de Buren Cafe & Tapas

Leienplein 1 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant de Buren Cafe & Tapas

De Buren café en tapas is gelegen aan het Leienplein, het gezelligste plein van Apeldoorn en parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Onze koks werken met dagverse producten zodat wij goed kunnen inspelen op speciale wensen, diëten en allergieën.

De Buren beschikt over een mooi zonnig terras met meer dan 100 zitplaatsen en door de ligging kunt u hier het langst van de zon genieten.

Ook hebben we hebben een gezellige kelderbar; ideaal voor feesten, partijen, presentaties en evenementen. Deze heeft een geheel eigen sfeer en is afgescheiden van de rest van het café.

Kom onbeperkt genieten bij De Buren

Meer informatie over restaurant de Buren Cafe & Tapas

• Af te huren
Richard A.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Hele leuke tent met vriendelijke bediening! En vooral; niet te lang wachten op het eten!
Martin T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
op een zondag om 17:15 afgeproken, heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met leuk personeel. ook het bier (heineken) smaakte verrukkelijk!!!!
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
T' was weer erg gezellig en lekker, de bediening is altijd vrolijk en beleefd en nooit opdringerig. Het nieuwe wijntje op de kaart is goed bevallen! Thnx voor de gezellige avond.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
wachttijd tussen gerechten is vrij lang. (minimaal 20 - 30 minuten)
Je mag twee gerechtjes per keer bestellen en die zijn vrij klein. In een uur tijd heb je dan max 6 kleine schaaltjes
gekregen. Misschien een idee om de eerste keer bijvoorbeeld 4 gerechtjes te mogen bestellen en de vervolgrondes 2 per keer. Als je trek hebt zou dit wel prettig zijn.
Shirley H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Eten was heerlijk alleen vonden wij de bediening matig. Je moest elke keer vragen of we nog iets mochten bestellen. Heel vervelend als je onbeperkt eet. Daarbij waren 2 gerechtjes niet compleet. Bij de inktvis ringen zat geen Aioli en bij de garnalen in knoflookolie zat geen brood. Toen ik er om vroeg kreeg ik alleen de Aioli. 2 x om iets vragen vind ik echt teveel.
Jammer..
M.R. R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Erg prettig gegeten met vrienden in café sfeer. Duidelijke uitleg gekregen van de mogelijkheden in het tapas menu. Eten meer dan voldoende qua hoeveelheid en qua samenstelling heel divers. Prima tapas restaurant met vriendelijke bediening.
Dorith F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker gegeten in dit gezellige restaurant.
Goede bediening en een leuk muziekje erbij
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima met vrienden gegeten. Sommige serveersters mogen wat vriendelijker zijn. Een tochtsluis bij voordeur zo prettig zijn.
Wilna D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Het was ons 1ste bezoek en we vonden het fantastisch. De bediening was zeer vriendelijk en de gerechtjes erg lekker. We hebben gigantisch genoten en komen zeker weer bij jullie terug.
Maurits H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Erg leuk eten, echt anders dan tapas eten.
Zeker doen, vooral de gerechten die ze op de BBQ zelf maken in de zomer.
De eigenaar heeft wel wat weg van een aardvarken. Gr

Maurits
Jansje S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekkere tapas, goede hoeveelheid! Snelle service.
Kimberly W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heel erg lekker eten, vriendelijk personeel en snelle service! We wilden ALLES wel proeven, maar we zaten echt te vol op een gegeven moment... goede reden om nog eens terug te gaan ;-)
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Onlangs goed gegeten. Lekkere wijn! Goede service en sfeervol ingericht.

Zeker vaker eten en een aanrader voor iedereen.
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
met een groep van 13 mensen bij De Buren gegeten, Ontvangst was hartelijk, werden keurig naar de plek gebracht . We kregen al snel onze bestelde drankjes. Eten was prima, zowel de koude als de warme tapas. Desserts zagen er ook goed verzorgd uit. Vriendelijke bediening. We hebben een hele leuke avond gehad. Komen nog wel terug
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Naar aanleiding van een vorige recensie waarbij tijdens ons bezoek de service tegen viel, werd ik gebeld door de Buren. Zij vroegen mij naar wat er was gebeurd en hoe wij het ervaren hadden. Na dit uitgelegd te hebben kwamen ze met het voorstel dat wij nogmaals bij de Buren zouden mogen komen eten op kosten van de Buren. Dat ze bellen vond ik al super, maar dat we ook nog eens mochten komen eten was helemaal super!

Zodoende waren wij afgelopen zaterdag wederom eten bij de Buren. Bij binnenkomst werden we meteen al zeer vriendelijk ontvangen met de boodschap dat ze wat goed te maken hadden. Vervolgens werden wij super goed geholpen!! Het eten was heerlijk, zeker de nieuwe wildkaart! Al met al echt een super leuke avond gehad dankzij de Buren!!
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuk en erg gezellig om te zitten, een beetje het kroeg idee.
Voordeel is dat je gewoon kan blijven zitten (in het weekend wel tot half 1/1uur ) waardoor je na het eten niet op zoek hoeft naar een gelegenheid om nog gezellig na te borrelen. De meeste restaurants sluiten om 23 uur?
Eten is altijd prima en bediening vlot en gezellig. Dus niet alleen even "uit eten" maar de hele avond daar blijven????we komen zeker terug!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Er was een grote groep van 20 personen waardoor het lang duurde voordat we drank en eten geserveerd kregen. .we moesten lang wachten na elke ronde..dat was erg jammer
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben hier al een paar keer gegeten. Echt heerlijke gerechtjes, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Wij komen zeker weer terug!
Maritte T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was heerlijk (tapas arrangement) en heel erg te spreken over de goede service. Ik heb allergieën en de kok belde van te voren op om te overleggen over een idee die hij had voor de tapas. Hij heeft voor mij speciaal aparte tapas bereid, zodat ik zonder zorgen met vriendinnen het tapas arrangement kon doen. Nog nooit eerder meegemaakt bij een restaurant en dan ook super tevreden over!
Rara R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Bij de buren zit je echt gezellig, het personeel is heel vriendelijk en gezellig maar de gerechtjes heel matig, helaas zijn zelfs de gerechten van de specialiteitenkaart onvoldoende, je zou toch verwachten dat de kok tenminste zelf zou proeven wat hij/zij de gasten voor zet.
Het lijkt alsof de meeste hapjes zo uit de magnetron komen.