en accuraat. De visschotel werd opgediend met vier stukken visfilet. De kok kwam zelf - heel attent - uitleg geven, omdat er geen koraalvis was had hij deze vervangen door een poonfilet en een heekfilet. Het eten smaakte er niet minder om, hoewel ik graag eens een koraalvis geproefd zou hebben. Met koffie na was dit een goede maaltijd. De Buren is zeker geen sterrenrestaurant, maar in zijn soort - een eetcafé - zeker geen slecht restaurant. Het decor doet wat kitscherig aan, maar het gedempte licht maskeert veel. De prijs/kwaliteit verhouding is prima, inclusief een drankje nog geen € 30.
CEM .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Hier meerdere keren gegeten, echt een eetcafe, je kunt er redelijk eten voor een redelijke prijs. Wel doet het soms wat goedkoop aan door gebruik van plastic bakjes en diverse producten van de Lidl en Aldi. Bediening is echter zeer correct en ondanks dat de tent vaak bomvol zit, wordt er vlot bediend. Culinair gezien geen hoogstandje, maar ook niet echt slecht. Kinderen krijgen er wel de volle aandacht, die van mij kregen zelfs een knuffel mee naar huis.