de Buren Cafe & Tapas

Leienplein 1 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant de Buren Cafe & Tapas

De Buren café en tapas is gelegen aan het Leienplein, het gezelligste plein van Apeldoorn en parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Onze koks werken met dagverse producten zodat wij goed kunnen inspelen op speciale wensen, diëten en allergieën.

De Buren beschikt over een mooi zonnig terras met meer dan 100 zitplaatsen en door de ligging kunt u hier het langst van de zon genieten.

Ook hebben we hebben een gezellige kelderbar; ideaal voor feesten, partijen, presentaties en evenementen. Deze heeft een geheel eigen sfeer en is afgescheiden van de rest van het café.

Kom onbeperkt genieten bij De Buren

Meer informatie over restaurant de Buren Cafe & Tapas

• Af te huren
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
De tapas smaken heerlijk, eindelijk 'echte' tapas ipv zoals bij veel tapasrestaurants snacks. Wat alleen erg jammer is dat wanneer je voor het onbeperkte assortiment kiest, je maar 2 tapas per keer kunt bestellen. Vervolgens duurt het een eeuwigheid voordat je de volgende 2 kunt bestellen en voordat je deze eindelijk opgediend krijgt.
Wilco M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Voor mij de lekkerste tapas van Apeldoorn. Niet alle gerechten zijn Spaans, maar dat stoort mij niet. Altijd een kleinere kaart erbij die regelmaat wordt vernieuwd. Smakelijke gerechtjes. Hangt altijd een relaxte en gezellige sfeer. Bediening is vriendelijk, snel en meedenkend.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Tapas van de kok gehad met 6 personen. Eten normaal, geen bijzonder hoogstandje, maar prima en weinig op aan te merken. De bediening vergeet veel dingen waar je om vraagt. Extra vork, water, de rekening.
Prima plekje voor een gezellig avondje simpel eten met vrienden maar je hebt wel wat geduld nodig.
Karam B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Minder dan matig. Konden geen all u can eat menu nemen omdat we om kwart voor negen binnenkwamen en de keuken om elf uur dichtging. "te weinig tijd voor de chef om alles klaar te maken".

Dan a la carte: Weinig Spaanse gerechten voor een tapas bar. Niet lekker eten. Maar dat is een kwestie van smaak. De service was abominabel. Lang wachten tot bestelling kwam en dan de bestelling verkeerd hebben. Finally, een tweede ronde besteld welke we na 45 minuten nog niet hadden gekregen. Bleken ze helemaal vergeten te zijn de bestelling door te geven. Kortom amateuristische service, beperkte kaart en eten was niet lekker. Werk aan de winkel...!
John888 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Deze keer ipv naar de cafe te gaan borrelen, met 12 man gereserveerd en tapas gegeten. Ca. 20 gerechten p.p. werden voor ons geselecteerd. Op zich prima keuzes, alles was mooi gepresenteerd en lekker, al lijkt het assortiment meer hollands dan echte spaans. Bediening was vlot en vriendelijk, zoals altijd.
Aart Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Wat een slechte service bij dit restaurant. De eerste week met 4 man hier gegeten, wat zeker wel beviel. De week erop zijn we met 10 man gegaan. Via telefoon beloofden ze ons dat we na de 2 standaard rondes zelf konden kiezen. Maar toen puntje bij paaltje kwam mochten we alleen maar kiezen uit de gerechten van het standaard plateau. 'Anders werd het te moeilijk voor de kok'..! Wat een slechte service zeg! En die eigenaresse/leidinggevende was vreselijk krengig.
Een flater!